Ogłoszenie z dnia 2014-12-01
Jelenia Góra: Usługa polegająca na przeprowadzeniu kursów/szkoleń podnoszących kompetencje zawodowe dla beneficjentów ostatecznych
projektu systemowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Jeleniej Górze pod nazwą POSTAW NA SIEBIE,
w okresie od grudnia 2014 r. do maja 2015 r.
Numer ogłoszenia: 248475 - 2014; data zamieszczenia: 01.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze , al. Jana Pawła II 7, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 75 239 51, 75 64 785 78, faks 75 76 765 77.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.jelenia-gora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu miasta.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na przeprowadzeniu kursów/szkoleń podnoszących kompetencje zawodowe dla beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze pod nazwą POSTAW NA SIEBIE, w okresie od grudnia 2014 r. do maja 2015 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z zadań: Zadanie nr 1 - Kurs Instruktor tenisa ziemnego, Zadanie nr 2 - Kurs Prawo jazdy kat. B+E, Zadanie nr 3 - Kurs Inseminacja bydła, Zadanie nr 4 - Kurs Kwalifikacja wstępna przyśpieszona na przewóz rzeczy, Zadanie nr 5 - Kurs języka angielskiego, Zadanie nr 6 - Kurs kancelaryjno - archiwalny pierwszego stopnia, Zadanie nr 7 - Kurs Szkolenie uzupełniające wiedzę i umiejętności w zakresie BHP, Zadanie nr 8 - Kurs Mistrz kucharski, Zadanie nr 9 - Kurs Kurs krawiecki - podstawy, Zadanie nr 10 - Kurs Kurs szycia i kroju - średniozaawansowany, Zadanie nr 11 - Kurs Tworzenie grafiki 3D i animacji z wykorzystaniem programu Blender. Beneficjentami ostatecznymi są klienci Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze, osoby zatrudnione, bezrobotne i nieaktywne zawodowo, mające trudności z integracją społeczną i zawodową, młodzież w wieku 15 - 25 lat pochodząca ze środowisk zagrożonych wykluczeniem społecznym, wychowankowie pieczy zastępczej, osoby niepełnosprawne, w tym ruchowo, oraz osoby z problemami w sprawach opiekuńczo-wychowawczych..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego do 25%, dotyczące zwiększenia ilości beneficjentów.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dokument potwierdzający wpis do RIS - dokument potwierdzający uprawnienia do prowadzenia kursów/szkoleń zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykaz wykonanych usług za okres ostatnich dwóch lat; w sytuacji prowadzenia działalności przez okres krótszy niż 2 lata, wykaz ze wszystkich lat prowadzenia działalności, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz rekomendacjami.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- imienny wykaz osób, które będą prowadziły zajęcia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia w zakresie odpowiadającym zakresowi kursów/szkoleń wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) w przypadku zlecania zadań podwykonawcom - wykaz usług wykonanych przez podwykonawcę w okresie ostatnich dwóch lat; w sytuacji prowadzenia działalności przez okres krótszy niż 2 lata, wykaz ze wszystkich lat prowadzenia działalności, 2) wykaz podwykonawców, jeżeli zadania będą wykonywane przy pomocy podwykonawców wraz z imiennym wykazem osób, które będą prowadziły zajęcia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia w zakresie odpowiadającym zakresowi kursów/szkoleń, 3) ramowy harmonogram szkoleń/kursów zawodowych, 4) adres lokalu lub lokali, w których odbywać się będą zajęcia wraz ze zdjęciami lub wydrukami przedstawiającymi sale wykładowe, 5) adres i nazwę obiektów, w których zakwaterowani będą uczestnicy szkoleń, w przypadku kursów wyjazdowych. 6) w przypadku zlecenia wykonania części kursów/szkoleń firmom zewnętrznym, do oferty należy dołączyć umowę przedwstępną z podwykonawcą lub deklarację podwykonawcy o zobowiązaniu przeprowadzenia przedmiotowych kursów/szkoleń.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej Oferty na niżej wymienionych warunkach: a) w stosunku do terminu realizacji umowy, gdy konieczność wprowadzenia zmiany wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) w razie zmiany sposobu i zakresu realizacji zamówienia, gdy konieczność ich wprowadzenia wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) w stosunku do osób w razie zmiany osób realizujących zadania pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, d) w innych sytuacjach, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np., gdy obniży to koszty realizacji zadania albo skróci czas realizacji).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.jelenia-gora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
58-506 Jelenia Góra, al. Jana Pawła II 7
pok. nr 109.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 58-506 Jelenia Góra, al. Jana Pawła II 7 pok. nr 101 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze
- KPN/3/2025 Dostawa fabrycznie nowych słupków metalowych
- KPN/2/2025 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
- Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 367 z drogą powiatową nr 2741D w Łomnicy na skrzyżowanie o ruchu okrężnym
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Bursy Szkolnej nr 1 w Jeleniej Górze w 2025 r.
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz mycie szklanej elewacji budynku przy ul. Mickiewicza 21
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 130 uczestników projektu "Aktywni z OHP".
- Przeprowadzenie szkolenia podstawowego dla osób ubiegających się o prawo jazdy kategorii C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną dla kategorii C, C1, C+E, C1+E
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B" dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- "Doposażenie w pomoce edukacyjne i wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 w ramach projektu Szkoła równych szans"
- Przeprowadzenie specjalistycznych kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku w podziale na 3 części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.