eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnikModernizacja ³azienek w budynkach Domu Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja w ¦widniku



Og³oszenie z dnia 2023-06-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja ³azienek w budynkach Domu Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja w ¦widniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja w ¦widniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Piasecka 240

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@dpsswidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dpsswidnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Dom Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja w ¦widniku

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ³azienek w budynkach Domu Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja w ¦widniku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5e3e7220-0a86-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00258486

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00205808/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja ³azienek w budynkach Domu Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja w ¦widniku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e3e7220-0a86-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem strony prowadzonego postêpowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e3e7220-0a86-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b.
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:info@dpsswidnik.
pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania
nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub
dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ
zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1
rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci
elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.W przypadku formatów, o
których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.5. Informacje, o¶wiadczenia
lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów
elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków
komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).6. Je¿eli dokumenty
elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê
przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa”.7. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania
konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.8. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci
widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.9. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za
po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego
formularza).10. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia
oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. 11. W przypadku problemów
technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art.13 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016r. (RODO) dotycz±ca osób fizycznych, których dane osobowe pozyska³
Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci: wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, wykonawcy bêd±cego osob± fizyczna prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±, pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osob± fizyczna, cz³onka organu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn±, osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego:Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja z siedzib± w ¦widniku, ul.Piasecka
240 21-040 ¦widnik.2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Domu Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja mo¿na kontaktowaæ siê poprzez email:
rodo@dpsswidnik.pl.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie niniejszego zamówienia publicznego w trybie podstawowym,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 2019),dalej „ustawa Pzp”,5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO,8) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.9) nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 271.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Zadanie obejmuje Wykonanie robót modernizacyjnych pn.Modernizacja ³azienek w budynkach Domu Pomocy
Spo³ecznej im. Roba Inja w ¦widniku.3.2Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.Modernizacja
³azienek w budynkach Domu Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja w ¦widniku
3.3Przedmiot zamówienia przewiduje wykonanie:
3.3.1 Roboty rozbiórkowe.
a) Demonta¿ ruroci±gów,
b) Demonta¿ odej¶æ odp³ywowych,
c) Demonta¿ ³±czników instalacyjnych podtynkowych.
3.3.2 Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej.
a) Demonta¿ urz±dzeñ sanitarnych,
b) Po³o¿enie izolacji,
c) Wymiana ruroci±gów.
3.3.3 Remont sanitariatów.
a) Po³o¿enie tynków wewnêtrznych,
b) Wykonanie izolacji,
c) Wykonanie uszczelnieñ,
d) Wymiana drzwi,
e) Wymiana stela¿y,
f) Wymiana umywalek,
g) Wymiana baterii umywalkowych,
h) Wymiana misek ustêpowych,
i) Wymiana zaworów,
j) Wymiana natrysków,
k) Wymiana gniazd elektrycznych,
l) Malowanie pomieszczeñ.
3.3.4 Remont pomieszczeñ wspólnych.
a) Malowanie pomieszczeñ,
b) Wymiana posadzek,
c) Wymiana gniazd i prze³±czników elektrycznych,
d) Wymiana kratek wentylacyjnych.
3.4 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w przedmiarze i szczegó³owych specyfikacjach technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych (Za³±cznik Nr 7 do SWZ).
UWAGA !!!
W dokumentacji przetargowej znajduj± siê pytania i odpowiedzi z og³oszonego poprzedniego postêpowania. Wszystkie odpowiedzi s± aktualne oprócz zmiany dat postêpowania – sk³adania i otwarcia ofert.
Natomiast og³oszony przedmiar w Za³±czniku Nr 7 do SWZ jest ju¿ aktualny,uwzglêdnia wszystkie poprawki wynikaj±ce z odpowiedzi na pytania.
3.5 Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiaj±cemu gwarancji i rêkojmi na okres
zadeklarowany w ofercie. Minimalny wymagany okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty wynosi 60 miesiêcy.
Wykonawca mo¿e zaproponowaæ d³u¿szy okres, maksymalnie przed³u¿aj±c okres minimalny o dodatkowe 12 miesiêcy, co
bêdzie uwzglêdnione podczas oceny i badania ofert na zasadach okre¶lonych
w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 14 SIWZ). Wykonawca sk³adaj±c ofertê akceptuje o¶wiadczenie
gwarancyjne stanowi±ce za³±cznik do umowy, w którym okre¶lono zakres gwarancji i uprawnienia zamawiaj±cego oraz
obowi±zki gwaranta.
3.6 Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w STWiOR, a wiêc w dokumentach opisuj±cych przedmiot
zamówienia lub w przedmiarach zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów
referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszy³o wyra¿enie
„lub równowa¿ne”, to Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w ka¿dej takiej normie, ocenie
technicznej, specyfikacji technicznej, systemie referencji technicznych. W zwi±zku z powy¿szym nale¿y przyj±æ, ¿e ka¿dej:
normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych wystêpuj±cym w opisie przedmiotu
zamówienia towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powo³uje siê na
rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w tych dokumentach, jest obowi±zany udowodniæ, poprzez do³±czenie do oferty
stosownych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, ¿e proponowane rozwi±zania w
równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert odbywaæ siê bêdzie w sposób wskazany w sekcji 14 SWZ na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert - cena 60%, okres gwarancji i rêkojmi 40%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

16.Informacja o warunkach udzia³u w postepowaniu
16.1 udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: 4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie posiadania do¶wiadczenia niezbêdnego do wykonania zamówienia - Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e nale¿yte wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert co najmniej 2 robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie ,budowie ,remoncie budynku na kwotê min. 100 000 z³ (brutto) ka¿da.
Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden ze wspólników konsorcjum samodzielnie posiada wymagane do¶wiadczenie (nie dopuszcza siê sumowania potencja³u wspólników w zakresie do¶wiadczenia). Podobnie w przypadku powo³ywania siê
na zasoby podmiotu trzeciego w celu spe³nienia warunków udzia³u
w postêpowaniu (w zakresie do¶wiadczenia), podmiot ten musi samodzielnie posiadaæ do¶wiadczenie opisane powy¿ej.b) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e dysponowanie osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadaj±c± co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe w kierowaniu robotami w posiadanej specjalno¶ci.
16.2 W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 16.3 Osoby, które bêd± pe³niæ funkcjê kierownika budowy lub robót musz± posiadaæ uprawnienia budowlane wymagane
ustaw± z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z pó¼n.zm.) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (jt. Dz. U z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby,
których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (jt. Dz.U. z 2021, poz. 1646 z pó¼n.zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 18.2.2 Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:1) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art.109 ust.1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a wprzypadku zalegania
z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków odopuszczenie do udzia³u wpostêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz zodsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;2) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecz-nych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce,¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art.109 ust.1 pkt1 Pzp,
wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u wpostêpowaniu albo
przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,18.3 Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:1) za¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 18.2.2 pkt 1, za¶wiadczenia albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, o których mowa w pkt 18.2.2, pkt 2– sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,- wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.18.4 Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa pkt 18.3, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 109 ust.1 pkt 1 Pzp, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli wkraju, wktórym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy (wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem).
18.5 Wszystkie ww. podmiotowe ¶rodki dowodowe z³o¿yæ nale¿y w formie okre¶lonej w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U z 2020r. poz.2415) oraz Rozporz±dzeniu Prezesa rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r., poz.2552 z
pó¼n.zm.).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postepowaniu:1) wykaz robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 4 do SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty imiejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami,o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty
Uwaga: Je¿eli wykonawca powo³uje si± na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, powy¿szy wykaz mo¿e dotyczyæ tylko robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych.
2) wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 5 do SWZ, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1.Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami podmiotów udostêpniaj±cych zasoby (je¿eli dotyczy).2.Pe³nomocnictwo lub inne dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych
w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2019r. poz.700 z pó¼n.zm.).3. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:1) za¶wiadczenia, o którym mowa w sekcji 5.6) pkt 1og³oszenia, za¶wiadczenia albo innego dokumentu potwierdzaj±cego,¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, o których mowa w sekcji 5.6)pkt 2 og³oszenia– sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:a) nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,- wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem4. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowaust. 3, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 109 ust.1 pkt 1 Pzp zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³
dotyczyæ,z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy (wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie w formularzu oferty nale¿y podaæ nazwy (firmy) oraz dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê, a oferta powinna byæ podpisana przez ustanowionego pe³nomocnika.2. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± przedstawiæ:
a) pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo,
b) o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art.117 ust. 4 (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ).3.¯aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany w Umowie mo¿na wprowadziæ za zgod± obu stron na pi¶mie, w formie aneksu.2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w nastêpuj±cym zakresie i na warunkach:2.1 Wykonanie robót zamiennych w sytuacji gdy proponowane rozwi±zanie jest równorzêdne lub lepsze funkcjonalnie,jako¶ciowo i technicznie.2.2 Zwiêkszenie zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia o: 1) roboty w ilo¶ci wiêkszej ni¿ to wynika z przedmiaru,2)wykonanie robót nieujêtych w przedmiarze na skutek b³êdu oraz robót dodatkowych, których wykonanie jest potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia i których z przyczyn technicznych, gospodarczych lub ekonomicznych nie nale¿y oddzieliæ od zamówienia podstawowego. 2.3Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia w przypadkach:1) gdy wykonanie ca³ego zakresu nie bêdzie mo¿liwe z przyczyn prawnych, finansowych, organizacyjnych lub spo³ecznych,2) stwierdzenia przez Zamawiaj±cego konieczno¶ci rezygnacji z wykonania czê¶ci przedmiotu zamówienia (roboty zaniechane lub zmniejszenie ilo¶ci robót).2.4 Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku: 1)ustawowej zmiany stawki
podatku od towarów i us³ug (VAT) odpowiednio poprzez podwy¿szenie lub obni¿enie wynagrodzenia brutto z tym, ¿e wynagrodzenie netto pozostanie niezmienione,2) konieczno¶ci wykonania robót w sytuacjach okre¶lonych w ust. 2.1 i 2.2 -wynagrodzenie za wykonanie roboty ustalane bêdzie zgodnie z § 12 ust. 5 pkt 1), 2) i 3),3) zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w sytuacjach okre¶lonych w ust. 2.3 - wynagrodzenie za wykonanie roboty
ustalane bêdzie zgodnie z §12 ust. 5 pkt 4) i 5). 2.5Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana:1) ujawnieniem niewybuchów i niewypa³ów wymagaj±cych wstrzymania robót i dokonania ich usuniêcia przez specjalistyczne s³u¿by,2) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót zamiennych lub robót dodatkowych, które wstrzymuj±
lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu zamówienia,3) zwiêkszeniem zakresu rzeczowego, o ile nie bêdzie ich mo¿na wykonywaæ równolegle z zamówieniem,4) dzia³ania si³y wy¿szej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (Dz.U. z 2020 r., poz. 1740 z pó¼n. zm.), uniemo¿liwiaj±cej wykonanie Umowy w okre¶lonym terminie – o czas dzia³ania si³y wy¿szej oraz o czas potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania,5) niemo¿liwo¶ci± wykonywania prac ze wzglêdu na ograniczenia, zakazy i nakazy spowodowane epidemi± koronawirusa,w przypadkach i na zasadach okre¶lonych w przepisach,
6) wstrzymaniem prac budowlanych przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, 3.Zamawiaj±cy jest uprawniony do ¿±dania zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy w zwi±zku ze zmianami zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotycz±cychrealizacji projektu.4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2.5 pkt 1) - 6) jest z³o¿enie wniosku przez Stronê inicjuj±c± zmianê i uzyskanie zgody drugiej Strony Umowy.5. W terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku dotycz±cego robót, o których mowa w ust. 2.1, 2.2, 2.3 wraz z propozycj± wyceny robót i informacji uzasadniaj±cych ¿±danie zmiany Umowy, Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do pisemnego ustosunkowania siê do zg³oszonego ¿±dania zmiany Umowy i odpowiednio propozycji wyceny robót, zarówno w przypadku odmowy jak i akceptacji ¿±dania zmiany. 6.Bez zgody Zamawiaj±cego mog± byæ wykonywane jedynie prace maj±ce na celu
niezw³oczne zapobie¿enie awarii, szkodzie lub utracie ¿ycia i zdrowia, o czym Wykonawca zobowi±zany jest natychmiast zawiadomiæ Zamawiaj±cego. 7.Powy¿sze zmiany mo¿na wprowadziæ za zgod± obu stron, w formie aneksu.8.Niewa¿no¶æ któregokolwiek z postanowieñ Umowy nie narusza wa¿no¶ci pozosta³ych jej postanowieñ, a Strony zobowi±zuj± siê w takim
przypadku niezw³ocznie zast±piæ niewa¿ne postanowienie innym, prawnie wi±¿±cym, które mo¿liwie najwierniej oddaje zamierzony cel niewa¿nego postanowienia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-30 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê sk³ada siê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-30 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-29

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.