eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nied¼wiadaWymiana lamp na terenie Gminy Nied¼wiada



Og³oszenie z dnia 2024-10-21

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Wymiana lamp na terenie Gminy Nied¼wiada

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nied¼wiada

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019537

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Nied¼wiada-Kolonia 43

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nied¼wiada

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-104

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@niedzwiada.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ugniedzwiada.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana lamp na terenie Gminy Nied¼wiada

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ac98fc6a-2e84-4028-ac47-95594bce4b82

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00555844

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00039859/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.5 Wymiana lamp na terenie Gminy Nied¼wiada

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac98fc6a-2e84-4028-ac47-95594bce4b82

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu
oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
3. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
4. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za-³±czniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie:
8. W celu prawid³owego korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
- parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,
- zainstalowany jedne z poni¿szych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
- zainstalowana jedna z poni¿szych przegl±darek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge
14.0 i nowsze,
albo
b) Tablet/Telefon:
- parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
- przegl±darka Chrome 61 lub nowa
9. Dla skorzystania z pe³nej funkcjonalno¶ci mo¿e byæ konieczne w³±czenie w przegl±darce obs³ugi protoko³u bezpiecznej transmisji
danych SSL, obs³ugi Java Script, oraz cookies;
10. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja po³±czenia – formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do
sekundy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia 2016/679, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
2. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
3. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
4. W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art.18 ust.2 rozporz±dzenia 2016/679.
5. Ograniczenia zasad jawno¶ci, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje siê odpowiednio.
6. W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
7.Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
8.W postêpowaniu s± przetwarzane dane osobowe podlegaj±ce ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporz±dzenia 2016/679. Dane te mog± dotyczyæ w szczególno¶ci samego Wykonawcy (osoby fizycznej prowadz±cej dzia³alno¶æ gospodarcz±), jego pe³nomocnika (osoby fizycznej), jak te¿ informacji o osobach, które w swojej ofercie Wykonawca przedk³ada celem wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, jak i potwierdzenia wymogów Zamawiaj±cego dotycz±cych wykonania przedmiotu zamówienia.
9.W postêpowaniu i po zakoñczeniu postêpowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje siê przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporz±dzenia 2016/679.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia 2016/679,Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
10.1. administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Wójt Gminy Nied¼wiada;
10.2. Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poczt± elektroniczn± na adres inspektor@cbi24.pl;
10.3. dane osobowe osób fizycznych przetwarzane bêd± na podstawie art.6 ust.1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Wymiana lamp na terenie Gminy Nied¼wiada”.
10.4. w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporz±dzenia 2016/679;
10.5. osoba fizyczna posiada:
10.5.1 na podstawie art.15 rozporz±dzenia 2016/679 prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
10.5.2 na podstawie art.16 rozporz±dzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
10.5.3 na podstawie art. 18 rozporz±dzenia 2016/679 prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679;
10.5.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia 2016/679;
10.6. osobie fizycznej nie przys³uguje:
10.6.1. w zwi±zku zart.17 ust.3 lit. b, d lub e rozporz±dzenia 2016/679 prawo do usuniêcia danych osobowych;
10.6.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 rozporz±dzenia 2016/679;
10.6.3. na podstawie art.21 rozporz±dzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust.1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679.
11. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu, w tym równie¿ obowi±zków wynikaj±cych z rozporz±dzenia 2016/679, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 rozporz±dzenia 2016/679 nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporz±dzenia 2016/679).
12. Wykonawca jest obowi±zany wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art.14 ust. 5 rozporz±dzenia 2016/679.
13. W celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ obowi±zki informacyjne wynikaj±ce z rozporz±dzenia 2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w
zwi±zku z ubieganiem siê Wykonawcy o udzielenie zamówienia w postêpowaniu, Wykonawca sk³ada w postêpowaniu o¶wiadczenie o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporz±dzenia 2016/679. O¶wiadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym Wykonawca sk³ada w ofercie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RL.271.20.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie pe³nej inwentaryzacji na podstawie której wykonawca wykona dokumentacjê projektow± a nastêpnie wykona modernizacjê istniej±cego o¶wietlenia dla 120 istniej±cych punktów ¶wietlnych poprzez wymianê istniej±cych opraw na nowe oprawy LED wraz z systemem sterowania o¶wietleniem, (dostarczone przez Wykonawcê), wymiany okablowania od przewodów linii do zacisków nowej oprawy, wymiany zdegradowanych zacisków i bezpiecznikami na nowe wykonanych z materia³ów izolacyjnych, dokonanie pomiarów natê¿enia o¶wietlenia dla wszystkich odcinków dróg. Wykonawcy w celu zweryfikowania stanu faktycznego z zakresem ilo¶ciowym zestawienia przedstawianym w programie funkcjonalno-u¿ytkowym, projektu o¶wietleniowego wykonanego na podstawie normy o¶wietleniowej PN-EN-13201, specyfikacjê techniczn± wykonania i odbioru robót, przedmiar i kosztorys, dokumentacjê techniczn± do zg³oszenia prac, uzgodnienia dokumentacji z lokalnym zak³adem energetycznym PGE Dystrybucja S.A Lublin Teren, prace instalacyjno-wykonawcze przedmiotowego zamówienia, w tym demonta¿ opraw istniej±cych wraz z ich utylizacj±, szkolenie u¿ytkownika w zakresie obs³ugi systemu sterowania, odbiory robót, wykonanie prób, wykonanie opracowania powykonawczego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy o¶wietleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - O¶wietlenie zewnêtrzne

45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego

45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

79421200-3 - Us³ugi projektowe inne ni¿ w zakresie robót budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert wed³ug nastêpuj±cych kryteriów i ich wag:
1.1 „Cena" (C) - 60 pkt – 1 pkt =1%;
1.2 „Okres gwarancji i rêkojmi " (G): 40 pkt – 1 pkt =1%
2. W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostan± przyznane punkty:
2.1. w kryterium „Cena" (C) wg poni¿szego wzoru:
cena najni¿sza
C = ---------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 60 %
cena oferty ocenianej

Punkty bêd± obliczane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

2.2. Sposób przyznania punktów w kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi”:
gwarancja i rêkojmia oferty ocenianej
G = ---------------------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 40 %
najd³u¿sza zaoferowana gwarancja i rêkojmia powy¿ej 60 m-cy

Powy¿szy wzór nie bêdzie obowi±zywa³ w przypadku zaoferowania przez Wykonawcê okresu gwarancji i rêkojmi w wymiarze powy¿ej 60 miesiêcy liczonych od dnia bezusterkowego odbioru koñcowego przedmiotu umowy (termin minimalny). Zaoferowanie okresu gwarancji i rêkojmi poni¿ej 60 m-cy skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty. Wykonawca który zaoferowanie okres gwarancji i rêkojmi równy 60 miesi±com otrzyma zero „0” punktów.
Je¿eli Wykonawca w swojej ofercie, zaproponuje okres gwarancji i rêkojmi d³u¿szy ni¿ 96 miesiêcy, do oceny ofert w kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi” zostanie mu policzony okres 96miesiêcy jako maksymalny zgodny z ¿±daniem Zamawiaj±cego. Wykonawca, który w tre¶ci oferty nie wpiszê okresu gwarancji i rêkojmi zostanie mu przyznany do oceny ofert przez Zamawiaj±cego okres minimalny 60 m-cy.

Ca³kowita liczba punktów (K), jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona bêdzie wg wzoru: K = C+G

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy potencja³u osobowego, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje:
1) minimum jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie prac bêd±cych
przedmiotem zamówienia (kierownik robót)
lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w
przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej
wskazanych;
2) minimum jedn± osob± (nadzoruj±c± prace na wysiêgniku) posiadaj±c± wa¿ne ¶wiadectwo kwalifikacyjne „D”,
uprawniaj±ce do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontu, monta¿u i kontrolnopomiarowym:
- urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napiêciu nie wy¿szym ni¿ 1 kV, - sieci elektrycznego
o¶wietlenia ulicznego, - pomiarów do 1 kV;
3) co najmniej dwoma osobami (pracuj±cymi na wysiêgniku) posiadaj±cymi wa¿ne ¶wiadectwa kwalifikacyjne ,,E”
uprawniaj±ce do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontu i monta¿u: -
urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napiêciu nie wy¿szym ni¿ 1 kV, - sieci elektrycznego o¶wietlenia
ulicznego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu okre¶la za³±cznik nr
7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Za³±cznik nr 2a - O¶wiadczenie potwierdzaj±ce parametry minimalne opraw o¶wietleniowych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Za³±cznik nr 2a - O¶wiadczenie potwierdzaj±ce parametry minimalne opraw o¶wietleniowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1) formularz ofertowy udostêpniony przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe” za³±cznik Nr 2 do SWZ;
2) przedmiotowy ¶rodek dowodowy na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego
wymagania minimalne za³±cznik Nr 2a do SWZ;
3) o¶wiadczenia Wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia sk³adanego na podstawie art.
125 ust. 1 ustawy Pzp za³±cznik Nr 3 do SWZ;
4) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie Zamówienia za³±cznik Nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy);
5) o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³adanego na podstawie art. 125 za³±cznik 5 do SWZ (je¿eli dotyczy);
6) potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi
spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym:
1. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp
Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub
pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest
przed³o¿enie w ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do
wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki
zakres zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
3. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia oraz spe³niania warunków udzia³u
w postêpowaniu w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia o braku podstaw wykluczenia, oraz
o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy,
w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy
w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 niniejszej umowy,
w nastêpstwie ustawowej zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku VAT. W przypadku, gdy nastêpuje ustawowa zmiana stawki
podatku VAT, ciê¿ar podwy¿szonego wynagrodzenia z tytu³u zwiêkszenia stawki podatku VAT ponosi Zamawiaj±cy, a
ciê¿ar obni¿onego wynagrodzenia z tytu³u zmniejszenia stawki podatku VAT ponosi Wykonawca;
2) zmiany terminów wykonania czê¶ci przedmiotu umowy, okre¶lonych w harmonogramie realizacji zadania inwestycyjnego,
je¿eli warunki atmosferyczne odnotowane w dzienniku modernizacji o¶wietlenia drogowego w Gminie Nied¼wiada
uniemo¿liwi± prowadzenie prac ze wzglêdu na zachowanie bezpieczeñstwa osób wykonuj±cych prace lub ze wzglêdu na
niemo¿liwo¶æ dochowania standardów jako¶ciowych okre¶lonych w obowi±zuj±cych przepisach – o ilo¶æ dni roboczych
wynikaj±cych z tych niekorzystnych warunków atmosferycznych, odnotowanych w dzienniku modernizacji o¶wietlenia
drogowego Gminy Nied¼wiada.
3) zmniejszenia zakresu prac i odpowiednio zmniejszenia wynagrodzenia wykonawcy
w przypadku stwierdzenia, ¿e roboty ujête w dokumentach zamówienia nie s± niezbêdne do wykonania.
4) zwiêkszenia zakresu prac i odpowiednio zwiêkszenia wynagrodzenia wykonawcy
w przypadku stwierdzenia, ¿e roboty nie ujête w dokumentach zamówienia s± niezbêdne do wykonania.
5) zmiany technologii wykonania elementów robót, rozwi±zañ technicznych lub materia³owych wynikaj±cych z dokumentów
zamówienia, w trakcie prowadzenia robót na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, przy czym dopuszcza siê je tylko
w przypadku, gdy proponowane rozwi±zanie jest równowa¿ne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje
dokumentacja. W tym przypadku strona wystêpuj±ca o zmianê przedstawia projekt zamienny zawieraj±cy opis
proponowanych zmian wraz
z rysunkami. Projekt taki wymaga pisemnej akceptacji Projektanta oraz pisemnego zatwierdzenia do realizacji przez strony
umowy (przy udziale Inspektora Nadzoru)
6) Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie innych rozwi±zañ technicznych, technologicznych, innych materia³ów i urz±dzeñ
ni¿ przewidziane w dokumentacji pod warunkiem, ¿e:
a) wynikaæ bêd± z konieczno¶ci usuniêcia b³êdów w dokumentacji lub realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu
innych rozwi±zañ technicznych, technologicznych lub materia³owych ni¿ przewidziane w dokumentacji,
b) przyjête w dokumentacji materia³y lub urz±dzenia s± niedostêpne na rynku, zosta³y wycofane z produkcji;
7) Zamawiaj±cy na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy dopuszcza zmianê umowy w zakresie:
a) ilo¶ci lamp o¶wietleniowych,
b) miejsca lokalizacji opraw w porównaniu z ofert±.
2. Poza wymienionymi w ust. 1 przewidywanymi przez Zamawiaj±cego zmianami mo¿liwe s± zmiany wymienione w art. 455
ust. 1 pkt. 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Do ka¿dej propozycji zmiany Strona umowy inicjuj±ca zmianê przedstawi drugiej Stronie umowy:
1) opis propozycji zmiany, w tym wp³yw na termin wykonania,
2) uzasadnienie zmiany,
3) obliczenie i inne dowody uzasadniaj±ce zmianê wynagrodzenia.
4. Zmiana postanowieñ umowy w zakresie okre¶lonym w ust. 1 i 2 wymaga pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej w
postaci aneksu do umowy.
5. Dopuszczalne s± zmiany umowy wynikaj±ce ze zmian wytycznych i umów zawartych
z instytucj± wspó³finansuj±c± zamówienia.
6. Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e w przypadku, gdy nie bêdzie konieczno¶ci wykonania pe³nego zakresu umowy wynikaj±cego z
kalkulacji ceny to ograniczy zakres zamówienia, jednak¿e do wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 75% warto¶ci umowy.
oraz § 12a wzoru umowy za³±cznik Nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-29 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-29 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-27

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.