Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-25
Warszawa: Zakup usług polegających na kompleksowej realizacji projektu pn. Wyjazd studyjny do Brukseli w terminie od 14 do 18 grudnia 2013 r.
Numer ogłoszenia: 251793 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 23, faks 22 623 19 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.fapa.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na kompleksowej realizacji projektu pn. Wyjazd studyjny do Brukseli w terminie od 14 do 18 grudnia 2013 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja projektu pn. Wyjazd studyjny do Brukseli w terminie od 14 do 18 grudnia 2013 r. Wykonawca zapewni: 1. Zakwaterowanie dla maksymalnie 50 uczestników: A. Nocleg z dnia 15 na 16 grudnia 2013 r. w miejscu zakwaterowanie spełniającym następujące wymagania: - zakwaterowanie ze śniadaniem typu kontynentalnego, - nocleg wszystkich uczestników wyjazdu studyjnego w jednym miejscu zakwaterowania, - hotel o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowym lub innym równoważnym obiekcie w pokojach 1 lub 2 lub 3 -osobowych, z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, - lokalizacja: w Brukseli. B. Nocleg z dnia 16 na 17 grudnia 2013 r. w miejscu zakwaterowanie spełniającym następujące wymagania: - zakwaterowanie ze śniadaniem typu kontynentalnego, - nocleg wszystkich uczestników wyjazdu studyjnego w jednym miejscu zakwaterowania, - hotel o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowym lub innym równoważnym obiekcie w pokojach 1 lub 2 lub 3 -osobowych, z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, - lokalizacja: w Brukseli. 2. Wyżywienie dla maksymalnie 50 uczestników: A. Kolacja w dniu 14.12.2013 r.: - kolacja ok. godz. 20:00 podczas podróży z Polski do Brukseli, w tym przekąska gorąca i przystawki zimne oraz napoje zimne i gorące, - Wykonawca zapewni miejsca siedzące wszystkim uczestnikom wyjazdu studyjnego. B. Obiad w dniu 15.12.2013 r.: - obiad ok. godz. 14:00 w dzielnicy Etterbeek w Brukseli, składający się co najmniej z dwóch dań gorących, w tym zupa i drugie danie (do wyboru dwa rodzaje dań mięsnych i danie wegetariańskie), napój zimny i gorący oraz deser, - Wykonawca zapewni miejsca siedzące wszystkim uczestnikom wyjazdu studyjnego. C. Kolacja w dniu 15.12.2013 r.: - kolacja ok. godz. 20:00 w odległości maksymalnie do 10 km od Parlamentu Europejskiego, w tym przekąska gorąca i przystawki zimne oraz napoje zimne i gorące, - Wykonawca zapewni miejsca siedzące wszystkim uczestnikom wyjazdu studyjnego. D. Obiad w dniu 16.12.2013 r.: - obiad ok. godz. 13.30 w odległości maksymalnie do 10 km od Parlamentu Europejskiego, składający się co najmniej z dwóch dań gorących, w tym zupa i drugie danie (do wyboru dwa rodzaje dań mięsnych i danie wegetariańskie), napój zimny i gorący oraz deser, - Wykonawca zapewni miejsca siedzące wszystkim uczestnikom wyjazdu studyjnego. E. Kolacja w dniu 16.12.2013 r.: - kolacja ok. godz. 20:00 w dzielnicy Woluwe-Saint-Lambert w Brukseli, w tym przekąska gorąca i przystawki zimne oraz napoje zimne i gorące, - Wykonawca zapewni miejsca siedzące wszystkim uczestnikom wyjazdu studyjnego. F. Obiad w dniu 17.12.2013 r.: - obiad ok. godz. 12.00 w odległości maksymalnie do 10 km od Parlamentu Europejskiego, składający się co najmniej z dwóch dań gorących, w tym zupa i drugie danie (do wyboru dwa rodzaje dań mięsnych i danie wegetariańskie), napój zimny i gorący oraz deser, - Wykonawca zapewni miejsca siedzące wszystkim uczestnikom wyjazdu studyjnego. 3. Transport maksymalnie 50 uczestników: - wykonawca zapewni środek transportu - autokar/bus wyposażony w klimatyzację i ogrzewanie oraz miejscem na bagaż podręczny, - środek transportu powinien być sprawny technicznie, bezpieczny dla ruchu, w stanie estetycznym, spełniający wszystkie wymagane przepisami prawa normy związane z realizacją usługi, - wykonawca powinien posiadać obowiązkowe ubezpieczenia pojazdów, kierowców i pasażerów (OC i NNW) oraz rzeczy, - w przypadku awarii środka transportu w trakcie przejazdu lub wystąpienia innych zdarzeń uniemożliwiających kontynuację przewozu dotychczasowym autokarem, Wykonawca ma obowiązek podstawić niezwłocznie, na własny koszt, zastępczy środek transportu o takich samych parametrach technicznych, - zakwaterowanie i wyżywienie kierowcy Wykonawca zapewni we własnym zakresie. Wykonawca zapewni transport wszystkich uczestników wyjazdu studyjnego w dniach i na trasie określonej poniżej: A. Transport w dniu 14.12.2013 r.: Wykonawca w dniu 14.12.2013 zapewni transport na trasie: Kielce (wyjazd około godz. 17:00) - przez Kraków - miejsce kolacji - miejsce obiadu (w dniu 15.12.2013 r.). B. Transport w dniu 15.12.2013 r.: Wykonawca w dniu 14.12.2013 zapewni transport na trasie: Miejsce obiadu - zwiedzanie zgodnie z opisem w pkt 5.B - miejsce kolacji- miejsce zakwaterowania. C. Transport w dniu 16.12.2013 r.: Wykonawca w dniu 16.12.2013 zapewni transport na trasie: Miejsce zakwaterowania - Komisja Europejska - miejsce obiadu - miejsce zakwaterowania. D. Transport w dniu 17.12.2013 r.: Wykonawca w dniu 17.12.2013 zapewni transport na trasie: Miejsce zakwaterowania - Parlament Europejski - miejsce obiadu - przez Kraków do Kielc. 4. Ubezpieczenie maksymalnie 50 uczestników wyjazdu studyjnego, Wykonawca zapewni ubezpieczenie kosztów leczenia i NNW wszystkim uczestnikom wyjazdu studyjnego w terminie od dnia 14.12.2013 r. do dnia 18.12.2013 r. 5. Zapewnienie usług pilota wyjazdu, Wykonawca zapewni: A. usługi pilota wyjazdu studyjnego w dniach od 14.12.2013 r. do 18.12.2013 r. posiadającego nie mniej niż 3 letnie doświadczenie w pilotowaniu wyjazdów zagranicznych. B. w dniu 15.12.2013 r. w godz. 17:00-20:00 zwiedzanie Brukseli z przewodnikiem w języku polskim (zwiedzanie Starego Miasta w Brukseli, w tym: Grand Place, Pałac Królewski, Pałac Sprawiedliwości, dzielnica Sablon, Manneken Pis, katedra Św. Michała i Guduli), Zakwaterowanie i wyżywienie pilota Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt. Uwaga: Uczestnicy nie ponoszą żadnych kosztów związanych z udziałem w wyjeździe studyjnym. Wszystkie świadczenia wynikające z ww. opisu Wykonawca zapewni we własnym zakresie. Wykonawca poda w ofercie nazwy i adresy obiektów, w których zapewni zakwaterowanie, zgodnie z opisem zawartym powyżej. Imienną listę uczestników biorących udział w wyjeździe oraz imienne listy uczestników do zakwaterowania zamawiający przekaże wykonawcy w terminie 2 dni od podpisania umowy. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje, co najmniej 1 (jedną) usługę, o wartości co najmniej 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 0/100), która polegała na zapewnieniu realizacji wyjazdu zagranicznego, w tym zapewnieniu zakwaterowania, wyżywienia oraz transportu. Wykonanie jednej usługi jest równoznaczne z wykonaniem jednej umowy (jednego zamówienia na rzecz jednego Zamawiającego).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje do pełnienia funkcji pilota wyjazdów zagranicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
ul. Wspólna 30
00-930 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ul. Wspólna 30 00-930 Warszawa sekretariat - pok. 253.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Demontaż i montaż wygrodzenia ochronnego dla płazów - 1 429 mb zlokalizowanych wzdłuż DW 579 na odcinku zachodniej obwodnicy Grodziska Mazowieckiego" - nr postępowania 272/24
- "Przebudowa budynku Centrum Diagnostyczno-Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie"
- Usługa rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych na trasy krajowe i zagraniczne, rezerwacji i zakupu miejsc hotelowych oraz ubezpieczenia dla delegatów Ministerstwa Sportu i Turystyki
- Remont pomieszczeń po zalaniu, Szczecin, ul. Potulicka 2
- Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet wraz z ochroną przed atakami DDoS przez okres 48 miesięcy za pośrednictwem medium Cześć 1: w postaci światłowodu Cześć 2: w technologii radiowej
- Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów na krajowe i zagraniczne przewozy autokarowe, lotnicze, kolejowe wraz z ubezpieczeniem w podróży oraz rezerwacja noclegów w Polsce i za granicą
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Zawierciańskiego oraz podległych jednostek
- Przewóz (dowóz i odwóz) na basen przy Centrum Kultury i Sportu w Miechowie, uczniów szkół podstawowych i przedszkoli dla których organem prowadzącym jest Gmina Miechów
- Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów na krajowe i zagraniczne przewozy autokarowe, lotnicze, kolejowe wraz z ubezpieczeniem w podróży oraz rezerwacja noclegów w Polsce i za granicą
- Usługa rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych na trasy krajowe i zagraniczne, rezerwacji i zakupu miejsc hotelowych oraz ubezpieczenia dla delegatów Ministerstwa Sportu i Turystyki
- Ubezpieczenie tabletów Członków ZPRM SP ZOZ
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Toruniu.
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.