Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00088998/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-17
- 2022/BZP 00095976/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-23
- 2022/BZP 00100292/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-28
- 2022/BZP 00203110/01 - Wynik z dnia 2022-06-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnych w związku z realizacją projektu pt. „Kreatywne przedszkole - twórczy maluch w Gminie Sulęcin”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulęcin
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966697
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Lipowa 18
1.4.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.4.3.) Kod pocztowy: 69-200
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@sulecin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sulecin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097463
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00088998/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach projektu pt. „Kreatywne przedszkole - twórczy maluch w Gminie Sulęcin” nr naboru RPLB.08.01.01
-IZ.00-08-K01/21 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Osi Priorytetowej 8. Nowoczesna edukacja, Działanie: 8.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej, Poddziałanie: 8.1.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej – projekty realizowane poza formułą ZIT.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnej wymienionego w Załączniku nr 8 do SWZ tj. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), do siedzib następujących przedszkoli/oddziałów przedszkolnych:
1) Oddział Przedszkolny w Trzemesznie;
2) Oddział Przedszkolny w Sulęcinie;
3) Przedszkole nr 1 im. Małego Przyrodnika w Sulęcinie;
4) Przedszkole nr 2 im. Małych Odkrywców w Sulęcinie;
5) Oddział Przedszkolny w Wędrzynie.
3. Przedmiot zamówienia składa się z 10 zadań podzielonych na 2 części:
Część II obejmuje:
a) Zadanie nr 5 – Ekran na statywie do projektora (5 szt.)
b) Zadanie nr 7 – Aparat fotograficzny (4 szt.)
c) Zadanie nr 8 – Radio z CD (10 szt.)
d) Zadanie nr 10 – Kamera cyfrowa (1 szt.)
Szczegółowy opis zamówienia (OPZ), zawierający rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, jego specyfikację techniczną, adresy dostawy, warunki serwisu gwarancyjnego oraz opis prac wdrożeniowych zostały zawarty w Załączniku nr 8 do SWZ z podziałem dla każdego zadania.
Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach projektu pt. „Kreatywne przedszkole - twórczy maluch w Gminie Sulęcin” nr naboru RPLB.08.01.01
-IZ.00-08-K01/21 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Osi Priorytetowej 8. Nowoczesna edukacja, Działanie: 8.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej, Poddziałanie: 8.1.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej – projekty realizowane poza formułą ZIT.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnej wymienionego w Załączniku nr 8 do SWZ tj. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), do siedzib następujących przedszkoli/oddziałów przedszkolnych:
1) Oddział Przedszkolny w Trzemesznie;
2) Oddział Przedszkolny w Sulęcinie;
3) Przedszkole nr 1 im. Małego Przyrodnika w Sulęcinie;
4) Przedszkole nr 2 im. Małych Odkrywców w Sulęcinie;
5) Oddział Przedszkolny w Wędrzynie.
3. Przedmiot zamówienia składa się z 10 zadań podzielonych na 2 części:
Część II obejmuje:
a) Zadanie nr 5 – Ekran na statywie do projektora (5 szt.)
b) Zadanie nr 7 – Aparat fotograficzny (4 szt.)
c) Zadanie nr 8 – Radio z CD (14 szt.)
d) Zadanie nr 10 – Kamera cyfrowa (1 szt.)
Szczegółowy opis zamówienia (OPZ), zawierający rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, jego specyfikację techniczną, adresy dostawy, warunki serwisu gwarancyjnego oraz opis prac wdrożeniowych zostały zawarty w Załączniku nr 8 do SWZ z podziałem dla każdego zadania.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Dodatkowe dane dot. Kryterium: Okres gwarancji:
Ocenie zostanie poddany okres gwarancji dla:
Część I
Punkty będą przyznawane w osobno dla zadania 1 (maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać to 20 pkt) oraz osobno dla pozostałych zadań tj. 2, 3, 4, 6 i 9 (maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać to 20 pkt).
1) zadanie 1 – komputer przenośny
- 36 miesięcy - 0 pkt
- 48 miesięcy - 10 pkt
- 60 miesięcy - 20 pkt
2) Zadanie nr 2 – Projektor, Zadanie nr 3 – Tablica interaktywna z projektorem wisząca, Zadanie nr 4 – Tablica interaktywna na mobilnym stojaku, Zadanie nr 6 – Drukarka Laserowa, Zadanie nr 9 – Urządzenie wielofunkcyjne
- 24 miesiące - 0 pkt
- 36 miesięcy - 10 pkt
- 48 miesięcy - 20 pkt
Wskazywanie różnych okresów gwarancji dla zadań z ppkt 2) powyżej, a także zaznaczenie w Formularzu ofertowym dwóch lub trzech pozycji, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Nie zaznaczenie żadnej z pozycji oznacza zaoferowanie minimalnie wymaganego okresu gwarancji tj. 36 miesięcy dla Zadania nr 1 oraz 24 miesiące dla pozostałych zadań i otrzymanie 0 pkt w tym kryterium.
Maksymalna ilość punktów jaką można otrzymać w tym kryterium to 40 tj. suma punktów otrzymanych za Zadanie nr 1 z ppkt 1) oraz punktów otrzymanych za pozostałe zadania opisane w ppkt 2).
Część II
Punkty, dla wszystkich zadań w Części II tj. Zadanie nr 5 - Ekran na statywie do projektora, nr 7– Aparat fotograficzny, nr 8 - Radio z CD oraz nr 10 Kamera cyfrowa, będą przyznawane w następujący sposób:
- 24 miesiące - 0 pkt
- 36 miesięcy - 20 pkt
- 48 miesięcy - 40 pkt
Zaznaczenie w ofercie dwóch lub trzech pozycji, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Nie zaznaczenie żadnej z pozycji oznacza zaoferowanie minimalnie wymaganego okresu gwarancji tj. 24 miesiące dla każdego produktu i otrzymanie 0 pkt w tym kryterium.
Maksymalna ilość punktów jaką można otrzymać w tym kryterium to 40
Po zmianie:
1. Dodatkowe dane dot. Kryterium: Okres gwarancji:
Ocenie zostanie poddany okres gwarancji dla:
Część I
Punkty będą przyznawane w osobno dla zadania 1 (maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać to 20 pkt) oraz osobno dla pozostałych zadań tj. 2, 3, 4, 6 i 9 (maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać to 20 pkt).
1) zadanie 1 – komputer przenośny
- 36 miesięcy - 0 pkt
- 48 miesięcy - 10 pkt
- 60 miesięcy - 20 pkt
2) Zadanie nr 2 – Projektor, Zadanie nr 3 – Tablica interaktywna z projektorem wisząca, Zadanie nr 4 – Tablica interaktywna na mobilnym stojaku, Zadanie nr 6 – Drukarka Laserowa, Zadanie nr 9 – Urządzenie wielofunkcyjne
- 24 miesiące - 0 pkt
- 36 miesięcy - 10 pkt
- 48 miesięcy - 20 pkt
Wskazywanie różnych okresów gwarancji dla zadań z ppkt 2) powyżej, a także zaznaczenie w Formularzu ofertowym dwóch lub trzech pozycji, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Nie zaznaczenie żadnej z pozycji oznacza zaoferowanie minimalnie wymaganego okresu gwarancji tj. 36 miesięcy dla Zadania nr 1 oraz 24 miesiące dla pozostałych zadań i otrzymanie 0 pkt w tym kryterium.
Maksymalna ilość punktów jaką można otrzymać w tym kryterium to 40 tj. suma punktów otrzymanych za Zadanie nr 1 z ppkt 1) oraz punktów otrzymanych za pozostałe zadania opisane w ppkt 2).
Część II
Punkty, dla wszystkich zadań w Części II tj. Zadanie nr 5 - Ekran na statywie do projektora, nr 7– Aparat fotograficzny, nr 8 - Radio z CD oraz nr 10 Kamera cyfrowa, będą przyznawane w następujący sposób:
- 24 miesiące - 0 pkt
- 36 miesięcy - 20 pkt
- 48 miesięcy - 40 pkt
Zaznaczenie w ofercie dwóch lub trzech pozycji, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Nie zaznaczenie żadnej z pozycji oznacza zaoferowanie minimalnie wymaganego okresu gwarancji tj. 24 miesiące dla każdego produktu i otrzymanie 0 pkt w tym kryterium.
Maksymalna ilość punktów jaką można otrzymać w tym kryterium to 40
2. Uwaga zostały zmienione następujące załączniki do SWZ:
a) Załącznik nr 1.1 Formularz ofertowy część I (Tabela nr 1 w pkt 2.1)
b) Załącznik nr 1.2 Formularz ofertowy część II (Tabela nr 1 w pkt 2.1)
c) Załącznik nr 7.2 Wzór umowy część II (§1 ust. 1 oraz §3 ust. 2)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-03-28 11:00
Po zmianie:
2022-03-30 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-03-28 12:00
Po zmianie:
2022-03-30 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-04-26
Po zmianie:
2022-04-28
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Dostawa środków czystości w podziale na trzy części.
- Magazyn danych wraz z Systemem Zasilania Gwarantowanego oraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem
- Termomodernizacja wraz z przebudową budynku Domu Dziecka w Sulęcinie w formule "Zaprojektuj, wybuduj"
- Przebudowa i remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Tursku w ramach formuły "Zaprojektuj, wybuduj"
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- CNC.4.2024.3 Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby wyposażenia sal dydaktycznych w ramach Projektu "Programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie (...)"
- "DOPOSAŻENIE PRACOWNI SZKOLNYCH"
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu elektronicznego dla Gminnego Ośrodka Obsługi Szkół i Przedszkoli
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Postępowanie na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa urządzeń peryferyjnych w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-138/2024
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.