Ogłoszenie z dnia 2021-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00157615/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opraw LED wraz z ich montażem oraz demontażem i utylizacją dotychczasowych opraw Etap Nr V
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. Roba Inja w Świdniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piasecka 240
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@dpsswidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsswidnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spswidnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6361.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa opraw LED wraz z ich montażem oraz demontażem i utylizacją dotychczasowych opraw Etap Nr V2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84e4d23a-043c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00055553/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa opraw LED wraz z ich montażem oraz demontażem i utylizacją dotychczasowych opraw w ramach projektu pn. "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. ROBA INJA W ŚWIDNIKU – 7 zadań.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. ROBA INJA W ŚWIDNIKU", NR UMOWY: RPLU.05.02.00-06-0058/17-00 w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157615/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/T/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 337684,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Dostawa opraw LED wraz z ich montażem oraz demontażem i utylizacją dotychczasowych opraw Etap Nr V w ramach projektu pn. "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. ROBA INJA W ŚWIDNIKU", NR UMOWY: RPLU.05.02.00-06-0058/17-00 w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020Zadanie Nr 1 - budynek mieszkalny "Maria"
4.5.3.) Główny kod CPV: 31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215221-2 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 66511,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Dostawa opraw LED wraz z ich montażem oraz demontażem i utylizacją dotychczasowych opraw Etap Nr V w ramach projektu pn. "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. ROBA INJA W ŚWIDNIKU", NR UMOWY: RPLU.05.02.00-06-0058/17-00 w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020Zadanie nr 2 – budynek mieszkalny „Agata”
4.5.3.) Główny kod CPV: 31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215221-2 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 66786,45 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Dostawa opraw LED wraz z ich montażem oraz demontażem i utylizacją dotychczasowych opraw Etap Nr V w ramach projektu pn. "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. ROBA INJA W ŚWIDNIKU", NR UMOWY: RPLU.05.02.00-06-0058/17-00 w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020Zadanie Nr 3 – budynek mieszkalny "Elżbieta"
4.5.3.) Główny kod CPV: 31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215221-2 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 69350,78 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Dostawa opraw LED wraz z ich montażem oraz demontażem i utylizacją dotychczasowych opraw Etap Nr V w ramach projektu pn. "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. ROBA INJA W ŚWIDNIKU", NR UMOWY: RPLU.05.02.00-06-0058/17-00 w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020Zadanie Nr 4 – budynek mieszkalny "Iwona"
4.5.3.) Główny kod CPV: 31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215221-2 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 82210,52 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Dostawa opraw LED wraz z ich montażem oraz demontażem i utylizacją dotychczasowych opraw Etap Nr V w ramach projektu pn. "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. ROBA INJA W ŚWIDNIKU", NR UMOWY: RPLU.05.02.00-06-0058/17-00 w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020Zadanie Nr 5 – kotłownia z zapleczem magazynowo-warsztatowym
4.5.3.) Główny kod CPV: 31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 11297,21 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Dostawa opraw LED wraz z ich montażem oraz demontażem i utylizacją dotychczasowych opraw Etap Nr V w ramach projektu pn. "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. ROBA INJA W ŚWIDNIKU", NR UMOWY: RPLU.05.02.00-06-0058/17-00 w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020Zadanie Nr 6 - budynek administracyjny
4.5.3.) Główny kod CPV: 31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 18769,46 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Dostawa opraw LED wraz z ich montażem oraz demontażem i utylizacją dotychczasowych opraw Etap Nr V w ramach projektu pn. "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. ROBA INJA W ŚWIDNIKU", NR UMOWY: RPLU.05.02.00-06-0058/17-00 w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020Zadanie Nr 7 - budynek mieszkalno-usługowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 22758,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57348,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77309,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57348,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Małecki EL-KAM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9192105530
7.3.3) Ulica: Radecka 11
7.3.4) Miejscowość: Goraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-450
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57348,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71511,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Małecki EL-KAM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182105530
7.3.3) Ulica: Radecka 11
7.3.4) Miejscowość: Goraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-450
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-29Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61236,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63700,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61236,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Małecki EL-KAM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182105530
7.3.3) Ulica: Radecka 11
7.3.4) Miejscowość: Goraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-450
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61236,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-29Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68580,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81389,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68580,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Małecki EL-KAM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182105530
7.3.3) Ulica: Radecka 11
7.3.4) Miejscowość: Goraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-450
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68580,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-29Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12177,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28203,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12177,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Małecki EL-KAM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182105530
7.3.3) Ulica: Radecka 11
7.3.4) Miejscowość: Goraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-450
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12177,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-29Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22878,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23224,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22878,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Małecki EL-KAM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182105530
7.3.3) Ulica: Radecka 11
7.3.4) Miejscowość: Goraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-450
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22878,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-29Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24231,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31633,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24231,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Małecki EL-KAM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182105530
7.3.3) Ulica: Radecka 11
7.3.4) Miejscowość: Goraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-450
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24231,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-29INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego wraz z wykonaniem nadruków w technologii trwałej, w tym sublimacji, na potrzeby Miejskiego Klubu Sportowego AVIA Świdnik Spółka z o.o.
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Skanowanie rejestrów ewidencyjnych oraz dokumentów zmian dla jednostki ewidencyjnej Gmina Trawniki oraz Gmina Miejska Świdnik
- Termomodernizacja budynku biblioteki przy ul. Gen. Maczka 3 w Świdniku
- Dostawa wielofunkcyjnego pojazdu wolnobieżnego (ładowarki) wraz z osprzętem do robót budowlanych oraz funkcją zamiatarki
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie.
- Termomodernizacja i przebudowa budynku po byłej szkole w m. Kołaczkowice wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby klubu dziecięcego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową
- SVA/4620-190/2025: Remont kotłowni olejowej o mocy 2x90 kW oraz pomieszczenia magazynu oleju z uwzględnieniem remontu dachu nad pomieszczeniami w bud. 75 na terenie kompl. wojskowego w m. Podebłocie
więcej: Oprawy oświetleniowe sufitowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.