Ogłoszenie z dnia 2022-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00327995/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
- 2022/BZP 00340685/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-09
- 2022/BZP 00345046/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia do Miejskiej Biblioteki Publicznej w Kraśniku przy ul. Koszarowej 10A zad 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000667715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Koszarowa 10A
1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 603153067
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mbp.krasnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: biblioteka.krasnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia do Miejskiej Biblioteki Publicznej w Kraśniku przy ul. Koszarowej 10A zad 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8ed95c2-291e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00353264
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061057/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa i montaż wyposażenia do Miejskiej Biblioteki Publicznej w Kraśniku zad. 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przebudowa i rozbudowa budynku Miejskiego Biblioteki Publicznej w Kraśniku przy ul. Koszarowej 10a2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327995/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RA2121.2/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w załączniku nr 1 do SWZ wraz
z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie
z projektem aranżacji.
b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji
w języku polskim,
c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej
z przedmiotem zamówienia, m. in. wszelkich dokumentów niezbędnych do utrzymania ich ważności)
d) posprzątanie sal, pomieszczeń po wykonaniu dostawy i montażu.
Zamawiający nie dopuszcza w żadnym wypadku produktów odnawialnych (refurbished), pochodzących ze zwrotów, reklamacji, powystawowych itp..
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
39143112-4 - Materace
39130000-2 - Meble biurowe
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39190000-0 - Tapety papierowe i inne okładziny ścienne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ponieważ oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259226,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400365,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Tworzenie i doposażenie placów zabaw oraz miejsc rekreacji do prowadzenia zajęć sportowo-zabawowych dla dzieci i młodzieży
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa parkingu przy ul. Chopina"
- Renowacja nawierzchni drogi ul. Plac Wolności w Kraśniku
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń biurowych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia wraz z montażem do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich
- dostawa aparatu fotograficznego wraz z obiektywami i wyposażeniem, sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem .
- Dostawa krzeseł biurowych obrotowych dla Muzeum Zamkowego w Malborku.
- Dostawa i montaż mebli biurowych w podziale na 2 części: Część 1 - Fotele biurowe, Część 2 - Meble biurowe
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.