eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałogardDOSTAWA OBŁOŻEŃ POLA OPERACYJNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-23

Białogard: DOSTAWA OBŁOŻEŃ POLA OPERACYJNEGO
Numer ogłoszenia: 250060 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy , ul. Chopina 29, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 312-02-66, faks 094 312-02-79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OBŁOŻEŃ POLA OPERACYJNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 6 pozycji asortymentowych Zadanie 2 14 pozycji asortymentowych Zadanie 3 7 pozycji asortymentowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, nie mniej niż 5 podobnych zamówień, o wartości co najmniej 20 000,- zł każde z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale 7 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia na dzień składania ofert. Uzupełnienie dokumentów i oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy i pełnomocnictw może nastąpić zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt 6.1. niniejszej SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 3 do SIWZ - w oryginale 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej 5 zrealizowanych zamówień o wartości co najmniej 20 000,- zł każde oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbialogard.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy 78-200 Białogard ul. Chopina 29.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Szpital Powiatowy 78-200 Białogard ul. Chopina 29 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy serwet operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw serwet operacyjnych, barierowych, wykonanych z chłonnego i nieprzemekalnego laminatu dwu lub trójwarstwowego o składzie minimalnym : -serweta na ekran anestezjologiczny o wym. min. 150x200 cm z taśma samoprzylepną - 1 szt. -serweta dolna o wymiarach min. 170x175 cm ,wykończona taśma lepną - 1szt. -serwety boczne o wymiarach min. 75x90 cm wykończone taśmą lepną na całej długości dłuższego boku - 2 szt. -pokrowiec na stolik Mayo, z dodatkową zewnętrzna warstwa chłonną, z piaskowanej folii o wym. min. 80x145 cm - 1 szt. -serweta na stolik narzędziowy o wym.min.140x190 cm -taśma włókninowa o wymiarach min. 10x50 cm - 1szt. -ściereczki do rąk min. 2 szt. 2. Zestw serwet operacyjnych, barierowych, wykonanych z chłonnego i nieprzemekalnego laminatu dwu lub trójwarstwowego, do operacji ginekologicznych, o składzie minimalnym : -serweta ginekologiczna o wym. min. 240x255cm, z wbudowanymi osłonami na nogi i samoprzylepnym oknem 7x10cm - 1 szt. -ściereczki do rąk min. 4 szt. 3. Zestaw serwet operacyjnych, barierowych, wykonanych z chłonnego i nieprzemekalnego laminatu dwu lub trójwarstwowego, do procedur laparoskopowych, o składzie minimalnym : -serweta do zabiegów laparoskopii o wym. min. 260x320 cm, z przezroczystą torbą na narzędzia i samoprzylepnym oknem 28x32 cm - 1 szt. -serweta na stolik narzędziowy o wym.min.140x190 cm -pokrowiec na stolik Mayo, z dodatkową zewnętrzna warstwa chłonną o wym. min. 80x145 cm - 1 szt. -ściereczki do rąk min. 2 szt 4. Zestaw serwet operacyjnych, barierowych, wykonanych z chłonnego i nieprzemekalnego laminatu dwu lub trójwarstwowego, do chirurgii dłoni/stopy o składzie minimalnym : -serweta do zabiegów chirurgicznych dłoni/stopy o wym. min. 245x320 cm , z samo uszczelniającym sie otworem o średnicy min. 3cm -1szt. -serweta na stolik narzędziowy o wym.min.140x190 cm -pokrowiec na stolik Mayo, z dodatkową zewnętrzna warstwa chłonną o wym. min. 80x145 cm - 1 szt. -serweta nieprzylepna, pod kończynę o wym. min 150x100cm -1 szt. -ściereczki do rąk min. 2 szt 5. Zestaw serwet operacyjnych, barierowych, wykonanych z chłonnego i nieprzemekalnego laminatu dwu lub trójwarstwowego do cięcia cesarskiego, o składzie min. -1 serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki 150 x 200 cm -1 serweta do nakrycia stolika Mayo 80 x 145 cm -1 serweta do cięcia cesarskiego z torbą na płyny oraz oknem wypełnionym folią chirurgiczną 250x200x315cm -1 chłonna serweta dla noworodka 87 x 90 cm -1 taśma samoprzylepna 10 x 50 cm -2 ręczniki celulozowe 33 x 33 cm 6. Zestaw serwet do zmiany opatrunku w składzie: -2 serwety do nakrycia stołu instrumentariuszki 75 x 90 cm -1 serweta dwuwarstwowa 75 x 90 cm z otworem przylepnym O 10cm -5 ES kompresy jałowe 8w17n 7,5 x 7,5 cm -5 ES kompresy jałowe 8w17n 10 x 10 cm -4 Pagasling nr 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwety operacyjne i zabiegow.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sterylna serweta na stolik Mayo, z piaskowanej folii , z dodatkową zewnętrzna warstwa chłonną o wym. min. 80x145 cm - 1 szt. 2. Sterylna serweta wykonana z chłonnego i nieprzemekalnego laminatu dwu lub trójwarstwowego, o wymiarach min. 150x100 cm 3. Sterylna serweta wykonana z chłonnego i nieprzemekalnego laminatu dwu lub trójwarstwowego, o wymiarach min. 150x200 cm 4. Sterylna serweta wykonana z chłonnego i nieprzemekalnego laminatu dwu lub trójwarstwowego, o wymiarach min. 75x90 cm 5. Sterylna serweta wykonana z chłonnego i nieprzemekalnego laminatu dwu lub trójwarstwowego o wymiarach min. 50x60 cm, z przylepnym otworem min. 6,3 cm 6. Sterylna serweta samoprzylepna wykonana z chłonnego i nieprzemekalnego laminatu dwuwarstwowego o wymiarach min. 75x90 cm, z możliwością dostosowania średnicy otworu 7. Sterylna serweta samoprzylepna wykonana z chłonnego i nieprzemekalnego laminatu dwu lub trójwarstwowego, o wymiarach min. 75x90 cm 8. Sterylna serweta wykonana z chłonnego i nieprzemekalnego laminatu dwu lub trójwarstwowego, o wymiarach min. 50x50 cm 9. Osłona na kończynę wykonana z trójwarstwowego materiału gdzie warstwę wewnętrzną (kontakt ze skórą pacjenta) stanowi miękka włóknina o wym. min. 75x120 cm Warstwa środkowa zabezpiecza przed przenikaniem płynów i mikroorganizmów 10. Osłona na kable video i optykę endoskopową o wym min. 13x250 cm 11. Kieszeń samporzylepna 1- sekcyjna o wym. min. 30x32 cm 12. Serweta operacyjna, gazowa z gazy min. 20 nitkowej 45x45 cm +/- 3 cm z elementem rtg i tasiemką, 13. Podkład wysokochłonny, niejałowy, z wkładem celulozowym strona zewnętrzna z nieprzemakalnej folii, strona wewnętrzna całościowo pokryta włókniną, 60 x 90 cm 14. Podkład wysokochłonny, niejałowy, z wkładem celulozowym strona zewnętrzna z nieprzemakalnej folii, strona wewnętrzna pokryta włókniną na powierzchni 60x90 cm, całkowity rozmiar 90 x 180 cm z bokami z folii do założenia pod materac;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Fartuchy operacyjne, maski, czepki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowy jałowy fartuch chirurgiczny pełnobarierowy zgodny z EN 13795 1-3. Gramatura minimum 35g/m2 Rękaw zakończony elastycznym mankietem z dzianiny. Rękaw o specjalnym kroju typu reglan w całości wzmocniony poprzez zastosowanie specjalnej oddychającej włókninie PP/PE o gramaturze min 44 g/m2. Przód fartucha wzmocniony przez trójwarstwowy laminat o budowie PP/PE/PP o gramaturze min. 63g/m2 o BI=6. Tylne części fartucha zachodzą na siebie. Umiejscowienie troków w specjalnym kartoniku umożliwia zawiązanie ich zgodnie z procedurami postępowania aseptycznego - zachowanie pełnej sterylności tylnej części fartucha. Szwy wykonane techniką ultradźwiękową. Rozmiar L i XL 2. Sterylny pełnoochronny fartuch chirurgiczny, wykonany z włókniny typu SMMS, u góry zapinany na rzep, zgodny z EN 13795 1-3. Gramatura minimum 35g/m2 Rękaw zakończony elastycznym mankietem z dzianiny. Rękaw o specjalnym kroju typu reglan, troki fartuchaz łączone kartonikiem, sposób złożenia i konstrukcja pozwala na aplikację fartucha zapewniającą zachowanie serylności zarówno z przodu jak i z tyłu operatora,szwy wykonane techniką ultradźwiękową ,kolor niebieski lub zielony, rozmiar L-XL 3. Uniwersalny lekki czepek w formie beretu wykonany z włókniny polipropylenowej o gramaturze 14g/m2. Ściągany lekko elastyczną taśmą. Pakowany w karton. 4. Czepek chirurgiczny typu furażerka, boki wykonane z dwóch warstw chłonnej włókniny. Pakowany w kartonik, kolor aqua. 5. Czepek chirurgiczny z taśmą pochłaniającą pot wokół głowy. Czepek posiada wydłużoną część tylną ze ściągaczem. Brak ściągacza na czole. Pakowany w kartonik, kolor aqua. 6. Klasyczna trójwarstwowa maska chirurgiczna wiązana na troki przeznaczona dla użytkowników o szczególnie wrażliwej skórze. Kolor zielony. 7. Klasyczna trójwarstwowa maska chirurgiczna z gumkami na uszy. Kolor niebieski..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.