Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00588504/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowywanie i realizacja indyw. programów rehab, świadczenie poradnictwa psychologicznego, prowadzenie grup wsparcia dla dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami -zamieszkałych w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Katowice - MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003451387
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wita Stwosza 7
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-040
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 606 18 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mops.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mops-katowice.logintrade.net/zapytania_email,179932,317b89a79aec0d59ecc8f7778ad7b64f.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowywanie i realizacja indyw. programów rehab, świadczenie poradnictwa psychologicznego, prowadzenie grup wsparcia dla dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami -zamieszkałych w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0f0aada-55aa-4514-8704-157937850f71
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047385/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Opracowywanie i realizacja indywidualnych programów rehabilitacyjnych, świadczenie poradnictwa psychologicznego i prowadzenie grup wsparcia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588504
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.261.2.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2615519,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie świadczenia usług w postaci:1) opracowywania i realizacji indywidualnych programów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z poważnymi uszkodzeniami narządu ruchu i/lub znacznymi zaburzeniami rozwoju i schorzeniami towarzyszącymi.
Rehabilitacja wykonywana w ramach indywidualnych programów rehabilitacyjnych obejmuje rehabilitację leczniczą nie finansowaną przez NFZ (obejmująca wszelkie działania, których NFZ nie ujmuje w swoich procedurach).
2) świadczenia poradnictwa psychologicznego dla dzieci i młodzieży korzystających z usług lub ich rodzin,
3) prowadzenia grup wsparcia dla rodzin dzieci i młodzieży korzystających z usług.
2. Usługi wymienione w pkt 1 realizowane będą w następujących rejonach:
1) Część nr 1 – teren południowo-zachodnich dzielnic miasta Katowice, tj. Katowice - Podlesie, Zarzecze, Piotrowice, Ochojec, Ligota, Panewniki, Załęska Hałda, Brynów, Osiedle Zgrzebnioka.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące realizacji zamówienia w postaci opracowywania i realizacji indywidualnych programów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej, świadczenia poradnictwa psychologicznego dla dzieci i młodzieży korzystających z usług lub ich rodzin i prowadzenia grup wsparcia dla rodzin dzieci i młodzieży zostały określone w projektach umów stanowiących załączniki nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 593146,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie świadczenia usług w postaci:1) opracowywania i realizacji indywidualnych programów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z poważnymi uszkodzeniami narządu ruchu i/lub znacznymi zaburzeniami rozwoju i schorzeniami towarzyszącymi.
Rehabilitacja wykonywana w ramach indywidualnych programów rehabilitacyjnych obejmuje rehabilitację leczniczą nie finansowaną przez NFZ (obejmująca wszelkie działania, których NFZ nie ujmuje w swoich procedurach).
2) świadczenia poradnictwa psychologicznego dla dzieci i młodzieży korzystających z usług lub ich rodzin,
3) prowadzenia grup wsparcia dla rodzin dzieci i młodzieży korzystających z usług.
2. Usługi wymienione w pkt 1 realizowane będą w następujących rejonach: Część nr 2 - teren północno-zachodnich dzielnic miasta Katowice, tj. Katowice – Osiedle Tysiąclecia, Załęże, Osiedle Witosa, Dąb, Wełnowiec, Józefowiec, Koszutka, Śródmieście, Osiedle Paderewskiego, Muchowiec, Bogucice, Zawodzie, Dąbrówka Mała, Burowiec, Szopienice.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące realizacji zamówienia w postaci opracowywania i realizacji indywidualnych programów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej, świadczenia poradnictwa psychologicznego dla dzieci i młodzieży korzystających z usług lub ich rodzin i prowadzenia grup wsparcia dla rodzin dzieci i młodzieży zostały określone w projektach umów stanowiących załączniki nr 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 1759021,94 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie świadczenia usług w postaci:1) opracowywania i realizacji indywidualnych programów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z poważnymi uszkodzeniami narządu ruchu i/lub znacznymi zaburzeniami rozwoju i schorzeniami towarzyszącymi.
Rehabilitacja wykonywana w ramach indywidualnych programów rehabilitacyjnych obejmuje rehabilitację leczniczą nie finansowaną przez NFZ (obejmująca wszelkie działania, których NFZ nie ujmuje w swoich procedurach).
2) świadczenia poradnictwa psychologicznego dla dzieci i młodzieży korzystających z usług lub ich rodzin,
3) prowadzenia grup wsparcia dla rodzin dzieci i młodzieży korzystających z usług.
2. Usługi wymienione w pkt 1 realizowane będą w następujących rejonach:
1) Część nr 3 - terenie wschodnich dzielnic miasta Katowice, tj. Katowice - Giszowiec, Murcki, Kostuchna, Janów, Nikiszowiec.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące realizacji zamówienia w postaci opracowywania i realizacji indywidualnych programów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej, świadczenia poradnictwa psychologicznego dla dzieci i młodzieży korzystających z usług lub ich rodzin i prowadzenia grup wsparcia dla rodzin dzieci i młodzieży zostały określone w projektach umów stanowiących załączniki nr 1c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 263351,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 593141,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 593141,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 593141,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Śląskie Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Specjalnej Troski i Osobom z Upośledzeniem Umysłowym Oddział Odrodzenie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 954 240 91 67
7.3.3) Ulica: ul. Radockiego 280
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-645
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 593141,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1759021,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1759021,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1759021,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katowicka Fundacja Pomocy Dzieciom Kalekim (Niepełnosprawnym)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 634 139 47 99
7.3.3) Ulica: ul. Ułańska 5a
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-887
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KATOWICKA FUNDACJA POMOCY DZIECIOM KALEKIM /NIEPEŁNOSPRAWNYM/
jakie przetargi wygrała firma
KATOWICKA FUNDACJA POMOCY DZIECIOM KALEKIM /NIEPEŁNOSPRAWNYM/
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1759021,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263351,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263351,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263351,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło Katowice-Giszowiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 954 102 62 40
7.3.3) Ulica: ul. Gościnna 8
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-477
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263351,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Modernizacja nawierzchni części alejki głównej w ROD im. Tadeusza Kościuszki stanowiącej łącznik pomiędzy ulicami Barbary, Kilińskiego, Zajączka
- Usługa wynajmu mikrobusów osobowych wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni - wyjazdy krajowe
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", z podziałem na 8 części z opcją
- Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2025
- "Świadczenie usług: Świadczenie usługi: Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM"
- Konsultacje psychologiczne świadczone za pomocą narzędzia komunikacyjnego (czat lub audio, lub audio-video) przez zespół psychologów na Platformie - znak sprawy Adm 7/2025
- Realizacja specjalistycznych zajęć dla dzieci w wieku od 0 do podjęcia nauki w szkole z terenu Gminy Miasta Elbląg".
- Świadczenie usługi indywidualnego wsparcia psychologicznego na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.