Og³oszenie z dnia 2021-09-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00256661/01 - Wynik z dnia 2021-11-04
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi ul. M. Reja w Bia³ogardzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO BIA£OGARD - URZ¡D MIASTA BIA£OGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: 943579100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.bialogard.info
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi ul. M. Reja w Bia³ogardzie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d4d2eb27-21c1-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00197612
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003313/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.9 Przebudowa drogi ul. M. Reja w Bia³ogardzie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.bialogard.info/artykuly/2975/prowadzone-postepowania oraz https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz um.zamowienia.publiczne@bialogard.info. 2.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia w BZP lub nr referencyjnym postêpowania: IZP.271.1.18.2021. 3.Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej,email: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c
z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
7. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy domniema, ¿e korespondencja wys³ana przez Zamawiaj±cego na adres e-mail, podany przez Wykonawcê, zosta³a mu dorêczona w sposób umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z jej tre¶ci±.
8. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
9. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci z tytu³u nieotrzymania przez Wykonawcê informacji zwi±zanych z prowadzonym postêpowaniem w przypadku wskazania przez Wykonawcê w ofercie np. b³êdnego adresu lub adresu poczty elektronicznej.
10. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia w BZP lub nr referencyjnym postêpowania: IZP.271.1.18.2021.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Bia³ogard, ul. 1 Maja 18, kod pocztowy 78-200, e-mail: um.sekretariat@bialogard.info, tel. 94 357 91 00.
2) Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Urz±d Miasta Bia³ogard, ul. 1 Maja 18, kod pocztowy 78-200, adres e-mail: iodumb@bialogard.info, nr telefonu 94 357 92 13.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa drogi ul. M. Reja w Bia³ogardzie”, IZP.271.1.18.2021, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275
pkt 1 Pzp.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±:
osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz.1129 z pó¼. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa,
Inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Urzêdem Miasta Bia³ogard przetwarzaj± dane osobowe dla których administratorem jest Miasto Bia³ogard, w tym operator pocztowy, firmy serwisuj±ce programy komputerowe, instytucje finansowe.
5) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego / organizacji miêdzynarodowej.
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celów zgodnie z przepisami prawa w tym instrukcja kancelaryjn± i ustaw± Pzp (10 lat).
7) Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmiana wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) Nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. Pañstwa dane nie s± przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie s± przetwarzane w formie profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.18.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia przewiduje siê wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn.
„Przebudowa drogi ul. Miko³aja Reja w Bia³ogardzie”, obejmuj±cej fragment dzia³ki ew. nr 361/3, 355 obrêb 0006, m. Bia³ogard, w zakresie:
a) wymiany istniej±cej nawierzchni asfaltowej na odcinku oko³o: d³. 77,20 m, szer. 9,80 m wraz z wymian± krawê¿ników/obrze¿y z uwzglêdnieniem zjazdu od strony ul. Wyspiañskiego,
b) wymiany istniej±cego odcinka kanalizacji deszczowej o d³ugo¶ci 27 m, przy³±cza do wpustów o d³. 4,5 m i 12 m (z ewentualn± korekt± w stosunku do projektowanej nawierzchni).
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacj± projektow±, decyzjami administracyjnymi i obowi±zuj±cymi przepisami oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
W ramach robót budowlanych (zgodnie z dokumentacja projektow±) przewidziano przebudowê drogi ul. M. Reja w Bia³ogardzie obejmuj±c±:
1) roboty pomiarowe;
2) opracowanie i wprowadzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu;
3) inwentaryzacjê istniej±cych urz±dzeñ i pokryw, w obecno¶ci przedstawiciela spó³ki RW i K w Bia³ogardzie oraz przedstawicielem ZGK i M w Bia³ogardzie – przed rozpoczêciem robót;
4) wykonanie i monta¿ dwóch tablic informacyjnych o wymiarach 120x80;
5) wykonanie wstêpnych przekopów dla dok³adnego zlokalizowania istniej±cego uzbrojenia;
6) rozbiórkê istniej±cej konstrukcji jezdni i krawê¿ników;
7) wykonanie robót ziemnych odcinkami, które zminimalizuj± uci±¿liwo¶ci zwi±zane z prowadzonymi robotami;
8) roboty rozbiórkowe kana³u kanalizacji deszczowej kd200 z rur betonowych;
9) wykonanie pod³o¿a z materia³ów sypkich;
10)u³o¿enie nowego kana³u kd200 kanalizacji deszczowej (rury z PCV o ¶rednicy DN/OD200 mm), pozostawiaj±c rzêdne wlotów oraz posadowienia bez zmian;
11)obsypanie kana³u, próba szczelno¶ci i zasypanie wykopów z zagêszczeniem gruntu;
12)wymiana krawê¿ników/obrze¿y z uwzglêdnieniem zjazdu od strony ul. Wyspiañskiego;
13)przygotowanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni;
14)wykonanie nawierzchni drogi z brukowej kostki betonowej typu behaton;
15)przebudowê doj¶æ (chodników) do przyleg³ych budynków;
16)odtworzenie istniej±cej organizacji ruchu;
17)sporz±dzenie dokumentacji powykonawczej.
2. Do obowi±zków Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych (na koszt Wykonawcy) nale¿y, w szczególno¶ci:
1) zorganizowanie zaplecza robót oraz urz±dzenie i zabezpieczenie na w³asny koszt terenu budowy (koszty bie¿±cej eksploatacji sieci wodoci±gowej, elektrycznej, itp., podczas realizacji przedmiotu zamówienia, bêdzie ponosiæ Wykonawca);
2) sporz±dzenie przed rozpoczêciem robót budowlanych planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia;
3) oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót;
4) zapewnienie na terenie budowy oraz terenach przyleg³ych nale¿ytego ³adu i porz±dku, przestrzeganie przepisów bhp, ochrony obiektów i sieci znajduj±cych siê na terenie robót;
5) ochrona istniej±cych obiektów naziemnych oraz urz±dzeñ uzbrojenia podziemnego, a w przypadku ich odkrycia zabezpieczenie przed uszkodzeniem zgodnie z wytycznymi i utrzymanie w nale¿ytym stanie technicznym;
6) zg³aszanie Zamawiaj±cemu terminu zakoñczenia robót zanikaj±cych, je¿eli Wykonawca nie dope³ni tego obowi±zku jest zobowi±zany odkryæ roboty, a nastêpnie przywróciæ je do stanu poprzedniego na w³asny koszt;
7) wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowi±zuj±cymi przepisami i normami, harmonogramem rzeczowo-finansowym przed³o¿onym Zamawiaj±cemu oraz oddanie przedmiotu zamówienia w terminie;
8) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz sk³adowanie urz±dzeñ
i materia³ów w sposób nie powoduj±cy kolizji;
9) przed wbudowaniem ka¿dego materia³u - z³o¿enie do zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego wniosku materia³owego, dla wszystkich materia³ów, przedstawienie Zamawiaj±cemu atesty i certyfikaty potwierdzaj±ce ich w³a¶ciwo¶ci;zapewnienie na w³asny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, ³±cznie z kosztami utylizacji;
11) materia³y z rozbiórki nadaj±ce siê do ponownego wbudowania nale¿y sk³adowaæ w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego, w odleg³o¶ci do 8 km;
12) zorganizowanie budowy w sposób zapewniaj±cy odbiór odpadów komunalnych z s±siaduj±cych nieruchomo¶ci (wyznaczenie miejsca lub miejsc, do których w³a¶ciciele nieruchomo¶ci bêd± mogli swobodnie przetransportowaæ pojemniki z odpadami w dniach ich odbioru, zgodnych z rocznym harmonogramem i poinformowanie o tym wszystkich w³a¶cicieli nieruchomo¶ci) lub odbiór i transport tych odpadów we w³asnym zakresie;
13)stosowanie siê do zaleceñ Zamawiaj±cego w zakresie ewentualnych zmian dokumentacji i wprowadzania robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych;
14)skompletowanie wszystkich wyników badañ, pomiarów, ¶wiadectw jako¶ci, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów i instrukcji przed zg³oszeniem robót do odbioru;
15) wykonanie dokumentacji powykonawczej;
16)wykonanie dodatkowych badañ, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiaj±cym w przypadku w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, co do jako¶ci robót lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych;
17)zapewnienie wykonania i kierowania robotami objêtymi umow± przez osoby posiadaj±ce stosowne kwalifikacje zawodowe;
18)po zakoñczeniu robót budowlanych doprowadzenia terenu przylegaj±cego do terenu budowy do stanu pierwotnego, uporz±dkowanie terenu budowy, oznakowanie zgodnego ze sta³± organizacj± ruchu i przekazanie go Zamawiaj±cemu;
19)niezw³oczne informowanie Zamawiaj±cego o wyst±pieniu zdarzeñ lub okoliczno¶ci, które mog± utrudniæ terminow± realizacjê czê¶ci lub ca³o¶ci przedmiotu zamówienia, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 2 dni od daty wyst±pienia zdarzenia;
20)ponoszenie wy³±cznej odpowiedzialno¶ci za wszelkie szkody bêd±ce nastêpstwem niewykonania lub nienale¿ytego wykonania przedmiotu zamówienia, które to szkody Wykonawca zobowi±zuje siê pokryæ w pe³nej wysoko¶ci.
3.Wykonawca ma obowi±zek sporz±dziæ i z³o¿yæ u Zamawiaj±cego harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót budowlanych, zwany dalej „harmonogramem”, w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy, w formie pisemnej i elektronicznej (edytowalnej), w zakresie uzgodnionym z Zamawiaj±cym, w celu zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego.
4.Harmonogram musi zawieraæ opis podzia³u przedmiotu umowy na etapy, kolejno¶æ wykonywania prac, czas ich trwania i warto¶æ ka¿dego etapu przedmiotu zamówienia. Przedstawiony i zaakceptowany harmonogram bêdzie stanowi³ podstawê do oceny przez Zamawiaj±cego procentowego udzia³u zakoñczonych i odebranych robót stanowi±cych podstawê do wystawienia faktur czê¶ciowych za wykonane roboty budowlane.
5.Harmonogram powinien byæ aktualizowany przez Wykonawcê w zale¿no¶ci od faktycznego postêpu prac oraz wp³ywu tego postêpu na powi±zania z innymi pracami, a tak¿e na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego.
W uaktualnionym harmonogramie nale¿y równie¿ uwzglêdniæ zmiany kolejno¶ci wykonywania prac.
6.Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania i przed³o¿enia Zamawiaj±cemu w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy kosztorysu opracowanego metod± kalkulacji szczegó³owej zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie okre¶lenia metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno-u¿ytkowym (Dz.U. 2004 nr 130 poz. 1389). Poniewa¿ obowi±zuj±cym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie rycza³towe, kosztorys ten bêdzie wykorzystywany do obliczenia nale¿nego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odst±pienia od umowy, a wiêc w sytuacji, o której mowa w §14. Bêdzie on tak¿e podstaw± do rozliczania dodatkowych robót budowlanych wykraczaj±cych poza okre¶lenie przedmiotu umowy w sytuacji gdy umowa zostanie zmieniona na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3 Pzp. Szczegó³owo zosta³o to opisane w § 5 ust. 5 - 7 umowy.
7.Wykonawca jest zobowi±zany informowaæ Zamawiaj±cego niezw³ocznie o zagro¿eniach, które mog± mieæ wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia, jako¶æ prac, opó¼nienia planowanej daty zakoñczenia realizacji przedmiotu zamówienia oraz do wspó³dzia³ania z Zamawiaj±cym przy opracowywaniu przedsiêwziêæ zapobiegaj±cych zagro¿eniom.
8.Wykonawca nie mo¿e powierzyæ wykonania zobowi±zañ wynikaj±cych z niniejszej umowy innej osobie bez zgody Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena w poszczególnych kryteriach zostanie dokonana z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
2. Punktacja obliczona na podstawie kryteriów opisanych odpowiednio w rozdziale XXV w pkt 2.1 i 2.2, po zsumowaniu stanowiæ bêdzie koñcow± ocenê oferty.
3. Za najwy¿ej ocenion±, zostanie uznana oferta z najwy¿sz± liczb± punktów, spo¶ród nieodrzuconych ofert z³o¿onych w postêpowaniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1)zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w ww. zakresie.
2) uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w ww. zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub posiada zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 200 000,00 PLN (w przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana bêdzie ich ³±czna sytuacja ekonomiczna i finansowa).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
2. Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie drogi, obejmuj±c± wykonanie nawierzchni z brukowej kostki betonowej (min. 600 m2).
3. Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej nastêpuj±cymi osobami, które bêd± uczestniczyæ w realizacji zamówienia:
1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej,
1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych,
tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych.
4. Zamawiaj±cy wymaga, aby funkcjê kierownika budowy pe³ni³a osoba posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej, ponadto od osób tych wymagane jest minimum 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnieñ) w kierowaniu robotami danej specjalno¶ci, przy czym zasad± jest, ¿e nak³adaj±ce siê na siebie okresy kierowania robotami nie sumuj± siê. Warunek zostanie uznany za spe³niony równie¿ wtedy, gdy Wykonawca dysponowa³ bêdzie osob±, która ³±cznie posiadaæ bêdzie uprawnienia oraz do¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz
z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) za¶wiadczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, za¶wiadczenia albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, o których mowa w ust. 1 pkt 2, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w ust. 1 pkt 3 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
b) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
2. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w ust. 1, Wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu lub kryterium selekcji dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
3. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
4. Okres wyra¿ony w latach, o którym mowa w ust. 4 pkt 1, liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
5.Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa w ust. 3 pkt 1, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
6.W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych
z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
7.W przypadku, o którym mowa w ust. 6, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Wype³niony Formularz oferty – wzór stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ;2) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ;
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, które sk³ada Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby,
o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, wzór stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy);
4) Pe³nomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (je¿eli dotyczy);
5) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ (je¿eli dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W odniesieniu do warunków dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 Pzp, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy
z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych przypadkach:1) wyst±pienia okoliczno¶ci skutkuj±cych konieczno¶ci± zmiany terminu realizacji umowy o tak± ilo¶æ dni, w jakiej wyst±pi³y wskazane okoliczno¶ci oraz usuwanie ich skutków, w zwi±zku:a) konieczno¶ci± wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikaj±cych z konieczno¶ci dostosowania zakresu zadania do powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa,b) brakiem mo¿liwo¶ci prowadzenia robót na skutek warunków klimatycznych: (gwa³towne opady deszczu, gradobicie, ¶nie¿yce, powodzie i inne anomalia klimatyczne) uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób (sprawdzeñ), dokonanie odbiorów, przez okres powy¿ej 4 dni, c) dzia³aniem si³y wy¿szej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, d) nieterminowym, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiaj±cego terenu budowy Wykonawcy,
e) wstrzymaniem prac budowlanych przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, f) innymi okoliczno¶ciami niepowsta³ymi z winy Wykonawcy (m.in. konieczno¶ci± wykonania robót dodatkowych lub robót zamiennych; konieczno¶ci± wykonania robót przez innego Wykonawcê
w miejscu wykonywania prac budowlanych), 2) zmiany osób wykonuj±cych zamówienie, o których mowa w § 7 ust. 2 – w sytuacji kiedy wymiana
ta bêdzie spowodowana przyczynami losowymi, niezale¿nymi od Wykonawcy, a le¿±cymi po stronie tych osób. Osoby zastêpuj±ce osoby wskazane w ofercie przetargowej musz± spe³niaæ warunek zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lony w SWZ, 3) zwiêkszenia liczby osób wykonuj±cych zamówienie, o których mowa w § 7 ust. 2 – w sytuacji kiedy zmiana ta bêdzie konieczna do prawid³owego (np. terminowego) wykonania przedmiotu zamówienia. Wskazane osoby musz± spe³niaæ warunek zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lony w SWZ, 4) zmniejszenia liczby osób wykonuj±cych zamówienie, o których mowa w § 7 ust. 2 – w sytuacji kiedy zmiana ta bêdzie spowodowana przyczynami losowymi niezale¿nymi od Wykonawcy, a warunek zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lony w SWZ, bêdzie spe³niony. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany sposobu przeprowadzenia robót, ograniczenia zakresu robót lub wprowadzeniem robót zamiennych. Wykonawca wykona wycenê robót wynikaj±c± ze zmiany sposobu prowadzenia robót oraz robót zamiennych w formie kosztorysu sporz±dzonego metod± wskazan± poni¿ej, przy zastosowaniu nastêpuj±cych czynników cenotwórczych wskazanych w dostêpnych publikacjach na rynku np. Sekocenbud, Orgbud, Wacetobud aktualnego na dzieñ sporz±dzenia kosztorysu (wybór publikacji przez Wykonawcê wymaga akceptacji Zamawiaj±cego):
a) stawka roboczogodziny „R” – ¶rednia dla woj. zachodniopomorskiego,
b) koszty po¶rednie „Kp” – ¶rednie dla woj. zachodniopomorskiego,
a) zysk kalkulacyjny „Z” (R+S+Kp) – ¶rednie dla woj. zachodniopomorskiego,
b) ceny jednostkowe sprzêtu i materia³ów (³±cznie z kosztami zakupu) bêd± przyjmowane wed³ug ¶rednich cen rynkowych, a w przypadku ich braku ceny materia³ów i sprzêtu zostan± przyjête na podstawie ogólnie dostêpnych katalogów, w tym równie¿ cen dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych itp., c) nak³ady rzeczowe – w oparciu o Katalogi Nak³adów Rzeczowych KNR, d) roboty wynikaj±ce z ograniczenia zakresu Wykonawca wyceni zgodnie z kosztorysem, o którym mowa w § 2 ust. 8.
1. Wprowadzenie zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wymaga uprzedniego z³o¿enia przez Wykonawcê wniosku wraz z uzasadnieniem oraz odpowiednimi dokumentami potwierdzaj±cymi wp³yw zmian, o których mowa
w ust. 2, na wynagrodzenie Wykonawcy. 2.Zmiany, o których mowa w ust. 2, zostan± wprowadzone aneksem, który bêdzie obowi±zywa³ od dnia jego podpisania i bêdzie obejmowa³ wyrównanie za okres od dnia wej¶cia w ¿ycie zmian, o których mowa w ust. 2, lecz nie wcze¶niej ni¿ od dnia z³o¿enia wniosku, o którym mowa w ust. 3.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-15 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-15 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-13
INNE PRZETARGI Z BIA£OGARDU
- Potrójne powierzchniowe utrwalenie emulsj± i grysem dróg powiatowych nr 1162Z i 1163Z na terenie powiatu bia³ogardzkiego.
- "Dostawa paliw ciek³ych dla sprzêtów i pojazdów Gminy Bia³ogard w latach 2025 - 2026 "
- Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Bia³ogard
- Dostawa kationowej emulsji asfaltowej do wykonywania remontów cz±stkowych dróg powiatowych Powiatu Bia³ogardzkiego wraz z transportem Wykonawcy
wiêcej: przetargi w Bia³ogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulicy Kawaleryjskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z niezbêdn± infrastruktur± oraz rozbiórk± i budow± sieci wodoci±gowej - bez chodnika
- Budowa ulicy Cichej w Budzis³awiu Ko¶cielnym
- Przebudowa z rozbudow± remizy i ¶wietlicy wiejskiej w Kunowie
- Realizacja robót budowlanych bran¿y wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Skrzyszów
- Budowa ulicy Piaski w Kleczewie
- Przebudowa dróg gminnych i wewnêtrznych na terenie Gminy Szczytno
wiêcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.