Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-18
Dolice: Dowóz i odwóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Dolice w roku szkolnym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 257902 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dolice , ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5640129, faks 091 5640237.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dolice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Dolice w roku szkolnym 2012/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dowóz i odwóz uczniów (w dni, w których zgodnie z przepisami o organizacji roku szkolnego odbywać się będą zajęcia szkolne) do szkół prowadzonych przez Gminę Dolice z miejscowości znajdujących się na terenie gminy. Od wybranego oferenta zamawiający wymagać będzie również zapewnienia opieki nad przewożonymi uczniami w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz podczas przewozu. W pojazdach posiadających więcej niż 9 miejsc opieka musi być sprawowana przez osobę inną niż kierowca. Harmonogram dowozów i odwozów na poszczególnych trasach przedstawiają tabele od 1 do 6 zawarte w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ: Łączna średnia dzienna długość tras objętych postępowaniem wynosi 204,3 km. (z czego średnio dziennie: trasa nr 1 - 129,34 km, trasa nr 2 - 31,44km, trasa nr 3 - 19,2 km, trasa nr 4 - 24,32 km, trasa nr 5 - tylko w sobotę 63,6 km i trasa nr 6 tylko w sobotę 89,6 km. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany dziennej długości tras w zależności od tygodniowego rozkładu zajęć szkolnych w poszczególnych szkołach, wyników kwalifikacji uczniów uczestniczących w realizowanym przez Zamawiającego projekcie pn. Za rękę z Einsteinem oraz w sytuacjach których nie można było przewidzieć w momencie rozpoczęcia niniejszego postępowania przetargowego. 3. Zamawiający przyjmie długość trasy od miejsca rozpoczęcia usługi (pierwszy przystanek związany z dowozem do szkół) do miejsca zakończenia usługi (ostatni przystanek związany z odwozem uczniów). Zamawiający odmówi zapłaty za dojazd do miejsca rozpoczynania usługi i powrót pojazdu do miejsca postoju(garażowania). Uwaga: zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wybranemu wykonawcy (art. 67 ust.1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych) wykonania usług dodatkowych nie objętych niniejszym zamówieniem, których wartość nie przekroczy 20% wartości realizowanego zamówienia a usługi te będą niezbędne do jego prawidłowego wykonania i których nie można było wcześniej przewidzieć. Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonania i do rozliczenia przyjmie stawki przyjęte w postępowaniu przetargowym (arkusz kalkulacyjny zawarty w załączniku nr 4). Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia długości trasy w sytuacji zmiany planu lekcyjnego w szkołach co spowoduje zmianę harmonogramu dowozów i odwozów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.11.30.00-3, 60.11.31.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium na rzecz Urzędu Gminy Dolice, ul Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, w wysokości 6700,00 zł. na całość zamówienia objętego przetargiem, lub w przypadku składania oferty częściowej odpowiednio: a) 3000,00 zł dla części I zamówienia, b) 1400,00 zł dla części II zamówienia, c) 700,00 zł dla części III zamówienia, d) 900,00 zł dla części IV zamówienia, e) 400,00 zł dla części V zamówienia, f) 300,00 zł dla części VI zamówienia.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienie warunku - na podstawie licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienie warunku - na podstawie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienie warunku - na podstawie potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii: aktualnych badań technicznych pojazdów przewidzianych do wykonywania usługi (pojazdu zasadniczego i awaryjnego), oraz dowodu rejestracyjnego w/w pojazdów,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku - na podstawie przedstawionych potwierdzonych kserokopii dokumentów potwierdzających, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia (prawo jazdy) i oświadczenia wykonawcy zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku - na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny/stawki ofertowej w trakcie trwania umowy w przypadku zmiany (wzrostu lub spadku) średniej za dany miesięc (kalendarzowy) ceny paliwa o więcej niż 10% w stosunku do ceny obowiązującej w dniu podpisania umowy. Do wyżej wymienionych celów stosuje się ceny według danych PKN Orlen ( www.orlen.pl). Nowa stawka zostania ustalona na wniosek wykonawcy lub z inicjatywy zamawiającego i będzie obowiązywała od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym wykonawca złożył wniosek o zmianę stawki zamawiającemu lub zamawiający powiadomił wykonawcę o dokonaniu zmiany stawki. 6. Przeliczenie ceny/stawki zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór: Wn = W - A + B gdzie: Wn - przeliczona nowa wysokość ceny/stawki, W - obowiązująca cena/stawka, A - umowny udział kosztów paliwa w obowiązującej cenie/stawce (35% ceny/stawki obowiązującej), B - gdzie B = A x C A - umowny udział kosztów paliwa w obowiązującej cenie/stawce (35% ceny/stawki obowiązującej), C - % zmiany ceny paliwa w stosunku do ceny obowiązującej. Do w/w obliczeń stosuje się zaokrąglanie do dwóch miejsc po przecinku na zasadach ogólnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dolice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dolice, ul. Ogrodowa 16, pokój nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Dolice, ul. Ogrodowa 16, pokój nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest w części finansowane ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego (Kapitał Ludzki)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie usługi na trasie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie dowóz i odwóz uczniów na trasie opisanej w tabeli 1 załącznika nr 4 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty trasy i godzin przejazdu w trakcie trwania umowy w przypadku zmiany planu nauczania w trakcie roku szkolnego Zamawiający wymaga aby autobus przewidywany do dowozu uczniów posiadał nie mniej niż 54 miejsc (łącznie ze stojącymi)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.11.30.00-3, 60.11.31.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie usługi na trasie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie dowóz i odwóz uczniów na trasie opisanej w tabeli 2 załącznika nr 4 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty trasy i godzin przejazdu w trakcie trwania umowy w przypadku zmiany planu nauczania w trakcie roku szkolnego Zamawiający wymaga aby pojazd przewidywany do dowozu uczniów na odcinku Ziemomyśl B - Sądów posiadał nie mniej niż 44 miejsca (łącznie ze stojącymi) a pojazd przewidziany do dowozu uczniów na odcinku Sądów - Sądówko i Sądów - Kolonia Sądów posiadał nie mniej niż 5 miejsc. (Zalecane dwa pojazdy na trasie np. autobus plus sam. osobowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.30.00-3, 60.11.31.00-4, 60.11.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonanie usługi na trasie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie dowóz i odwóz uczniów na trasie opisanej w tabeli 3 załącznika nr 4 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty trasy i godzin przejazdu w trakcie trwania umowy w przypadku zmiany planu nauczania w trakcie roku szkolnego Zamawiający wymaga aby pojazd przewidywany do dowozu uczniów posiadał nie mniej niż 12 miejsc..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.11.30.00-3, 60.11.31.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wykonanie usługi na trasie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie dowóz i odwóz uczniów na trasie opisanej w tabeli 4 załącznika nr 4 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty trasy i godzin przejazdu w trakcie trwania umowy w przypadku zmiany planu nauczania w trakcie roku szkolnego Zamawiający wymaga aby pojazd przewidywany do dowozu uczniów posiadał nie mniej niż 8 miejsc..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.11.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wykonanie usługi na trasie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie dowóz i odwóz uczniów na trasie opisanej w tabeli 5 załącznika nr 4 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty trasy i godzin przejazdu w trakcie trwania umowy w przypadku zmiany planu nauczania w trakcie roku szkolnego Zamawiający wymaga aby pojazd przewidywany do dowozu uczniów posiadał nie mniej niż 8 miejsc..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.11.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wykonanie usługi na trasie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie dowóz i odwóz uczniów na trasie opisanej w tabeli 6 załącznika nr 4 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty trasy i godzin przejazdu w trakcie trwania umowy w przypadku zmiany planu nauczania w trakcie roku szkolnego Zamawiający wymaga aby pojazd przewidywany do dowozu uczniów posiadał nie mniej niż 8 miejsc..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.11.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz osób niepełnosprawnych na zajęcia do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Jarocinie
- "Świadczenie usług transportowych na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice"
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Wieliszew do szkół w 2025 roku
- Dowozy dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Lubsza do placówek oświatowych w roku 2025
- "DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ GMINY WYSZKÓW
- Świadczenie usług przewozu dzieci i młodzieży dla Pałacu Młodzieży w Warszawie w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.