eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ogard"Dostawa paliw ciek³ych dla sprzêtów i pojazdów Gminy Bia³ogard w latach 2025 - 2026 "



Og³oszenie z dnia 2025-02-06

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa paliw ciek³ych dla sprzêtów i pojazdów
Gminy Bia³ogard w latach 2025 - 2026 „

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BIA£OGARD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920469

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wileñska 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.7.) Numer telefonu: 947477700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-bialogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: gmina-bialogard.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa paliw ciek³ych dla sprzêtów i pojazdów
Gminy Bia³ogard w latach 2025 - 2026 „

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-27bdfc02-51e2-403a-ac47-276844a0e3a3

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00092148

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00026390/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 „Dostawa paliw ciek³ych dla sprzêtów i pojazdów Gminy Bia³ogard w latach 2025 - 2026 „

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1058595

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (sk³adanie o¶wiadczeñ, dokumentów, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji) odbywa siê elektronicznie.
2. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1058595

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Wype³niaj±c obowi±zek wynikaj±cy z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego ogólnym rozporz±dzeniem o ochronie danych osobowych b±d¼ RODO Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pañstwa danych osobowych jest Wójt Gminy Bia³ogard, ul. Wileñska 8, 78-200 Bia³ogard.
2) Z Inspektorem Ochrony Danych Administratora mo¿na kontaktowaæ siê drog± e-mailow± pod adresem: iod@gmina-bialogard.pl
3) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazw±: „Dostawa paliw ciek³ych dla sprzêtów i pojazdów Gminy Bia³ogard w latach 2025-2026”
4) Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych.
5) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZPPiR.271.3.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na kilka czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Przedmiotem zmówienia jest dostawa paliw ciek³ych dla pojazdów i sprzêtów Gminy Bia³ogard. Zamawiaj±cy informuje, i¿ na potrzeby niniejszego postêpowania do pojazdów i sprzêtów Gminy Bia³ogard zalicza siê równie¿ pojazdy i sprzêt Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych z terenu Gminy Bia³ogard realizuj±cych zadania gminy w zakresie ochrony przeciwpo¿arowej zgodnie z ustaw± z dnia 17 grudnia 2021r. o ochotniczych stra¿ach po¿arnych
5. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i sprzêtu silnikowego, przewidziane w okresie realizacji umowy wynosi:
- olej napêdowy ON – 12 000 litrów,
- benzyna bezo³owiowa Pb95 – 4 000 litrów.
Oferowane paliwo musi odpowiadaæ normom jako¶ciowym okre¶lonym w rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych, Wykonawca, na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego, przedstawi dokumenty i ¶wiadectwa jako¶ciowe paliw
Wielko¶ci podane wy¿ej s± wielko¶ciami szacunkowymi, s³u¿±cymi do kalkulacji ceny ofertowej. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ dokonania zmian ilo¶ciowych w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb,.
6. Realizacja przedmiotu zamówienia bêdzie polegaæ na bie¿±cym zakupie paliw na stacji benzynowej Wykonawcy w nastêpuj±cy sposób:
a) tankowanie do zbiorników pojazdów,
b) tankowanie do odpowiednich pojemników dostarczonych przez Zamawiaj±cego.
7. Tankowanie odbywaæ siê bêdzie sukcesywnie, wed³ug aktualnych potrzeb Zamawiaj±cego. Wykonawca zapewni Zamawiaj±cemu mo¿liwo¶æ realizacji zakupów paliw w formie bezgotówkowej. Wykonawca bêdzie wystawia³ dwa razy w miesi±cu faktury, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze do umowy, stanowi±cej za³±cznik nr 5 do SWZ (tj. od 1 do 15 dnia miesi±ca oraz od 16 do ostatniego dnia miesi±ca).
8. Podstaw± rozliczenia za przedmiot zamówienia bêd± faktyczne ilo¶ci zakupionego paliwa w cenie obowi±zuj±cej na stacji Wykonawcy w chwili zakupu z uwzglêdnieniem sta³ego upustu.
9. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na mo¿liwo¶æ dokonywania zakupów paliw przy u¿yciu kart paliwowych. Zamawiaj±cy wymaga, aby podstaw± do wystawienia faktur, za dokonane zakupy paliw, by³y dowody wydania paliw przygotowane przez Wykonawcê i potwierdzone przez Zamawiaj±cego.
10. W okresie trwania umowy na dostawê paliw, prognozowana ilo¶æ paliw mo¿e ulec zmianie, na któr± Zamawiaj±cy nie ma wp³ywu, a wynika to z faktu, ¿e Zamawiaj±cy nie ma mo¿liwo¶ci przewidzenia dok³adnej ilo¶ci zakupu paliwa.
11. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w ca³o¶ci prognozowanego zakupu , bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów dodatkowych.
12. Wykonawca zobowi±zany jest do dysponowania (przez ca³y okres realizacji niniejszego zamówienia) minimum jedn± stacj± paliw czynn± ca³odobowo i przez wszystkie dni tygodnia, zlokalizowan± nie dalej ni¿ 5 km od siedziby Zamawiaj±cego – Urz±d Gminy Bia³ogard, ul. Wileñska 8, 78-200 Bia³ogard. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ mo¿liwo¶æ bezkolizyjnego wjazdu i wyjazdu (celem tankowania) pojazdów Zamawiaj±cego na powy¿sz± stacjê benzynow±, w szczególno¶ci równiarki drogowej – pojazdu wolnobie¿nego o d³ugo¶ci oko³o 13 metrów.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napêdowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132000-3 - Benzyna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± ³±czn± ilo¶æ punktów (P) z sumowanych ocen kryteriów wed³ug wzoru P= C + U

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: upust

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

15. Przedmiot zamówienia dotyczy sukcesywnej dostawy oleju napêdowego do wolnostoj±cego zbiornika paliw Zamawiaj±cego o pojemno¶ci 5 000 litrów (dm3) znajduj±cego siê na terenie siedziby Gminy Bia³ogard w Bia³ogardzie przy ul. Wileñskiej 8 ( gara¿e)
16. Szacunkowa ilo¶æ zamawianego paliwa wynosi 60 000 litrów.
17. Ilo¶ci zamawianego oleju napêdowego oraz szczegó³owe terminy dostaw Zamawiaj±cy bêdzie zg³asza³ Dostawcy telefonicznie lub mailowo na 24 godziny przed planowanym przez Zamawiaj±cego terminem dostawy. Dostawca zobowi±zany jest do powiadomienia Zamawiaj±cego o dacie i godzinie dostawy zamawianej czê¶ci oleju napêdowego.
18. Podane ilo¶ci oleju napêdowego, przewidziane do realizacji w okresie obowi±zywania umowy, s± szacunkowe. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w rzeczywisto¶ci ilo¶ci zamawianego oleju napêdowego mog± byæ mniejsze.
19. Wymagania szczegó³owe zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
1) Wykonawca dostarczy olej napêdowy do zbiornika Zamawiaj±cego na w³asny koszt w wyznaczonym terminie przy u¿yciu w³asnych ¶rodków transportu spe³niaj±cych normy przewidziane w przepisach dotycz±cych ochrony ¶rodowiska.
2) Dostarczony olej napêdowy musi odpowiadaæ wymaganiom jako¶ciowym okre¶lonym w rozporz±dzeniu Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych .
3) Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy ka¿dorazowego przed³o¿enia wymaganego ¶wiadectwa jako¶ci dostarczanego oleju napêdowego.
4) Wykonawca zapewni Zamawiaj±cemu ci±g³o¶æ dostaw w okresie trwania umowy
i zagwarantuje realizacjê jednorazowej dostawy w ilo¶ci do 5 000 litrów w ci±gu 24 godzin od zg³oszenia takiej potrzeby przez Zamawiaj±cego.
5) Zamawiaj±cy wymaga, aby poszczególne dostawy odbywa³y siê od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 7.00 do 14.00.
6) Potwierdzenie ilo¶ci dostarczonego oleju odbywaæ siê bêdzie na podstawie wskazania przep³ywomierza na cysternie posiadaj±cego aktualn± legalizacjê potwierdzon± przez uprawniony organ oraz dowodu dostawy WZ.
7) Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
8) W przypadku stwierdzenia, i¿ jako¶æ dostarczonego oleju napêdowego jest ni¿sza ni¿ wynika to z umowy i do³±czonych atestów, Wykonawca zobowi±zany jest do naprawienia Zamawiaj±cemu wszelkich poniesionych z tego tytu³u szkód, w tym tak¿e w postaci utraconych korzy¶ci.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napêdowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± ³±czn± ilo¶æ punktów (P) z sumowanych ocen kryteriów wed³ug wzoru P= C + U

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: upust

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. Czê¶ci I
1) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów tj. wyka¿±, ¿e:
a) posiadaj± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997.
2) dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym i osobowym, warunek zostanie przez Zamawiaj±cego uznany za spe³niony w przypadku, gdy wykonawca przed³o¿y nastêpuj±ce dokumenty:
Dokument potwierdzaj±cy, ¿e dysponuje, co najmniej jedn± stacj± paliw usytuowan± w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 5 km od siedziby Zamawiaj±cego (ul. Wileñska 8, 78-200 Bia³ogard) czynn± ca³odobowo i przez wszystkie dni tygodnia, spe³niaj±c± wymagania Zamawiaj±cego.
3. Czê¶æ II
1) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów tj. wyka¿±, ¿e:
a) posiadaj± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego ( za³±cznik nr 4 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie, o¶wiadczenie to sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
- o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o aktualno¶ci informacji zawartych we wstêpnym o¶wiadczeniu tego podmiotu, potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Dla czê¶ci I
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, zamawiaj±cy za¿±da:
- dokument potwierdzaj±cy, ¿e dysponuje, co najmniej jedn± stacj± paliw usytuowan± w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 5 km od siedziby Zamawiaj±cego (ul. Wileñska 8,78-200 Bia³ogard) czynn± ca³odobowo i przez wszystkie dni tygodnia, spe³niaj±c± wymagania Zamawiaj±cego(za³±cznik nr 3 do SWZ).
W celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, zamawiaj±cy za¿±da:
- koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997
Dla czê¶ci II
W celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, zamawiaj±cy za¿±da:
- koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie:
- ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania;
- musz± ustanowiæ pe³nomocnika Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich dokumentów;
- pe³nomocnictwo musi jednocze¶nie wynikaæ z umowy lub innej czynno¶ci prawnej, mieæ formê pisemn±, fakt ustanowienia Pe³nomocnika musi wynikaæ z za³±czonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem;
- przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, je¿eli oferta konsorcjum zastanie wybrana, jako najkorzystniejsza Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³prace tych Wykonawców.
2. Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) musi byæ zgodna z postanowieniami SWZ
2) sposób sk³adania dokumentów w przypadku sk³adania oferty wspólnej:
a) dokumenty wspólne tj.
- oferta (za³±cznik nr 1 do SWZ)
Podpisuj± wszyscy cz³onkowie konsorcjum oraz pe³nomocnik w imieniu ca³ego konsorcjum.
b) dokumenty, tj.:
- o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia (za³±cznik nr 2)
Sk³ada ka¿dy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zmiany umowy zosta³y szczegó³owo opisane w za³±cznikach nr 5a oraz 5b do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-21 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza” dostêpnego na stronie https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1058595 w konkretnym postêpowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Aby zakoñczyæ proces sk³adania ofert nale¿y klikn±æ przycisk „Z³ó¿ ofertê”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-21 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-22

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.