Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00567632/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Giżycku w latach 2025-2026.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Giżycku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 28
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oddzial.administracyjny@gizycko.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1fcf963-e017-4ff2-80e2-df2c0b39762c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
resort sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Giżycku w latach 2025-2026.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1fcf963-e017-4ff2-80e2-df2c0b39762c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00601959
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567632
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.263.28.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ochrona obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Giżycku wykonywana we wszystkich trzech lokalizacjach: Giżycko, ul. Warszawska 28 , Giżycko, ul. Gdańska11, Węgorzewo, ul. 3-go Maja 2.
Giżycko, ul. Warszawska 28 przez kwalifikowanych pracowników ochrony
w następujących godzinach:
PONIEDZIAŁEK - GODZINY PRACY 6:45 – 18:15
6:45 – 8:45 1 kwalifikowany prac. ochrony fizycznej
8:45 – 15:15 2 kwalifikowanych prac. ochrony fizycznej
15:15 – 18:15 1 kwalifikowany prac. ochrony fizycznej
WTOREK - PIĄTEK - GODZINY PRACY 6:45 – 17:45
6:45 – 8:45 1 kwalifikowany prac. ochrony fizycznej
8:45 – 15:15 2 kwalifikowanych prac. ochrony fizycznej
15:15 – 17:45 1 kwalifikowany prac. ochrony fizycznej
Giżycko, ul. Gdańska11 przez 1 kwalifikowanego pracownika ochrony
w następujących godzinach:
PONIEDZIAŁEK
6:45 – 18:15 1 kwalifikowany prac. ochrony fizycznej
WTOREK - PIĄTEK
godziny pracy liczba godzin kwalifikowany prac. ochrony fizycznej
6:45 – 17:45 1 kwalifikowany prac. ochrony fizycznej
Węgorzewo, ul. 3-go Maja 2 przez 1 kwalifikowanego pracownika ochrony
w następujących godzinach:
PONIEDZIAŁEK
6:45 – 18:15 11,5 1 kwalifikowany prac. ochrony fizycznej
WTOREK - PIĄTEK
6:45 – 17:45 1 kwalifikowany prac. ochrony fizycznej
5. Doraźna ochrona budynków, osób i mienia:
a) Wykonywanie ochrony budynku przy ul. Warszawskiej 28 w Giżycku, w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) oraz po godzinach urzędowania Sądu, w czasie rozpoznawania przez sąd spraw o wykroczenia, rozpoznawanie w trybie przyśpieszonym lub wniosków prokuratora o zastosowanie aresztu tymczasowego oraz otwieranie i zamykanie budynku;
b) wykonywanie ochrony budynków sądowych (trzy lokalizacje) w czasie wykonywania remontów oraz w czasie innych nieprzewidzianych zdarzeń.
c) Wynagrodzenie za te usługi będzie wypłacane wykonawcy dodatkowo na koniec miesiąca, w którym była wykonana usługa, na podstawie stawki roboczogodziny określonej w ofercie oraz ilości wypracowanych godzin doraźnej ochrony w tym miesiącu. Wykonawca ma w ofercie wycenić 50 godzin (jest to ilość szacunkowa) wykonywania tych usług ochrony w okresie umownym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 814236,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 814236,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 814236,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): STEKOP SA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: STEKOP-OCHRONA sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 542 10 23 917
7.3.3) Ulica: Mołdawska 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-127
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 814236,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- "Opracowanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenie Gminy Giżycko"
- Zakup paliw do samochodów służbowych, pojazdów i sprzętu dla Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku (ZDP)
- Zakup pojazdu ciężarowego z piaskarko-solarką
- Budowa infrastruktury technicznej związanej z pracami na linii kolejowej nr 38 na odcinku Ełk - Giżycko
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Wykonanie konserwacji, robót naprawczych oraz przeglądu rocznego Wojskowej Bocznicy Kolejowej nr 156 w Szerokim Borze.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Przecławiu w roku 2025
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji H2Ochla Kąpielisko Zielona Góra
- Usługa dozoru i ochrony mienia Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2025 roku
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI DOZORU I OCHRONY MIENIA W SIEDZIBIE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO NR II IM. PIASTÓW ŚLĄSKICH Z ODDZIAŁAMI MISTRZOSTWA SPORTOWEGO WE WROCŁAWIU
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w obiektach Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku wraz z ochroną imprezy masowej w roku 2025
- Usługi ochrony osób i mienia, monitoring wraz z konserwacją systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach OR KRUS w Warszawie i podległych PT
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.