Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00191357/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
- 2021/BZP 00199307/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów bakteriologicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306503
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czapliniecka 123
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 446358208
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: z.publiczne@szpital-belchatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-belchatow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów bakteriologicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01575015-1c60-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054092
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00025994/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.34 Dostawa materiałów bakteriologicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191357/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZP.3800.37.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 184963,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szybkie testy do identyfikacji drobnoustrojów
1.Test lateksowy do identyfikacji gronkowców typu Slidex Staph lub równoważne ( testy pakowane w zestawy – 1 zestaw nie więcej niż 100 ozn. ) - 1200 oznaczeń
2.Test lateksowy do oznaczenia podstawowych grup paciorkowców ( A,B,C,D, F,G ) wraz z enzymem ekstrakcyjnym ( kompletny zestaw ) - 900 oznaczeń oznaczeń- ( 1 zestaw nie więcej niż 60 oznaczeń )
3.Test lateksowy do oznaczania paciorkowców z grupy B z hodowli na podłożu stałym - 1200 oznaczeń - ( 1 zestaw nie więcej niż 60 oznaczeń )
4.Test lateksowy do oznaczania pneumokoków – 300 oznaczeń - ( 1 zestaw nie więcej niż 60 oznaczeń )
5.Test lateksowy do wykrywania antygenów w PMR ( Neisseria meningitidis, Haemophilus influenzae, Streptococcus pneumoniae, E. coli, Streptococcus agalactiae ) - 420 oznaczeń - ( 1 zestaw nie więcej niż 60 oznaczeń )
6.Test kasetkowy do jednoczesnego wykrywania rotawirusów i adenowirusów w kale - 7200 oznaczeń - ( 1 zestaw nie więcej niż 25 oznaczeń )
7.Test kasetkowy do jednoczesnego wykrywania antygenów wirusa RSV i adenowirusów w wymazach z nosa, gardła, popłuczyn z nosa ( wraz z wymazówkami do pobierania wymazów w kier. RSV odpowiadającymi liczbie testów ) - 1000 oznaczeń - ( 1 zestaw nie więcej niż 25 oznaczeń , wymazówki nie więcej niż 100 sztuk w opakowaniu )
8.Test kasetkowy do jednoczesnego wykrywania antygenu GDH i toksyn A i B Clostridium difficile w próbkach kału - 2100 oznaczeń - ( 1 zestaw nie więcej niż 25 oznaczeń )
9.Test kasetkowy do identyfikacji antygenów wirusa grypy A i B bezpośrednio z materiału klinicznego - 450 oznaczeń - ( 1 zestaw nie więcej niż 25 oznaczeń )
10.Test kasetkowy ( nie lateksowy ) do jakościowego wykrywania reagin kiłowych w krwi pełnej, surowicy, osoczu ( kompletny zestaw ) - 3000 oznaczeń ( 1 zestaw do 50 oznaczeń )
11.Test do różnicowania Moraxella i Neisseria w formie paska – 200 oznaczeń -
( 1 op. nie więcej niż 50 sztuk )
12.Olejek imersyjny do preparatów barwionych met. Grama (w butelkach po
10 ml z dozownikiem) - 30 butelek
13.Podłoże transportowo – wzrostowe do badania bakterii w próbkach moczu ( Cled/MacConkey ) - 2000 szt. ( w opakowaniu 10 sztuk )
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38434000-6 - Analizatory
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200669,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200669,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200669,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Sp. z o.o., Sp.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 630340260
7.3.3) Ulica: ul. Polska 114
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-401
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200669,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- "Najem autokaru dla Przedsiębiorstwa Komunikacji, Transportu i Usług Komunalnych Gminy Bełchatów"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu "Zawodowcy z Ekonomika" - II tura szkoleń
- Świadczenie usługi zajęć indywidualnych rozwijających i wspierających umiejętności uczenia się w ramach projektu pn. Daj sobie szansę, dla dzieci z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej
- Usługi elektryczne na terenie Z/I w Gotartowie, SP w Ostrzeszowie i Z/I w Dylowie A / 2025
- Zakup masy mineralno-asfaltowej na potrzeby wykonania remontów cząstkowych na gorąco
- Przebudowa strefy obsługi klienta w budynku Urzędu Miasta pod względem dostosowania do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami w ramach realizacji projektu "Dostępny Urząd Miasta Bełchatowa"
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa płynów infuzyjnych oraz cewników specjalistycznych.
- Zakup i dostawa testów mikrobiologicznych, surowic do aglutynacji Salmonella, testów chemicznych, testów do oznaczania skuteczności sterylizacji dla laboratorium PSSE w Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa odczynników chemicznych, testów, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz dzierżawa aparatury laboratoryjnej w 2025 roku - wznowienie postępowania w zakresie pakietu Nr 5.
- Dostawa narzędzi i przyrządów kontrolno-pomiarowych do ZSTiO 2 w Katowicach w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów - 2 pakiety
- Dzierżawa aparatu do posiewu krwi oraz sukcesywna dostaw podłoży, odczynników oraz niezbędnego sprzętu jednorazowego na potrzeby szpitalnego lab. bakteriologiczno-serologicznego WS SP ZOZ w NowejSoli
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.