Og³oszenie z dnia 2023-02-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00163158/01 - Wynik z dnia 2023-04-04
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Pudliszkach oraz budynku
Przedszkola Samorz±dowego przy ulicy Szkolnej w Pudliszkach"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KROBIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050623
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krobia
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-840
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski
1.5.7.) Numer telefonu: 65 571 11 11
1.5.8.) Numer faksu: 65 571 11 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@krobia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.krobia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Pudliszkach oraz budynku
Przedszkola Samorz±dowego przy ulicy Szkolnej w Pudliszkach"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9fb61702-9664-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00083045
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00030116/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ W PUDLISZKACH ORAZ BUDYNKU PRZEDSZKOLA SAMORZ¡DOWEGO PRZY ULICY SZKOLNEJ W PUDLISZKACH"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/krobi3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/krobi
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w tym sk³adanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub
o¶wiadczeñ miêdzy Zam. a Wyk. odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za
po¶rednictwem Platformy Zakupowej.
1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/krobia.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy
Zam. a Wyk., w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane
by³y za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/krobia i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego”.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za
po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/krobia. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania,
zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami
adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za
po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/krobia do konkretnego Wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci
bezpo¶rednio na https://platformazakupowa.pl/pn/krobia przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿
system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz
udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych ( dalej: “Rozporz±dzenie w sprawie
¶rodków komunikacji”), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na
https://platformazakupowa.pl/pn/krobia, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Https://platformazakupowa.pl/pn/krobia dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej -
kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego
Urzêdu Miar.
6. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z https://platformazakupowa.pl/pn/krobia okre¶lone w Regulaminie
zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za
wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
7. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj±
korzystania z https://platformazakupowa.pl/pn/krobia, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy
zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce
„Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w
przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy
Pzp.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Krobia, ul. Rynek 1, 63-840 Krobia
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych Pana Janusza Niezbrzyckiego, z którym
mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: jniezbrzycki@wp.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dot.: „Budowa
drogi dz. 1561, 1534/4 w miejscowo¶ci Krobia” prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona
zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od
dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w
przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) posiada Pani/Pan:
a) prawo dostêpu do swoich danych osobowych;
b) prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e
skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ
umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego
za³±czników);
c) prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WO.271.1.2023.ZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 2649255,04 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BUDYNEK I (UL. SZKOLNA 20):
1. Przedmiotem zadania jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na termomodernizacji budynku wraz z zmian± sposobu u¿ytkowania czê¶ci budynku na oddzia³ przedszkolny Szko³y Podstawowej w Pudliszkach z klasami integracyjnymi przy ul. Szkolnej 20. Zakres prac obejmuje ocieplenie ¶cian zewnêtrznych oraz dachu, wymianê stolarki, przystosowanie budynku dla potrzeb osób niepe³nosprawnych, przebudowê pomieszczeñ celem adaptacji na oddzia³ przedszkolny, modernizacjê doj¶cia do budynku, w tym schodów zewnêtrznych, wymianê instalacji elektrycznej.
BUDYNEK II (UL. SZKOLNA 1A):
1. Przedmiotem zadania jest termomodernizacji Przedszkola Samorz±dowego w Pudliszkach przy ul. Szkolnej 1a. Zakres prac: ocieplenie ¶cian zewnêtrznych oraz dachu, remont tarasu i schodów, budowa podjazdu dla osób niepe³nosprawnych, budowa doj¶æ do i wokó³ budynku, wymiana stolarki wewnêtrznej i zewnêtrznej, wymiana instalacji elektrycznej, wod-kan, C.O. i gaz, zakup, dostawa i monta¿ niezbêdnego wyposa¿enia, przebudowa technologii kot³owni.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.
UZASADNIENIE:
Wol± Zamawiaj±cego w tej kwestii jest brak podzia³u zamówienia na czê¶ci
Argumenty przemawiaj±ce za brakiem podzia³u:
1. Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci, poniewa¿ nie jest to uzasadnione ze wzglêdu na specyfikê realizacji robót. Przedmiotowe zamówienie ma bowiem charakter wykonawstwa jednobran¿owego w tej samej lokalizacji . Ponadto ewentualny podzia³ zamówienia na czê¶ci grozi³by generowaniem nadmiernych trudno¶ci technicznych i organizacyjnych np. zwi±zanych z potrzeb± skoordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia.
2. Podzia³ na czê¶ci i ewentualne skutki podzia³u, w tym kilku wykonawców i kilka umów, w przypadku zw³oki którego¶ z nich, znacznie skomplikuj± rozliczenie otrzymanego dofinansowania (Polski £ad) oraz znacz±co wp³yn± na p³ynno¶æ finansow± Gminy.
3. W przypadku podzia³u przez zamawiaj±cego niniejszego postêpowania przetargowego na czê¶ci istnieje ryzyko, ¿e która¶ z czê¶ci mo¿e zostaæ niezrealizowana, np. z uwagi na brak oferty, z³o¿enie oferty której warto¶æ przekracza wielko¶æ ¶rodków jakie zamawiaj±cy przeznaczy³ na jej realizacjê, lub niespe³nienie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Zamawiaj±cy minimalizuje koszty zamówienia jak i koszty w³asne. Nale¿y podkre¶liæ, i¿ wiêksza liczba umów wi±¿e siê ze zwiêkszon± liczb± spotkañ roboczych z wykonawcami oraz z wiêksz± ilo¶ci± procedur odbioru etapów, weryfikacj± wykonanych robót, rozliczenia umów. Rol± zamawiaj±cego jest m.in. koordynacja realizacji umowy, w tym dokonywanie odbiorów etapów. Procedura odbioru, zwi±zana jest z badaniem poprawnego wykonania przedmiotu umowy, w tym zg³oszeniem uwag lub zastrze¿eñ do przedstawionych protoko³ów. Przy oddziale mamy do czynienia ze zwiêkszonymi czynno¶ciami ksiêgowymi zwi±zanymi z wyp³at± nale¿nego wynagrodzenia, rozliczaniem umów, naliczaniem kar umownych, z³o¿enie wniosku o refundacjê dopiero w chwili zakoñczenia prac obu wykonawców
5. Podzielenie zamówienia na czê¶ci zwiêkszy liczbê protoko³ów odbioru etapów prac. Istnieje równie¿ du¿e ryzyko nie zgrania w czasie harmonogramów realizacji umów, przy za³o¿eniu obecnego sk³adu osobowego zamawiaj±cego i kosztów z tym zwi±zanych. Podzia³ postêpowania negatywnie wp³ynie równie¿ na termin realizacji samego zamówienia i rozliczenie koñcowe oraz refundacjê.
6. Podzia³ zamówienia na czê¶ci znacz±co zwiêkszy koszty zamawiaj±cego z uwagi na:
1) utratê efektu skali, przez co nie bêdzie mo¿liwe zrealizowanie przez wykonawcê zakupów hurtowych i utratê zni¿ek u dostawców i producentów, w stosunku do pojedynczych zakupów; transportu towarów w jedno miejsce po jednych kosztach.
2) konieczno¶ci± pozyskania dwóch gwarancji na zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umów zamiast 1, których koszty zostan± przez wykonawców wkalkulowane w warto¶ci ofert, a które zamawiaj±cy bêdzie zobligowany ponie¶æ.
Wskazuj±c powy¿sze zamawiaj±cy zaznacza, ¿e jako podmiot publiczny zgodnie z ustaw± o finansach publicznych jest zobligowany do dbania o stan finansów publicznych poprzez unikanie zbêdnych kosztów.
Opisane powy¿ej potencjalne koszty, nara¿aj± zamawiaj±cego na zarzut niegospodarnego wydawania ¶rodków publicznych. Zamawiaj±cy zamierza udzieliæ zamówienia jednemu wykonawcy (wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o zamówienie), który z³o¿y ofertê obejmuj±c± wszystkie elementy przedmiotu zamówienia obejmuj±cego wykonanie to¿samych prac w jednej lokalizacji za jednym transportem materia³ów i zasobów ludzkich wykonawcy a tak¿e efektywnym wykorzystaniu zasobów zamawiaj±cego.
Preambu³a obowi±zuj±cej dyrektywy klasycznej 2014/24/UE, w motywie 78 dopuszcza ograniczenie podzielenia zamówienia na czê¶ci w szczególno¶ci je¿eli uzasadnione to jest albo nadmiernymi trudno¶ciami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, lub te¿ potrzeb± skoordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia, co mog³oby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia.
Zgodnie z uchwa³± Rady Ministrów w sprawie ustanowienia Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych wnioskodawca zapewnia zgodno¶æ postêpowania zakupowego z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym
w szczególno¶ci z przepisami PrZamPubl co nie oznacza, ¿e zamawiaj±cy ma nie przestrzegaæ innych przepisów prawa w tym zakresie np. ustawy o finansach publicznych i przepisów w zakresie dyscypliny finansów publicznych. Zgodnie z art. 44 ustawy o finansach publicznych wydatki publiczne powinny byæ dokonywane:
1) w sposób celowy i oszczêdny, z zachowaniem zasad:
a) uzyskiwania najlepszych efektów z danych nak³adów,
b) optymalnego doboru metod i ¶rodków s³u¿±cych osi±gniêciu za³o¿onych celów;
2) w sposób umo¿liwiaj±cy terminow± realizacjê zadañ;
3) w wysoko¶ci i terminach wynikaj±cych z wcze¶niej zaci±gniêtych zobowi±zañ
Zamawiaj±cy dopuszcza fakturowanie czê¶ciowe:
1. Fakturowanie nastêpowaæ bêdzie na podstawie faktur czê¶ciowych (nie czê¶ciej ni¿ raz w miesi±cu kalendarzowym) oraz faktury koñcowej.
2. Warto¶æ faktur czê¶ciowych nie mo¿e przekroczyæ 70 % warto¶ci brutto umowy.
3. Podstaw± do wystawiania faktur czê¶ciowych bêd± kosztorysy powykonawcze
i protoko³y odbioru czê¶ciowego robót za zakoñczony etap robót potwierdzone przez Zamawiaj±cego.
4. Podstaw± wystawienia faktury koñcowej bêdzie podpisany ze strony Zamawiaj±cego protokó³ koñcowy bezusterkowego odbioru zadania.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312100-8 - Instalowanie przeciwpo¿arowych systemów alarmowych
45314000-1 - Instalowanie urz±dzeñ telekomunikacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urz±dzeñ rozdzielczych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
- CENA znaczenie – 60 %
- DODATKOWY OKRES GWARANCJI JAKO¦CI znaczenie – 40 %
Kryterium „CENA” – ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizacjê ca³o¶ci zamówienia, obliczona przez wykonawcê, podana w „FORMULARZU OFERTOWYM”. Maksymaln± liczbê punktów, tj. 60 pkt otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najni¿sz± cenê brutto, pozostali natomiast proporcjonalnie mniej. Oceny pozosta³ych ofert zostan± przeliczone wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Cena brutto najni¿szej zaproponowanej oferty
Ocena = ---------------------------------------------------------------------- x 60
Cena brutto oferty badanej
Kryterium „DODATKOWY OKRES GWARANCJI JAKO¦CI”:
Zamawiaj±cy otrzyma punkty za zadeklarowanie dodatkowej gwarancji jako¶ci ponad podstawow±.
Zamawiaj±cy ustala, i¿ Wykonawca bêdzie móg³ zadeklarowaæ nastêpuj±ce okresy dodatkowej gwarancji jako¶ci: 0, 6, 12, 18, 24 miesi±ce.
Zamawiaj±cy ustala, i¿ wykonawca bêdzie móg³ zadeklarowaæ nastêpuj±ce okresy ³±cznej gwarancji jako¶ci: 60, 66, 72, 78, 84 miesi±ce.
PRZY CZYM:
Zamawiaj±cy ustala okres PODSTAWOWEJ GWARANCJI JAKO¦CI 60 MIESI¡CY.
Zamawiaj±cy ustala MAKSYMALNY OKRES DODATKOWEJ GWARANCJI JAKO¦CI 24 MIESI¡CE.
Je¶li wykonawca nie okre¶li gwarancji jako¶ci, przyjmuje siê, ¿e oferuje gwarancjê jako¶ci podstawow±.
Je¶li wykonawca okre¶li gwarancjê jako¶ci dodatkow± jako d³u¿sz± ni¿ 24-miesiêczn±, przyjmuje siê ¿e oferuje gwarancjê jako¶ci 24 miesiêczn±.
£±czny okres gwarancji jako¶ci nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 84 miesi±ce (okres podstawowej gwarancji jako¶ci + okres dodatkowej gwarancji jako¶ci). D³u¿szy okres gwarancji jako¶ci traktuje siê jak gwarancjê jako¶ci 84 miesiêczn±.
Zamawiaj±cy otrzyma punkty za zadeklarowanie dodatkowej gwarancji jako¶ci ponad podstawow±.
Zamawiaj±cy ustala, i¿ wykonawca bêdzie móg³ zadeklarowaæ nastêpuj±ce okresy dodatkowej gwarancji jako¶ci: 0, 6, 12, 18, 24 miesi±ce.
Wykonawca otrzyma:
0 DODATKOWYCH MIESIÊCY – 0 PKT
6 DODATKOWYCH MIESIÊCY – 10 PKT
12 DODATKOWYCH MIESIÊCY – 20 PKT
18 DODATKOWYCH MIESIÊCY – 30 PKT
24 DODATKOWE MIESI¡CE – 40 PKT
2. Liczby punktów w poszczególnych kryteriach („CENA”, „DODATKOWY OKRES GWARANCJI JAKO¦CI”) zostan± zsumowane. Oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów w poszczególnych kryteriach bêdzie ofert± najkorzystniejsz±. Punktacja bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom okre¶lonym w ustawie Prawo zamówieñ publicznych oraz wszystkim wymaganiom okre¶lonym w swz i który uzyska³ najwy¿sz± liczbê punktów w wy¿ej wymienionych kryteriach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u (art. 112 Pzp) dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie
prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia z sum± gwarancyjn± tego ubezpieczenia w wysoko¶ci
2 000 000,00 z³;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
wyka¿±, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie,
zrealizowali co najmniej jedno zamówienie (jedn± robotê budowlan±) polegaj±ce na budowie lub rozbudowie lub
przebudowie lub remoncie budynku ( za wyj±tkiem obiektów przemys³owych wielkogabarytowych typu: hale sta³e, hale
systemowe, hale przemys³owe, magazyny gara¿e i myjnie samochodowe) o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³ (brutto)
brutto.
Wy¿ej wskazany okres 5 lat liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
Do wykazu nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, czy roboty te zosta³y wykonane terminowo, w sposób nale¿yty oraz
wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) w zakresie wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cej sytuacji ekonomicznej lub
finansowej nale¿y przed³o¿yæ, na wezwanie Zamawiaj±cego, dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy
gwarancyjnej tego ubezpieczenia (UWAGA: W SYTUACJI, GDY FAKT OP£ACENIA POLISY NIE WYNIKA Z SAMEJ TRE¦CI
POLISY NALE¯Y DO£¡CZYÆ INNY DOKUMENT POTWIERDZAJ¡CY OP£ACENIE POLISY) jako za³±cznik nr 4 – (nie nale¿y
do³±czaæ do oferty – sk³ada Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona).
2) w zakresie wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cej zdolno¶ci technicznej lub
zawodowej nale¿y przed³o¿yæ, na wezwanie Zamawiaj±cego:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym
dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ,
Wy¿ej wskazany okres 5 lat liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert (nie nale¿y do³±czaæ do oferty – sk³ada
Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona).
6. Wykonawcy, którzy maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sk³adaj± dokumenty na
zasadach opisanych w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz
innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w
postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii w sprawie
podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy
oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie.
UWAGA:
PODMIOTOWE ¦RODKI DOWODOWE MAJ¡ BYÆ AKTUALNE NA DZIEÑ ICH Z£O¯ENIA.
W PRAKTYCE UZUPE£NIANE DOKUMENTY MOG¡ MIEÆ DATÊ PÓ¬NIEJSZ¡ ANI¯ELI TERMIN DO SK£ADANIA OFERT, O
ILE Z TRE¦CI TYCH DOKUMENTÓW BÊDZIE WYNIKAÆ SPE£NIENIE WARUNKÓW NA DZIEÑ SK£ADANIA OFERT.
JE¯ELI ZACHODZ¡ UZASADNIONE PODSTAWY DO UZNANIA, ¯E Z£O¯ONE UPRZEDNIO PODMIOTOWE ¦RODKI
DOWODOWE NIE S¡ JU¯ AKTUALNE, ZAMAWIAJ¡CY MO¯E W KA¯DYM CZASIE WEZWAÆ WYKONAWCÊ LUB
WYKONAWCÓW DO Z£O¯ENIA WSZYSTKICH LUB NIEKTÓRYCH PODMIOTOWYCH ¦RODKÓW DOWODOWYCH,
AKTUALNYCH NA DZIEÑ ICH Z£O¯ENIA (ART. 274 UST. 3 P.Z.P).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy, zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ,2) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - zgodnie z za³±cznikiem nr 2
do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez
Wykonawców, o¶wiadczenie sk³adane jest przez Wykonawcê wykazuj±cego spe³nienie warunku,
3) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do
SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie
przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców,
4) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
5) Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o udzielenie zamówienie – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile
upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do
oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê).
6) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia okre¶laj±ce,
które roboty wykonuj± poszczególni Wykonawcy - wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do
SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców,
7) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8
do SWZ - je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u polega na
zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby wraz z zobowi±zaniem sk³ada
o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowaniu tego podmiotu oraz o¶wiadczenie o
spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na
jego zasoby,
8) Kosztorysy ofertowe.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ust. 1 Pzp).2. Podmioty wystêpuj±ce wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub
nienale¿yte wykonanie zamówienia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do
reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki
cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z
do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
4. Przepisy Prawa zamówieñ publicznych dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienia.
5. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub
zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej
jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia
do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty
budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane (art. 117 ust.
2 Pzp).
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub
do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na
zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji
których te zdolno¶ci s± wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp).
W przypadku, o którym mowa w niniejszym punkcie, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o
udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, zgodnie z za³±cznikiem nr 4
do SWZ (art. 117 ust. 4 Pzp).
W odniesieniu do warunków okre¶lonych w rozdziale XVI SWZ, wymagania te musz± byæ
spe³nione wspólnie przez Wykonawców sk³adaj±cych ofertê w postêpowaniu (nie musi ich
spe³niaæ osobno ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±). Na ich potwierdzenie
nale¿y z³o¿yæ dokumenty okre¶lone w rozdziale XVII SWZ.
Ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zobowi±zany jest do wykazania braku podstaw
do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku
o¶wiadczenia i/lub dokumenty wymienione w rozdziale XVII SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wystêpuj±cych wspólnie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców
wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (art.125
ust. 4 Pzp).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy, poza sytuacjami przewidzianymi w Umowie (§ 8 i 9) oraz w art. 454 i 455 ust. 1 pkt.2-4 oraz ust. 2 pzp zastrzega mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w nastêpuj±cym zakresie oraz na nastêpuj±cych warunkach:a) warunki oraz termin p³atno¶ci, w szczególno¶ci w przypadku konieczno¶ci uwzglêdnienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak równie¿ w przypadku gdy ze wzglêdu na interes Zamawiaj±cego zmiana warunków oraz terminu p³atno¶ci jest konieczna, zmiana zostanie wprowadzona na zasadach wynikaj±cych z dokumentów potwierdzaj±cych te okoliczno¶ci,
b) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawa b±d¼ wytycznych maj±cych wp³yw na wykonanie zamówienia, zmiana zostanie wprowadzona stosownie do tre¶ci tych przepisów lub wytycznych,
c) zmiany rozwi±zañ technicznych w dokumentacji projektowej - w uzasadnionych przypadkach (np. spowodowanych wadami dokumentacji projektowej), gdy realizacja zadania wed³ug dokumentacji projektowej powodowa³aby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy, by³aby niemo¿liwa lub gdy zaistnia³aby, z przyczyn wynikaj±cych z dokumentacji projektowej, konieczno¶æ wstrzymania prowadzonych przez wykonawcê robót budowlanych; dopuszcza siê wprowadzenie zmian w stosunku do pierwotnej dokumentacji oraz zmianê terminu zakoñczenia robót budowlanych
(w zwi±zku z konieczno¶ci± opracowania i uzgodnienia rozwi±zañ niezbêdnych do w³a¶ciwej realizacji robót); w umowie zostan± wprowadzone zmiany dotycz±ce zakresu rzeczowego dokumentacji projektowej oraz wykonanych na jej podstawie robót budowlanych oraz zmiany dotycz±ce terminów: zostanie okre¶lony termin opracowania zmodyfikowanej dokumentacji oraz termin zakoñczenia robót budowlanych,
d) wyst±pienie niekorzystnych warunków atmosferycznych lub ograniczeñ zwi±zanych z sytuacj± epidemiczn± - w przypadku wyst±pienia klêski ¿ywio³owej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ oraz dokonywanie odbiorów; w umowie zostan± wprowadzone zmiany dotycz±ce terminu zakoñczenia robót budowlanych, zmiana zostanie wprowadzona stosownie do okresu trwania niekorzystnych warunków lub ograniczeñ,
e) zmiana osobowa: zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spe³niaj±ce warunki okre¶lone w SWZ lub zmiana - za zgod± Zamawiaj±cego - podwykonawców wskazanych w umowie (lub zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom); w umowie zostan± wprowadzone zmiany dotycz±ce osób lub/i podmiotów, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie, oraz zmiany dotycz±ce zakresu rzeczowego wykonywanego przez podwykonawców,
f) zaistnienie okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie mo¿e ulec termin realizacji zamówienia, zmiana zostanie wprowadzona stosownie do pisma Zamawiaj±cego okre¶laj±cego te okoliczno¶ci,
g) zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia wskutek zmian technologicznych,
w szczególno¶ci: pojawienie siê na rynku po dniu zawarcia umowy sprzêtu / urz±dzeñ nowszej generacji, o parametrach korzystniejszych dla Zamawiaj±cego.
2. Zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-22 08:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy zakupowej - https://platformazakupowa.pl/pn/krobia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-22 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-23
INNE PRZETARGI KROBIA
wiêcej: przetargi KROBIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przy³±cza kablowego SN15kV wraz z bramk± pomiarow± do zasilania farmy fotowoltaicznej na dzia³ce 428 w miejscowo¶ci £ózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na now± siedzibê Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia w Zduñskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- "Demonta¿ istniej±cej platformy do przewozu osób niepe³nosprawnych, dostawa i monta¿ nowej platformy do przewozu osób niepe³nosprawnych wewn±trz budynku ODT ¦wiatowid."
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudzi±dzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.