Og³oszenie z dnia 2024-08-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00492487/01 - Wynik z dnia 2024-09-10
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Dowozy szkolne na terenie Gminy Mi³oradz w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MI£ORADZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747916
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. ¯u³awska 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mi³oradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-213
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 552711531
1.5.8.) Numer faksu: 552711565 wew. 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@miloradz.malbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.miloradz.biuletyn.net
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowozy szkolne na terenie Gminy Mi³oradz w roku szkolnym 2024/2025
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-618f0218-6de1-460d-a1f1-9931d992ed05
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00456551
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00036097/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Dowozy szkolne na terenie Gminy Mi³oradz w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/miloradz3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem:
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/miloradz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Rozdzia³ XI. SWZ
1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu: https://platformazakupowa.pl, przy czym ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem „Formularza sk³adania oferty” dostêpnego na https://platformazakupowa.pl/pn/miloradz w miejscu publikacji og³oszenia o zamówieniu i SWZ, natomiast dokumenty, o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz przekazywanie informacji odbywa siê za pomoc± formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
3. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, awaryjnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: projekty@miloradz.malbork.pl z wy³±czeniem sk³adania ofert (nie dopuszcza siê sk³adania ofert za pomoc± poczty elektronicznej).
4. UWAGA: pliki przesy³ane Zamawiaj±cemu powinny odpowiadaæ formatom okre¶lonym w rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie krajowych ram interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2247 z pó¼n. zm.); Zamawiaj±cy zaleca u¿ywanie formatów plików .PDF, .DOC, .DOCX, .RTF, .ODT, .JPG (.JPEG); do kompresji plików Zamawiaj±cy zaleca u¿ywania formatów .ZIP lub .7Z.
5. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii platformy dostêpnej pod adresem https://platformazakupowa.pl, Zamawiaj±cy i Wykonawcy mog± komunikowaæ siê za pomoc± poczty elektronicznej Zamawiaj±cego pod adresem:
projekty@miloradz.malbork.pl
6. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
7. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów
i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
8. Podczas sk³adania oferty nale¿y wzi±æ pod uwagê czas (nawet ze wzglêdu na zapoznanie siê z warunkami technicznymi platformy, czy ró¿nymi innymi trudno¶ciami technicznymi), tak aby mieæ mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w wyznaczonym do tego terminie.
9. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Pe³na tre¶æ oraz szczegó³owe informacje, w tym wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej znajduj± siê w SWZ - rozdzia³ XI.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L 119 Z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Mi³oradz z siedzib±: ul. ¯u³awska 9, 82-213 Mi³oradz, z któr± mo¿na skontaktowaæ siê pisemnie na adres siedziby, poprzez adres e-mail: ug@miloradz.malbork.pl lub telefonicznie pod nr tel. 55 271 15 31;
2) inspektorem ochrony danych osobowych jest: Pani Daria Sulich, z któr± mo¿na skontaktowaæ siê pisemnie na adres siedziby, poprzez adres e-mail: iod@miloradz.malbork.pl lub telefonicznie pod nr tel. 55 271 15 31, wew. 26;
3) Pani/Pana dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr R.271.5.2024 – pod nazw± „Dowozy szkolne na terenie Gminy Mi³oradz w roku szkolnym 2024/2025” , prowadzonym w trybie postêpowania przeprowadzonego na postawie art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani±/Pana dotycz±cych, jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1];
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2];
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
[1] skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
[2] prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: R.271.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie w okresie od 2 wrze¶nia 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. us³ugi transportowej polegaj±cej na przewozie dzieci i m³odzie¿y z miejsca zamieszania w Gminie Mi³oradz do jednostek o¶wiatowych zlokalizowanych w Gminie Mi³oradz oraz ich odwozie wraz z zapewnieniem opiekuna w trakcie trwania przejazdu.
Szczegó³owy opis zamówienia stanowi SWZ oraz projekt umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenione zostan± na zasadach okre¶lonych w SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastêpczego w razie awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± poni¿sze warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich trzech lat (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przynajmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na realizacji dowozów uczniów po placówek o¶wiatowych, przez okres co najmniej 1 roku szkolnego,
Zamawiaj±cy zweryfikuje spe³nianie tego warunku na podstawie za³±cznika nr 5 do niniejszej SWZ.
b) Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej 2 zarejestrowanymi autobusami. Pojazdy do przewozu dzieci musz± spe³niaæ wymagania techniczne dla autobusów okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2001 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia (Dz. U. z 2024 r. poz. 502 z pó¼n. zm.). Zamawiaj±cy wymaga, aby pojazdy przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia posiada³y aktualne badanie techniczne. W przypadku awarii, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do podstawienia autobusu zastêpczego, spe³niaj±cego wymogi Zamawiaj±cego,
Zamawiaj±cy sprawdzi spe³nienie w/w warunku na podstawie za³±cznika nr 6 do niniejszej SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Zamawiaj±cy, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, to jest:
1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej wed³ug za³±cznika nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, to jest:
1) wykaz us³ug, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonywania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wed³ug za³±cznika nr 5 do SWZ,
2) wykaz autobusów, co najmniej 2 zarejestrowanych, dostêpnych Wykonawcy, wraz z podaniem marki/nazwy pojazdu, roku produkcji, numerów rejestracyjnych, formy w³asno¶ci oraz liczby miejsc siedz±cych, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy pojazd spe³nia warunki w postêpowaniu, przy czym dowodami, o których mowa, s± dowód op³acenia OC, aktualne badania techniczne, dowód rejestracyjny czy inny dokument, z którego wynika, jaka jest dopuszczalna ilo¶æ przewo¿onych osób – wed³ug za³±cznika nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Rozdzia³ X. SWZDo oferty Wykonawca do³±cza:
1) Je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie o¶wiadczenia - za³. nr 3 i 4 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o zamówienie; o¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
oraz brak podstaw wykluczenia;
2) Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na zasoby innych podmiotów (polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów
udostêpniaj±cych zasoby), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie,
w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, wraz ze swoim o¶wiadczeniem - za³±cznik nr 2 i 3 ,
sk³ada tak¿e o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 1 i pkt 2 podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim
wykonawca powo³uje siê na jego zasoby;
3) O¶wiadczenie, które z informacji zawartych w ofercie Wykonawcy stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu
przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mog± byæ udostêpniane innym uczestnikom
postêpowania; w przypadku zastrze¿enia informacji przez Wykonawcê zobowi±zany jest on wykazaæ, ¿e zastrze¿one
informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa; brak powy¿szego o¶wiadczenia oznacza³ bêdzie, ¿e dokumenty sk³adaj±ce
siê na ofertê nie stanowi± tajemnicy przedsiêbiorstwa (Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 222
ust. 5 ustawy Pzp) – w formularzu oferty wed³ug za³±cznika nr 1 do SWZ; Zgodnie z § 4 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie, w przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postêpowaniu lub konkursie,
przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w celu
utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
4) o¶wiadczenie – wskazanie przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ
podwykonawcom i podanie przez Wykonawcê firm podwykonawców – w formularzu oferty wed³ug za³±cznika nr 1 do SWZ;
5) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±,
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
6) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt 7 powy¿ej, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy
wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w
szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje
roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
7) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy, je¿eli ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o
udzielenie zamówienia z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy lub us³ugi, wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w niniejszym postêpowaniu w wysoko¶ci 1 500,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c piêæset z³otych).2. Wadium mo¿e byæ wniesione, zgodnie z art. 97 ust. 7 w zwi±zku z art. 266 Pzp:
1) w pieni±dzu – przelewem na rachunek Zamawiaj±cego nr 82 8303 0006 0060 0600 0101 0069 w Banku Spó³dzielczym w Malborku, z adnotacj±: „wadium postêpowanie nr R.271.5.2024”
Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ z odpowiednim wyprzedzeniem, tak, aby wp³ynê³o ono na rachunek bankowy Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Powy¿sze zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeñ miêdzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin uznania na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
2) w innych formach: gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2019 r., poz. 310 z pó¼n. zm.) – wraz z ofert± w postaci elektronicznej, przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, porêczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci, musz± nieodwo³alnie i bezwarunkowo zobowi±zywaæ Porêczyciela lub Gwaranta do zap³aty kwoty pieniê¿nej na pierwsze wezwanie;
UWAGA: wykonawca zobowi±zany jest wskazaæ zamawiaj±cemu adres poczty elektronicznej lub innego kana³u komunikacji za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej porêczyciela lub gwaranta w celu z³o¿enia o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium, zgodnie z art. 98 ust. 5 Pzp.
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej, zgodnie z art. 97 ust. 10 Pzp.
5. Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, w tym przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±, zgodnie z art. 97 ust. 5 i 6 Pzp.
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniós³ wadium, lub wniós³ wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3, zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp.
7. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e wadium musi byæ z³o¿one przed up³ywem terminu sk³adania ofert, zgodnie z art. 97 ust. 5 Pzp.
8. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom, zgodnie z art. 98 Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Rozdzia³ X. SWZ1. Do oferty Wykonawca do³±cza:
1) Je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie o¶wiadczenia-za³. nr 2 i 3 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie; o¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia,
2) W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika³o bêdzie, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Wynagrodzenie ka¿dorazowo obliczane bêdzie miesiêcznie - w ostatnim dniu wykonywania umowy w miesi±cu kalendarzowym - jako iloczyn zaoferowanej stawki za bilet miesiêczny za 1 ucznia, ilo¶æ miesiêcy oraz ilo¶æ uczniów, którym wydano bilety miesiêczne.7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rozdzia³ XX. SWZNa podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, gdy zachodzi co najmniej jedna z poni¿szych okoliczno¶ci:
1) nieprzewidziane okoliczno¶ci formalno-prawnych maj±cych wp³yw na realizacjê umowy,
2) z powodu okoliczno¶ci bêd±cych nastêpstwem si³y wy¿szej,
3) zmiana w planie zajêæ i organizacji roku szkolnego w zakresie dni i godzin przewozu uczniów,
4) zmiana przepisów powoduj±cych konieczno¶æ zastosowania innych rozwi±zañ, ni¿ zak³adano w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Zasady waloryzacji wynagrodzenia:
1) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wynagrodzenia w wypadku wyst±pienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 436 pkt 4 lit. b) ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, tj. zmiany:
a) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
‒ je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê (zmiana a jest dopuszczalna, o ile dane te nie by³y oficjalnie znane przed zawarciem umowy).
2) Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia obowi±zywaæ bêdzie od dnia wej¶cia w ¿ycie zmian o których mowa w pkt 1.
3) W wypadku zmiany, o której mowa w pkt 1. ppkt a) warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a okre¶lona w aneksie warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4) W przypadku zmiany, o której mowa w pkt.1. ppkt b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci zmienionego minimalnego wynagrodzenia albo do wysoko¶ci zmienionej minimalnej stawki godzinowej, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych, wynikaj±cych z tych zmian.
5) W przypadku zmiany, o którym mowa w pkt 1 ppkt c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego.
6) W przypadku zmiany, o którym mowa w pkt 1 ppkt d) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego.
7) Za wyj±tkiem sytuacji o której mowa w pkt 1 ppkt a), wprowadzenie zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wymaga uprzedniego z³o¿enia przez Wykonawcê o¶wiadczenia o wysoko¶ci dodatkowych koszów wynikaj±cych z wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt 1 ppkt b, c oraz d, oraz dokumentów potwierdzaj±cych stan sprzed i po zmianie. Zmiany mog± nast±piæ nie wcze¶niej, ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od dnia udzielenia zamówienia.
(cd. w dalszej czê¶ci zamówienia)
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-21 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/miloradz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-21 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-19
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
cd. zmian umowy8) Zamawiaj±cy wskazuje nastêpuj±ce zasady wprowadzenia zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia:
a) miernikiem zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Umowy jest wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych og³aszany w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego (komunikat kwartalny),
b) ka¿da ze Stron Umowy – tylko raz w okresie jej obowi±zywania jest uprawniona do ¿±dania zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, gdy wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych og³oszony w ostatnim komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego poprzedzaj±cym wniosek o waloryzacjê, wzro¶nie/spadnie o co najmniej 6 punktów procentowych w stosunku do wysoko¶ci tego wska¼nika w miesi±cu zawarcia Umowy (matematyczna ró¿nica miêdzy tymi wska¼nikami wyra¿onymi w punktach procentowych – tj. wska¼nik z dnia zawarcia umowy i wska¼nik og³oszony w ostatnim komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego poprzedzaj±cym wniosek o waloryzacjê), a je¿eli zawarcie Umowy nast±pi³o po 180 dniach od up³ywu terminu sk³adania ofert, w stosunku do wysoko¶ci wska¼nika w miesi±cu sk³adania ofert,
c) waloryzacja wynagrodzenia dopuszczalna jest tylko 1 raz w okresie obowi±zywania umowy i nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy, licz±c od dnia zawarcia Umowy,
d) waloryzacja nie dotyczy wynagrodzenia za us³ugi wykonane przed dat± z³o¿enia wniosku,
e) Strona zainteresowana waloryzacj± sk³ada drugiej Stronie wniosek o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia wraz z uzasadnieniem wskazuj±cym wysoko¶æ wska¼nika oraz przedmiot i warto¶æ us³ug podlegaj±cych waloryzacji (niewykonanych do dnia z³o¿enia wniosku),
f) w przypadku wzrostu/spadku wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych o którym mowa w pkt 2, waloryzacja bêdzie polega³a na wzro¶cie/obni¿eniu wynagrodzenia za us³ugi pozosta³e do wykonania po dniu z³o¿enia wniosku o waloryzacjê, o warto¶æ wynikow± uwzglêdniaj±c± ró¿nicê miêdzy wska¼nikiem w miesi±cu zawarcia Umowy, a wska¼nikiem og³oszonym w ostatnim komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego poprzedzaj±cym wniosek o waloryzacjê,
g) Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione zgodnie z postanowieniami pkt 6, zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen materia³ów lub kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy. Zmiana umowy zawartej z podwykonawc± (dalszym podwykonawc±) nie bêdzie mniej korzystna dla podwykonawcy (dalszego podwykonawcy) ni¿ warunki wykonania umowy w sprawie zamówienia zmienione zgodnie z pkt 6. Dotyczy to równie¿ zmian umów zawartych z dalszymi podwykonawcami.
9) Zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia obowi±zywaæ bêd± od dnia wynikaj±cego z zawartych w tym zakresie aneksów do umowy.
10) Górn± granic± waloryzacji wynagrodzenia (wzrostu warto¶ci kontraktu) w okresie trwania umowy jest warto¶æ 20 % pierwotnej warto¶ci umowy.
INNE PRZETARGI MI£ORADZ
wiêcej: przetargi MI£ORADZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie obs³ugi w zakresie transportu osobowego krajowego i miêdzynarodowego na lata 2025-2026
- ¦wiadczenie us³ug transportowych uczniów uczêszczaj±cych do Szko³y Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery G³ównej 13
- ¦wiadczenie us³ug transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pañskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Dowóz dzieci niepe³nosprawnych z terenu Gminy Hy¿ne w roku 2025
- Przewóz uczniów niepe³nosprawnych do Zespo³u Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek o¶wiatowych w Wodzis³awiu ¦l±skim, Raciborzu, ¯orach, Rybniku i Jastrzêbiu-Zdroju w 2025 r
- Przewóz dzieci do Szko³y Podstawowej, Przedszkola Publicznego w Cz³opie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.