Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00521652/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
- 2024/BZP 00528998/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa w zakresie kompleksowej organizacji, koordynacji i obsługi wydarzeń związanych z promocją programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (FESL 2021-2027) (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO ŚLĄSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Ligonia 46
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-037
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@slaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_wszczete_od_dnia_01012021_r/zam_na_usl_spoleczne_i_inne_szczegolne_uslugi/?p=2024%5ETryb+podstawowy%5Eaktualne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa w zakresie kompleksowej organizacji, koordynacji i obsługi wydarzeń związanych z promocją programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (FESL 2021-2027) (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af17d043-c395-459c-8515-83ada0f03480
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087045/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.159 Organizacja Forum Sprawiedliwej Transformacji (RTR ROPT+RKiP+ZWPT)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dotyczy części 1 : Program FE SL 2021-2027, dofinansowanego ze środków FST, priorytet FESL.10 FST, działanie FESL.10.22 ROPT-FST Dotyczy części 2 i 3: FE SL 2021-2027 Ze środków FST w ramach Priorytetu FE SL.13 FE na Pomoc Techniczną FST Działanie FE SL.13.01 Pomoc Techniczna FST.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521652
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ-ZP.272.4.2.2024.KL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 443580,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Usługa w zakresie kompleksowej organizacji, koordynacji i obsługi wydarzeń związanych z promocją programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (FESL 2021-2027), zasad horyzontalnych Unii Europejskiej (Przystanki do Stacji: Równość) oraz z projektem „Regionalne Obserwatorium Procesu Transformacji 2.0 (ROPT 2.0)” zgodnie z poszczególnymi częściami.Część I:
usługa w zakresie kompleksowej organizacji, koordynacji i obsługi konferencji pn: „Śląskie Forum Sprawiedliwej Transformacji” stanowiącego forum debaty dot. procesu sprawiedliwej transformacji w ramach projektu Regionalne Obserwatorium Procesu Transformacji 2.0 (ROPT 2.0).
2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3a (część I) do SWZ/Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2a (część I) do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby konferencje były zorganizowane w sposób umożliwiający uczestnictwo osobom z niepełnosprawnościami:
- Dla części I
Wszystkie pomieszczenia muszą być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i posiadać niezbędną infrastrukturę umożliwiającą ich swobodny udział w konferencji (podjazd, winda, co najmniej jedna toaleta dla osób z niepełnosprawnościami.
Konferencja musi być dostępna dla osób z różnymi typami niepełnosprawności. W ramach zamówienia Wykonawca – w razie konieczności wynikającej z indywidualnych oczekiwań uczestników określonych podczas rekrutacji - zapewni dostępność dla osób z następującymi typami niepełnosprawności:
a) wzrokowa (np. asystent, przewodnik osoby niewidomej);
b) słuchowa (np. tłumacz języka migowego lub pętle indukcyjne lub system FM);
c) ruchowa (np. asystent do dyspozycji osoby z niepełnosprawnością)
5. Zamawiający wymaga, aby wszystkie materiały informacyjno-promocyjne w wersji cyfrowej wytworzone w trakcie usługi były dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób z niepełnosprawnościami zgodnie ze standardem wytycznych dla dostępności treści internetowych WCAG 2.1. na poziomie AA. Zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2023 poz. 1440); Dotyczy części I.
6. Filmy będą przygotowane w języku polskim w 2 wariantach:
• jeden wariant będzie zawierał napisy rozszerzone - napisy powinny być wyświetlane na ekranie w czasie rzeczywistym i być zsynchronizowane z obrazem, mieścić się na dole ekranu w maksymalnie trzech wierszach, zawierać czcionkę bezszeryfową z rozróżnieniem w przypadku dialogów kolorami lub innym wskazaniem,
• drugi wariant – audiodeskrypcję - lektor powinien opisywać obrazy, opis ten powinien być wgrany na ścieżce dźwiękowej w taki sposób, by nie przeszkadzał w słuchaniu.
7. Catering będzie serwowany w formie bufetu szwedzkiego na stołach przykrytych obrusami materiałowymi. Rozmieszczenie potraw powinno zapewniać łatwy dostęp do porcji, również dla osób z niepełnosprawnościami.
8. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem:
https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
Szczegółowe informacje zostały określone w OPZ, stanowiącym w Załączniku nr 3a (część I) do SWZ/Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80590000-6 - Usługi seminaryjne
22462000-6 - Materiały reklamowe
55510000-8 - Usługi bufetowe
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
32321300-2 - Materiały audiowizualne
4.5.5.) Wartość części: 96600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Usługa w zakresie kompleksowej organizacji, koordynacji i obsługi wydarzeń związanych z promocją programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (FESL 2021-2027), zasad horyzontalnych Unii Europejskiej (Przystanki do Stacji: Równość) oraz z projektem „Regionalne Obserwatorium Procesu Transformacji 2.0 (ROPT 2.0)” zgodnie z poszczególnymi częściami.Część II:
usługa w zakresie kompleksowej organizacji, koordynacji i obsługi dwóch jednodniowych konferencji podczas „Śląskiego Forum Sprawiedliwej Transformacji” w ramach FESL 2021-2027:
1. Konferencja nr 1 pn: „Z ludźmi i dla ludzi. Od wiedzy do działania. Partycypacja w transformacji”,
2. Konferencja nr 2 pn: „New European Bauhaus” – jak bardzo estetyczna, ekologiczna i partycypacyjna może być sprawiedliwa transformacja”.
2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3b (część II) do SWZ/Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2b (część II) do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby konferencje były zorganizowane w sposób umożliwiający uczestnictwo osobom z niepełnosprawnościami.
- Dla części II:
Wszystkie pomieszczenia muszą być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i posiadać niezbędną infrastrukturę umożliwiającą ich swobodny udział w konferencji (podjazd, winda, co najmniej jedna toaleta dla osób z niepełnosprawnościami) i być wyposażone w klimatyzację i ogrzewanie (w zależności od pogody).
5. Zamawiający wymaga, aby wszystkie materiały informacyjno-promocyjne w wersji cyfrowej wytworzone w trakcie usługi były dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób z niepełnosprawnościami zgodnie ze standardem wytycznych dla dostępności treści internetowych WCAG 2.1. na poziomie AA. Zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2023 poz. 1440); Dotyczy części II.
6. Filmy będą przygotowane w języku polskim w 2 wariantach:
• jeden wariant będzie zawierał napisy rozszerzone - napisy powinny być wyświetlane na ekranie w czasie rzeczywistym i być zsynchronizowane z obrazem, mieścić się na dole ekranu w maksymalnie trzech wierszach, zawierać czcionkę bezszeryfową z rozróżnieniem w przypadku dialogów kolorami lub innym wskazaniem,
• drugi wariant – audiodeskrypcję - lektor powinien opisywać obrazy, opis ten powinien być wgrany na ścieżce dźwiękowej w taki sposób, by nie przeszkadzał w słuchaniu.
7. Catering będzie serwowany w formie bufetu szwedzkiego na stołach przykrytych obrusami materiałowymi. Rozmieszczenie potraw powinno zapewniać łatwy dostęp do porcji, również dla osób z niepełnosprawnościami. Wykonawca zapewnieni co najmniej jeden niski stolik (Konferencja nr 1) i co najmniej dwa niskie stoły (Konferencja nr 2) umożliwiające swobodny poczęstunek osobom na wózku inwalidzkim (dotyczy części II)
8. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem:
https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
Szczegółowe informacje zostały określone w OPZ, stanowiącym w Załączniku nr 3b (część II) do SWZ/Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80590000-6 - Usługi seminaryjne
22462000-6 - Materiały reklamowe
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
32321300-2 - Materiały audiowizualne
55510000-8 - Usługi bufetowe
4.5.5.) Wartość części: 309480,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Usługa w zakresie kompleksowej organizacji, koordynacji i obsługi wydarzeń związanych z promocją programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (FESL 2021-2027), zasad horyzontalnych Unii Europejskiej (Przystanki do Stacji: Równość) oraz z projektem „Regionalne Obserwatorium Procesu Transformacji 2.0 (ROPT 2.0)” zgodnie z poszczególnymi częściami.Część III: Usługa kompleksowej organizacji cyklu 3 spotkań poświęconych zasadom horyzontalnym Unii Europejskiej (Przystanki do Stacji: Równość)
2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3c (część III) do SWZ/Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2c (część III) do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby konferencje były zorganizowane w sposób umożliwiający uczestnictwo osobom z niepełnosprawnościami.
- Dla części III
Spełnienie wymagań związanych z dostępnością dla osób z niepełnosprawnościami (w tym wejście do budynku i możliwość swobodnego poruszanie się po nim poza salą, w której będzie odbywać się spotkanie – przestrzeń cateringowa, toalety itp.)
5. Catering będzie serwowany w formie bufetu szwedzkiego na stołach przykrytych obrusami materiałowymi. Rozmieszczenie potraw powinno zapewniać łatwy dostęp do porcji, również dla osób z niepełnosprawnościami.
6. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem:
https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
Szczegółowe informacje zostały określone w OPZ, stanowiącym w Załączniku nr 3c (część III) do SWZ/Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
55510000-8 - Usługi bufetowe
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
80590000-6 - Usługi seminaryjne
4.5.5.) Wartość części: 37500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145755,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Event Studio Rafał Dąbrowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Event Studio Rafał Kotłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 946 257 16 87
7.3.3) Ulica: Gęsia 28b/9
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-719
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Usługa cateringowa
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EVENT STUDIO S.C. DĄBROWSKI, KOTŁOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
EVENT STUDIO S.C. DĄBROWSKI, KOTŁOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety społecznej
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 394900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 394900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Event Studio Rafał Dąbrowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Event Studio Rafał Kotłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 946 257 16 87
7.3.3) Ulica: Gęsia 28b/9
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-719
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Usługa cateringowa
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EVENT STUDIO S.C. DĄBROWSKI, KOTŁOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
EVENT STUDIO S.C. DĄBROWSKI, KOTŁOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 394900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety społecznej
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun&More Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 321023030
7.3.3) Ulica: Madalińskiego 8 lok. 215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety społecznej
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany:
• w terminie miedzy 4 listopada a 6 grudnia 2024 r. w dni robocze od poniedziałku do piątku ( dotyczy części I)
• w terminie miedzy 4 listopada a 6 grudnia 2024 r. w dni robocze od poniedziałku do piątku ( dotyczy części II)
• w terminie miedzy 4 listopada a 6 grudnia 2024 r. w dni robocze od poniedziałku do piątku, oraz soboty, niedziele (dotyczy części III).
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi o wartości mniejszej niż równowartość kwoty 750 000 euro, nie mniejszej jednak niż równowartość kwoty 130 000 złotych prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1) w związku z art. 359 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 1320)
3.Dotyczy 2.12) niniejszego ogłoszenia:
Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków:
Dla części I: Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, dofinansowanego ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji, priorytet FESL.10 Fundusze Europejskie na transformację, działanie FESL.10.22 Regionalne Obserwatorium Procesu Transformacji – FST
Dla części II i III: Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, dofinansowanego ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach Priorytetu FE SL.13 Fundusze Europejskie na Pomoc Techniczną FST Działanie FE SL.13.01 Pomoc Techniczna FST.
4. Dotyczy 2.3) niniejszego ogłoszenia: „Usługa w zakresie kompleksowej organizacji, koordynacji i obsługi wydarzeń związanych z promocją programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (FESL 2021-2027), zasad horyzontalnych Unii Europejskiej (Przystanki do Stacji: Równość) oraz z projektem „Regionalne Obserwatorium Procesu Transformacji 2.0 (ROPT 2.0)”
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wsparcie merytoryczne, kontrola prawidłowości danych zebranych w ramach identyfikacji cech eksploatacyjnych nawierzchni na DW, będących w administracji ZDW w K-cach na terenie woj. śl. tzw. Konsultant
- Dostawa komory do szkliwienia, koła garncarskiego i walcarki do Pracowni Ceramiki
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego oraz projektu naprawy konstrukcji budynku Stacji klasyfikacji wstępnej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Budowa zabezpieczeń przeciwhałasowych wzdłuż drogi ekspresowej S86 od ul. Piłsudskiego do ul. Wiązowej (rejon ul. Stalowej i ul. Dalekiej) w m. Sosnowiec
- ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 786 Z UL. SADOWĄ (DROGA POWIATOWA NR 1060 S) W MIEJSCOWOŚCI WANCERZÓW.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 5
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie zapewnienia posiłków dla placówek oświatowych na terenie Gminy Zbuczyn
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie zapewnienia posiłków dla placówek oświatowych oraz Dziennego Domu Senior+ w Zbuczynie
- Usługa zabudowy powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów BIOFACH 2025 w dniach 11-14.02.2025 r. w Norymberdze w Niemczech
- Kompleksowa organizacja i obsługa czterech 2-dniowych spotkań stacjonarnych w ramach projektu "Sieć dostępności cyfrowej wsparcie systemowego wdrażania dostępności cyfrowej w podmiotach publicznych"
- Catering dla pacjentów WOTUiW w Toruniu
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.