eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › ¦wiadczenie us³ug w zakresie prania, reperacji oraz prasowania odzie¿y i bielizny szpitalnej.



Og³oszenie z dnia 2023-12-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie prania, reperacji oraz prasowania odzie¿y i bielizny szpitalnej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311674

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Le¶na 27-29

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 8517 400

1.5.8.) Numer faksu: 74 8517 437

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.swidnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug w zakresie prania, reperacji oraz prasowania odzie¿y i bielizny szpitalnej.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-26b03e6a-9f18-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00563548

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00011551/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 ¦wiadczenie us³ug w zakresie prania, reperacji oraz prasowania odzie¿y i bielizny szpitalnej.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej pod adresem
https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
2. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji
oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z
uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej (art. 61 pzp). Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji
elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±
(Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 3. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy
przekazuj±: a) drog± elektroniczn±: zamowienia@szpital.swidnica.pl; b) poprzez Platformê, dostêpn±
pod adresem:
https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne ofertê, o¶wiadczenie, o
którym mowa w art. w art. 125 ust.1, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (art. 63 ust.2pzp). 2.
Postêpowania zakupowe prowadzone s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja
miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Przetargowej SP ZOZ w
¦widnicy https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html lub mailem. Do po³±czenia
u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u
SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca
posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej SP ZOZ w ¦widnicy: ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia,
zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ
oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê z
wykonawcami na adres mailowy podany w SWZ (z zastrze¿eniem, ¿e oferta wraz z za³±cznikamiz³o¿ona musi byæ na platformie). 3.
Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy
u¿yciu Platformy Przetargowej SP ZOZ w ¦widnicy: a) Dopuszczalne przegl±darki internetowe: Internet
Explorer 10 i nowsze, Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera; b) Pozosta³e wymagania
techniczne: dostêp do sieci Internet, obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax,
w³±czona obs³uga JavaScript, zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s,
zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane ¶rodowisko
uruchomieniowe Java -Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszych) W przypadku aukcji
z podpisem elektronicznym dopuszczalne s± przegl±darki internetowe: dla Windows Vista: Internet
Explorer8,Internet Explorer 9, dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11, dla Windows 8:
Internet Explorer 11, dla Windows 10: Internet Explorer 11d) Wspierane s± rozwi±zania dostarczane
przez firmy: Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów
Warto¶ciowych S.A., Centrum Obs³ugi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej
S.A., Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A., Kwalifikowane
Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy SafeTechnologies S.A. e) Instrukcja z³o¿enia oferty ¶rodkiem
komunikacji elektronicznej w niniejszym postêpowaniu dostêpna jest na stronie
https://szpitalswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
w zak³adce INSTRUKCJE plik Udzia³ w trybie podstawowym bez negocjacji. 4. ¦rodkiem komunikacji
elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest jego prawid³owe z³o¿enie na Platformie
dostêpnej pod adresem https://szpitalswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu
oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postêpowaniem. Korzystanie z
Platformy Przetargowej przez Wykonawcê jest bezp³atne. 5. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub
informacje Wykonawcy przekazuj±: a) drog± elektroniczn±: zamowienia@szpital.swidnica.pl, b)
poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://szpitalswidnica.
logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 6. Po stworzeniu lub wygenerowaniu przez
Wykonawcê dokumentu elektronicznego Wykonawca podpisuje ten dokument kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania, bêd±cego
podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spe³niaj±ce wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone w ustawie z
dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji
elektronicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 t.j.) lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektyw3y 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016 r., str. 1), dalej RODO, informujê, ¿e:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy, zwany dalej: „Administratorem”. Mo¿esz
skontaktowaæ siê z Administratorem pisz±c na adres: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki
Zdrowotnej w ¦widnicy, 58-100 ¦widnica, ul. Le¶na 27-29 lub telefonuj±c pod numer:
748517400/Mo¿esz równie¿ skontaktowaæ siê z Administratorem za po¶rednictwem powo³anego przez
niego inspektora ochrony danych pisz±c na adres: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w
¦widnicy, 58-100 ¦widnica, ul. Le¶na 27-29 lub adres email: iod@szpital.swidnica.pl 2. Pani/Pana
dane przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego.3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub
podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 19 oraz art.74
ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. poz. 2019 r. zpó¼ñ.zm.), dalej „ustawa Pzp”.4.
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78
ust. 1 ustawy Pzp, oraz zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt obowi±zuj±cym w
Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy. 5. Obowi±zek podania przez
Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
6.Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana
dotycz±cych, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych٭, na
podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.. 18 ust. 2RODO٭٭,prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.7. Nie przys³uguje
Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych
osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw±
prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.8. W oparciu o
Pani/Pana dane osobowe Administrator nie bêdzie podejmowa³ zautomatyzowanych decyzji w tym
decyzji bêd±cych wynikiem profilowania٭٭٭ .Wyja¶nienia:٭ skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian±
postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci
protoko³u oraz jego za³±czników.٭٭ prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.٭٭٭ profilowanie, oznacza dowoln± formê
zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych
osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególno¶ci do analizy lub
prognozy aspektów dotycz±cych pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia,
osobistych preferencji, zainteresowañ, wiarygodno¶ci, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania siê.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ujête w punkcie powy¿ej. 1. Skorzystanie przez osobê,
której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w
art.16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie
niezgodnym z ustaw±. 2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EA/38/TPBN/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie prania, reperacji oraz prasowania odzie¿y i bielizny szpitalnej.
1. Miesiêczna ilo¶æ prania ok. 12 000 kg.
2. Wykonawca zobowi±zany jest do odbioru i dostawy prania z punktów wyznaczonych przez Zamawiaj±cego i
usytuowanych w:
- Regionalny Szpital Specjalistyczny „Latawiec” w ¦widnicy ul. Le¶na 27-29
- Szpital w ¯arowie ul. Wojska Polskiego 7.
3. Odbiór i dostawa transportem i na koszt Wykonawcy. Wykonawca zapewnia transport, czynno¶ci za³adunkowe i
wy³adunkowe brudnej i czystej bielizny.
4. Odbiór i dostawa 6 dni w tygodniu w godzinach od 10:00 do 13:00 . W przypadku kumulacji dni wolnych lub ¶wi±tecznych
np. 2 kolejne dni, odbiór i dostawa w drugim dniu wolnym od pracy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Us³ugi odbierania prania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.
2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
2.1 Cena brutto – 100%
1 pkt = 1%
3. Oferty oceniane bêd± w nastêpuj±cy sposób:
A/ Kryterium - cena ( x 100 %)
Co = (C min:C oceniana) x 100 x 100%
gdzie
Co – ilo¶æ punktów w kryterium cena w ramach danego zadania
Cmin – najni¿sza cena ogó³em brutto spo¶ród oferowanych wa¿nych ofert w ramach danego zadania
Coceniana – cena ogó³em brutto ocenianej oferty w ramach danego zadania
Do obliczenia kryterium ceny, wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy przyjmie podan± przez Wykonawcê w formularzu
ofertowym ogóln± kwotê brutto, w ramach danego zadania.
Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta wa¿na, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów.
Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w
Rozdziale 7 i 8 SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualne za¶wiadczenie (np. opinia
sanitarna) w³a¶ciwego organu sanitarno - epidemiologicznego potwierdzaj±cego, ¿e pralnia, w której ¶wiadczona bêdzie
us³uga jest dopuszczona do ¶wiadczenia us³ug prania bielizny szpitalnej w tym stwierdzaj±cego, ¿e pralnia posiada barierê
higieniczn±
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w
zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 500 000,00
z³.
2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w
tym okresie nale¿ycie wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje, co najmniej 2 (dwie) us³ugi
prania z wykorzystaniem systemu RFID o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300.000,00 z³ brutto ka¿da z podaniem warto¶ci,
przedmiotu, dat wykonania, podmiotów, na rzecz których us³uga by³a ¶wiadczona oraz za³±czenia dowodów okre¶laj±cych
czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie lub s± wykonywane, przy czym dowodami, o których mowa powy¿ej mog± byæ np.
referencje b±d¼ dokumenty inne (np. protoko³y odbioru us³ugi z o¶wiadczeniem o ich nale¿ytym wykonaniu) wystawione
przez podmiot na rzecz, którego us³ugi by³y lub s± wykonywane.
2) dysponuje co najmniej:
a) jedn± pralnic± tunelow± zakoñczon± wirówk± do prania wodnego dla bielizny fasonowej, w tym do odzie¿y barierowej lub
posiadaæ odpowiednio zorganizowan± liniê pralnicz± z przelotowymi pralnico-wirówkami zapewniaj±cymi pranie etapowe;
b) jedn± pralnic± tunelow± zakoñczon± pras± do prania wodnego dla bielizny p³askiej lub posiadaæ odpowiednio
zorganizowan± liniê pralnicz± z przelotowymi pralnico-wirówkami zapewniaj±cymi pranie etapowe;
c) jedn± komor± do dezynfekcji materacy, kocy, poduszek i ko³der;
d) minimum 1 komor± ozonow± do dezynfekcji przywieszek rehabilitacyjnych, fartuchów rentgenowskich, pasów do KTG i
innego asortymentu, który nie mo¿e byæ prany wodnie ani czyszczony chemicznie;
e) urz±dzeniem do bezdotykowego formowania i odpylania odzie¿y, w tym operacyjnej;
f) dwoma samochodami do transportu czystej i brudnej bielizny lub jednym z oddzielnymi komorami, odizolowanymi na
brudn± i czyst± bieliznê; lub jednym samochodem, który po przywiezieniu czystej bielizny i odebraniu brudnej bielizny
zostanie poddany dezynfekcji zgodnie z zaleceniami Inspekcji Sanitarnej;
g) systemem radiowej identyfikacji towaru (RFID) w celu monitoringu i ewidencjonowania ka¿dej sztuki asortymentu bielizny
szpitalnej;
3) dysponuje wdro¿onym systemem zarz±dzania jako¶ci± RABC (system kontrolowania i analizy ska¿eñ biologicznych).
4) dysponuje wdro¿onym systemem zarz±dzania ¶rodowiskiem ISO 14001:2004
5) dysponuje wdro¿onym systemem zarz±dzania jako¶ci± ISO 9001:2008

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. W celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da
nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i
ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1,
dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków (art. 274 ust.4 Pzp).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) Pozwolenie lub opinia, odpowiednie do miejsca lokalizacji pralni, Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej do prowadzenia us³ug pralniczych dla podmiotów leczniczych oraz ostatni protokó³ kontroli pralni i pojazdu/ów, które bêd± transportowa³y bieliznê szpitaln±, w tym stwierdzaj±cego, ¿e pralnia posiada barierê higieniczn±;
b) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - Wzór wykazu us³ug stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
c) wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami – za³±cznik nr 4 do SWZ.
d) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
e) za¶wiadczenia lub dokumentu potwierdzaj±cego wdro¿enie systemu zarz±dzania jako¶ci± RABC (system kontrolowania i analizy ska¿eñ biologicznych) w zakresie co najmniej kompleksowych us³ug prania, dezynfekcji, suszenia i prasowania oraz renowacji i kompletowania wraz z transportem dla placówek ochrony zdrowia z wykorzystaniem technologii RFID.
f) za¶wiadczenie niezale¿nego podmiotu zajmuj±cego siê po¶wiadczeniem spe³niania przez wykonawcê okre¶lonych norm zapewnienia jako¶ci potwierdzaj±ce wdro¿enie systemu zarz±dzania ¶rodowiskiem ISO 14001:2004 w zakresie co najmniej us³ug prania, czyszczenia chemicznego, dezynfekcji, suszenia i prasowania oraz renowacji i kompletowania z wykorzystaniem technologii RIFD wraz z transportem dla jednostek ochrony zdrowia.
g) za¶wiadczenie niezale¿nego podmiotu zajmuj±cego siê po¶wiadczeniem spe³niania przez wykonawcê okre¶lonych norm zapewnienia jako¶ci potwierdzaj±ce wdro¿enie systemu zarz±dzania jako¶ci± ISO 9001:2008.


2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków (art. 274 ust.4 Pzp).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Formularz ofertowy- za³±cznik nr 1 do SWZ.
O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp - za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
O¶wiadczenie podmiotu trzeciego o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp - za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy)
Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (je¿eli dotyczy)
O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – za³±cznik nr 7 do SWZ (je¿eli dotyczy)
Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik.
Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

5. Podmioty wspólnie ubiegaj±ce siê o zamówienie (konsorcjum, spó³ka cywilna)
5.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ust.1 Pzp).
5.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
5.3. Do oferty wspólnej wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo.
5.4. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia.
5.5. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e
¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
5.6. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w
art. 112 ust. 2 pkt 2 Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do
których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
5.7. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy
wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj±
roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5.8. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 (pkt. 5.6, 5.7 SWZ) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie
zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór
o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.9. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust.1
Pzp sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu art. 125 ust. 4 Pzp).
5.10. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5.11. Wykonawcy wspólnie obiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie
umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (art. 445 Pzp) (je¿eli Zamawiaj±cy wymaga³ jego
wniesienia).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Charakter umowy, zakres wzajemnych praw i obowi±zków Zamawiaj±cego i Wykonawcy, wysoko¶æ kar umownych oraz inne szczegó³y umowne, dotycz±ce przedmiotu umowy, okre¶lone s± w za³±czniku nr 3 do niniejszej SWZ – „projekt umowy”.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 455 Pzp w tym tak¿e w zakresie postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach okre¶lonych w za³±czniku nr 3 do SWZ oraz art. 455 Pzp.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-28 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na Platformie przetargowej pod adresem: https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-28 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-26

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.