Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00471146/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
- 2024/BZP 00471310/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-26
- 2024/BZP 00559282/01 - Wynik z dnia 2024-10-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Obsługa prawna świadczona dla Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jastrzębie-Zdrój
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255358
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleja Józefa Piłsudskiego 60
1.4.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-335
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.jastrzebie.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475882
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00471146
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1) Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zadanie w zakresie kompleksowej obsługi prawnej prowadzonej nieprzerwanie przez okres minimum 24 miesięcy w jednostkach samorządu terytorialnego o statusie miasta na prawach powiatu na rzecz jednego Zamawiającego o łącznej wartości min 300 000 zł brutto.
W przypadku świadczeń ciągłych i niezakończonych wymagane jest aby Wykonawca na potrzeby niniejszego zamówienia wykazał się doświadczeniem obejmującym pełne 24 m-ce przy założeniu, iż wymagane minimalne doświadczenie liczone będzie do dnia, w którym upłynął termin składania ofert.
Przez zadanie Zamawiający rozumie wykonanie zakresu zadania w ramach jednej umowy, zlecenia na rzecz danego Zamawiającego.
W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa powyżej, powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, winien wykazać wyłącznie zadania, w wykonaniu których bezpośrednio uczestniczył.
UWAGA!
Przez kompleksową obsługę prawną w rozumieniu SWZ, uważa się świadczenie pomocy prawnej na rzecz urzędu miasta na prawach powiatu w zakresie odpowiadającym zadaniom realizowanym przez wszystkie wydziały i biura wymienione w obowiązującym regulaminie organizacyjnym Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój, z wyłączeniem Straży Miejskiej i Wydziału Spraw Rodzinnych i Alimentacyjnych.
2) Wykonawca zobowiązany jest wykazać że dysponuje lub będzie dysponować przy realizacji zamówienia min. 3 osobami, z których każda spełnia samodzielnie poniższe warunki:
a) co najmniej 24 miesiące doświadczenia (nabytego w całości w okresie ostatnich 3 lat), w zakresie kompleksowej obsługi prawnej prowadzonej przez okres co najmniej 24 m-cy w jednostkach samorządu terytorialnego o statusie miasta na prawach powiatu.
UWAGA!
Przez doświadczenie świadczone na rzecz jednostek samorządu terytorialnego o statusie miasta na prawach powiatu w zakresie kompleksowej obsługi prawnej rozumie się obsługę prawną w zakresie obejmującym zadania realizowane przez wszystkie biura/ wydziały urzędu objęte strukturą organizacyjną danej jednostki.
b) co najmniej 24-miesiące doświadczenia (nabytego w całości w okresie ostatnich 3 lat), w zakresie obsługi prawnej działalności Straży Miejskiej prowadzonej przez okres co najmniej 24 m-cy w jednostkach samorządu terytorialnego.
c) co najmniej 24-miesiące doświadczenia (nabytego w całości w okresie ostatnich 3 lat), w zakresie obsługi prawnej spraw rodzinnych i alimentacyjnych prowadzonej przez okres co najmniej 24 m-cy w jednostkach samorządu terytorialnego.
W przypadku świadczeń ciągłych i niezakończonych wymagane jest aby wykazane osoby na potrzeby niniejszego zamówienia wykazały się doświadczeniem obejmującym pełne 24 m-ce przy założeniu, iż wymagane minimalne doświadczenie liczone będzie do dnia, w którym upłynął termin składania ofert.
UWAGA
Dopuszcza się łączenie doświadczenia wskazanego w ppkt a), b) i c) posiadanego przez jedną osobę na rzecz jednego lub kilku podmiotów.
d) Uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz. U. z 2024, poz. 499 z późn. zm.) lub adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (t.j. Dz.U.2022 poz 1184 z późn. zm.) lub prawnika zagranicznego wykonującego stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2020, poz. 823 z późn. zm.) tzn. posiadać stosowny wpis na listę adwokatów/radców prawnych.
Uwaga: Powyższe warunki wskazane w pkt 2) a), b), c) i d) winna spełniać samodzielnie w pełnym w/w zakresie każda z wykazanych przez wykonawcę osób.
W ofercie należy wykazać tylko te osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. Wszystkie te osoby będą wpisane do umowy i dopuszczone do realizacji zamówienia.
W przypadku wykazania doświadczenia w ramach tej samej branży w kilku jednostkach/podmiotach w tym samym czasookresie doświadczenie należy liczyć tylko jeden raz.
W przypadku, jeżeli usługa wykonywania jest tzw. „do nadal” dla obliczenia okresu doświadczenia należy wziąć pod uwagę okres od dnia rozpoczęcia usługi do dnia, w którym upłynął termin składania ofert.
Po zmianie:
1) Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 1 zadanie w zakresie kompleksowej obsługi prawnej prowadzonej nieprzerwanie przez okres minimum 24 miesięcy w jednostkach samorządu terytorialnego o statusie miasta na prawach powiatu na rzecz jednego Zamawiającego o wartości min. 300 000 zł brutto.
W przypadku świadczeń ciągłych i niezakończonych wymagane jest aby Wykonawca na potrzeby niniejszego zamówienia wykazał się doświadczeniem obejmującym pełne 24 m-ce przy założeniu, iż wymagane minimalne doświadczenie liczone będzie do dnia, w którym upłynął termin składania ofert.
Przez zadanie Zamawiający rozumie wykonanie zakresu zadania w ramach jednej umowy, zlecenia na rzecz danego Zamawiającego.
W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa powyżej, powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, winien wykazać wyłącznie zadania, w wykonaniu których bezpośrednio uczestniczył.
UWAGA!
Przez kompleksową obsługę prawną w rozumieniu SWZ, uważa się świadczenie pomocy prawnej na rzecz urzędu miasta na prawach powiatu w zakresie odpowiadającym zadaniom realizowanym przez wszystkie wydziały i biura wymienione w obowiązującym regulaminie organizacyjnym Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój, z wyłączeniem Straży Miejskiej i Wydziału Spraw Rodzinnych i Alimentacyjnych.
2) Wykonawca zobowiązany jest wykazać że dysponuje lub będzie dysponować przy realizacji zamówienia min. 3 osobami, z których każda spełnia samodzielnie poniższe warunki:
a) co najmniej 24 miesiące doświadczenia (nabytego w całości w okresie ostatnich 3 lat), w zakresie kompleksowej obsługi prawnej prowadzonej przez okres co najmniej 24 m-cy w jednostkach samorządu terytorialnego o statusie miasta na prawach powiatu.
UWAGA!
Przez doświadczenie świadczone na rzecz jednostek samorządu terytorialnego o statusie miasta na prawach powiatu w zakresie kompleksowej obsługi prawnej rozumie się obsługę prawną w zakresie obejmującym zadania realizowane przez wszystkie biura/ wydziały urzędu objęte strukturą organizacyjną danej jednostki.
b) co najmniej 24-miesiące doświadczenia (nabytego w całości w okresie ostatnich 3 lat), w zakresie obsługi prawnej działalności Straży Miejskiej prowadzonej przez okres co najmniej 24 m-cy w jednostkach samorządu terytorialnego.
c) co najmniej 24-miesiące doświadczenia (nabytego w całości w okresie ostatnich 3 lat), w zakresie obsługi prawnej spraw rodzinnych i alimentacyjnych prowadzonej przez okres co najmniej 24 m-cy w jednostkach samorządu terytorialnego.
W przypadku świadczeń ciągłych i niezakończonych wymagane jest aby wykazane osoby na potrzeby niniejszego zamówienia wykazały się doświadczeniem obejmującym pełne 24 m-ce przy założeniu, iż wymagane minimalne doświadczenie liczone będzie do dnia, w którym upłynął termin składania ofert.
UWAGA
Dopuszcza się łączenie doświadczenia wskazanego w ppkt a), b) i c) posiadanego przez jedną osobę na rzecz jednego lub kilku podmiotów.
d) Uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz. U. z 2024, poz. 499 z późn. zm.) lub adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (t.j. Dz.U.2022 poz 1184 z późn. zm.) lub prawnika zagranicznego wykonującego stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2020, poz. 823 z późn. zm.) tzn. posiadać stosowny wpis na listę adwokatów/radców prawnych.
Uwaga: Powyższe warunki wskazane w pkt 2) a), b), c) i d) winna spełniać samodzielnie w pełnym w/w zakresie każda z wykazanych przez wykonawcę osób.
W ofercie należy wykazać tylko te osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. Wszystkie te osoby będą wpisane do umowy i dopuszczone do realizacji zamówienia.
W przypadku wykazania doświadczenia w ramach tej samej branży w kilku jednostkach/podmiotach w tym samym czasookresie doświadczenie należy liczyć tylko jeden raz.
W przypadku, jeżeli usługa wykonywania jest tzw. „do nadal” dla obliczenia okresu doświadczenia należy wziąć pod uwagę okres od dnia rozpoczęcia usługi do dnia, w którym upłynął termin składania ofert.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Przykładowy wzór pełnomocnictwa – załącznik nr 3 do SWZ.
Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację zamówienia.
2. Obowiązek złożenia oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia, o czym mowa w Rozdziale 21 pkt 1 oraz Rozdziale 20 przez każdego z wykonawców.
3. Obowiązek złożenia oświadczenia, z którego wynikać będzie, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Sposób spełnienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunków udziału w postępowaniu (powyższą kwestię reguluje art. 58 ust 4 ustawy PZP):
- w przypadku Wykonawców występujących wspólnie spełnianie warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej oceniane będzie przez Zamawiającego sumarycznie.
Po zmianie:
1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Przykładowy wzór pełnomocnictwa – załącznik nr 3 do SWZ.
Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację zamówienia.
2. Obowiązek złożenia oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia, o czym mowa w Rozdziale 21 pkt 1 oraz Rozdziale 20 przez każdego z wykonawców.
3. Obowiązek złożenia oświadczenia, z którego wynikać będzie, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Sposób spełnienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunków udziału w postępowaniu (powyższą kwestię reguluje art. 58 ust 4 ustawy PZP):
- w przypadku Wykonawców występujących wspólnie spełnianie warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej oceniane będzie przez Zamawiającego sumarycznie, z zastrzeżeniem, iż jeden z wykonawców spełni samodzielnie warunek dotyczący doświadczenia w zakresie wykonania:
- 1 zadania w zakresie kompleksowej obsługi prawnej prowadzonej nieprzerwanie przez okres minimum 24 miesięcy w jednostkach samorządu terytorialnego o statusie miasta na prawach powiatu na rzecz jednego Zamawiającego o wartości min 300 000 zł brutto.
UWAGA!
Przez kompleksową obsługę prawną w rozumieniu SWZ, uważa się świadczenie pomocy prawnej na rzecz urzędu miasta na prawach powiatu w zakresie odpowiadającym zadaniom realizowanym przez wszystkie wydziały i biura wymienione w obowiązującym regulaminie organizacyjnym Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój, z wyłączeniem Straży Miejskiej i Wydziału Spraw Rodzinnych i Alimentacyjnych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-09-03 09:00
Po zmianie:
2024-09-06 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-09-03 09:15
Po zmianie:
2024-09-06 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-10-02
Po zmianie:
2024-10-05
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej 95 oktanowej oraz oleju napędowego w zbiorniki pojazdów Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków uczniom Szkoły Podstawowej nr 20 im. Henryka Jordana w Jastrzębiu-Zdroju
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 9 w Jastrzębiu-Zdroju
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby uczniów Zespołu Szkół nr 5 im. Jana Pawła II w Jastrzębiu-Zdroju
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby uczniów Szkoły Podstawowej nr 14 w Jastrzębiu-Zdroju
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 10 w Jastrzębiu-Zdroju w roku 2025
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w roku 2025
- Obsługa prawna Gminy Rzgów
- "Bieżąca obsługa prawna dla RZGW Rzeszów"
- Obsługa prawna na rzecz Urzędu Miejskiego w Żmigrodzie.
- Kompleksowa obsługa prawna i reprezentacji prawnej Starostwa Powiatowego w Nowej Soli i organów powiatu
- Bieżącą obsługę prawna w roku 2025 dla terenowych jednostek organizacyjnych z obszaru działania RZGW w Szczecinie
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.