eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceZakup i sukcesywna dostawa produktów do dezynfekcji skóry i błon śluzowych oraz leczenia ran dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II



Ogłoszenie z dnia 2023-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa produktów do dezynfekcji skóry i błon śluzowych oraz leczenia ran dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KIELCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290391139

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 51

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-375

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoz@zozmswiakielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswiakielce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa produktów do dezynfekcji skóry i błon śluzowych oraz leczenia ran dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15641a9b-11a2-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273248

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048111/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dezynfekcja skóry i błon śluzowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z art. 61 ust 1 Ustawy Pzp. komunikacja w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. za pośrednictwem Platformy Zakupowej SP ZOZ MSWiA w Kielcach dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach im. św. Jana Pawła II, ul. Wojska Polskiego 51, 25-375 Kielce;
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: email: iod@zozmswiakielce.pl, nr.tel (+48) 41 260 42 66 lub pisemnie na adres administratora z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup i sukcesywna dostawa produktów do dezynfekcji skóry i błon śluzowych oraz leczenia ran dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II” znak sprawy 06/TP/2023 prowadzonym w trybie podstawowym;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021, poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowy;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 06/TP/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup i sukcesywna dostawa produktów do dezynfekcji skóry i błon śluzowych oraz leczenia ran dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II"
część 1 - dezynfekcja skóry/zabiegi/prep. Jodu-2

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24455000-8 - Środki odkażające

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach zakupu opcjonalnego zamówienia – w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami §6 umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ– dodatkowo sprzedaż i dostawę produktów do dezynfekcji skóry i błon śluzowych oraz leczenia ran dla danej części w zakresie do 20 % wartości zamówienia podstawowego, w ilościach i asortymencie określonych w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i umowy w czasie jej obowiązywania

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup i sukcesywna dostawa produktów do dezynfekcji skóry i błon śluzowych oraz leczenia ran dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II” Część 2 – gaziki

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach zakupu opcjonalnego zamówienia – w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami §6 umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ– dodatkowo sprzedaż i dostawę produktów do dezynfekcji skóry i błon śluzowych oraz leczenia ran dla danej części w zakresie do 20 % wartości zamówienia podstawowego, w ilościach i asortymencie określonych w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i umowy w czasie jej obowiązywania

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup i sukcesywna dostawa produktów do dezynfekcji skóry i błon śluzowych oraz leczenia ran dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II” Część 3 – dekontaminacja Jamy ustnej

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24455000-8 - Środki odkażające

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach zakupu opcjonalnego zamówienia – w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami §6 umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ– dodatkowo sprzedaż i dostawę produktów do dezynfekcji skóry i błon śluzowych oraz leczenia ran dla danej części w zakresie do 20 % wartości zamówienia podstawowego, w ilościach i asortymencie określonych w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i umowy w czasie jej obowiązywania

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup i sukcesywna dostawa produktów do dezynfekcji skóry i błon śluzowych oraz leczenia ran dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II”. Część 4 – preparaty do ran z oktenidyną

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24455000-8 - Środki odkażające

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach zakupu opcjonalnego zamówienia – w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami §6 umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ– dodatkowo sprzedaż i dostawę produktów do dezynfekcji skóry i błon śluzowych oraz leczenia ran dla danej części w zakresie do 20 % wartości zamówienia podstawowego, w ilościach i asortymencie określonych w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i umowy w czasie jej obowiązywania

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup i sukcesywna dostawa produktów do dezynfekcji skóry i błon śluzowych oraz leczenia ran dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II” Część 5 – dezynfekcja skóry/ zabiegi 1

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24455000-8 - Środki odkażające

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach zakupu opcjonalnego zamówienia – w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami §6 umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ– dodatkowo sprzedaż i dostawę produktów do dezynfekcji skóry i błon śluzowych oraz leczenia ran dla danej części w zakresie do 20 % wartości zamówienia podstawowego, w ilościach i asortymencie określonych w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i umowy w czasie jej obowiązywania

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup i sukcesywna dostawa produktów do dezynfekcji skóry i błon śluzowych oraz leczenia ran dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II" Część 6 – dezynfekcja rąk – blok operacyjny
Zamawiający wymaga do pozycji 1 i 2 w części 6 dostarczenia próbek w celu potwierdzenia kompatybilności zaoferowanych produktów z posiadaną myjnią,

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24455000-8 - Środki odkażające

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach zakupu opcjonalnego zamówienia – w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami §6 umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ– dodatkowo sprzedaż i dostawę produktów do dezynfekcji skóry i błon śluzowych oraz leczenia ran dla danej części w zakresie do 20 % wartości zamówienia podstawowego, w ilościach i asortymencie określonych w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i umowy w czasie jej obowiązywania

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość (ocena próbek)

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup i sukcesywna dostawa produktów do dezynfekcji skóry i błon śluzowych oraz leczenia ran dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II”. Część 7 – preparaty do ran z polihexanidem

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24455000-8 - Środki odkażające

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach zakupu opcjonalnego zamówienia – w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami §6 umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ– dodatkowo sprzedaż i dostawę produktów do dezynfekcji skóry i błon śluzowych oraz leczenia ran dla danej części w zakresie do 20 % wartości zamówienia podstawowego, w ilościach i asortymencie określonych w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i umowy w czasie jej obowiązywania

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup i sukcesywna dostawa produktów do dezynfekcji skóry i błon śluzowych oraz leczenia ran dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II”. Część 8 – preparaty do ran z podchlorynem

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24455000-8 - Środki odkażające

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach zakupu opcjonalnego zamówienia – w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami §6 umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ– dodatkowo sprzedaż i dostawę produktów do dezynfekcji skóry i błon śluzowych oraz leczenia ran dla danej części w zakresie do 20 % wartości zamówienia podstawowego, w ilościach i asortymencie określonych w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i umowy w czasie jej obowiązywania

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup i sukcesywna dostawa produktów do dezynfekcji skóry i błon śluzowych oraz leczenia ran dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II” Część 9 – dezynfekcja i mycie rąk – układ zamknięty
Zamawiający do produktów w części 9, wymaga przekazania 70 sztuk dozowników kompatybilnych z zaoferowanymi opakowaniami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24455000-8 - Środki odkażające

33141626-4 - Zestawy dawkujące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach zakupu opcjonalnego zamówienia – w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami §6 umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ– dodatkowo sprzedaż i dostawę produktów do dezynfekcji skóry i błon śluzowych oraz leczenia ran dla danej części w zakresie do 20 % wartości zamówienia podstawowego, w ilościach i asortymencie określonych w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i umowy w czasie jej obowiązywania

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

jest „Zakup i sukcesywna dostawa produktów do dezynfekcji skóry i błon śluzowych oraz leczenia ran dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II”.
Część 10 – dezynfekcja rąk/skóry
Zamawiający do produktów w części 10 wymaga przekazania
- 50 szt. pompki dozujące do opakowań 500 ml
- 50 szt. koszyczki nałóżkowe dopasowane do opakowań 500 ml

Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i wdrożenia w placówce program przestrzegania higieny rąk w otoczeniu pacjenta wg wytycznych Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). Wykonawca winien jest dostarczyć wraz z ofertą następujące dokumenty, potwierdzające zakres merytoryczny wdrażanego programu w placówce:
1. Elektroniczne urządzenie iPod wraz z aplikacją do rejestracji danych
2. comiesięczne porównawcze raporty monitorujące poziom przestrzegania higieny rąk (podział na grupy zawodowe. momenty)
3. Materiały multimedialne, z których Wykonawca będzie korzystał podczas szkoleń personelu szpitala:
a) Prezentacja multimedialna
b) Filmy instruktażowe
c) Inne interaktywne narzędzia używane podczas szkoleń
4. Wizualizacje/Instrukcje stanowiskowe odpowiednich Momentów Higieny Rąk wg WHO, które będą w oryginalnej kolorystyce WHO oraz języku polskim – format A4.
5. Przykładowy raport (wizualno-tekstowy) pokazujący Zamawiającemu końcowe wyniki dla danych oddziałów, który będzie zawierał:
a) Analizę wyników Podstaw samooceny WHO wg poniższych kategorii:
• Zmiana systemowa
• Szkolenie i edukacja
• Ocena i informacja zwrotna
• Przypominacze w miejscu pracy
• Klimat instytucjonalnego bezpieczeństwa
b) Propozycję działań wspierających zmianę dotychczasowych praktyk (zgodnych z wytycznymi WHO wg powyższych kategorii). c) Analizę wyników bezpośredniego audytu obserwacyjnego WHO wg podziału liczbowego i procentowego na:  Grupy zawodowe personelu
• Momenty, w których personel powinien dezynfekować ręce
6. Prezentacja multimedialna, przeznaczona dla personelu pracującego na danym oddziale – zawierająca analizę wyników wg powyższego punktu 4. 7. Certyfikat potwierdzający przeszkolenie przez WHO w zakresie programu i jego wdrażania. 8. Dostęp do platformy elearningowej (interaktywne szkolenie dla każdego pracownika zakończone imiennym ceryfikatem).

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24455000-8 - Środki odkażające

33141626-4 - Zestawy dawkujące

79632000-3 - Szkolenie pracowników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach zakupu opcjonalnego zamówienia – w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami §6 umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ– dodatkowo sprzedaż i dostawę produktów do dezynfekcji skóry i błon śluzowych oraz leczenia ran dla danej części w zakresie do 20 % wartości zamówienia podstawowego, w ilościach i asortymencie określonych w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i umowy w czasie jej obowiązywania

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust 1 ustawy Pzp.
2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych lub oświadczenie, że do danego produktu nie stosuje się przepisów ww. ustawy
2) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowane produkty będące przedmiotem zamówienia do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się złożyć na każde żądanie Zamawiającego aktualnych kopii dokumentów świadczących o wymaganym dopuszczeniu do obrotu i stosowania w Polsce.
3) Oświadczenie o posiadaniu certyfikatów jednostek notyfikowanych i dopuszczenie właściwej urzędowej instytucji kontroli jakości, łącznie z deklaracją zgodności CE dokumentującymi aktualne zgłoszenie rejestracji oferowanego produktu do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych oraz potwierdzenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty na każde żądanie Zamawiającego.
4) Ulotki, foldery, karty katalogowe lub inne dokumenty zawierające opis parametrów oferowanego asortymentu umożliwiającego sprawdzenie zgodności produktu z wymaganiami zamawiającego określonymi w załączniku nr 2 – Formularz asortymentowo-cenowy. Należy dokładnie opisać którego pakietu i pozycji danych katalog dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie, w sytuacji:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa;
2) obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy poprzez proporcjonalne obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy;
3) zamiany produktu/leku, gdy produkt/lek zostanie wycofany z produkcji lub zmodyfikowany/udoskonalony – pod warunkiem, że produkty/leki nie będą gorsze niż te wskazane w SWZ oraz gwarantować będą zachowanie parametrów i funkcjonalności opisanych w SWZ. Wykonawca w tym przypadku musi wykazać, że oferowane przez niego produkty/leki spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz uzyskać zgodę Zamawiającego na taką zmianę;
4) zmiany:
a) numeru katalogowego produktu lub
b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów lub
c) sposobu konfekcjonowania lub
d) liczby opakowań lub
e) parametrów produktu na korzystniejsze w wyniku udoskonalenia produktu;
5) zmiany numeru konta bankowego Wykonawcy;
6) gdy nastąpiła zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
7) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;
8) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności,
9) zmiany warunków płatności lub sposobu finansowania umowy.
10) zmiany i/lub ustalenia nowych miejsc dostaw produktów ze względu na zmiany organizacyjne u Zamawiającego. Skorzystanie przez Zamawiającego z powyższego uprawnienia nie będzie prowadziło do zmiany cen jednostkowych netto określonych w Umowie. Zmiana ta będzie dokonana w formie jednostronnego, pisemnego lub elektronicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego;
11) zmiany i/lub ustalenia nowych osób uprawnionych do realizacji Umowy. Zmiana osób zostanie dokonana w formie pisemnej lub postaci elektronicznej, co nie będzie traktowane jako zmiana Umowy i nie będzie wymagało sporządzania aneksu do Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-05 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-05 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.