Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00414101/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa dostępności siedziby Warsztatu Terapii Zajęciowej SZANSA w Białogardzie poprzez budowę windy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIAŁOGARD - URZĄD MIASTA BIAŁOGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 35 79 100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialogard.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e04dbf8-5cbb-45b5-bc48-33b9ddc821a61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa dostępności siedziby Warsztatu Terapii Zajęciowej SZANSA w Białogardzie poprzez budowę windy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e04dbf8-5cbb-45b5-bc48-33b9ddc821a6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485302
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042671/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Poprawa dostępności siedziby Warsztatu Terapii Zajęciowej „SZANSA” w Białogardzie poprzez budowę windy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414101
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zamówienia przewiduje się wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem na jej podstawie robót budowlanych (etap 1) oraz wykonanie robot budowlanych (etap 2), w ramach zadania pn. „Poprawa dostępności siedziby Warsztatu Terapii Zajęciowej SZANSA w Białogardzie poprzez budowę windy”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) etap 1 - polegający na wykonaniu przebudowy budynku przy ul. Kościelnej 1 w Białogardzie, w formule „zaprojektuj i wybuduj”, mającej na celu poprawę dostępności obiektu budowlanego w zakresie dostępności architektonicznej dla osób ze szczególnymi potrzebami, obejmującego m. in. uwzględnienie:
a) organizacji przestrzeni komunikacyjnej wewnątrz budynku,
b) dostępu do wszystkich pomieszczeń (z wyjątkiem technicznych),
c) informacji na temat rozkładu pomieszczeń,
d) zapewnienia możliwości wejścia z psem asystującym,
e) zapewnienia ewakuacji i ochrony przeciwpożarowej osobom ze szczególnymi potrzebami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), stanowiący Załącznik nr 10 doSWZ.
2) etap 2 - polegający na realizacji robót budowlanych na podstawie dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego, w ramach przebudowy budynku usług kultury, polegający na wykonaniu wewnętrznego szybu windowego, w szczególności wykonanie:
a) robót przygotowawczych,
b) robót rozbiórkowych, demontażowe na zewnątrz budynku,
c) robót ziemnych,
d) robót polegających na zabudowie wiatrołapu windy oraz zejścia do piwnicy,
e) dylatacji,
f) uzupełnienia posadzek,
g) robót tynkarskich i malarskich,
h) robót elewacyjnych,
i) robót odtworzeniowych, porządkowych,
j) wentylacji szybu,
k) instalacji elektrycznych.
3. Dokumentacja projektowa zostanie sporządzona zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t. j. Dz.U. z 2021 r., poz. 2454).
4. Dokumentacja kosztorysowa zostanie sporządzona metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych
określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (t. j. Dz.U. z 2021 r., poz. 2458).
5. Wykonawca w ramach wynagrodzenia dokona wszelkich uzgodnień i opinii niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych w celu wykonania robót – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t. j.
Dz.U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.) oraz innymi obowiązującymi normami i przepisami oraz zapewni wykonanie i sprawdzenie projektu pod względem zgodności z przepisami prawa przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane i/lub rzeczoznawców odpowiednich branż.
6. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzjami administracyjnymi i obowiązującymi przepisami, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (o ile taki obowiązek został nałożony obowiązującymi przepisami i/lub wydanymi
decyzjami zezwalającymi na wykonanie robót budowlanych).
W ramach robót budowlanych, przewidziano przebudowę i wykonanie prac z podziałem na ww. etapy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45314310-7 - Układanie kabli
45313100-5 - Instalowanie wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1955700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2168000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1955700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WINDA-WARSZAWA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210124745
7.3.3) Ulica: SUROWIECKIEGO 12
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-784
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1955700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁOGARDU
- Potrójne powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysem dróg powiatowych nr 1162Z i 1163Z na terenie powiatu białogardzkiego.
- "Dostawa paliw ciekłych dla sprzętów i pojazdów Gminy Białogard w latach 2025 - 2026 "
- Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Białogard
- Świadczenie usługi zabezpieczenia ratowniczego krytej pływalni przy ul. Moniuszki w Białogardzie
- Dostawa kationowej emulsji asfaltowej do wykonywania remontów cząstkowych dróg powiatowych Powiatu Białogardzkiego wraz z transportem Wykonawcy
- Zakup sprzętu komputerowego realizowanego w ramach zadania pn.: "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego w Białogardzie wraz z jednostkami podległymi"
więcej: przetargi w Białogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Janowo gmina Dąbrowa Chełmińska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- "Opracowanie wariantowej koncepcji dla przejść podziemnych pod torami kolejowych w rejonie ul. Opolskiej"
- Modernizacja oświetlenia awaryjnego dla budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz - 3 etap.
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
- "Modernizacja drogi gminnej nr 290612K Tropie-Habalina-Sarys"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.