Og³oszenie z dnia 2022-09-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00434859/01 - Wynik z dnia 2022-11-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa aparatury medycznej do Kliniki Obserwacyjno-Zaka¼nej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: UNIWERSYTECKI DZIECIÊCY SZPITAL KLINICZNY im. L. Zamenhofa w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001406394
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: J. Waszyngtona 17
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-274
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 7450595
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@udsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.udsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa aparatury medycznej do Kliniki Obserwacyjno-Zaka¼nej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cee68730-3998-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00357891
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://udsk.pl/zp3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem
https://e-propublico.pl.
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
3. Na Platformie postêpowanie prowadzone jest pod nazw±: Dostawa aparatury medycznej do Kliniki Obserwacyjno-Zaka¼nej – znak sprawy: PN–47/22/10.
4. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej
https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy.
5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie.
6. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
7. Ilekroæ w niniejszej SWZ jest mowa o:
a) pisemno¶ci - nale¿y przez to rozumieæ sposób wyra¿enia informacji przy u¿yciu wyrazów, cyfr lub innych znaków pisarskich, które mo¿na odczytaæ i powieliæ, w tym przekazywanych przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej;
b) podpisie elektronicznym – nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy
z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne
(t.j Dz.U.2020 poz. 346);
8. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
b) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie innym ni¿ .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
c) do sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca siê stosowanie algorytmu SHA-2
(lub wy¿szego).
9. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie
z Platformy:
a) sta³y dostêp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies.
10. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych: pliki o wielko¶ci do 20 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml.
11. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie jest dostêpny dla Zamawiaj±cego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do pliku dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie ”Data przes³ania”;
c) o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
12. W postêpowaniu, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane
s± za po¶rednictwem Platformy (karta ”Wiadomo¶ci”). Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przes³anych za po¶rednictwem Platformy, przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na Platformie.
13. Ofertê, wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej podpisan± kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Uniwersytecki Dzieciêcy Szpital Kliniczny
im. L. Zamenhofa w Bia³ymstoku, Jerzego Waszyngtona 17, 15-274 Bia³ystok.
Tel.: 85 745 05 95, e-mail: zp@udsk.pl
2) w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Andrzej Krzywosz, za po¶rednictwem telefonu 85 74 50 760 lub adresu
e-mail: iodo@udsk.pl;
3) dane osobowe Wykonawcy bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: Dostawa aparatury medycznej do Kliniki Obserwacyjno-Zaka¼nej,
PN–47/22/10 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotycz±cej tego postêpowania;
4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy.
Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:
1) obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego;
2) obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty
lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PN–47/22/10
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 7
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1:
Stanowisko do pielêgnacji niemowl±t - 4 SZT.
Stolik do pielêgnacji niemowl±t - 1 szt.
Lampa bakteriobójcza przep³ywowa - 1 szt.
Parawan jednoskrzyd³owy zmywalny - 1 szt.
WÓZEK PO¦CIELOWY PODWÓJNY - 1 szt.
Wózek do transportu pacjenta le¿±cego -1 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne
31515000-9 - Lampy ultrafioletowe
33192300-5 - Meble medyczne, z wyj±tkiem ³ó¿ek i sto³ów
34911100-7 - Wózki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert bêdzie dokonana wed³ug kryteriów:
• Cena – 60%
• Okres gwarancji – 40%
2. Ocena ofert w kryterium cena zostanie dokonana wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Najni¿sza zaoferowana cena
Ocena oferty X = -------------------------------------------------- x 100 x 60%
Cena oferty X
3. Ocena ofert w kryterium okres gwarancji zostanie dokonana na podstawie informacji przedstawionej przez Wykonawcê w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) do oferty wed³ug poni¿szych zasad:
3.1. Wykonawca winien wskazaæ okres gwarancji w pe³nych miesi±cach.
3.2. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesi±ce.
• Oferta Wykonawcy, który zadeklaruje 24-miesiêczny okres gwarancji otrzyma 0 punktów w kryterium
okres gwarancji.
• W przypadku niewskazania przez Wykonawcê deklarowanego okresu gwarancji, do oceny zostanie przyjêty termin minimalny (24 miesi±ce), a oferta otrzyma 0 punktów w kryterium okres gwarancji.
• Zaoferowanie terminu krótszego ni¿ 24 miesi±ce spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
• Wykonawca, który zaoferowa³ najd³u¿szy okres gwarancji (warto¶æ najkorzystniejsz±), otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów (40 pkt). W przypadku, gdy wszyscy Wykonawcy zaproponowali jednakow± warto¶æ, wszyscy otrzymuj± maksymaln± liczbê punktów.
3.3. Pozostali Wykonawcy, którzy zaoferowali warto¶ci po¶rednie (pomiêdzy warto¶ci± najkorzystniejsz±
a najmniej korzystn±), otrzymaj± liczbê punktów obliczon± wg nastêpuj±cego wzoru:
Tx
Ocena oferty X = ------------------ x 100 x 40%
Tmax
gdzie:
Tx – okres gwarancji w ofercie X
Tmax – najd³u¿szy okres gwarancji – 60 miesiêcy
4. Ocena koñcowa oferty to suma punktów uzyskanych przez dan± ofertê w zakresie powy¿szych kryteriów.
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta z najwy¿sz± liczb± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MACERATOR - 1 szt.
Ch³odziarka - 1 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne
39711100-0 - Ch³odziarki i zamra¿arki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert bêdzie dokonana wed³ug kryteriów:
• Cena – 60%
• Okres gwarancji – 40%
2. Ocena ofert w kryterium cena zostanie dokonana wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Najni¿sza zaoferowana cena
Ocena oferty X = -------------------------------------------------- x 100 x 60%
Cena oferty X
3. Ocena ofert w kryterium okres gwarancji zostanie dokonana na podstawie informacji przedstawionej przez Wykonawcê w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) do oferty wed³ug poni¿szych zasad:
3.1. Wykonawca winien wskazaæ okres gwarancji w pe³nych miesi±cach.
3.2. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesi±ce.
• Oferta Wykonawcy, który zadeklaruje 24-miesiêczny okres gwarancji otrzyma 0 punktów w kryterium
okres gwarancji.
• W przypadku niewskazania przez Wykonawcê deklarowanego okresu gwarancji, do oceny zostanie przyjêty termin minimalny (24 miesi±ce), a oferta otrzyma 0 punktów w kryterium okres gwarancji.
• Zaoferowanie terminu krótszego ni¿ 24 miesi±ce spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
• Wykonawca, który zaoferowa³ najd³u¿szy okres gwarancji (warto¶æ najkorzystniejsz±), otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów (40 pkt). W przypadku, gdy wszyscy Wykonawcy zaproponowali jednakow± warto¶æ, wszyscy otrzymuj± maksymaln± liczbê punktów.
3.3. Pozostali Wykonawcy, którzy zaoferowali warto¶ci po¶rednie (pomiêdzy warto¶ci± najkorzystniejsz±
a najmniej korzystn±), otrzymaj± liczbê punktów obliczon± wg nastêpuj±cego wzoru:
Tx
Ocena oferty X = ------------------ x 100 x 40%
Tmax
gdzie:
Tx – okres gwarancji w ofercie X
Tmax – najd³u¿szy okres gwarancji – 60 miesiêcy
4. Ocena koñcowa oferty to suma punktów uzyskanych przez dan± ofertê w zakresie powy¿szych kryteriów.
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta z najwy¿sz± liczb± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stojaki - 15 szt.
Ssak elektryczny, zabiegowy 1 szt.
Pompy strzykawkowe - 6 SZT.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39151100-6 - Stojaki
33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne
33194110-0 - Pompy infuzyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert bêdzie dokonana wed³ug kryteriów:
• Cena – 60%
• Okres gwarancji – 40%
2. Ocena ofert w kryterium cena zostanie dokonana wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Najni¿sza zaoferowana cena
Ocena oferty X = -------------------------------------------------- x 100 x 60%
Cena oferty X
3. Ocena ofert w kryterium okres gwarancji zostanie dokonana na podstawie informacji przedstawionej przez Wykonawcê w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) do oferty wed³ug poni¿szych zasad:
3.1. Wykonawca winien wskazaæ okres gwarancji w pe³nych miesi±cach.
3.2. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesi±ce.
• Oferta Wykonawcy, który zadeklaruje 24-miesiêczny okres gwarancji otrzyma 0 punktów w kryterium
okres gwarancji.
• W przypadku niewskazania przez Wykonawcê deklarowanego okresu gwarancji, do oceny zostanie przyjêty termin minimalny (24 miesi±ce), a oferta otrzyma 0 punktów w kryterium okres gwarancji.
• Zaoferowanie terminu krótszego ni¿ 24 miesi±ce spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
• Wykonawca, który zaoferowa³ najd³u¿szy okres gwarancji (warto¶æ najkorzystniejsz±), otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów (40 pkt). W przypadku, gdy wszyscy Wykonawcy zaproponowali jednakow± warto¶æ, wszyscy otrzymuj± maksymaln± liczbê punktów.
3.3. Pozostali Wykonawcy, którzy zaoferowali warto¶ci po¶rednie (pomiêdzy warto¶ci± najkorzystniejsz±
a najmniej korzystn±), otrzymaj± liczbê punktów obliczon± wg nastêpuj±cego wzoru:
Tx
Ocena oferty X = ------------------ x 100 x 40%
Tmax
gdzie:
Tx – okres gwarancji w ofercie X
Tmax – najd³u¿szy okres gwarancji – 60 miesiêcy
4. Ocena koñcowa oferty to suma punktów uzyskanych przez dan± ofertê w zakresie powy¿szych kryteriów.
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta z najwy¿sz± liczb± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sk³adany wózek ze skrzynk± - 1 szt.
Wózek do transportu pojemników i tac - 1 szt.
Stolik zabiegowy typu STN-12 - 3 szt.
Stetoskop 10 szt.
Stetoskop noworodkowy 2 szt.
Otoskop 1 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34911100-7 - Wózki
39143310-2 - Stoliki
33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne
33110000-4 - Sprzêt obrazuj±cy do u¿ytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert bêdzie dokonana wed³ug kryteriów:
• Cena – 60%
• Okres gwarancji – 40%
2. Ocena ofert w kryterium cena zostanie dokonana wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Najni¿sza zaoferowana cena
Ocena oferty X = -------------------------------------------------- x 100 x 60%
Cena oferty X
3. Ocena ofert w kryterium okres gwarancji zostanie dokonana na podstawie informacji przedstawionej przez Wykonawcê w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) do oferty wed³ug poni¿szych zasad:
3.1. Wykonawca winien wskazaæ okres gwarancji w pe³nych miesi±cach.
3.2. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesi±ce.
• Oferta Wykonawcy, który zadeklaruje 24-miesiêczny okres gwarancji otrzyma 0 punktów w kryterium
okres gwarancji.
• W przypadku niewskazania przez Wykonawcê deklarowanego okresu gwarancji, do oceny zostanie przyjêty termin minimalny (24 miesi±ce), a oferta otrzyma 0 punktów w kryterium okres gwarancji.
• Zaoferowanie terminu krótszego ni¿ 24 miesi±ce spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
• Wykonawca, który zaoferowa³ najd³u¿szy okres gwarancji (warto¶æ najkorzystniejsz±), otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów (40 pkt). W przypadku, gdy wszyscy Wykonawcy zaproponowali jednakow± warto¶æ, wszyscy otrzymuj± maksymaln± liczbê punktów.
3.3. Pozostali Wykonawcy, którzy zaoferowali warto¶ci po¶rednie (pomiêdzy warto¶ci± najkorzystniejsz±
a najmniej korzystn±), otrzymaj± liczbê punktów obliczon± wg nastêpuj±cego wzoru:
Tx
Ocena oferty X = ------------------ x 100 x 40%
Tmax
gdzie:
Tx – okres gwarancji w ofercie X
Tmax – najd³u¿szy okres gwarancji – 60 miesiêcy
4. Ocena koñcowa oferty to suma punktów uzyskanych przez dan± ofertê w zakresie powy¿szych kryteriów.
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta z najwy¿sz± liczb± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Centrala - 1 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33195000-3 - System monitorowania pacjentów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert bêdzie dokonana wed³ug kryteriów:
• Cena – 60%
• Okres gwarancji – 40%
2. Ocena ofert w kryterium cena zostanie dokonana wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Najni¿sza zaoferowana cena
Ocena oferty X = -------------------------------------------------- x 100 x 60%
Cena oferty X
3. Ocena ofert w kryterium okres gwarancji zostanie dokonana na podstawie informacji przedstawionej przez Wykonawcê w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) do oferty wed³ug poni¿szych zasad:
3.1. Wykonawca winien wskazaæ okres gwarancji w pe³nych miesi±cach.
3.2. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesi±ce.
• Oferta Wykonawcy, który zadeklaruje 24-miesiêczny okres gwarancji otrzyma 0 punktów w kryterium
okres gwarancji.
• W przypadku niewskazania przez Wykonawcê deklarowanego okresu gwarancji, do oceny zostanie przyjêty termin minimalny (24 miesi±ce), a oferta otrzyma 0 punktów w kryterium okres gwarancji.
• Zaoferowanie terminu krótszego ni¿ 24 miesi±ce spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
• Wykonawca, który zaoferowa³ najd³u¿szy okres gwarancji (warto¶æ najkorzystniejsz±), otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów (40 pkt). W przypadku, gdy wszyscy Wykonawcy zaproponowali jednakow± warto¶æ, wszyscy otrzymuj± maksymaln± liczbê punktów.
3.3. Pozostali Wykonawcy, którzy zaoferowali warto¶ci po¶rednie (pomiêdzy warto¶ci± najkorzystniejsz±
a najmniej korzystn±), otrzymaj± liczbê punktów obliczon± wg nastêpuj±cego wzoru:
Tx
Ocena oferty X = ------------------ x 100 x 40%
Tmax
gdzie:
Tx – okres gwarancji w ofercie X
Tmax – najd³u¿szy okres gwarancji – 60 miesiêcy
4. Ocena koñcowa oferty to suma punktów uzyskanych przez dan± ofertê w zakresie powy¿szych kryteriów.
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta z najwy¿sz± liczb± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
EKG - 1 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33123200-0 - Urz±dzenia do elektrokardiografii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert bêdzie dokonana wed³ug kryteriów:
• Cena – 60%
• Okres gwarancji – 40%
2. Ocena ofert w kryterium cena zostanie dokonana wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Najni¿sza zaoferowana cena
Ocena oferty X = -------------------------------------------------- x 100 x 60%
Cena oferty X
3. Ocena ofert w kryterium okres gwarancji zostanie dokonana na podstawie informacji przedstawionej przez Wykonawcê w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) do oferty wed³ug poni¿szych zasad:
3.1. Wykonawca winien wskazaæ okres gwarancji w pe³nych miesi±cach.
3.2. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesi±ce.
• Oferta Wykonawcy, który zadeklaruje 24-miesiêczny okres gwarancji otrzyma 0 punktów w kryterium
okres gwarancji.
• W przypadku niewskazania przez Wykonawcê deklarowanego okresu gwarancji, do oceny zostanie przyjêty termin minimalny (24 miesi±ce), a oferta otrzyma 0 punktów w kryterium okres gwarancji.
• Zaoferowanie terminu krótszego ni¿ 24 miesi±ce spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
• Wykonawca, który zaoferowa³ najd³u¿szy okres gwarancji (warto¶æ najkorzystniejsz±), otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów (40 pkt). W przypadku, gdy wszyscy Wykonawcy zaproponowali jednakow± warto¶æ, wszyscy otrzymuj± maksymaln± liczbê punktów.
3.3. Pozostali Wykonawcy, którzy zaoferowali warto¶ci po¶rednie (pomiêdzy warto¶ci± najkorzystniejsz±
a najmniej korzystn±), otrzymaj± liczbê punktów obliczon± wg nastêpuj±cego wzoru:
Tx
Ocena oferty X = ------------------ x 100 x 40%
Tmax
gdzie:
Tx – okres gwarancji w ofercie X
Tmax – najd³u¿szy okres gwarancji – 60 miesiêcy
4. Ocena koñcowa oferty to suma punktów uzyskanych przez dan± ofertê w zakresie powy¿szych kryteriów.
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta z najwy¿sz± liczb± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dozownik sprê¿onego powietrza z nawil¿aczem - 20 szt.
Zawór czerpalny pró¿ni - 1 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33157800-3 - Urz±dzenia do podawania tlenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert bêdzie dokonana wed³ug kryteriów:
• Cena – 60%
• Okres gwarancji – 40%
2. Ocena ofert w kryterium cena zostanie dokonana wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Najni¿sza zaoferowana cena
Ocena oferty X = -------------------------------------------------- x 100 x 60%
Cena oferty X
3. Ocena ofert w kryterium okres gwarancji zostanie dokonana na podstawie informacji przedstawionej przez Wykonawcê w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) do oferty wed³ug poni¿szych zasad:
3.1. Wykonawca winien wskazaæ okres gwarancji w pe³nych miesi±cach.
3.2. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesi±ce.
• Oferta Wykonawcy, który zadeklaruje 24-miesiêczny okres gwarancji otrzyma 0 punktów w kryterium
okres gwarancji.
• W przypadku niewskazania przez Wykonawcê deklarowanego okresu gwarancji, do oceny zostanie przyjêty termin minimalny (24 miesi±ce), a oferta otrzyma 0 punktów w kryterium okres gwarancji.
• Zaoferowanie terminu krótszego ni¿ 24 miesi±ce spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
• Wykonawca, który zaoferowa³ najd³u¿szy okres gwarancji (warto¶æ najkorzystniejsz±), otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów (40 pkt). W przypadku, gdy wszyscy Wykonawcy zaproponowali jednakow± warto¶æ, wszyscy otrzymuj± maksymaln± liczbê punktów.
3.3. Pozostali Wykonawcy, którzy zaoferowali warto¶ci po¶rednie (pomiêdzy warto¶ci± najkorzystniejsz±
a najmniej korzystn±), otrzymaj± liczbê punktów obliczon± wg nastêpuj±cego wzoru:
Tx
Ocena oferty X = ------------------ x 100 x 40%
Tmax
gdzie:
Tx – okres gwarancji w ofercie X
Tmax – najd³u¿szy okres gwarancji – 60 miesiêcy
4. Ocena koñcowa oferty to suma punktów uzyskanych przez dan± ofertê w zakresie powy¿szych kryteriów.
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta z najwy¿sz± liczb± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7.1. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 7.1, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
7.2. o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 4 do SWZ.
7.3. o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego,
o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odno¶nie do naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie lub zdrowotne, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),
f) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotycz±cych ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karê ograniczenia wolno¶ci lub karê grzywny,
g) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy,
h) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotycz±cych ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karê ograniczenia wolno¶ci lub karê grzywny,
i) art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy
j) art. 109 ust. 1 pkt 5-10 ustawy - za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, jakie maj± dostarczyæ Wykonawcy wraz z ofert± w celu potwierdzenia zgodno¶ci zaoferowanych dostaw z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia:1.1. Wype³niony opis przedmiotu zamówienia oferowanego sprzêtu – za³±czniki nr 6.1 – 6.7.
1.2. Opisy, katalogi oferowanego asortymentu potwierdzaj±ce spe³nianie warunków/parametrów okre¶lonych w za³±cznikach nr 6.1 – 6.7, opis przedmiotu zamówienia, je¿eli w prospekcie technicznym brak opisu danej funkcji lub warto¶ci parametru, dopuszcza siê za³±czenie do oferty innych dokumentów (np. instrukcja u¿ytkowania, o¶wiadczenie producenta), w których Zamawiaj±cy bêdzie w stanie zweryfikowaæ zgodno¶æ opisu funkcji lub warto¶ci danego parametru. W przypadku wyrobów niestandardowych nale¿y do³±czyæ opracowane opisy lub foldery.
2. Zamawiaj±cy akceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¶li potwierdzaj±, ¿e oferowane ¶wiadczenia spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria.
3. Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, jakie maj± dostarczyæ Wykonawcy wraz z ofert± w celu potwierdzenia zgodno¶ci zaoferowanych dostaw z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia:1.1. Wype³niony opis przedmiotu zamówienia oferowanego sprzêtu – za³±czniki nr 6.1 – 6.7.
1.2. Opisy, katalogi oferowanego asortymentu potwierdzaj±ce spe³nianie warunków/parametrów okre¶lonych w za³±cznikach nr 6.1 – 6.7, opis przedmiotu zamówienia, je¿eli w prospekcie technicznym brak opisu danej funkcji lub warto¶ci parametru, dopuszcza siê za³±czenie do oferty innych dokumentów (np. instrukcja u¿ytkowania, o¶wiadczenie producenta), w których Zamawiaj±cy bêdzie w stanie zweryfikowaæ zgodno¶æ opisu funkcji lub warto¶ci danego parametru. W przypadku wyrobów niestandardowych nale¿y do³±czyæ opracowane opisy lub foldery.
2. Zamawiaj±cy akceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¶li potwierdzaj±, ¿e oferowane ¶wiadczenia spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria.
3. Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
8. POZOSTA£E DOKUMENTY, KTÓRE NALE¯Y DO£¡CZYÆ DO OFERTY1. Sporz±dzony przez wykonawcê wed³ug instrukcji podanej w za³±czniku nr 1 do SWZ - Formularz Oferty.
2. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu – za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. O¶wiadczenie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego
(Dz. U. 2022 poz. 835) - za³±cznik nr 3 do SWZ.
4. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentacji Wykonawcy - je¿eli
w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z informacji
z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
5. Przepis pkt 4 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Przepisy pkt 4 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach.
7. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe okre¶lone w rozdziale 6 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
3. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
a) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
b) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
c) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
4. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnika powinien zostaæ podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie publiczne.
5. Podpisy musz± zostaæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu wykonawców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik.
6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Jednolity Europejski Dokument Zamówienia”, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie,
w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug
z zastrze¿eniem ust. 2,
2) zmiany niniejszej umowy w przypadku:
a) wyst±pienia okoliczno¶ci wynikaj±cych z dzia³ania si³y wy¿szej (przez któr± rozumie siê wydarzenia, które
w chwili podpisania umowy nie mog³y byæ przez Strony przewidziane i zosta³y spowodowane przez okoliczno¶ci od nich niezale¿ne takie jak wojna, po¿ar, wiatro³omy, susza, powód¼, inne naturalne klêski, epidemie, restrykcje lub prawne rozporz±dzenia, rz±du, strajki itp.) - zmiana dotyczyæ mo¿e terminu wykonania zamówienia i zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy;
b) zmiany/wprowadzenia Podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zg³oszenia i po akceptacji Zamawiaj±cego;
c) zmiany osób do reprezentacji Stron, wskazanych w § 4 ust. 1 umowy;
2. W przypadku zmiany wskazanej w ust. 1 pkt 1) Strony ustalaj± protokolarnie warto¶æ prac wykonanych wg stanu na dzieñ poprzedzaj±cy zmianê stawki podatku VAT. Nowa stawka podatku bêdzie mia³a zastosowanie do prac wykonywanych po dniu zmiany.
5. Podstawê zmiany umowy stanowiæ bêdzie protokó³ konieczno¶ci sporz±dzony przez Strony.
6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7. Je¿eli o zmianê postanowieñ umowy wnioskuje Wykonawca, przedk³ada wniosek Zamawiaj±cemu na co najmniej
4 dni przed zamierzonym wej¶ciem w ¿ycie takiej zmiany, z wyj±tkiem przypadków nale¿ycie uzasadnionych przez Wykonawcê i zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego.
8. Wszystkie powy¿sze zapisy stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-30 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-30 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-29
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
9. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJ¡CYCH NA ZASOBACH PODMIOTÓW TRZECICH1. Wykonawca, w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, mo¿e polegaæ
na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów trzecich, na zasadach okre¶lonych w art. 118–123 ustawy Pzp.
2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, zobowi±zany jest:
2.1. z³o¿yæ wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, musi potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶laæ w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega
w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
2.2. z³o¿yæ wraz z ofert± ”O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków”, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
2.3. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, a tak¿e zbada, czy nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy w pkt. 8 niniejszej SWZ.
2.4. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdz± spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zajd± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy za¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Us³uga monitoringu i ochrony fizycznej Bia³ostockiego Parku Naukowo-Technologicznego i Epi-Centrum Nauki
- Czyszczenie i dezynfekcja instalacji wentylacji mechanicznej oraz dostawa i wymiana filtrów
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 671 Sokolany-Korycin- Knyszyn-Je¿ewo Stare-Soko³y w km od 84+110 do km 86+110.
- Dostawa pieczywa i bu³ki tartej
- Modernizacja pomieszczenia hydroforni w budynku Urzêdu Miejskiego przy ul. S³onimskiej 1 w Bia³ymstoku
- ¦WIADCZENIE US£UGI GASTRONOMICZNEJ, HOTELARSKIEJ, KONFERENCYJNEJ oraz T£UMACZENIA KONSEKUTYWNEGO DLA UCZESTNIKÓW SPOTKAÑ EKSPERCKICH REALIZOWANYCH w PROJEKCIE WSPÓ£FINANSOWANYM ze ¶rodków UE
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Urz±dzeñ i wyrobów medycznych dla potrzeb SP ZOZ MSWiA im. prof. Ludwika Bierkowskiego w Poznaniu
- Dostawy instrumentów do neuronawigacji ¶ródoperacyjnej NAV 1 STORZ
- Zakup i dostawa sprzêtu jednorazowego dla Kliniki Kardiochirurgii
- LEASING OPERACYJNY ZESTAWU ENDOSKOPOWEGO WRAZ Z PROGRAMEM DO ARCHIWIZACJI DANYCH
- Dostawa aparatu do mechanicznego wspomagania ECLS/ECMO z wymiennikiem ciep³a oraz aparatu do pomiaru krzepliwo¶ci krwi
- 8/TP/I/25 DZIER¯AWA SYSTEMU DO BADAÑ HEMATOLOGICZNYCH ANALIZATOR PODSTAWOWY BECK-UP WRAZ Z SUKCESYWN¡ DOSTAW¡ ODCZYNNIKÓW I MATERIA£ÓW ZU¯YWALNYCH
wiêcej: Lampy ultrafioletowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.