eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup usług polegających na kompleksowej realizacji projektu pn. Wyjazd studyjny do Brukseli w terminie od 14 do 18 grudnia 2013 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-12

Warszawa: Zakup usług polegających na kompleksowej realizacji projektu pn. Wyjazd studyjny do Brukseli w terminie od 14 do 18 grudnia 2013 r.
Numer ogłoszenia: 269961 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251793 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 23, faks 22 623 19 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na kompleksowej realizacji projektu pn. Wyjazd studyjny do Brukseli w terminie od 14 do 18 grudnia 2013 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja projektu pn. Wyjazd studyjny do Brukseli w terminie od 14 do 18 grudnia 2013 r. Wykonawca zapewni: 1. Zakwaterowanie dla maksymalnie 50 uczestników: A. Nocleg z dnia 15 na 16 grudnia 2013 r. w miejscu zakwaterowanie spełniającym następujące wymagania: - zakwaterowanie ze śniadaniem typu kontynentalnego, - nocleg wszystkich uczestników wyjazdu studyjnego w jednym miejscu zakwaterowania, - hotel o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowym lub innym równoważnym obiekcie w pokojach 1 lub 2 lub 3 -osobowych, z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, - lokalizacja: w Brukseli. B. Nocleg z dnia 16 na 17 grudnia 2013 r. w miejscu zakwaterowanie spełniającym następujące wymagania: - zakwaterowanie ze śniadaniem typu kontynentalnego, - nocleg wszystkich uczestników wyjazdu studyjnego w jednym miejscu zakwaterowania, - hotel o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowym lub innym równoważnym obiekcie w pokojach 1 lub 2 lub 3 -osobowych, z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, - lokalizacja: w Brukseli. 2. Wyżywienie dla maksymalnie 50 uczestników: A. Kolacja w dniu 14.12.2013 r.: - kolacja ok. godz. 20:00 podczas podróży z Polski do Brukseli, w tym przekąska gorąca i przystawki zimne oraz napoje zimne i gorące, - Wykonawca zapewni miejsca siedzące wszystkim uczestnikom wyjazdu studyjnego. B. Obiad w dniu 15.12.2013 r.: - obiad ok. godz. 14:00 w dzielnicy Etterbeek w Brukseli, składający się co najmniej z dwóch dań gorących, w tym zupa i drugie danie (do wyboru dwa rodzaje dań mięsnych i danie wegetariańskie), napój zimny i gorący oraz deser, - Wykonawca zapewni miejsca siedzące wszystkim uczestnikom wyjazdu studyjnego. C. Kolacja w dniu 15.12.2013 r.: - kolacja ok. godz. 20:00 w odległości maksymalnie do 10 km od Parlamentu Europejskiego, w tym przekąska gorąca i przystawki zimne oraz napoje zimne i gorące, - Wykonawca zapewni miejsca siedzące wszystkim uczestnikom wyjazdu studyjnego. D. Obiad w dniu 16.12.2013 r.: - obiad ok. godz. 13.30 w odległości maksymalnie do 10 km od Parlamentu Europejskiego, składający się co najmniej z dwóch dań gorących, w tym zupa i drugie danie (do wyboru dwa rodzaje dań mięsnych i danie wegetariańskie), napój zimny i gorący oraz deser, - Wykonawca zapewni miejsca siedzące wszystkim uczestnikom wyjazdu studyjnego. E. Kolacja w dniu 16.12.2013 r.: - kolacja ok. godz. 20:00 w dzielnicy Woluwe-Saint-Lambert w Brukseli, w tym przekąska gorąca i przystawki zimne oraz napoje zimne i gorące, - Wykonawca zapewni miejsca siedzące wszystkim uczestnikom wyjazdu studyjnego. F. Obiad w dniu 17.12.2013 r.: - obiad ok. godz. 12.00 w odległości maksymalnie do 10 km od Parlamentu Europejskiego, składający się co najmniej z dwóch dań gorących, w tym zupa i drugie danie (do wyboru dwa rodzaje dań mięsnych i danie wegetariańskie), napój zimny i gorący oraz deser, - Wykonawca zapewni miejsca siedzące wszystkim uczestnikom wyjazdu studyjnego. 3. Transport maksymalnie 50 uczestników: - wykonawca zapewni środek transportu - autokar/bus wyposażony w klimatyzację i ogrzewanie oraz miejscem na bagaż podręczny, - środek transportu powinien być sprawny technicznie, bezpieczny dla ruchu, w stanie estetycznym, spełniający wszystkie wymagane przepisami prawa normy związane z realizacją usługi, - wykonawca powinien posiadać obowiązkowe ubezpieczenia pojazdów, kierowców i pasażerów (OC i NNW) oraz rzeczy, - w przypadku awarii środka transportu w trakcie przejazdu lub wystąpienia innych zdarzeń uniemożliwiających kontynuację przewozu dotychczasowym autokarem, Wykonawca ma obowiązek podstawić niezwłocznie, na własny koszt, zastępczy środek transportu o takich samych parametrach technicznych, - zakwaterowanie i wyżywienie kierowcy Wykonawca zapewni we własnym zakresie. Wykonawca zapewni transport wszystkich uczestników wyjazdu studyjnego w dniach i na trasie określonej poniżej: A. Transport w dniu 14.12.2013 r.: Wykonawca w dniu 14.12.2013 zapewni transport na trasie: Kielce (wyjazd około godz. 17:00) - przez Kraków - miejsce kolacji - miejsce obiadu (w dniu 15.12.2013 r.). B. Transport w dniu 15.12.2013 r.: Wykonawca w dniu 14.12.2013 zapewni transport na trasie: Miejsce obiadu - zwiedzanie zgodnie z opisem w pkt 5.B - miejsce kolacji- miejsce zakwaterowania. C. Transport w dniu 16.12.2013 r.: Wykonawca w dniu 16.12.2013 zapewni transport na trasie: Miejsce zakwaterowania - Komisja Europejska - miejsce obiadu - miejsce zakwaterowania. D. Transport w dniu 17.12.2013 r.: Wykonawca w dniu 17.12.2013 zapewni transport na trasie: Miejsce zakwaterowania - Parlament Europejski - miejsce obiadu - przez Kraków do Kielc. 4. Ubezpieczenie maksymalnie 50 uczestników wyjazdu studyjnego, Wykonawca zapewni ubezpieczenie kosztów leczenia i NNW wszystkim uczestnikom wyjazdu studyjnego w terminie od dnia 14.12.2013 r. do dnia 18.12.2013 r. 5. Zapewnienie usług pilota wyjazdu, Wykonawca zapewni: A. usługi pilota wyjazdu studyjnego w dniach od 14.12.2013 r. do 18.12.2013 r. posiadającego nie mniej niż 3 letnie doświadczenie w pilotowaniu wyjazdów zagranicznych. B. w dniu 15.12.2013 r. w godz. 17:00-20:00 zwiedzanie Brukseli z przewodnikiem w języku polskim (zwiedzanie Starego Miasta w Brukseli, w tym: Grand Place, Pałac Królewski, Pałac Sprawiedliwości, dzielnica Sablon, Manneken Pis, katedra Św. Michała i Guduli), Zakwaterowanie i wyżywienie pilota Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt. Uwaga: Uczestnicy nie ponoszą żadnych kosztów związanych z udziałem w wyjeździe studyjnym. Wszystkie świadczenia wynikające z ww. opisu Wykonawca zapewni we własnym zakresie. Wykonawca poda w ofercie nazwy i adresy obiektów, w których zapewni zakwaterowanie, zgodnie z opisem zawartym powyżej. Imienną listę uczestników biorących udział w wyjeździe oraz imienne listy uczestników do zakwaterowania zamawiający przekaże wykonawcy w terminie 2 dni od podpisania umowy. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Europejskie Centrum Edukacji i Rozwoju, ul. Batorego 2, 31-135 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60975,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65333,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54867,00 / Oferta z najwyższą ceną: 162762,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.