eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceWyjazdowe szkolenia i warsztaty dla beneficjentów projektu Równi lecz różni.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-03

Kielce: Wyjazdowe szkolenia i warsztaty dla beneficjentów projektu Równi lecz różni.
Numer ogłoszenia: 231530 - 2012; data zamieszczenia: 03.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172228 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 342 15 97, faks 041 344 37 49.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyjazdowe szkolenia i warsztaty dla beneficjentów projektu Równi lecz różni..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowych szkoleń i warsztatów dla beneficjentów projektu systemowego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kielcach pn. Równi lecz różni, - realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zamawiający podzielił zamówienie na 4 zadania tj.: Zadanie nr 1 Zamówienie obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dziesięciodniowych wyjazdowych warsztatów pn.: Jestem pełnowartościową kobietą połączonych z aktywizacją zdrowotną dla 11 kobiet po mastektomii lub z innymi chorobami nowotworowymi. 1. Instrument aktywizacji edukacyjnej: a) szkolenie komputerowe w co najmniej dwóch grupach, obejmujące tematykę podstawowych informacji związanych z poruszaniem się w sieci internetowej (korzystanie z usług internetowych, bezpieczna praca w systemie, najpopularniejsze portale internetowe, zakładanie i obsługa konta e-mail) w wymiarze min. 15 godzin lekcyjnych każda grupa. Wykonawca zapewni: - salę do przeprowadzenia kursu komputerowego z odpowiednim zapleczem technicznym wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc, stolików, dostosowaną do ilości osób szkolonych wraz z zapleczem sanitarnym, - na terenie ośrodka, w którym będą zakwaterowane uczestniczki, - komputery po jednym na każdą osobę szkoloną, - pracę z uczestniczkami według ich potrzeb, - catering podczas zajęć (kawa, herbata, napoje, ciastka), - bezpłatne materiały szkoleniowe dla każdej uczestniczki szkolenia, które zostaną ujęte w koszcie szkolenia i po jego zakończeniu przejdą w posiadanie absolwentek ww szkolenia. 2. Instrument aktywizacji zdrowotnej: a) zorganizowanie i przeprowadzenie 2 badań lekarskich: - pierwsze celem wykluczenia przeciwwskazań do zajęć rehabilitacyjnych na początku pobytu, - drugie celem kontroli efektywności zajęć rehabilitacyjnych dla uczestniczek, b) zajęcia rehabilitacyjne na basenie - 6 dni po 90 min dziennie: - adaptacja do środowiska wodnego - oswojenie się ze środowiskiem wodnym; - dobór ćwiczeń do indywidualnych problemów ruchowych; - ćwiczenia w wodzie jako czynnik relaksacji i odciążenia ciała; - wpływ na siłę mięśniową poprzez wykorzystanie warunków odciążenia i oporu jakie stwarza środowisko wodne; - wpływ na zwiększenie wydolności krążeniowo- oddechowej; - ćwiczenia rozciągające w wodzie jako czynnik likwidujący przykurcze; Zajęcia rehabilitacyjne powinny być prowadzone przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje. Zajęcia rehabilitacyjne mogą być zorganizowane i przeprowadzone na terenie ośrodka, w którym będzie odbywała się usługa lub na basenie poza ośrodkiem. W przypadku gdy zajęcia będą odbywały się poza ośrodkiem, wykonawca zapewni transport uczestniczek z ośrodka na basem i z powrotem. Na zajęciach oprócz osoby prowadzącej rehabilitację wykonawca zapewni ratownika. 3. Instrument aktywizacji społecznej: a) warsztaty z psychologiem dotyczące akceptacji samego siebie, podnoszenia samooceny, zwiększenia poczucia własnej wartości - 10 godzin lekcyjnych, b) spotkanie z wizażystą - 3 godziny zegarowe, c) zajęcia taneczne, nauka układu tanecznego - 3 godziny zegarowe, d) zorganizowanie 2 wieczorków integracyjnych: - pierwszy obejmujący zapoznanie się uczestniczek wyjazdu z lokalną tradycją i kulturą (zorganizowanie ogniska, przyśpiewki, kuchnia regionalna itp.), - drugi - zabawa taneczna. e) zorganizowanie jednodniowej wycieczki autokarowej - zwiedzanie okolicznych atrakcji turystycznych. 4. Usługa będzie odbywała się w górach na południu Polski. 5. Wykonawca zorganizuje transport zbiorowy dla uczestniczek wyjazdu z miejscowości Kielce do miejsca realizacji usługi oraz z powrotem. 6. Wykonawca zapewni kierownika grupy, który będzie prowadził stały nadzór nad grupą oraz będzie organizował czas wolny uczestniczkom wyjazdu. Kierownik grupy zapewnia opiekę organizacyjną od momentu wyjazdu grupy z Kielc do momentu powrotu grupy do Kielc. Termin wyjazdu: 25.06.2012r - 20.07.2012r. Wyjazd obejmuje 10 dni, w tym 9 noclegów. Zamawiający informuje, że do organizowanej usługi będzie stosował prawo opcji. Podane ilości osób są wielkościami, które Zamawiający maksymalnie skieruje na wyjazd. Zamawiający zakłada, że z przyczyn niezależnych od Zamawiającego ilość osób może ulec zmianie o 2 osoby. Zadanie nr 2 Zamówienie obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie czternastodniowego wyjazdu integracyjnego połączonego z przeprowadzeniem warsztatów dla 25 osób niepełnosprawnych z upośledzeniem umysłowym oraz zapewnienie pobytu dla 5 opiekunów osób niepełnosprawnych. 1. Instrument aktywizacji edukacyjnej: Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi warsztaty z zakresu: a) kształtowania umiejętności manualnych Wykonanie drobnych elementów dekoracyjnych z rattanu dla 13 osób niepełnosprawnych, b) kształtowania umiejętności manualnych Wykonanie drobnych elementów dekoracyjnych ze skóry dla 12 osób niepełnosprawnych, c) zajęcia dla każdej z grup powinny odbywać się w wymiarze minimum 30 godzin lekcyjnych, zajęcia dla obu grup powinny odbywać się w tym samym czasie, d) zajęcia dla każdej grupy powinny odbywać się na terenie ośrodka, w którym będą zakwaterowani uczestnicy. e) Wykonawca zapewni wszelkie materiały potrzebne do przeprowadzenia warsztatów oraz niezbędne narzędzia dla uczestników warsztatów. Wytworzone prace przez uczestników pozostają własnością uczestników. f) Wykonawca uwzględni możliwość biernego uczestnictwa w warsztatach opiekunów. 2. Instrument aktywizacji społecznej: Wykonawca zorganizuje dla uczestników i opiekunów: a) dwie całodzienne autokarowe wycieczki (tj. transport, bilety wstępu, opieka pilota, przewodnika), b) dwie piesze wycieczki krajoznawcze, c) przejażdżkę bryczką lub wozami konnymi po okolicy, d) 2 wyjazdy na basen lub źródła termalne min. po 2 godz., e) 2 ogniska z przyśpiewkami i poczęstunkiem (grillowanie, kuchnia regionalna), 3. Wyjazd integracyjny połączony z przeprowadzeniem warsztatów zostanie zrealizowany na obszarze Polski na terenie gór: Tatr, Pienin, Beskidów, Gorc. 4. Wykonawca zapewni transport uczestników i opiekunów na trasie Łagiewniki - miejsce zakwaterowania w dniu rozpoczęcia i powrót z miejsca zakwaterowania do Łagiewnik w dniu zakończenia pobytu. 5. Wykonawca zapewni kierownika grupy, który będzie prowadził stały nadzór nad grupą oraz będzie organizował czas wolny uczestnikom wyjazdu. Kierownik grupy zapewnia opiekę organizacyjną od momentu wyjazdu grupy z Łagiewnik do momentu powrotu grupy do Łagiewnik. Termin wyjazdu: wrzesień 2012r. Wyjazd obejmuje 14 dni, w tym 13 noclegów. Zamawiający informuje, że do organizowanej usługi będzie stosował prawo opcji. Podane ilości osób są wielkościami, które Zamawiający maksymalnie skieruje na wyjazd. Zamawiający zakłada, że z przyczyn niezależnych od Zamawiającego ilość osób może ulec zmianie o 2 osoby. Zadanie nr 3 Zamówienie obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie czternastodniowego wyjazdowego szkolenia komputerowego połączonego z aktywizacją zdrowotną dla 22 osób niepełnosprawnych - dysfunkcje zróżnicowane w tym osoby poruszające się o kulach. 1. Instrument aktywizacji edukacyjnej: a) szkolenie komputerowe w co najmniej dwóch grupach - Komputer od podstaw. Szkolenie powinno obejmować między innymi: podstawy obsługi komputera w systemie Windows, Edytor tekstu MS Word, Arkusz kalkulacyjny MS Excel, korzystanie z Internetu i poczty elektronicznej w wymiarze min. 30 godzin lekcyjnych każda grupa. Wykonawca zapewni: - salę do przeprowadzenia kursu komputerowego z odpowiednim zapleczem technicznym wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc, stolików, dostosowaną do ilości osób szkolonych wraz z zapleczem sanitarnym, - na terenie ośrodka, w którym będą zakwaterowani uczestnicy, - komputery po jednym na każdą osobę szkoloną, - pracę z uczestnikami według ich potrzeb, - catering podczas zajęć (kawa, herbata, napoje, ciastka), - bezpłatne materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika szkolenia, które zostaną ujęte w koszcie szkolenia i po jego zakończeniu przejdą w posiadanie absolwentów w/w szkolenia. 2. Instrument aktywizacji zdrowotnej: - zorganizowanie i przeprowadzenie 2 badań lekarskich: pierwsze celem wskazania zabiegów rehabilitacyjnych na początku pobytu oraz drugie celem kontroli efektywności zabiegów rehabilitacyjnych, - minimum trzy zabiegi rehabilitacyjne dziennie przez 9 dni pobytu dla uczestników, zgodne z indywidualnymi zaleceniami lekarskimi, 3. Instrument aktywizacji społecznej: a) zorganizowanie zajęć warsztatowych pn.: Radzenie sobie w trudnych sytuacjach życiowych - 3 godz. zegarowe, b) zorganizowanie 2 wieczorków integracyjnych: - pierwszy - wieczorek taneczny wraz z poczęstunkiem, - drugi obejmujący zapoznanie się uczestników wyjazdu z lokalną tradycją i kulturą - zorganizowanie ogniska, przyśpiewki, kuchnia regionalna itp., c) zorganizowanie jednodniowej wycieczki autokarowej - zwiedzanie okolicznych atrakcji turystycznych, d) zorganizowanie wyjazdu na basen lub źródła termalne min. 2 godziny. 4. Usługa będzie odbywała się w górach na południu Polski. 5. Wykonawca zorganizuje transport zbiorowy dla uczestników projektu z miejscowości Kielce do miejsca realizacji usługi oraz z powrotem. 6. Wykonawca zapewni kierownika grupy, który będzie prowadził stały nadzór nad grupą oraz będzie organizował czas wolny uczestnikom wyjazdu. Kierownik grupy zapewnia opiekę organizacyjną od momentu wyjazdu grupy z Kielc do momentu powrotu grupy do Kielc. Termin wyjazdu: lipiec 2012r. Wyjazd obejmuje 14 dni, w tym 13 noclegów. Zamawiający informuje, że do organizowanej usługi będzie stosował prawo opcji. Podane ilości osób są wielkościami, które Zamawiający maksymalnie skieruje na wyjazd. Zamawiający zakłada, że z przyczyn niezależnych od Zamawiającego ilość osób może ulec zmianie o 4 osoby. Zadanie nr 4 Zamówienie obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie czternastodniowego wyjazdowego szkolenia komputerowego połączonego z aktywizacją zdrowotną dla 22 osób niepełnosprawnych - dysfunkcje zróżnicowane. 1. Instrument aktywizacji edukacyjnej: a) szkolenie komputerowe w co najmniej dwóch grupach dla 19 osób niepełnosprawnych - Komputer od podstaw. Szkolenie powinno obejmować między innymi: podstawy obsługi komputera w systemie Windows, Edytor tekstu MS Word, Arkusz kalkulacyjny MS Excel, korzystanie z Internetu i poczty elektronicznej w wymiarze min. 30 godzin lekcyjnych każda grupa. b) szkolenie komputerowe dla 3 osób niepełnosprawnych - Projektowanie stron internetowych w wymiarze min. 30 godzin lekcyjnych. Jedna osoba jest osobą niedowidzącą, Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił odpowiednie oprogramowanie umożliwiające pracę tej osoby na komputerze. Wykonawca zapewni: - salę do przeprowadzenia kursu komputerowego z odpowiednim zapleczem technicznym wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc, stolików, dostosowaną do ilości osób szkolonych wraz z zapleczem sanitarnym - na terenie ośrodka, w którym będą zakwaterowani uczestnicy, - komputery po jednym na każdą osobę szkoloną, - pracę z uczestnikami według ich potrzeb, - catering podczas zajęć (kawa, herbata, napoje, ciastka), - bezpłatne materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika szkolenia, które zostaną ujęte w koszcie szkolenia i po jego zakończeniu przejdą w posiadanie absolwentów w/w szkolenia. 2. Instrument aktywizacji zdrowotnej: - zorganizowanie i przeprowadzenie 2 badań lekarskich: pierwsze celem wskazania zabiegów rehabilitacyjnych na początku pobytu oraz drugie celem kontroli efektywności zabiegów rehabilitacyjnych, - minimum trzy zabiegi rehabilitacyjne dziennie przez 9 dni pobytu dla uczestników, zgodne z indywidualnymi zaleceniami lekarskimi, 3. Instrument aktywizacji społecznej: a) zorganizowanie zajęć warsztatowych pn.: Skuteczna komunikacja - sztuka porozumiewania się - 3 godz. zegarowe, b) zorganizowanie 2 wieczorków integracyjnych: - pierwszy - wieczorek taneczny wraz z poczęstunkiem, - drugi obejmujący zapoznanie się uczestników wyjazdu z lokalną tradycją i kulturą - zorganizowanie ogniska, przyśpiewki, kuchnia regionalna itp., c) zorganizowanie jednodniowej wycieczki autokarowej - zwiedzanie okolicznych atrakcji turystycznych, d) zorganizowanie wyjazdu na basen lub źródła termalne min. 2 godziny. 4. Usługa będzie odbywała się w górach na południu Polski. 5. Wykonawca zorganizuje transport zbiorowy dla uczestników projektu z miejscowości Kielce do miejsca realizacji usługi oraz z powrotem. 6. Wykonawca zapewni kierownika grupy, który będzie prowadził stały nadzór nad grupą oraz będzie organizował czas wolny uczestnikom wyjazdu. Kierownik grupy zapewnia opiekę organizacyjną od momentu wyjazdu grupy z Kielc do momentu powrotu grupy do Kielc. Termin wyjazdu: sierpień 2012r. Wyjazd obejmuje 14 dni, w tym 13 noclegów. Zamawiający informuje, że do organizowanej usługi będzie stosował prawo opcji. Podane ilości osób są wielkościami, które Zamawiający maksymalnie skieruje na wyjazd. Zamawiający zakłada, że z przyczyn niezależnych od Zamawiającego ilość osób może ulec zmianie o 4 osoby. Warunki dodatkowe dotyczące zadań 1-4: 1. Wykonawca ubezpieczy wszystkich uczestników wyjazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę 10 000 zł na jedną osobę w czasie całego pobytu oraz podczas przejazdu w obie strony. 2. Wykonawca zorganizuje zakwaterowanie dla uczestników w trakcie realizacji w/w usługi w ośrodku w pokojach dwuosobowych lub trzyosobowych o podwyższonym standardzie z pełnym węzłem sanitarnym (tj. WC, łazienka z prysznicem lub wanną, umywalką), z TV kablową i czajnikiem bezprzewodowym. Wykonawca w ośrodku zapewni salę konferencyjną gdzie będą odbywały się zajęcia. 3. Wykonawca zapewni bezpłatny dostęp do obiektów rekreacyjno-sportowych, np.: boisko sportowe, boisko do koszykówki, siatkówki oraz bezpłatny dostęp do sprzętu sportowego. 4. Wykonawca zapewni: całodzienne wyżywienie składające się z trzech posiłków (śniadanie, obiad, kolacja), catering podczas zajęć (kawa, herbata, napoje, ciastka), suchy prowiant podczas wycieczek oraz w drodze powrotnej. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o rodzaju diety co najmniej trzy dni wcześniej przed przyjazdem grupy do ośrodka. 5. Wykonawca poniesie koszty opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników wyjazdu. 6. Wykonawca zapewni bezpłatną całodobową opiekę medyczną stosownie do potrzeb uczestników wyjazdu oraz w razie potrzeby opłaci transport chorego uczestnika wyjazdu do szpitala lub placówki medycznej. 7. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia dokona rezerwacji pokoju i zapewni wyżywienie nieodpłatnie na 3 doby dla 3 pracowników kontrolujących przebieg realizacji zamówienia. 8. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia będzie prowadził kronikę w formie nagrań lub fotografii cyfrowej z wszystkich realizowanych zadań. 9. Wykonawcę zobowiązuje się do: - informowania uczestników usługi o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej, - oznakowania miejsca odbywania się usługi oraz wszystkich materiałów związanych z przeprowadzeniem usługi w szczególności dokumentów dotyczących przebiegu realizacji zadania, materiałów szkoleniowych, wydawanych dyplomów, certyfikatów lub innych zaświadczeń zgodne z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poprzez umieszczenie odpowiednich logotypów wraz z informacją o współfinansowaniu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Równi lecz różni realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zorganizowanie dziesięciodniowych wyjazdowych warsztatów pn.: Jestem pełnowartościową kobietą połączonych z aktywizacją zdrowotną dla 11 kobiet po mastektomii lub z innymi chorobami nowotworowymi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rehabilitacja Lecznicza mgr Grzegorz Korfanty, ul. Kazimierza Pułaskiego 117, 33-380 Krynica Zdrój, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30664,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22990,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zorganizowanie czternastodniowego wyjazdu integracyjnego połączonego z przeprowadzeniem warsztatów dla 25 osób niepełnosprawnych z upośledzeniem umysłowym oraz zapewnienie pobytu dla 5 opiekunów osób niepełnosprawnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Creator Sp. z o.o. o., ul. Szafirowa 13/26, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78667,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 82370,00

  • Oferta z najniższą ceną: 82370,00 / Oferta z najwyższą ceną: 85700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zorganizowanie czternastodniowego wyjazdowego szkolenia komputerowego połączonego z aktywizacją zdrowotną dla 22 osób niepełnosprawnych - dysfunkcje zróżnicowane w tym osoby poruszające się o kulach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Creator Sp. z o.o. o., ul. Szafirowa 13/26, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60178,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 57200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 77000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zorganizowanie czternastodniowego wyjazdowego szkolenia komputerowego połączonego z aktywizacją zdrowotną dla 22 osób niepełnosprawnych - dysfunkcje zróżnicowane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rehabilitacja Lecznicza mgr Grzegorz Korfanty, ul. Kazimierza Pułaskiego 117, 33-380 Krynica Zdrój, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60178,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48752,00

  • Oferta z najniższą ceną: 48752,00 / Oferta z najwyższą ceną: 96800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.