Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-16
Łódź: Dostawa, instalacją, szkolenie i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi finansowo - księgowej, środków trwałych, kadrowej, płacowej, logistyki zakupu i sprzedaży wraz z gospodarką magazynową, rachunkowości zarządczej i budżetowania, ewidencji i rozliczania prowadzonych tematów oraz archiwizowania i obsługi dostępu do elektronicznych skanów dokumentów wraz z serwerem i oprogramowaniem do serwera dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 269609 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera , ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6314871, fax. 042 6314872.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacją, szkolenie i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi finansowo - księgowej, środków trwałych, kadrowej, płacowej, logistyki zakupu i sprzedaży wraz z gospodarką magazynową, rachunkowości zarządczej i budżetowania, ewidencji i rozliczania prowadzonych tematów oraz archiwizowania i obsługi dostępu do elektronicznych skanów dokumentów wraz z serwerem i oprogramowaniem do serwera dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest: 1.Dostawa, instalacja, szkolenie i wdrożenie następujących funkcjonalności zintegrowanego systemu zarządzania: Finanse i Księgowość, Środki Trwałe, Kadry i Płace, Logistyka Zakupu i Sprzedaży wraz z Gospodarką Magazynową, Rachunkowość Zarządcza i Budżetowanie, Ewidencja i rozliczanie prowadzonych tematów (projektów), archiwizowanie i obsługa dostępu do elektronicznych skanów dokumentów. 2.Dostawa opieki upgradeowej dla wymienionego w punkcie 1 zintegrowanego systemu zarządzania, na pierwszy rok eksploatacji, licząc od daty zakupu systemu. 3.Dostawa i uruchomienie serwera bazodanowego i bazy danych zapewniających optymalną pracę wymienionego w punkcie 1 zintegrowanego systemu zarządzania. Szczegółowy zestawienie wymagań obligatoryjnych (tabela I) i ocenianych (tabela II) wobec przedmiotu zamówienia określone zostały w Załączniku A1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 48.61.30.00 - Elektroniczne zarządzanie danymi (EDM) 42.96.51.00 - System zarządzania magazynami 48.31.11.11 - 48.31.11.11 48.61.20.00 - System zarządzania bazą danych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.Udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć Wykonawcy, którzy: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia e.wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. V SIWZ na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców w pkt. VII SIWZ, stosując formułę spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1 Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 1.2 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej z ewentualnymi aneksami wskazującymi aktualny, na dzień składania ofert sposób reprezentowania spółki. Ponadto każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru ewidencji działalności gospodarczej. Ponadto: 2. Wypełniony druk oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie składają wspólnie wszyscy uczestnicy podmiotu. 4. Wypełniony Załączniki A1 do niniejszej SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - wymagania funkcjonalne - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INSTYTUT MEDYCYNY PRACY IM. PROF. DRA MED. JERZEGO NOFERA
91-348 ŁÓDŹ, UL. ŚW. TERESY OD DZIECIĄTKA JEZUS NR 8, POKÓJ 86 - SEKCJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 10:00, miejsce: INSTYTUT MEDYCYNY PRACY IM. PROF. DRA MED. JERZEGO NOFERA 91-348 ŁÓDŹ, UL. ŚW. TERESY OD DZIECIĄTKA JEZUS NR 8, POKÓJ 81 - KANCELARIA GŁÓWNA..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa laptopa do pracy w środowisku MacOS
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji krótkiego filmu oraz spotu reklamowego promującego Szkoły Doktorskie Uniwersytetu Łódzkiego
- Przeprowadzenie kursu nauki pływania dla dzieci/młodzieży z pieczy zastępczej w ramach Budżetu Obywatelskiego
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do przeszczepu rogówki i kanaloplastyki oraz narzędzi do przeszczepu rogówki
- Dostawa sprzętu i materiałów eksploatacyjnych dla Pracowni Endoskopii.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia realizowana w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem, urządzeń pamięci masowej, urządzeń sieciowych i zasilacza awaryjnego wraz z usługami wdrożenia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Dzwola"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Konopiska
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Przychodni Rejonowej w Prochowicach
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z wdrożeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji i szkoleniami.
więcej: System zarządzania magazynami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.