eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH DLA GMINY KLUCZBORK NA 2025 ROK



Og³oszenie z dnia 2024-12-02

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH DLA GMINY KLUCZBORK NA 2025 ROK

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kluczbork

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413001

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Katowicka 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kluczbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kluczbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: kluczbork.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH DLA GMINY KLUCZBORK NA 2025 ROK

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-91edbb15-c924-489b-988a-42c4c9c16769

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00627510

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00046947/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Gminy Kluczbork na 2025 rok

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kluczbork

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym z³o¿enie ofert, odbywa za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kluczbork
2. Szczegó³owe informacje okre¶lono w rozdziale VIII,XII i XIII SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym z³o¿enie ofert, odbywa za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kluczbork
2. Szczegó³owe informacje okre¶lono w rozdziale VIII,XII i XIII SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Burmistrz Miasta Kluczborka ul. Katowicka 1; 46-200 Kluczbork, nr tel. 77 418- 14-81, adres e-mail: um@kluczbork.pl
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Kluczborku jest Pan Maciej Tomaszczyk, z którym mo¿na siê kontaktowaæ za po¶rednictwem adresu e-mail: sekretarz@kluczbork.pl
3. Zamawiaj±cy informuje, i¿ dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO) w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym;
4. Podstawê prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼ñ. zm.);
5. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
6. Zamawiaj±cy informuje, i¿ dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
7. Obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
8. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
9. Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych1);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy narusza przepisy RODO.
10. Wykonawcy nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d, lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1)Skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
2)Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GM.271.24.2024.AS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych i zwrotów (przesy³ki listowe i paczki pocztowe,), który bêdzie realizowany na zasadach okre¶lonych w powszechnie obowi±zuj±cych przepisach prawa, w szczególno¶ci w ustawie z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2023 r. poz.1640 z pó¼n. zm.) dla jednostek organizacyjnych Gminy Kluczbork tj.
- Urz±d Miejski w Kluczborku, ul. Katowicka 1; 46-200 Kluczbork;
- Miejski Zarz±d Obiektów Komunalnych; ul. Wolno¶ci 1a; 46-200 Kluczbork;
- ¦rodowiskowy Dom Samopomocy;
- O¶rodek Sportu i Rekreacji ;
- O¶rodek Pomocy Spo³ecznej;
- Administracja O¶wiaty w Kluczborku;
- Gminna Szko³a Muzyczna I stopnia im. Ignacego J. Paderewskiego w Kluczborku;
- Publiczne Przedszkole nr 1 w Kluczborku;
- Publiczne Przedszkole nr 2 w Kluczborku;
- Publiczne Przedszkole nr 5 w Kluczborku;
- Publiczne Przedszkole nr 7 w Kluczborku;
- Publiczne Przedszkole nr 8 w Kluczborku;
- Publiczne Przedszkole w Bogacicy;
- Szko³a Podstawowa nr 1 w Kluczborku;
- Szko³a Podstawowa nr 2 w Kluczborku;
- Szko³a Podstawowa nr 5 w Kluczborku;
- Szko³a Podstawowa w B±kowie;
- Szko³a Podstawowa w Bogacicy;
- Szko³a Podstawowa w Kujakowicach Dolnych;
- Szko³a Podstawowa w Kuniowie;
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 7 do SWZ;
3. Us³uga bêdzie ¶wiadczona przez 5 dni roboczych w tygodniu od poniedzia³ku do pi±tku;
4. W przypadku nadania przez Zamawiaj±cego przesy³ek nieujêtych w zestawieniu us³ug pocztowych podstaw± rozliczeñ bêd± ceny z aktualnego Cennika us³ug powszechnych Wykonawcy.
5. Us³uga bêd±ca przedmiotem zamówienia bêdzie ¶wiadczona zgodnie z przepisami powszechnie obowi±zuj±cego prawa, w szczególno¶ci ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1640), aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, miêdzynarodowymi przepisami pocztowymi tj. wi±¿±cymi Rzeczypospolit± Polsk± umowami miêdzynarodowymi dotycz±cymi ¶wiadczenia us³ug pocztowych oraz wi±¿±cych regulaminów ¦wiatowego Zwi±zku Pocztowego.
Kod zamówienia wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ CPV:
64110000 – 0 - Us³ugi pocztowe;
64112000 – 4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów;
64113000 – 1 – Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek;
60160000 – 7 – Drogowy transport przesy³ek pocztowych;
6. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych;
7. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek

60160000-7 - Drogowy transport przesy³ek pocztowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i zostanie uznana jako najkorzystniejsza, tj. uzyska w sumie najwiêksz± ilo¶æ punktów na podstawie przyjêtych kryteriów oceny ofert.
Oferta mo¿e uzyskaæ w kryteriach oceny ofert maksymalnie 100 punktów (100%), przy czym 1 pkt = 1%. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest okre¶lonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokr±glana bêdzie do drugiego miejsca po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê osoby, które wyka¿±, ¿e:
1. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±,
¿e - posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych,
prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r, Prawo
pocztowe (tj. Dz.U. z 2023r. 1640)
Spe³nienie wy¿ej wymienionego warunku musi wykazaæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie oraz
inne podmioty, na których zasoby powo³uje siê Wykonawca.
2. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e:
- posiadaj± niezbêdn± wiedz± i do¶wiadczenie, tzn.:
Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci
jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i
zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych i zwrotów (przesy³ki listowe i
paczki pocztowe,)w ramach jednej umowy dla jednego podmiotów o warto¶ci rocznej nie mniejszej ni¿ 150.000,00 z³ brutto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru
lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Dokument potwierdzaj±cy wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji
Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r, Prawo pocztowe (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1640);
2. Wykaz us³ug zawieraj±cych co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych w obrocie krajowym i
zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych i zwrotów (przesy³ki listowe
i paczki pocztowe,) w ramach jednej umowy dla jednego podmiotu o warto¶ci rocznej nie mniejszej ni¿ 150.000,00 brutto wykonane
w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym
okresie wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te 3. Dowody
okre¶laj±ce czy us³ugi zamieszczone w „Wykazie us³ug” zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty
sporz±dzone przez podmiot, na rzecz, którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Ofertê nale¿y sporz±dziæ zgodnie z Formularzem oferty stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ;
2. Do oferty Wykonawca do³±cza:
a) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ,
b) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ;
3. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ:
a) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub
innego w³a¶ciwego rejestru (w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania).
b) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie
osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów opisanych w Rozdziale VB ust. 1 pkt 1.4. ppkt 1.4.1. SWZ.
c) zobowi±zanie, o którym mowa w Rozdziale VD ust. 3 i 4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu
udostepniaj±cego zasób Wykonawcy.
d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: pe³nomocnictwo, z tre¶ci którego bêdzie
wynika³o umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci
wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu
siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego pe³nomocnictwa.
e) Wype³niony i podpisany formularz cenowy – zgodnie z za³. Nr 1A do SWZ.
f) Dokumenty zawieraj±ce informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o dzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie
ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y
sformu³owane) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z
Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty
o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale VB ust. 1 VB pkt 1.2. lit. a) i b) SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany Umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci, z wyj±tkiem nastêpuj±cych przypadków, wymagaj±cych jedynie pisemnego powiadomienia drugiej Strony (w formie tradycyjnej lub na wskazany adres poczty elektronicznej):
1) zmiana danych adresowych lokalizacji Zamawiaj±cego i odpowiadaj±cych im lokalizacji Wykonawcy;
2) zmiana danych kontaktowych, osób upowa¿nionych do reprezentacji Strony przy realizacji przedmiotu Umowy;
3) zmiana adresów korespondencyjnych Stron.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania nastêpuj±cych zmian Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
a) zmiana jednostkowej ceny brutto za poszczególne us³ugi oraz zmiana ca³kowitego
wynagrodzenia brutto Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zmianê, w szczególno¶ci w przypadku:
- zmiany warunków ¶wiadczenia us³ug w sposób dopuszczony przez Prawo Pocztowe;
- zmiany cen jednostkowych za ¶wiadczenie us³ug pocztowych zatwierdzonych przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej;
b) zmiana jednostkowej ceny brutto oraz zmiana ca³kowitego wynagrodzenia brutto Wykonawcy, pod warunkiem zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów maj±cych wp³yw na cenê albo zmiany cen w sposób dopuszczony przez Prawo pocztowe;
c) zmiana podmiotu, na rzecz którego ma byæ ¶wiadczona us³uga, w przypadku zmian organizacyjnych w strukturze administracyjnej;
d) zmiana us³ugi, nazwy us³ugi lub sposobu jej ¶wiadczenia na us³ugê aktualnie ¶wiadczon±, w przypadku zmiany nazwy us³ugi lub sposobu jej ¶wiadczenia przez Wykonawcê;
e) zmiana sposobu wykonywania us³ugi w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów;
f) zmiana stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszt wykonania Umowy przez Wykonawcê;
g) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 do 5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê;
h) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê;
i) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342), , je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê.
3. Wykonawca mo¿e przekazaæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o dokonanie zmiany Umowy najwcze¶niej w dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów wprowadzaj±cych zmiany, o których mowa w ust. 2 lit g-j. Wniosek ten powinien zawieraæ propozycjê zmiany Umowy w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumenty niezbêdne do oceny przez Zamawiaj±cego, czy zmiany, o których mowa w ust. 2, maj± lub bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniaj± zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy okre¶lonego w Umowie, a w szczególno¶ci:
a)przyjête przez Wykonawcê zasady kalkulacji wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy oraz za³o¿enia co do wysoko¶ci dotychczasowych oraz przysz³ych kosztów wykonania Umowy, wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi prawid³owo¶æ przyjêtych za³o¿eñ – takimi jak umowy o pracê lub dokumenty potwierdzaj±ce zg³oszenie pracowników do ubezpieczeñ;
b) wykazanie wp³ywu zmian, o którym mowa w ust. 2, na wysoko¶æ kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcê;
c) szczegó³ow± kalkulacjê proponowanej zmienionej stawki wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy oraz wykazanie adekwatno¶ci propozycji do zmiany wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcê.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-10 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kluczbork

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-10 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-08

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Ci±g dalszy pkt. 7.4
4. W przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, tj. wynagrodzenia Wykonawcy netto (bez podatku VAT), okre¶lonego w § 4 ust. 1, w wyniku zmian cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Umowy w rozumieniu art. 439 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca ma prawo do wyst±pienia o waloryzacjê wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1. Przez zmianê ceny materia³ów lub kosztów rozumie siê wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obni¿enie, wzglêdem ceny lub kosztu przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w Umowie. Na wniosek Wykonawcy wynagrodzenie bêdzie waloryzowane o wska¼nik inflacji (dalej zwany „wska¼nikiem waloryzacji”): procentowy wzrost cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ustalany w okresie objêtym waloryzacj± na podstawie komunikatów Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego w sprawie ¶redniorocznego wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em za poprzedni rok w stosunku do roku w którym up³yn±³ kolejny okres 12 miesiêcy obowi±zywania Umowy. 5. Strona ma prawo do wyst±pienia o waloryzacjê wynagrodzenia, o której mowa w ust. 4 przy ³±cznym spe³nieniu nastêpuj±cych postanowieñ: 1) waloryzacja nast±pi na wniosek Wykonawcy z³o¿ony po up³ywie okresu 6 miesiêcy liczonych odpowiednio od: a) dnia zawarcia Umowy lub, b) je¿eli Umowa zosta³a zawarta po up³ywie 180 dni - od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert w postêpowaniu o udzielnie zamówienia publicznego, w wyniku którego zawarto Umowê - ww. 6 miesiêczny okres zwany jest dalej „Okresem Ustalania Waloryzacji”; 2) przy spadku wska¼nika waloryzacji, o co najmniej 10% za ostatni rok poprzedzaj±cy z³o¿enie wniosku o waloryzacjê (przy czym wska¼nik waloryzacji na poziomie równym - 10% zwany jest dalej „Progiem Spadku”), przy czym waloryzacja bêdzie obliczana na podstawie ¶redniej wska¼nika okre¶lonego wed³ug wska¼nika waloryzacji okre¶lonego powy¿ej, za ostatni rok poprzedzaj±cy z³o¿enie wniosku o waloryzacjê, 3) przy wzro¶cie wska¼nika waloryzacji, o co najmniej 10% za ostatni rok poprzedzaj±cy z³o¿enie wniosku o waloryzacjê (przy czym wska¼nik waloryzacji na poziomie równym 10% zwany jest dalej „Progiem Wzrostu”), przy czym waloryzacja bêdzie obliczana na podstawie ¶redniej wska¼nika okre¶lonego wed³ug wska¼nika waloryzacji okre¶lonego powy¿ej, za ostatni rok poprzedzaj±cy z³o¿enie wniosku o waloryzacjê, 4) warto¶æ waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy bêdzie równa ró¿nicy: a) pomiêdzy wska¼nikiem waloryzacji ustalonym dla Okresu Ustalania Waloryzacji, a Progiem Wzrostu - dla wzrostu Wska¼nika waloryzacji, b) pomiêdzy wska¼nikiem waloryzacji ustalonym dla Okresu Ustalania Waloryzacji, a Progiem Spadku - dla spadku Wska¼nika waloryzacji; 5) waloryzacj± objête s± us³ugi, których wykonanie rozpoczê³o siê po waloryzacji wynagrodzenia. 6. W przypadku likwidacji Wska¼nika, o którym mowa w ust. 4 lub zmiany podmiotu, który urzêdowo go ustala, mechanizm, o którym mowa powy¿ej, stosuje siê odpowiednio do wska¼nika i podmiotu, który zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa zast±pi dotychczasowy wska¼nik lub podmiot. 7. Ka¿dorazowo dokonuj±c waloryzacji wynagrodzenia zgodnie z Umow± Wykonawca zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym dokonanym zmianom, o których mowa w ust. 4-6. Postanowienia art. 439 ust. 5 ustawy Pzp stosuje siê odpowiednio. 8. W zakresie w jakim zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy wynikaj±ca ze zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Umowy nie jest objêta postanowieniami niniejszego lub innych paragrafów Umowy, strony przyjmuj±, ¿e wynagrodzenie okre¶lone w Umowie uwzglêdnia wszelkie wzrosty i spadki cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Umowy przez Wykonawcê. CI¡G DALSZY UMOWY ZNAJDUJE SIÊ W ZA£ACZNIKU NR 6 DO SWZ "WZÓR UMOWY"

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.