eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnikModernizacja ³azienek w budynkach Domu Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja w ¦widniku



Og³oszenie z dnia 2023-11-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Modernizacja ³azienek w budynkach Domu Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja w ¦widniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja w ¦widniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Piasecka 240

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@dpsswidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dpsswidnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e3e7220-0a86-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy


Dom Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja w ¦widniku

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ³azienek w budynkach Domu Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja w ¦widniku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5e3e7220-0a86-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00497044

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00205808/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja ³azienek w budynkach Domu Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja w ¦widniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00258486

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.6.2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Zadanie obejmuje Wykonanie robót modernizacyjnych pn.Modernizacja ³azienek w budynkach Domu Pomocy
Spo³ecznej im. Roba Inja w ¦widniku.3.2Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.Modernizacja
³azienek w budynkach Domu Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja w ¦widniku
3.3Przedmiot zamówienia przewiduje wykonanie:
3.3.1 Roboty rozbiórkowe.
a) Demonta¿ ruroci±gów,
b) Demonta¿ odej¶æ odp³ywowych,
c) Demonta¿ ³±czników instalacyjnych podtynkowych.
3.3.2 Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej.
a) Demonta¿ urz±dzeñ sanitarnych,
b) Po³o¿enie izolacji,
c) Wymiana ruroci±gów.
3.3.3 Remont sanitariatów.
a) Po³o¿enie tynków wewnêtrznych,
b) Wykonanie izolacji,
c) Wykonanie uszczelnieñ,
d) Wymiana drzwi,
e) Wymiana stela¿y,
f) Wymiana umywalek,
g) Wymiana baterii umywalkowych,
h) Wymiana misek ustêpowych,
i) Wymiana zaworów,
j) Wymiana natrysków,
k) Wymiana gniazd elektrycznych,
l) Malowanie pomieszczeñ.
3.3.4 Remont pomieszczeñ wspólnych.
a) Malowanie pomieszczeñ,
b) Wymiana posadzek,
c) Wymiana gniazd i prze³±czników elektrycznych,
d) Wymiana kratek wentylacyjnych.
3.4 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w przedmiarze i szczegó³owych specyfikacjach technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych (Za³±cznik Nr 7 do SWZ).
UWAGA !!!
W dokumentacji przetargowej znajduj± siê pytania i odpowiedzi z og³oszonego poprzedniego postêpowania. Wszystkie odpowiedzi s± aktualne oprócz zmiany dat postêpowania – sk³adania i otwarcia ofert.
Natomiast og³oszony przedmiar w Za³±czniku Nr 7 do SWZ jest ju¿ aktualny,uwzglêdnia wszystkie poprawki wynikaj±ce z odpowiedzi na pytania.
3.5 Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiaj±cemu gwarancji i rêkojmi na okres
zadeklarowany w ofercie. Minimalny wymagany okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty wynosi 60 miesiêcy.
Wykonawca mo¿e zaproponowaæ d³u¿szy okres, maksymalnie przed³u¿aj±c okres minimalny o dodatkowe 12 miesiêcy, co
bêdzie uwzglêdnione podczas oceny i badania ofert na zasadach okre¶lonych
w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 14 SIWZ). Wykonawca sk³adaj±c ofertê akceptuje o¶wiadczenie
gwarancyjne stanowi±ce za³±cznik do umowy, w którym okre¶lono zakres gwarancji i uprawnienia zamawiaj±cego oraz
obowi±zki gwaranta.
3.6 Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w STWiOR, a wiêc w dokumentach opisuj±cych przedmiot
zamówienia lub w przedmiarach zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów
referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszy³o wyra¿enie
„lub równowa¿ne”, to Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w ka¿dej takiej normie, ocenie
technicznej, specyfikacji technicznej, systemie referencji technicznych. W zwi±zku z powy¿szym nale¿y przyj±æ, ¿e ka¿dej:
normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych wystêpuj±cym w opisie przedmiotu
zamówienia towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powo³uje siê na
rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w tych dokumentach, jest obowi±zany udowodniæ, poprzez do³±czenie do oferty
stosownych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, ¿e proponowane rozwi±zania w
równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 549917,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 766792,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549917,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zak³ad Remontowo Budowlany Jaros³aw ¦lizak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7123060109

7.3.3) Ulica: ul.Prusa 8

7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦widnik

7.3.5) Kod pocztowy: 21-040

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 549917,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.