eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania Modernizacja oświetlenia fragmentu ulicy Śląskiej w Świdnicy -odcinek od ronda do wiaduktu kolejowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-20

Świdnica: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania : Modernizacja oświetlenia fragmentu ulicy Śląskiej w Świdnicy -odcinek od ronda do wiaduktu kolejowego
Numer ogłoszenia: 227374 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, fax 074 8523110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania : Modernizacja oświetlenia fragmentu ulicy Śląskiej w Świdnicy -odcinek od ronda do wiaduktu kolejowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego ul. Śląskiej w Świdnicy na odcinku od skrzyżowania z ul. Pionierów do wiaduktu kolejowego wraz z odtworzeniem nawierzchni w istniejącej strukturze. Wykonawca robót jest zobowiązany również do : 1. uzgodnienie organizacji ruchu zastępczego, 2.uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego 3.wykonania prac pomiarowych i rozruchowych sterowania oraz oświetlenia w uzgodnieniu z Zakładem Energetycznym Strzegom, 4.wykonania inwentaryzacji powykonawczej, 5.przeprowadzenia odbioru robót w ZE jw. Sposób realizacji robót : Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem technicznym oraz kosztorysem inwestorskim. Dokumentacja projektowa przewiduje zastosowanie opraw SGS 203 ze źródłem wysokoprężnym sodowym SON-T Plus 150W montowanych na słupach stalowych cynkowanych okrągłych , z tym, że typu SW -9 o wys. 9 m z wysięgnikami podwójnymi asymetrycznymi 1 m + 2 m. z oprawami do źródeł 150 W w kierunku jezdni oraz 100 W w kierunku parkingu. Z zakresu zadania wyłącza się montaż słupa na wysepce oznaczonego w projekcie jako PO-1. W miejsce projektowanego kabla YKY 5x16 mm2 należy zastosować przewód YAKY 5X25 mm2 .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.16.11 - 45.33.16.11 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wymagane wadium -5 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 - Prawa Zamówień Publicznych, w szczególności poprzez: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zrealizowanie w ostatnich trzech latach co najmniej dwóch zamówień o wartości robót netto 100.000,- zł za każde z zadań związanych z wykonaniem oświetlenia terenów publicznych, w szczególności dróg lub układania sieci nn w pasach drogowych oraz dysponowanie kadrą techniczną posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi branży elektrycznej do 1 kV. Oferent zobowiązany jest do opisu wykonanych prac. Jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy - to należy wykazać prace spełniające w.w wymagania zrealizowane w tym okresie. c)nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 - Prawo Zamówień Publicznych, d) prowadzenie działalności tożsamej z niniejszym zamówieniem tj. w zakresie wykonywania robót budowlanych (CPV-45316110-9). e) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadanie środków lub zdolności kredytowej na sfinansowanie zamówienia, - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak 50.000 zł. -posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę min. 50.000, - zł. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składający ofertę musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 - Prawa Zamówień Publicznych, w szczególności poprzez: 1) wymagane oświadczenia zgodnie ze wzorem oferty przetargowej; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w.w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z zapisami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku. (Dz.U. Nr 87, poz.605) - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 7) wykaz kadry technicznej i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; wykonawca w przedmiotowym wykazie zobowiązany jest do wskazania osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy; 8) dokumenty potwierdzające, że kierownik budowy posiadają wymagane uprawnienia tj odpowiednio : uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do, zaświadczenia o przynależności do izby zawodowe; 9) wykaz wykonanych w ostatnich trzech latach co najmniej dwóch zamówień o wartości robót netto 100.000,- zł za każde z zadań związanych z wykonaniem oświetlenia terenów publicznych, w szczególności dróg lub układania sieci nn w pasach drogowych wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (protokoły odbioru robót budowlanych, referencje). Jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to za ten okres; Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w systemie podwykonawczym oraz w ramach oferty wspólnej. W związku z powyższym należy w powyższych przypadkach dołączyć dokumenty określone odpowiednio w pkt. 7 ust. 12 lub pkt.7 ust.18; 10) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 50.000,-zł; 11) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę minimum 50.000 zł. wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 12) Umowy lub projekty umów podwykonawczych, Wykonawca dołączy do oferty celem akceptacji ich przez Zamawiającego zgodnie z art. 6471 kodeksu cywilnego (Dz. U. z dnia 14 lutego 2003r. Nr 49 poz. 408); 13) zaparafowany projekt umowy; 14) dowód wniesienia wadium; 15) kosztorys ofertowy; 16) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa; 17) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Biuro Przetargów pok. 124 58-100 Świdnica ul. Armii Krajowej 49.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Biuro Przetargów pok. 124 58-100 Świdnica ul. Armii Krajowej 49.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.