Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00435464/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
- 2023/BZP 00290028/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG RESTAURACYJNYCH I PODAWANIA POSIŁKÓW dla „SOLPARK KLESZCZÓW” Sp. z o.o., w Kleszczowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O.
1.3.) Oddział zamawiającego: SOLPARK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100686253
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: SPORTOWA 8
1.5.2.) Miejscowość: Kleszczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-410
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@kompleks-solpark.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solpark-kleszczow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.solpark.bip.kleszczow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG RESTAURACYJNYCH I PODAWANIA POSIŁKÓW dla „SOLPARK KLESZCZÓW” Sp. z o.o., w Kleszczowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e93ee63-6107-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461616
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024301/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 USŁUGI RESTAURACYJNE I PODAWANIA POSIŁKÓW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435464/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZPU/10/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 924693,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1.Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług restauracyjnych i podawania posiłków dla „Solpark Kleszczów” Sp. z o.o. (przygotowanie, wydanie, usługa kelnerska).
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym który stanowi załącznik nr 2 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy o świadczenie usług restauracyjnych i podawania posiłków.
1.3. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi przygotowywania i podawania: śniadań, obiadów, kolacji, zestawów sportowych, bufetów kawowych, posiłków na eventy, posiłków na imprezach integracyjnych i innych według potrzeb Zamawiającego.
1.4. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym poziomie na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa oraz do przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowania artykułów spożywczych, tj. muszą spełniać wymogi określone przepisami ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
1.5. Wykonawca zobowiązany do przygotowania i wydawania posiłków w restauracji „Jedynka”, „Bistro”, Pizzerii oraz Grillu dla klientów indywidualnych i innych, które nie będą nadzorowane z ramienia Zamawiającego.
1.6. Świadczenie usług restauracyjnych i podawania posiłków w okresie obowiązywania umowy będzie odbywało się sukcesywnie.
1.7. Ilość asortymentu będącego przedmiotem zamówienia określona w kalkulacji cenowej stanowiącej (załącznik nr 2 do SWZ) jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego ograniczenia ilości i związanej z nią wartości przedmiotu umowy do faktycznie zamówionego asortymentu w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania niniejszej umowy wynikających ze zmiennej ilości klientów Zamawiającego uzależnionych od zakresu zarezerwowanych szkoleń, konferencji, eventów, sezonu, w związku z zakresem świadczonych usług i prowadzonej przez Zamawiającego działalności. W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalną ilością usług, a ilością rzeczywiście zrealizowaną na podstawie poszczególnych zleceń.
1.8. Zamawiający dopuszcza także możliwość dokonania zakupu asortymentu spoza Kalkulacji cenowej, jeśli zaistnieje konieczność dokonania zakupu z uwagi na przyjazd gości oczekujących przygotowania niestandardowych – mało popularnych posiłków itp.; wartość dokonanych usług spoza Kalkulacji cenowej zostanie doliczona do wartości niniejszego zamówienia.
1.9. W przypadku zamawiania całego zestawu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w posiłkach wchodzących w jego skład, w tym zamiany na posiłek wegetariański, wegański lub bezglutenowy. Wybór zestawów oraz ich ilość każdorazowo uzgadniana i zatwierdzana przez osobę ze strony Zamawiającego z pięciodniowym wyprzedzeniem z zastrzeżeniem możliwości obniżenia ilości osób o maksymalnie 10 % zgłoszonych wcześniej.
2.0. W przypadku rezygnacji z któregoś z produktów lub całego dania, Wykonawca obniży cenę zestawu o różnice wynikającą ze zmniejszenia zamówienia o wybrane produkty lub danie, z którego Zamawiający zrezygnował. W przypadku zamiany produktu lub dania na inne, Wykonawca zweryfikuje cenę zestawu o różnicę wynikającą ze zmian produktów lub dań, jakich Zamawiający dokonał, przy czym cena modyfikowanego zestawu nie może przekroczyć ceny zestawu bazowego. W przypadku zmniejszenia zestawu o dany produkt/danie lub rezygnacji z części zestawu, wartość zestawu po pomniejszeniu będzie obliczana jako suma wartości po uwzględnieniu zamiany dla poszczególnych składowych zestawu.
2.1. Rozliczanie wartości świadczonych usług w zakresie śniadań, zamówień dodatkowych wyżywienia klienta grupowego (sportowego i konferencyjnego) realizowanych w każdym miesiącu kalendarzowym, nastąpi 1 raz, ostatniego dnia miesiąca na podstawie właściwego Miesięcznego Zestawienia Przedmiotu Zamówienia stanowiącego Załącznik nr 2 do Umowy
2.2. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
• przygotowania i podawania posiłków w terminie i miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
• przygotowania stołów w sposób adekwatny do okoliczności i uzgodniony z Zamawiającym,
• podawania posiłków na zastawie czystej, nieuszkodzonej i wysterylizowanej zgodnie z przepisami w tym zakresie obowiązującymi,
• zagwarantowania obsługi na właściwym poziomie, zgodnie z zasadami w tym zakresie obowiązującymi (dotyczy to w szczególności kultury obsługi personelu kelnerskiego oraz ubrań personelu, spełniającego wymagane standardy, adekwatnie do obsługiwanego zdarzenia).
2.3. Wykonawca powinien określić w cenie oferty koszt poszczególnych posiłków w zestawach sportowych, które składają się na całodzienne wyżywienie wraz z dodatkami przewidzianymi dla poszczególnych zestawów sportowych.
2.4. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia posiłków we wszystkie dni tygodnia.
2.5. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania wraz z umową na świadczenie Usług Restauracyjnych i podawania posiłków - umowy poddzierżawy na pomieszczenia gastronomiczne w obiektach „Solpark Kleszczów” Sp. z o.o. (przy ul. Sportowej 8, Hotelu „Solpark” przy ul. Sportowej 3,), a także do ponoszenia wszelkich kosztów z tym związanych – wzór umowy poddzierżawy wraz z określoną wysokością miesięcznego czynszu oraz innymi opłatami - stanowi załącznik nr 6 do SWZ wraz załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 954047,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 954047,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 954047,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Catering Coolinarium Marcin Stańczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691353637
7.3.4) Miejscowość: Zawady 7A,
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Catering "Coolinarium" Marcin Stańczyk
jakie przetargi wygrała firma
Catering "Coolinarium" Marcin Stańczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95404726 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI KLESZCZÓW
- Dostawa samochodu typu mikrobus
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Kleszczowie z podziałem na 7 części (1 półrocze 2025 r.)
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla realizacji zadania: "Przebudowa drogi gminnej nr 101373E w Kleszczowie i Łuszczanowicach, ul. Sportowa"
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Kleszczowie Etap II - termomodernizacja budynku
więcej: przetargi KLESZCZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- DZP.261.58.2024 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych oraz konferencji organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.