Og³oszenie z dnia 2021-08-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00152586/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-18
- 2021/BZP 00154537/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-19
- 2021/BZP 00160023/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-25
- 2021/BZP 00181552/01 - Wynik z dnia 2021-09-15
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, u¿ywanej koparki ko³owej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: EKOZUK Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381607913
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Obroñców Helu 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski
1.5.7.) Numer telefonu: 58/676-95-20
1.5.8.) Numer faksu: 58/676-95-21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ekozuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zukwejherowo.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, u¿ywanej koparki ko³owej.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4dade193-fc26-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00148876
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zukwejherowo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wszelkich o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu Platformy Zakupowej Zamawiaj±cego pod adresem: https://zukwejherowo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ogólne
zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem ust. 2:
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy na subdomenie
https://zukwejherowo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet lub https://oneplace.marketplanet.pl,
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony
https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do
za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”,
3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca
Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w postaci
elektronicznej; Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma
informacjê, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê
pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu,
4) po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu.
2. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na
Platformie tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿
512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie plików o wielko¶ci do 100 MB.
4. Zalecenia Zamawiaj±cego dotycz±ce:
1) kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca siê podpis formatem PAdES (PDF advanced electronic signature),
b) dla dokumentów w formacie innym ni¿ .pdf zaleca siê podpis formatem XAdES (HML advanced electronic signature),
2) podpisu zaufanego :
a) wielko¶æ pliku nie mo¿e przekraczaæ 10 MB,
b) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca siê podpis formatem PAdES; Podpisany plik ma
rozszerzenie .pdf,
c) dla dokumentów w formacie innym ni¿ .pdf zaleca siê podpis formatem XAdES. Podpisany plik ma
rozszerzenie .xml,
3) podpisu osobistego :
a) w przypadku wykorzystania aplikacji eDO Atp (obs³uguje tylko dokumenty w formacie .pdf) na
telefonach z obs³ug± technologii NFC wielko¶æ dokumentów nie mo¿e przekroczyæ 5MB,
b) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca siê podpis wewnêtrzny otoczony,
c) dokumenty w formacie innym ni¿ .pdf zaleca siê podpisywaæ podpisem zewnêtrznym lub
otaczaj±cym
4) Po podpisaniu plików a przed ich za³±czeniem na Platformê zaleca siê dokonanie weryfikacji
kompletno¶ci i poprawno¶ci wszystkich z³o¿onych podpisów (w szczególno¶ci gdy dokument zosta³
podpisany przez kilku reprezentantów lub przy wykorzystaniu ró¿nych podpisów). W przypadku
korzystania z wariantu sk³adania podpisów zewnêtrznych konieczne jest za³±czenie na Platformê
dwóch plików, tj. pliku podpisywanego i pliku zawieraj±cego podpis.
5. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) plik/pliki oferty za³±czony/e przez Wykonawcê na Platformie i zapisany/e, widoczny/e jest/s± na
Platformie jako zaszyfrowany/e – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku/ów dostêpna
jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert,
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss)
generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „rozporz±dzenie 2016/679”), EKOZUK Sp. z o. o. informuje, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest EKOZUK Sp. z o. o., ul. Obroñców Helu 1, 84-200 Wejherowo,
2. administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@ekozuk.pl,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dz. 2016/679 w celu zwi±zanym z przedm. postêpow. o udzielenie zam. publ., prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji,
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp,
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie zam. publ.
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zam. publ.
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 rozporz±dz. 2016/679,
8. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 rozporz±dz. 2016/679 prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana
dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora
niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych
informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty
zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia),
2) na podstawie art. 16 rozporz±dz. 2016/679 prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zam. publ. ani zmian± postanowieñ umowy
w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
3) na podstawie art. 18 rozporz±dz. 2016/679 prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zam.
publ. lub konkursu oraz przypadków,
o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dz. 2016/679 (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia 2016/679,
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporz±dz. 2016/679 prawo do usuniêcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporz±dz. 2016/679,
3) na podstawie art. 21 rozporz±dzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679,
4) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z rozporz±dzeniem 2016/679 przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKZ/01/2021/E
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w formie leasingu operacyjnego, u¿ywanej koparki ko³owej. Wymagane parametry techniczno-u¿ytkowe:
1 napêd: 4x4
2 masa ca³kowita: min. 16.000 kg
3 moc silnika minimum: 135 KM
4 rok produkcji minimum: 2013
5 przebieg max. 5.000 MTH
6 skrzynia biegów: automatyczna
7 uk³ad kierowniczy: wspomagany hydraulicznie
8 prêdko¶æ przemieszczania: od 30 do 35 km/h
9 blokada mechanizmu ró¿nicowego
10 silnik tego samego producenta co pojazd
11 promieñ zawracania nie wiêkszy ni¿ 6,5 m
12 g³êboko¶æ kopania min. 4,7 m
13 lemiesz przedni
14 ramie trzykrotnie ³amane
15 ko³a: podwójne z wewnêtrznym pier¶cieniem
16 otwierana przednia szyba
17 os³ona przeciwdeszczowa
18 klimatyzacja
19 ogrzewanie
20 wycieraczki i spryskiwacze przedniej szyby
21 o¶wietlenie g³ówne wymagane przepisami ruchu drogowego
22 o¶wietlenie dodatkowe: dwa reflektory na ramieniu; dwa na kabinie, jeden tylny
23 podgrzewany fotel kierowcy
24 fabryczna kamera tylna
25 lusterka zewnêtrzne: prawe, lewe i tylne
26 fotel operatora regulowany pneumatycznie
27 lampa ostrzegawcza
28 szybkoz³±cze hydrauliczne uchylno-obrotowe
29 ³y¿ka skarpowa na szybkoz³±cze o szer. 2000 mm
30 ³y¿ka do kopania na szybkoz³±cze o szer. 800 mm
31 szekla zamontowana na ramieniu koparki
32 linia hydrauliczna do m³ota
33 linia hydrauliczna niskiego ci¶nienia
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66110000-4 - Us³ugi bankowe
66114000-2 - Us³ugi leasingu finansowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowejw zakresie do¶wiadczenia Wykonawcy, tj.:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 (jedn±) dostawê maszyny budowlanej w formie leasingu operacyjnego o warto¶ci minimum 150.000,00 z³ brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych (chyba, ¿e Zamawiaj±cy jest w posiadaniu lub ma dostêp do tych podmiotowych ¶rodków dowodowych) - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 i 2 SWZ tj.:
1) o¶wiadczenia (zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ) Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej,
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
3. Dokumenty , o których mowa w ust. 2, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
4. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie wydaje siê dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, zastêpuje siê go w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis ust. 3 stosuje siê.
5. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu na podstawie art. 125 ust. 1 (wzór - za³±cznik nr 2 do SWZ), dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych (chyba, ¿e Zamawiaj±cy jest w posiadaniu lub ma dostêp do tych podmiotowych ¶rodków dowodowych) - w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia Wykonawcy, tj.:
1) wykaz dostaw wykonanych (zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ), a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane,
UWAGA! Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powy¿ej dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
2) dowody okre¶laj±ce, czy dostawy ujête w wykazie dostaw, o którym mowa w pkt 1), zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy.
2. W przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (zgodnie z art. 118 ustawy Pzp), powy¿szy warunek musi spe³niaæ w ca³o¶ci podmiot udostêpniaj±cy zasoby.
3. W przypadku, gdy w zamówieniu przedstawionym przez Wykonawcê jako spe³niaj±cy w/w warunek, rozliczenie pomiêdzy Wykonawc± a Zamawiaj±cym za wykonane zamówienie zosta³o dokonane w innej walucie ni¿ w z³otych polskich, Wykonawca (dla celu oceny oferty) dokona przeliczenia warto¶ci wykonanych zamówieñ w innej walucie ni¿ w z³otych polskich – na podstawie ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych okre¶lonego w Tabeli Kursów A ¶rednich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html) na dzieñ wystawienia dokumentu.
4. Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów,
w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy wniesienia wadium w wysoko¶ci: 4.000,00 z³ (s³ownie cztery tysi±ce z³otych 00/100).2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku formach, okre¶lonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego – Bank Millenium Spó³ka Akcyjna nr 56 1160 2202 0000 0003 5814 6591 z dopiskiem „Wadium – DKZ/01/2021/E – dostawa koparki w leasingu”.
UWAGA! Za termin wniesienia wadium w pieni±dzu zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z czasem trwania okresu rozliczeñ miêdzybankowych, Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
4. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia przekazuje siê w oryginale w postaci elektronicznej.
5. Wadium w formie gwarancji lub porêczenia musi spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp,
2) z jego tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³aty ca³ej kwoty wadium,
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie,
4) nie mo¿e zawieraæ zastrze¿enia gwaranta/porêczyciela, o konieczno¶ci potwierdzenia podpisów Zamawiaj±cego na pisemnym wezwaniu do zap³aty przez bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego, jak równie¿ innych dodatkowych zastrze¿eñ i warunków,
5) termin obowi±zywania gwarancji/porêczenia nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem, i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert),
6) w tre¶ci gwarancji/porêczenia powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania,
7) beneficjentem gwarancji/porêczenia jest EKOZUK Sp. z o.o., ul. Obroñców Helu 1, 84-200 Wejherowo,
8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga aby gwarancja/porêczenie obejmowa³o sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u gwarancji/porêczenia) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenia zamówienia,
9) musi mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±dzu - dochodzenie roszczenia
z tytu³u wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia nie mo¿e byæ utrudnione. Dlatego w tre¶ci gwarancji lub porêczenia powinna znale¼æ siê klauzula, i¿ wszystkie spory odno¶nie gwarancji lub porêczenia bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji s±dów polskich, chyba, ¿e wynika to z przepisów prawa.
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do oferty.
UWAGA! Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania oraz dane mocodawców i pe³nomocnika.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ), sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, ka¿dy z nich zobowi±zany jest z³o¿yæ, na wezwanie Zamawiaj±cego, podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia z postêpowania, tj. 1) o¶wiadczenia (zgodnie ze
wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ) Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy
kapita³owej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od
innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej,
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia Wykonawcy, tj.: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 (jedn±) dostawê maszyny budowlanej w formie leasingu operacyjnego o warto¶ci minimum 150.000,00 z³ brutto, musi spe³niaæ w ca³o¶ci co najmniej jeden z tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia wy³±cznie w przypadkach i na zasadach okre¶lonych w Dziale VII Rozdz. 3 ustawy Pzp.2. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿ona na pi¶mie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³ozyc na platformie zakupowej Zamawiaj±cego pod adresem: https://zukwejherowo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-23 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-09-21
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- 1/24. ZAKUP I DOSTAWA ARTYKU£ÓW ¯YWNO¦CIOWYCH NA POTRZEBY STO£ÓWKI SZKOLNEJ ZESPO£U SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIA£EM NA CZʦCI
- Dokonywanie oglêdzin zw³ok osób zmar³ych, stwierdzanie zgonu i jego przyczyny oraz wystawiania karty zgonu na terenie powiatu wejherowskiego
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek na potrzeby Urzêdu Miejskiego w Wejherowie w 2025 r. z opcj±
- ¦wiadczenie us³ug ochrony oraz dozoru osób i mienia wraz z konwojowaniem warto¶ci pieniê¿nych dla potrzeb Wejherowskiego Zarz±du Nieruchomo¶ci Komunalnych w roku 2025
- Remont toalety na I piêtrze w budynku Powiatowego Zespo³u Szkó³ nr 2 w Wejherowie
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKU£ÓW ¯YWNO¦CIOWYCH NA POTRZEBY STO£ÓWKI PRZEDSZKOLNEJ PRZEDSZKOLA SAMORZ¡DOWEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIA£EM NA CZʦCI
wiêcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego o pojemno¶ci 18m3 na potrzeby MZBM-TBS Sp. z o.o. w Pyskowicach
- Zakup w formie leasingu operacyjnego 2 szt. pojazdów osobowo-ciê¿arowych (do 3,5t) do wywozu odpadów komunalnych z zabudow± skrzyniow±, wywrotem oraz mo¿liwo¶ci± zamontowania siatki do zabezp. ³adunku
- Bankowa obs³uga bud¿etu Gminy Nowa Sarzyna
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego dla Urzêdu Miejskiego w Aleksandrowie £ódzkim
- Obs³uga bankowa bud¿etu gminy Nowa Sucha i jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2028r.
- Obs³uga bankowa bud¿etu Gminy Jab³onka i podleg³ych jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2026 roku.
wiêcej: Koparki mechaniczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.