Og³oszenie z dnia 2024-08-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00387407/01 - Og³oszenie z dnia 2024-06-28
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Roboty awaryjne i remonty bie¿±ce w budynkach administrowanych przez Miejski Zarz±d Nieruchomo¶ci w ¦widnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIASTO ¦WIDNICA MIEJSKI ZARZ¡D NIERUCHOMO¦CI w ¦widnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890219806
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Waleriana £ukasiñskiego 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzm@mzn.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.swidnica.nv.pl/mzn,m,8448,przetargi.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-47c48d64-351a-11ef-8a31-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Administrowanie mieniem komunalnym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty awaryjne i remonty bie¿±ce w budynkach administrowanych przez Miejski Zarz±d Nieruchomo¶ci w ¦widnicy2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-47c48d64-351a-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00450049
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00008006/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Roboty awaryjne i remonty bie¿±ce w budynkach administrowanych przez Miejski Zarz±d Nieruchomo¶ci w ¦widnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-NT/3/VI/2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 277778 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1 - ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANEa) rozbiórki elementów budynków mieszkalnych i u¿ytkowych lub obiektów budowlanych,
b) roboty murarsko-tynkarsko-malarskie, w tym zamurowanie otworów w budynkach, naprawa tynków wewnêtrznych i zewnêtrznych, posadzek, kominów i innych elementów, osadzenie drzwiczek spadowych, skucie odspojonych tynków, zabezpieczanie pustostanów, osadzenie oraz typowej stolarki okiennej i drzwiowej, malowanie ¶cian i sufitów, naprawa i zabezpieczenia czê¶ci wspólnych budynku – stropy, podsufitki,
c) roboty ciesielskie, w tym miejscowa naprawa pod³óg na klatkach schodowych, strychach, lokalach mieszkalnych, naprawie poszczególnych elementów schodów, balustrad, miejscowej naprawie stropów itp., wzmocnienia i naprawy miejscowej wiê¼b dachowych,
d) roboty dekarskie, w tym : naprawa obróbek blacharskich i podbitek, wymiana i zabezpieczenie miejscowe pokryæ dachowych,
e) roboty kowalsko-¶lusarskie w tym: drobna naprawa bram metalowych, wykonanie i monta¿ pojedynczych okienek piwnicznych, krat wsypowych, krat i drzwi stalowych, trzepaków, naprawa b±d¼ wymiana samozamykaczy, naprawa lub wymiana zamków itp. z wy³±czeniem napraw g³ównych,
f) naprawa nietypowej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z jej osadzeniem, renowacja stolarki zabytkowej oraz drobna naprawa stolarki okiennej i drzwiowej ³±cznie z towarzysz±cymi robotami ¶lusarskimi
i szklarskimi itp.
g) podejmowanie zleceñ w trybie awaryjnym do 2 godzin, a w nag³ych przypadkach losowych zagra¿aj±cych bezpieczeñstwu lub zniszczeniu mienia niezw³ocznie, w dni robocze w godzinach od 7:00 do 20:00 oraz w dni wolne od pracy i ¶wiêta w godzinach od 12:00 do 18:00.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 92593 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2 - ROBOTY INSTALACYJNE SANITARNE ( WOD-KAN, GAZ, C.O. )a) remonty polegaj±ce na naprawie miejscowej instalacji wodno -kanalizacyjnej, gazowej, c.o., udra¿nianie kanalizacji
sanitarnej i deszczowej, lokalizacja i usuwanie nieszczelno¶ci instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania,
udra¿nianie i czyszczenie studzienek kanalizacji sanitarnej i deszczowej, lokalizacja wycieku i nieszczelno¶ci instalacji
gazowych w lokalach mieszkalnych oraz czê¶ciach wspólnych budynków, wymiana uszkodzonych odcinków instalacji i
armatury, odciêcie zasilania do niesprawnych urz±dzeñ odbiorczych: np. piecyków, kuchenek, kot³ów gazowych,
odpowietrzenie grzejników oraz instalacji centralnego ogrzewania, wymiana zaworów grzejnikowych, pomiar temperatur w
lokalach, wymiana grzejników, konserwacja i naprawa pomp, urz±dzeñ i armatury, sprawdzenie instalacji,
b) zabezpieczenie instalacji przed zamarzaniem, a w przypadku zamarzniêcia – jej odmro¿enie, odciêcie zasilania i
zabezpieczenie instalacji wodno-kanalizacyjnej, gazowej i c.o. w budynkach i w ich obrêbie,
c) podejmowanie zleceñ w trybie awaryjnym do 2 godzin, a w nag³ych przypadkach losowych zagra¿aj±cych
bezpieczeñstwu lub zniszczeniu mienia niezw³ocznie, w dni robocze w godzinach od 7:00 do 20:00 oraz w dni wolne od
pracy i ¶wiêta w godzinach od 12:00 do 18:00.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 92593 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 3 – ROBOTY INSTALACYJNE ELEKTRYCZNEa) naprawa lub wymiana instalacji elektrycznych (WLZ) klatek schodowych,
b) wymiana elementów instalacji o¶wietleniowej klatek schodowych, piwnic, strychów,
c) naprawa lub wymiana czê¶ci instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych oraz przywrócenie zasilania budynków oraz
lokali mieszkalnych w energiê elektryczn±,
d) konserwacja, uzupe³nienie lub wymiana osprzêtu (np. przyciski, wy³±czniki, lampy, bezpieczniki, zabezpieczenia) w
czê¶ciach wspólnych budynku,
e) odciêcie zasilania instalacji w budynkach wykwaterowanych,
f) sprawdzenie instalacji elektrycznej,
g) podejmowanie zleceñ w trybie awaryjnym do 2 godzin, a w nag³ych przypadkach losowych zagra¿aj±cych
bezpieczeñstwu lub zniszczeniu mienia niezw³ocznie, w dni robocze w godzinach od 7:00 do 20:00 oraz w dni wolne od
pracy i ¶wiêta w godzinach od 12:00 do 18:00.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 46296 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 4 - ROBOTY INSTALACYJNE TELETECHNICZNEa) konserwacja i naprawa instalacji domofonowych,
b) podejmowanie zleceñ w trybie awaryjnym do 2 godzin, a w nag³ych przypadkach losowych zagra¿aj±cych
bezpieczeñstwu lub zniszczeniu mienia niezw³ocznie, w dni robocze w godzinach od 7:00 do 20:00 oraz w dni wolne od
pracy i ¶wiêta w godzinach od 12:00 do 18:00.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45314000-1 - Instalowanie urz±dzeñ telekomunikacyjnych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 46296 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 34,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 34,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "LM Pas-Gal" s.c. Ewa Mrzyg³ód Robert Mrzyg³ód
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842506388
7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦widnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "LM PAS-GAL" S.C. EWA MRZYG£ÓD ROBERT MRZYG£ÓD
jakie przetargi wygra³a firma
PHU "LM PAS-GAL" S.C. EWA MRZYG£ÓD ROBERT MRZYG£ÓD
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 100000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-29 do 2025-07-10Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 34,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 34,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "LM Pas-Gal" s.c. Ewa Mrzyg³ód Robert Mrzyg³ód
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842506388
7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦widnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "LM PAS-GAL" S.C. EWA MRZYG£ÓD ROBERT MRZYG£ÓD
jakie przetargi wygra³a firma
PHU "LM PAS-GAL" S.C. EWA MRZYG£ÓD ROBERT MRZYG£ÓD
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 100000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-29 do 2025-07-10Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
nie wp³ynê³a ¿adne oferta
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
nie wp³ynê³a ¿adne oferta
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Dostawy materia³ów jednorazowego u¿ytku do systemu histeroskopii mechanicznej TruClear
- Dostawa pawilonu wraz z wyposa¿eniem i monta¿em w ramach zadania pn. Budowa zaplecza sportowo-sanitarnego przy boisku pi³karskim w ¦widnicy.
- Mokrzeszów droga dojazdowa do gruntów rolnych w obszarze scalania gruntów
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycje w infrastrukturê zaopatrzenia w wodê i oczyszczania ¶cieków w Gminie Podedwórze
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTE¦ sam!"- II
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina ¦wiercze"
- "Termomodernizacja budynku Chodzieskiego Domu Kultury".
- Budowa zespo³u dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± oraz zagospodarowaniem terenu w D±biu woj. wielkopolskie
- Remont ³azienek w budynku dydaktycznym (szkola) ZSLiE w Brynku.
wiêcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.