Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00383129/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bezgotówkowa detaliczna sprzedaż w okresie 3 lat paliw do pojazdów samochodowych oraz silników łodzi motorowych Państwowej Straży Rybackiej w Olsztynie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Straż Rybacka w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510927720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Marszałka Józefa Piłudskiego 7/9
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-575
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 5232213
1.5.8.) Numer faksu: 89 5232723
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psr@uw.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/panstwowa-straz-rybacka2
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8390b1de-43db-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bezgotówkowa detaliczna sprzedaż w okresie 3 lat paliw do pojazdów samochodowych oraz silników łodzi motorowych Państwowej Straży Rybackiej w Olsztynie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8390b1de-43db-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414874
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383129/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PSR.272.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 620000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia:
„Detaliczna sprzedaż w okresie 3 lat paliw do pojazdów samochodowych oraz silników łodzi motorowych Państwowej Straży Rybackiej w Olsztynie”
KOD CPV:
09132100-4 Benzyna bezołowiowa 95
09134100-8 Olej napędowy
Powyższe paliwa muszą spełniać Polskie Normy.
Szacunkowe ilości paliw planowanych do zakupu przez Państwową Straż Rybacką w Olsztynie w okresie jednego roku kalendarzowego oraz w okresie trzech lat.
Lp. Rodzaj paliwa Szacunkowa ilość w litrach
w okresie 1 roku Szacunkowa ilość w litrach
w okresie 3 lat
1 Olej napędowy 22000 66000
2 Benzyna bezołowiowa 95 7000 21000
Powyższe ilości nie są obowiązujące i mogą ulegać zmianie.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca umożliwi bezgotówkowy zakup materiałów eksploatacyjnych takich jak: oleje silnikowe, płyny do spryskiwaczy, płyny AdBlue, żarówki samochodowe itp. dostępnych w sieci stacji paliw Wykonawcy. Zakup powyższych materiałów będzie rozliczany na fakturach wystawianych w ramach okresów rozliczeniowych.
Bezgotówkowy zakup detaliczny paliw powinien być realizowany w wyznaczonych przez Wykonawcę podległych stacjach paliw w obowiązkowo następujących miejscowościach
( miejscach tankowania) zgodnie z podanym wyżej asortymentem:
- Elbląg,
- Olsztyn,
- Iława,
- Ostróda,
- Nowe Miasto Lubawskie,
- Pasym,
- Mrągowo,
- Ruciane Nida,
- Giżycko,
- Węgorzewo,
- Ełk,
- Olecko.
Sporadycznie tankowanie może odbywać się w innych stacjach paliw podległych Wykonawcy w innych miejscowościach położonych na terenie województwa warmińsko-mazurskiego (niż wskazane) oraz na terenie całego kraju.
Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb, indywidualnie dla każdego pojazdu (samochodu lub łodzi motorowej) z wykorzystaniem kart paliwowych umożliwiających dokonywanie transakcji bezgotówkowych.
Oferowany system kart paliwowych musi umożliwiać prowadzenie ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem numeru rejestracyjnego, dat tankowania, ilości pobranego paliwa, stanu licznika pojazdu.
Każda karta paliwowa powinna być przypisana tylko do jednego pojazdu o określonym numerze rejestracyjnym.
Tankowanie paliwa do łodzi motorowych będzie odbywać się do karnistrów przy wykorzystaniu osobnych kart paliwowych – w tym przypadku obowiązkowej rejestracji będzie podlegała data tankowania, ilość pobranego paliwa oraz nazwa jednostki terenowej Państwowej Straży Rybackiej w Olsztynie nabywającej paliwo.
Wszystkie karty paliwowe powinny spełniać bankowe standardy zabezpieczeń i powinny być zabezpieczone poufnym kodem identyfikacyjnym PIN, który będzie znany jedynie ich użytkownikom.
Szczegółowe ustalenia w zakresie ilości kart paliwowych, ich rodzajów oraz wprowadzonych limitów i opcji uzgodnione zostaną z wybranym Wykonawcą w czasie realizacji umowy.
Okres rozliczeniowy – 2 razy w miesiącu.
Podstawą do dokonania rozliczeń będzie ilość zakupionego paliwa i materiałów zgodnie
z cenami obowiązującymi na danej stacji w dniu dokonania transakcji z uwzględnieniem udzielonego przez Wykonawcę rabatu.
Podstawą zapłaty będzie faktura VAT obejmująca transakcje z okresu rozliczeniowego. Faktura będzie płatna w ciągu 14 dni od daty sprzedaży.
Wynagrodzenie netto Wykonawcy łącznie za cały 3- letni okres realizacji zamówienia nie może być równe lub większe od kwoty netto określającej obowiązek stosowania przepisów
o wartości równej lub przekraczających progi unijne.
Wykonawca obowiązany jest zapewnić Zamawiającemu w całym okresie realizacji zamówienia dostęp do stacji paliw przez co najmniej 10 godzin na dobę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 610188201
7.3.3) Ulica: Chemików 7
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 620000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-01 do 2025-10-31INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do stacji paliw Przedsiębiorstwa Usług Inżynieryjno-Komunalnych Spółka z o.o. w Sokołowie Podlaskim przy ul. Kosowskiej 75 na rok 2025
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Poddębice do 31 grudnia 2025 roku- II postępowanie
- Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego do Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Syców
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Sukcesywne dostaw paliw ciekłych i płynu AdBlue na potrzeby Gminy Porąbka
- Sukcesywna dostawa paliw - benzyny bezołowiowej w ilości 9 000 litrów oraz oleju napędowego w ilości 25 000 litrów
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.