eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego oraz dostawa i instalacja oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Świdnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-06

Świdnica: Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego oraz dostawa i instalacja oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Świdnicy
Numer ogłoszenia: 213076 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, fax 074 8523110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego oraz dostawa i instalacja oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Świdnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego oraz dostawa i instalacja oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Świdnicy. serwer-szt.1; zestawy komputerowe-szt.18; monitory-szt.9; drukarki-szt.2; pamięć-szt.8; dysk twardy-szt.2; mysz-szt.1; zgodnie z opisem w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wymagane wadium-5 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3.posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także co najmniej 5 pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, 4.znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 6.zrealizowali w latach 2004 - 2006 co najmniej trzy dostawy tożsame lub o podobnym charakterze z przedmiotem przetargu, każda o wartości minimum 100 000 zł brutto, 7.udzielą gwarancji zawartych w treści SIWZ - załącznik nr 4 (dostawca może zaoferować dłuższe niż określone przez zamawiającego okresy gwarancji), 8.zobowiąże się do naprawy sprzętu komputerowego w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. W wypadku niemożliwości naprawy w tym czasie, Dostawca w ciągu następnych 4 godzin dostarczy, na czas naprawy, sprzęt komputerowy o niegorszych parametrach. Odbiór i zwrot sprzętu przed i po naprawie w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO. Odbiór sprzętu do naprawy i zwrot do siedziby jw. na koszt dostawcy. DOSTAWCA umożliwi ZAMAWIAJĄCEMU w czasie eksploatacji sprzętu komputerowego dołożenie we własnym zakresie dodatkowych podzespołów. Zamawiajacy przewiduje udzielenie zamówień uzupełniajacych. Ocena spełniana warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparaciu o złożone oświadczenia i dokumanty na podstawie formuły: spełnia-nie spełnia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.Ofertę przetargową wg zał. nr 1 do SIWZ (wzór oferty przetargowej), 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 1 do oferty), 3.Informację o zatrudnieniu co najmniej pięciu informatyków bezpośrednio uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do oferty), 4.Wykaz co najmniej trzech dostaw, każda o wartości minimum 100 000 zł brutto, zrealizowanych w latach 2004 - 2006 tożsamych lub o podobnym charakterze z przedmiotem przetargu, z podaniem zamawiającego tj. nazwy, adresu i wartości brutto (zał. nr 3 do oferty), 5.Referencje od minimum trzech zamawiających wymienionych w wykazie dostaw potwierdzające, że dostawy zostały zrealizowane należycie (zał. nr 4 do oferty), 6.Oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ, zał. nr 5 do oferty), 7.Oświadczenie wykonawcy o obecności proponowanych komputerów, monitorów i serwera na liście Microsoft - Products Designed for Microsoft Windows - Windows Catalog and HCL z podaniem pełnego adresu internetowego listy (zał. nr 6 do oferty), 8.Potwierdzenie posiadania przez producentów zaoferowanego sprzętu certyfikatów serii ISO:9000 lub równoważnych (zał. nr 7 do oferty), 9.Oświadczenie producentów komputerów stacjonarnych, monitorów LCD i serwera potwierdzające zaproponowane przez Oferenta warunki gwarancji i serwisu (zał. nr 8 do oferty), 10.Deklaracje zgodności z CE na zaoferowany sprzęt i urządzenia (zał. nr 9 do oferty), 11.Potwierdzenie wniesienia wadium (zał. nr 10 do oferty), 12.Szczegółowy wykaz oferowanego sprzętu (z podaniem nazwy i parametrów opisanych w SIWZ) i oprogramowania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z cenami i gwarancjami (zał. nr 11 do oferty), 13.Zaparafowany projekt umowy (zał. nr 12 do oferty). 14.Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej. Każdy z wykonawców składających ofertę wspólną przedstawia dokumenty wskazane w punktach 2 i 6 (zał. nr 13 do oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Biuro Przetargów (pok.124) ul. Armii Krajowej 49 58-100 Świdnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Biuro Przetargów (pok.124) ul. Armii Krajowej 49 58-100 Świdnica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.