eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnikPrzygotowanie i wydawanie posi³ków uczniom w Szkole Podstawowej nr 5 w ¦widniku



Og³oszenie z dnia 2022-10-07

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Przygotowanie i wydawanie posi³ków uczniom w Szkole Podstawowej nr 5 w ¦widniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM US£UG SPO£ECZNYCH W ¦WIDNIKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004164916

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Aleja Lotników Polskich 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 468 69 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@poczta.e-swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://cus.e-swidnik.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i wydawanie posi³ków uczniom w Szkole Podstawowej nr 5 w ¦widniku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-51f67ccb-2ac7-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00383391

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00053863/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Przygotowanie i wydawanie posi³ków uczniom w Szkole Podstawowej nr 5 w ¦widniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00332045/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej rêki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez og³oszenia albo zamówienia z wolnej rêki:

Podstawow± przes³ank± zastosowania trybu zamówienia z wolnej rêki jest fakt, i¿ us³uga mo¿e byæ ¶wiadczona tylko przez jednego wykonawcê z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. W Szkole Podstawowej nr 5 w ¦widniku wykonawca (podmiot prywatny) jest zwi±zany umow± cywilnoprawn± z Dyrektorem placówki na dzier¿awê/najem pomieszczeñ pod prowadzenie sto³ówki, w zwi±zku z czym CUS w ¦widniku nie ma mo¿liwo¶ci przeprowadzenia innego, konkurencyjnego trybu celem wy³onienia i wprowadzenia dodatkowego wykonawcy. Ponadto, bior±c pod uwagê art. 100 ustawy o pomocy spo³ecznej, który mówi, i¿ w postêpowaniu w sprawie ¶wiadczeñ z pomocy spo³ecznej nale¿y kierowaæ siê przede wszystkim dobrem osób korzystaj±cych z pomocy spo³ecznej i ochron± ich dóbr, niewskazane by³oby wprowadzenie innego wykonawcy dostarczaj±cego posi³ki, poniewa¿ mog³oby to prowadziæ do podzia³u, stygmatyzacji, a w konsekwencji do dyskryminacji tych uczniów.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP.V.A.2610.8.2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 175000 PLN

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 20600 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest us³uga przygotowania i wydawania obiadów uczniom uczêszczaj±cym do Szko³y Podstawowej nr 5 w ¦widniku oraz do Oddzia³u Przedszkolnego Szko³y Podstawowej nr 5 w ¦widniku, uprawnionym do otrzymania obiadu w ramach rz±dowego programu „Posi³ek w szkole i w domu”, w okresie od 19.09.2022r. do 31.12.2022r. Posi³ki powinny byæ przygotowane i wydawane na zasadach dotycz±cych ogó³u dzieci uczêszczaj±cych do w/w placówki, zgodnie z warunkami okre¶lonymi w posiadanej przez Wykonawcê umowie na dzier¿awê/najem sto³ówki.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 55523100-3 - Us³ugi w zakresie posi³ków szkolnych

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 22248 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 22248 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22248 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DUO" WYROBY GARMA¯ERYJNE S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123147282

7.3.3) Ulica: DOMINÓW 78

7.3.4) Miejscowo¶æ: ME£GIEW

7.3.5) Kod pocztowy: 21-007

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 22248 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-19 do 2022-12-31

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.