Og³oszenie z dnia 2025-01-31
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kationowej emulsji asfaltowej do wykonywania remontów cz±stkowych dróg powiatowych Powiatu Bia³ogardzkiego wraz z transportem Wykonawcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Bia³ogardzki - Zarz±d Dróg Powiatowych w Bia³ogardzie
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zarz±d Dróg Powiatowych w Bia³ogardzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330960380
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Szosa Po³czyñska 57
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.powiat-bialogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.powiat-bialogard.pl/bip
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Zarz±dzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kationowej emulsji asfaltowej do wykonywania remontów cz±stkowych dróg powiatowych Powiatu Bia³ogardzkiego wraz z transportem Wykonawcy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4bd34561-89b9-45e3-a67f-1aea9b3cd37b
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00081410
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00013916/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa kationowej emulsji asfaltowej dla Zarz±du Dróg Powiatowych w Bia³ogardzie wraz z transportem wykonawcy.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4bd34561-89b9-45e3-a67f-1aea9b3cd37b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia ¶rodkiem do komunikacji elektronicznej jest Platforma e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi
posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na
temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej hƩps://ezamowienia.gov.pl
oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
6. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta
na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi±
elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z
wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych.
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w
sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w
formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y
bezpo¶redniego zastosowania.
9. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu
sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków
komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do
komunikacji”).
10. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej,
zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu
utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku,
wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa”.
11. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w
postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji
dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy
do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i
udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do
przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z
wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu
i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane
dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym
podpisem (typ wewnêtrzny).
12. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga
posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e Zamówienia. Pozosta³a tre¶æ w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego
rozporz±dzenia o ochronie danych), (Dz. Urz. z 04.05.2016 r. UE L119, s. 1 do 88), dalej RODO, informujê,
¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarz±d Dróg Powiatowych w Bia³ogardzie, 78-200
Bia³ogard, ul. Szosa Po³czyñska 57, e-mail: sekretriat@zdp.powiat-bialogard.pl, tel. +48 94 312 40 07,
w imieniu której dzia³a Dyrektor ZDP, zwany dalej „ADMINISTRATOR”;
2. Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Dariusz Florek, Zarz±d Dróg Powiatowych w
Bia³ogardzie, 78-200 Bia³ogard, ul. Szosa Po³czyñska 57, e-mail: iod@ordonotitia.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu:
a) zwi±zanym z potrzeb± przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
„Dostawa kationowej emulsji asfaltowej do wykonywania remontów cz±stkowych dróg
powiatowych Powiatu Bia³ogardzkiego wraz z transportem Wykonawcy” prowadzonym
w trybie podstawowym oraz realizacj± i wype³nianiem obowi±zku prawnego ci±¿±cego na
ADMINISTRATORZE na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. obs³ugi przez ADMINISTRATORA
kontrahentów i wspó³pracowników na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019
roku Prawo zamówieñ publicznych;
b) realizacji i wykonywania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do podjêcia
dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy, w celu
przeprowadzenia postêpowania w ramach procedury zamówieñ publicznych przez
ADMINISTRATORA, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO, a tak¿e obs³ugi przez
ADMINISTRATORA kontrahentów i wspó³pracowników w zakresie wype³niania obowi±zku
wynikaj±cego z umów zawartych na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku
Prawo zamówieñ publicznych;
c) niezbêdnym dla ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ wynikaj±cych ze zobowi±zañ, na
podstawie art. 9 ust. 2 lit. f) RODO, np. roszczeñ finansowych wzglêdem kontrahentów –
wykonawców, bior±cych udzia³ w postêpowaniu organizowanym przez ADMINISTRATORA,
wynikaj±cych z naliczonych op³at i kar lub kontraktowych, w celu rozliczeñ zawartych umów z
kontrahentami ADMINISTRATORA;
4. odbiorc± Pani/Pana danych osobowych bêd±:
a. osoby lub organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub
dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z
przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa, w szczególno¶ci którym udostêpniona
zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11
wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych;
b. dane mog± byæ tak¿e przekazywane innym podmiotom, zapewniaj±cym obs³ugê
administracyjn±, techniczn± i informatyczn± ADMINISTRATORA, a w szczególno¶ci podmiotom
administruj±cym systemami informatycznymi, serwisuj±cych sprzêt informatyczny,
zapewniaj±cym transport dokumentów i no¶ników elektronicznych, zapewniaj±cym niszczenie
dokumentów i no¶ników elektronicznych oraz podmiotom zapewniaj±cym obs³ugê prawn±.
Przekazywanie danych realizowane bêdzie na podstawie zawartych umów, w tym powierzenia
przetwarzania danych, a podmioty przetwarzaj±ce mog± je przetwarzaæ jedynie na polecenie
ADMINISTRATORA, co nale¿y rozumieæ w ten sposób, ¿e nie s± uprawnione do przetwarzania
tych danych we w³asnych celach.
5. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej. Pozosta³a tre¶æ w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DzT.271.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 165500,00 PLN
4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 133000,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa kationowej emulsji asfaltowej do wykonywania
remontów cz±stkowych dróg powiatowych Powiatu Bia³ogardzkiego wraz z transportem
Wykonawcy”
2. Sukcesywna dostawa kationowej emulsji asfaltowej do wykonywania remontów cz±stkowych wraz
z transportem Wykonawcy.
3. Maksymalna ilo¶æ przedmiotu zamówienia w okresie obowi±zywania umowy wyniesie do 70 Mg
4. Dostarczana emulsja musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania jako¶ciowe.
5. Emulsja dostarczana bêdzie ka¿dorazowo na zamówienie Zamawiaj±cego w ilo¶ciach od 2,5 Mg do
5 Mg sk³adane telefonicznie lub e-mailem do siedziby zamawiaj±cego, dostarczane transportem
Wykonawcy.
6. Dostawy bêd± realizowane w terminie nie d³u¿szym ni¿ 5 dni roboczych od dnia z³o¿enia
zamówienia przez Zamawiaj±cego w godz. od 7.00 do 14.00.
Ca³y opis przedmiotu zamówienia w SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44113700-2 - Materia³y do naprawiania nawierzchni drogowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44113600-1 - Bitum i asfalt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w razie zaistnienia okoliczno¶ci:1) zmiany obowi±zkowej stawki podatku od towarów i us³ug, na pisemny wniosek
Wykonawcy b±d¼ Zamawiaj±cego;
2) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, danych adresowych.
3) wprowadzenia niezbêdnych zmian technicznych, technologicznych, organizacyjnych w
zakresie sposobu spe³nienia ¶wiadczenia lub innych zmian, które warunkuj±
prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy;
4) wyst±pienie si³y wy¿szej, to znaczy niezale¿nego od stron losowego zdarzenia
zewnêtrznego, które by³o niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i
któremu nie mo¿na by³o zapobiec mimo dochowania nale¿ytej staranno¶ci. Si³a wy¿sza
oznacza w niniejszej Umowie takie dzia³ania jak: wojna, atak terrorystyczny, stan klêski
¿ywio³owej, zamieszki, strajki, po¿ar, trzêsienie ziemi, pioruny, powodzie, wybuchy i
tym 4 podobne zdarzenia, na które strony nie maj± wp³ywu, lecz które utrudniaj± lub
uniemo¿liwiaj± ca³kowicie lub czê¶ciowo realizacjê zadania, zmieniaj± w sposób istotny
warunki jego realizacji, i których nie da siê unikn±æ, nawet przy zastosowaniu
maksymalnej staranno¶ci.
2. Dopuszcza siê dokonywanie innych zmian w zawartej Umowie w przypadku, gdy ich
konieczno¶æ wynika ze zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa,
prawomocnych orzeczeñ lub ostatecznych aktów administracyjnych w³a¶ciwych organów –
w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania Umowy do
zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego.
3. Wyst±pienie jednej z powy¿szych okoliczno¶ci mog±cych skutkowaæ zmian± umowy wymaga
pisemnego, uzasadnionego wniosku Wykonawcy.
4. Wszelkie zmiany w niniejszej umowie wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu zatwierdzonego
przez obie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci.
5. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian redakcyjnych, omy³ek pisarskich oraz zmian bêd±cych
nastêpstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczno¶ci sporz±dzania
aneksu
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-20 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-20 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIA£OGARDU
- Potrójne powierzchniowe utrwalenie emulsj± i grysem dróg powiatowych nr 1162Z i 1163Z na terenie powiatu bia³ogardzkiego.
- "Dostawa paliw ciek³ych dla sprzêtów i pojazdów Gminy Bia³ogard w latach 2025 - 2026 "
- Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Bia³ogard
- ¦wiadczenie us³ugi zabezpieczenia ratowniczego krytej p³ywalni przy ul. Moniuszki w Bia³ogardzie
- Dostawa kationowej emulsji asfaltowej do wykonywania remontów cz±stkowych dróg powiatowych Powiatu Bia³ogardzkiego wraz z transportem Wykonawcy
- Zakup sprzêtu komputerowego realizowanego w ramach zadania pn.: "Zwiêkszenie cyberbezpieczeñstwa Starostwa Powiatowego w Bia³ogardzie wraz z jednostkami podleg³ymi"
wiêcej: przetargi w Bia³ogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materia³y do bie¿±cego utrzymania dróg powiatowych w 2025 r.
- Zakup masy asfaltowej na drogi gminne
- Dostawa emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej K-1 65
- Sukcesywna dostawa materia³ów budowlanych do wykonywania nawierzchni drogowych oraz naprawy mostów dla Zarz±du Dróg Powiatowych w Kartuzach - II
- Dostawa materia³ów do bie¿±cego utrzymania dróg gruntowych bêd±cych w administracji Gminy Siedlce w roku 2025
- RDW Bia³a Podlaska: Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno
wiêcej: Bitum i asfalt »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.