eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulęcinDostawa sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnych w związku z realizacją projektu pt. "Kreatywne przedszkole - twórczy maluch w Gminie Sulęcin"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnych w związku z realizacją projektu pt. „Kreatywne przedszkole - twórczy maluch w Gminie Sulęcin”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulęcin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966697

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 18

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@sulecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sulecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sulecin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnych w związku z realizacją projektu pt. „Kreatywne przedszkole - twórczy maluch w Gminie Sulęcin”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24d13e90-a459-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203110

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028534/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Kreatywne przedszkole - twórczy maluch w Gminie Sulęcin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny - Lubuskie 2020, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa 8. Nowoczesna edukacja, Działanie: 8.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej, Poddziałanie: 8.1.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej – projekty realizowane poza formułą ZIT; nr naboru RPLB.08.01.01-IZ.00-08-K01/21

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088998/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZiG.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1485060,80 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 100443,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach projektu pt. „Kreatywne przedszkole - twórczy maluch w Gminie Sulęcin” nr naboru RPLB.08.01.01
-IZ.00-08-K01/21 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Osi Priorytetowej 8. Nowoczesna edukacja, Działanie: 8.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej, Poddziałanie: 8.1.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej – projekty realizowane poza formułą ZIT.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnej wymienionego w Załączniku nr 8 do SWZ tj. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), do siedzib następujących przedszkoli/oddziałów przedszkolnych:
1) Oddział Przedszkolny w Trzemesznie;
2) Oddział Przedszkolny w Sulęcinie;
3) Przedszkole nr 1 im. Małego Przyrodnika w Sulęcinie;
4) Przedszkole nr 2 im. Małych Odkrywców w Sulęcinie;
5) Oddział Przedszkolny w Wędrzynie.
3. Przedmiot zamówienia składa się z 10 zadań podzielonych na 2 części:
Część I obejmuje:
a) Zadanie nr 1 – Komputer przenośny (14 szt.)
b) Zadanie nr 2 – Projektor (5 szt.)
c) Zadanie nr 3 – Tablica interaktywna z projektorem wisząca (4 szt.)
d) Zadanie nr 4 – Tablica interaktywna na mobilnym stojaku (2 szt.)
e) Zadanie nr 6 – Drukarka Laserowa (1 szt.)
f) Zadanie nr 9 – Urządzenie wielofunkcyjne (4 szt.)
Szczegółowy opis zamówienia (OPZ), zawierający rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, jego specyfikację techniczną, adresy dostawy, warunki serwisu gwarancyjnego oraz opis prac wdrożeniowych zostały zawarty w Załączniku nr 8 do SWZ z podziałem dla każdego zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 93810,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach projektu pt. „Kreatywne przedszkole - twórczy maluch w Gminie Sulęcin” nr naboru RPLB.08.01.01
-IZ.00-08-K01/21 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Osi Priorytetowej 8. Nowoczesna edukacja, Działanie: 8.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej, Poddziałanie: 8.1.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej – projekty realizowane poza formułą ZIT.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnej wymienionego w Załączniku nr 8 do SWZ tj. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), do siedzib następujących przedszkoli/oddziałów przedszkolnych:
1) Oddział Przedszkolny w Trzemesznie;
2) Oddział Przedszkolny w Sulęcinie;
3) Przedszkole nr 1 im. Małego Przyrodnika w Sulęcinie;
4) Przedszkole nr 2 im. Małych Odkrywców w Sulęcinie;
5) Oddział Przedszkolny w Wędrzynie.
3. Przedmiot zamówienia składa się z 10 zadań podzielonych na 2 części:
Część II obejmuje:
a) Zadanie nr 5 – Ekran na statywie do projektora (5 szt.)
b) Zadanie nr 7 – Aparat fotograficzny (4 szt.)
c) Zadanie nr 8 – Radio z CD (14 szt.)
d) Zadanie nr 10 – Kamera cyfrowa (1 szt.)
Szczegółowy opis zamówienia (OPZ), zawierający rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, jego specyfikację techniczną, adresy dostawy, warunki serwisu gwarancyjnego oraz opis prac wdrożeniowych zostały zawarty w Załączniku nr 8 do SWZ z podziałem dla każdego zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38651600-9 - Kamery cyfrowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32344210-1 - Sprzęt radiowy

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 6633,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106889,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106889,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106889,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BZ-SYSTEM Łukasz Zienkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387455189

7.3.3) Ulica: Podgórna 13a

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106889,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7459,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7459,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7459,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BZ-SYSTEM Łukasz Zienkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387455189

7.3.3) Ulica: Podgórna 13a

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7459,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.