Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00380623/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa pospółki do remontu gruntowych dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bargłów Kościelny w ciągu 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bargłów Kościelny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Augustowska, 47
1.5.2.) Miejscowość: Bargłów Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-320
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87/ 642-40-11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@barglow.dt.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.barglow.wrotapodlasia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a1bb18e-3264-11ef-8a31-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa pospółki do remontu gruntowych dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bargłów Kościelny w ciągu 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a1bb18e-3264-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025178/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa pospółki do remontu gruntowych dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bargłów Kościelny w ciągu 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380623
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 472000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pospółki do remontu gruntowych dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bargłów Kościelny w ciągu 2024 roku. Łączna przewidywana ilość objęta zamówieniem: do 8.000 m3. Dostawy realizowane będą sukcesywnie transportem Wykonawcy w terminach i ilościach odpowiadających bieżącym potrzebom Zamawiającego i na miejsce przez niego wskazane na terenie Gminy Bargłów Kościelny.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczany materiał pochodził z kruszywa naturalnego z domieszką kruszywa łamanego (30%) o uziarnieniu ciągłym 0-31,5 mm. Kruszywo powinno być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. Zamawiający wymaga, aby dostarczana pospółka posiadała odpowiednie właściwości do wykonywania nasypów drogowych (była spoista i łatwo zagęszczała się), miała właściwości do samozagęszczania się w trakcie normalnego użytkowania drogi.
3. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu deklarację zgodności oraz badanie typu materiału.
4. Zamawiający wymaga, aby mieszanie kruszywa odbywało się na placu wskazanym przez Zamawiającego w miejscowości Bargłów Kościelny, w obecności upoważnionego przez Zamawiającego pracownika, tj. Wykonawca w pierwszej kolejności zwiezie materiał na plac Zamawiającego, następnie go wymiesza (w proporcji wskazanej w ust. 2), a następnie rozwiezie na wskazane przez Zamawiającego drogi.
5. Pospółka musi pochodzić ze żwirowni posiadającej koncesję na wydobywanie kruszywa.
6. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z wymogami przepisów o ruchu drogowym. W przypadku uszkodzenia przez Wykonawcę dróg którymi będzie transportowana pospółka, Wykonawca zobowiązany jest do ich natychmiastowej naprawy.
7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczanego kruszywa.
8. Transport kruszywa powinien odbywać się samochodami samowyładowczymi, w sposób przeciwdziałający zanieczyszczeniu dróg, po których będzie przewożony.
9. Ustalenie ilości dowiezionego kruszywa dokonywane będzie w miejscu dostawy i polegać będzie na obmiarze kruszywa w skrzyni ładunkowej pojazdu lub po jego rozładunku.
10. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamawianego kruszywa, co uzależnione jest bieżącym zapotrzebowaniem. Z tytułu zmniejszenia ilości zamawianej pospółki Zamawiający nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie ceny jednostkowej wskazanej w ofercie i faktycznej ilości zamówionego i dostarczonego materiału. Zamawiający zobowiązuje się, że przedmiot umowy zostanie wykonany w minimum 60 %.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do rozpoczęcia dostaw pospółki na wezwanie Zamawiającego złożone w formie telefonicznej, za pośrednictwem faksu bądź w formie elektronicznej przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia zgłoszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212210-5 - Mieszanka piasku i żwiru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
14212120-7 - Żwir
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 639600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 895440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 639600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Andrzej Korenkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790508815
7.3.3) Ulica: Energetyczna 8
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KORENKIEWICZ ANDRZEJ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KORENKIEWICZ ANDRZEJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 639600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz osób niepełnosprawnych na zajęcia do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Jarocinie
- "Świadczenie usług transportowych na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice"
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Wieliszew do szkół w 2025 roku
- Dowozy dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Lubsza do placówek oświatowych w roku 2025
- "DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ GMINY WYSZKÓW
- Świadczenie usług przewozu dzieci i młodzieży dla Pałacu Młodzieży w Warszawie w 2025 roku
więcej: Żwir »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.