eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceOpracowywanie i realizacja indyw. programów rehab, świadczenie poradnictwa psychologicznego, prowadzenie grup wsparcia dla dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami -zamieszkałych w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowywanie i realizacja indyw. programów rehab, świadczenie poradnictwa psychologicznego, prowadzenie grup wsparcia dla dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami -zamieszkałych w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Katowice - MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003451387

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wita Stwosza 7

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-040

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 606 18 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mops.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mops-katowice.logintrade.net/zapytania_email,179932,317b89a79aec0d59ecc8f7778ad7b64f.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowywanie i realizacja indyw. programów rehab, świadczenie poradnictwa psychologicznego, prowadzenie grup wsparcia dla dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami -zamieszkałych w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0f0aada-55aa-4514-8704-157937850f71

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671250

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047385/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Opracowywanie i realizacja indywidualnych programów rehabilitacyjnych, świadczenie poradnictwa psychologicznego i prowadzenie grup wsparcia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588504

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DO.261.2.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2615519,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie świadczenia usług w postaci:
1) opracowywania i realizacji indywidualnych programów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z poważnymi uszkodzeniami narządu ruchu i/lub znacznymi zaburzeniami rozwoju i schorzeniami towarzyszącymi.
Rehabilitacja wykonywana w ramach indywidualnych programów rehabilitacyjnych obejmuje rehabilitację leczniczą nie finansowaną przez NFZ (obejmująca wszelkie działania, których NFZ nie ujmuje w swoich procedurach).
2) świadczenia poradnictwa psychologicznego dla dzieci i młodzieży korzystających z usług lub ich rodzin,
3) prowadzenia grup wsparcia dla rodzin dzieci i młodzieży korzystających z usług.
2. Usługi wymienione w pkt 1 realizowane będą w następujących rejonach:
1) Część nr 1 – teren południowo-zachodnich dzielnic miasta Katowice, tj. Katowice - Podlesie, Zarzecze, Piotrowice, Ochojec, Ligota, Panewniki, Załęska Hałda, Brynów, Osiedle Zgrzebnioka.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące realizacji zamówienia w postaci opracowywania i realizacji indywidualnych programów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej, świadczenia poradnictwa psychologicznego dla dzieci i młodzieży korzystających z usług lub ich rodzin i prowadzenia grup wsparcia dla rodzin dzieci i młodzieży zostały określone w projektach umów stanowiących załączniki nr 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312320-8 - Usługi doradztwa

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 593146,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie świadczenia usług w postaci:
1) opracowywania i realizacji indywidualnych programów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z poważnymi uszkodzeniami narządu ruchu i/lub znacznymi zaburzeniami rozwoju i schorzeniami towarzyszącymi.
Rehabilitacja wykonywana w ramach indywidualnych programów rehabilitacyjnych obejmuje rehabilitację leczniczą nie finansowaną przez NFZ (obejmująca wszelkie działania, których NFZ nie ujmuje w swoich procedurach).
2) świadczenia poradnictwa psychologicznego dla dzieci i młodzieży korzystających z usług lub ich rodzin,
3) prowadzenia grup wsparcia dla rodzin dzieci i młodzieży korzystających z usług.
2. Usługi wymienione w pkt 1 realizowane będą w następujących rejonach: Część nr 2 - teren północno-zachodnich dzielnic miasta Katowice, tj. Katowice – Osiedle Tysiąclecia, Załęże, Osiedle Witosa, Dąb, Wełnowiec, Józefowiec, Koszutka, Śródmieście, Osiedle Paderewskiego, Muchowiec, Bogucice, Zawodzie, Dąbrówka Mała, Burowiec, Szopienice.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące realizacji zamówienia w postaci opracowywania i realizacji indywidualnych programów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej, świadczenia poradnictwa psychologicznego dla dzieci i młodzieży korzystających z usług lub ich rodzin i prowadzenia grup wsparcia dla rodzin dzieci i młodzieży zostały określone w projektach umów stanowiących załączniki nr 1b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312320-8 - Usługi doradztwa

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 1759021,94 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie świadczenia usług w postaci:
1) opracowywania i realizacji indywidualnych programów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z poważnymi uszkodzeniami narządu ruchu i/lub znacznymi zaburzeniami rozwoju i schorzeniami towarzyszącymi.
Rehabilitacja wykonywana w ramach indywidualnych programów rehabilitacyjnych obejmuje rehabilitację leczniczą nie finansowaną przez NFZ (obejmująca wszelkie działania, których NFZ nie ujmuje w swoich procedurach).
2) świadczenia poradnictwa psychologicznego dla dzieci i młodzieży korzystających z usług lub ich rodzin,
3) prowadzenia grup wsparcia dla rodzin dzieci i młodzieży korzystających z usług.
2. Usługi wymienione w pkt 1 realizowane będą w następujących rejonach:
1) Część nr 3 - terenie wschodnich dzielnic miasta Katowice, tj. Katowice - Giszowiec, Murcki, Kostuchna, Janów, Nikiszowiec.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące realizacji zamówienia w postaci opracowywania i realizacji indywidualnych programów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej, świadczenia poradnictwa psychologicznego dla dzieci i młodzieży korzystających z usług lub ich rodzin i prowadzenia grup wsparcia dla rodzin dzieci i młodzieży zostały określone w projektach umów stanowiących załączniki nr 1c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312320-8 - Usługi doradztwa

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 263351,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 593141,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 593141,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 593141,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Śląskie Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Specjalnej Troski i Osobom z Upośledzeniem Umysłowym Oddział Odrodzenie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 954 240 91 67

7.3.3) Ulica: ul. Radockiego 280

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-645

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 593141,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1759021,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1759021,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1759021,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katowicka Fundacja Pomocy Dzieciom Kalekim (Niepełnosprawnym)

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 634 139 47 99

7.3.3) Ulica: ul. Ułańska 5a

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-887

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1759021,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263351,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263351,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263351,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło Katowice-Giszowiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 954 102 62 40

7.3.3) Ulica: ul. Gościnna 8

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-477

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263351,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie zostanie wykonane w terminie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od 01.01.2025r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.