Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-20
Przemyśl: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów kelner-barman w ramach projektu Szansa sukcesu
Numer ogłoszenia: 306498 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych , ul. Bakończycka 11, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 0-16 6788486, faks 0-16 6788486.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsu-hig.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów kelner-barman w ramach projektu Szansa sukcesu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie certyfikowanych kursów kelner-barman dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu w ramach projektu Szansa sukcesu współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr Konkursu 16/POKL/9.2/2010. Kursy mają na celu podniesienie zdolności uczniów do przyszłego zatrudnienia, samozatrudnienia i zwiększenia ich szans na rynku pracy. Kursy przeprowadzone będą w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia sali. 1. Kurs kelner-barman (min. 40 godzin na grupę) dla 60 uczniów przeprowadzony w sześciu grupach kursowych (10 osobowych) w systemie piątkowo-sobotnio-niedzielnym (bądź innym w okresie ferii zimowych uzgodnionym z Zamawiającym) w terminach: od września 2012r do końca czerwca 2013r. (zajęcia w piątki od. godz. 1500-1900, soboty od godz. 900-1700, niedziele od godz. 900-1700 - dopuszcza się przeprowadzenie kursów w innych dniach w okresie ferii zimowych), 2. Minimalny zakres tematyczny kursu z zakresu obsługi kelnerskiej: - sposoby obsługi konsumenta, - sylwetka kelnera (ćwiczenia w noszeniu tacki, ćwiczenia z zakresu serwowania) - wizerunek zawodowy, - wyposażenie służbowe kelnera, - wyposażenie sali konsumenckiej (bielizna stołowa, zastawa stołowa, szkło, porcelana, zasady nakrywania stołów, sztuka układania sztućców, serwetek, technika noszenia zastawy stołowej oraz tac), - zasady obsługi gości przez kelnera (obsługa gości restauracyjnych - powitanie, serwis, podziękowanie i pożegnanie, zasady zbierania brudnych naczyń ze stołu, metody serwowania), - formy przyjęć w zakładzie gastronomicznym, 3. Minimalny zakres tematyczny kursu z zakresu obsługi barmańskiej: - wyposażenie baru (prezentacja przyrządów barmana itp.), - charakterystyka pracy (organizacja pracy w barze, ubiór barmana), - napoje alkoholowe mieszane w barze (podział alkoholi na podstawowe grupy i rodzaje, charakterystyka piw - teorie , zasady - nalewanie alkoholi bezpośrednio z butelki bez miar barowych, przygotowanie klasycznych drinków), - techniki miksowania i mieszania napojów, - zasady sporządzania i podawania napojów - nauka pracy shakerami, 4. Wykonawca przeprowadzi egzamin końcowy z podziałem na egzamin wewnętrzny z zakresu obsługi kelnerskiej (kurs kelnerski) i z zakresu obsługi barmańskiej (kurs barmański)przedmiot kursu . 5. Wykonawca zapewni sprzęt i niezbędne materiały do przeprowadzenia kursu: a. Z zakresu obsługi kelnerskiej co najmniej: karty dań, zastawa stołowa (sztućce, serwetki, bielizna stołowa, szkło), materiały dydaktyczne niezbędnymi do prawidłowej realizacji programu kursu - materiały dla uczestnika kursu. b. Z zakresu obsługi barmańskiej co najmniej: szkło, sprzęt barmański do ćwiczeń (wymieniony w ppkt c), owoce do dekoracji, napoje alkoholowe wraz z materiałami dydaktycznymi niezbędnymi do prawidłowej realizacji programu kursu - materiały dla uczestnika kursu. c. Wykonawca na okres trwania kursu wyposaży salę szkoleniową w odpowiedni sprzęt niezbędny do przeprowadzenia kursu, w szczególności w części barmańskiej wymagane wyposażenie stanowią: shakery - szt 2, miarki barmańskie - szt.2, łyżki barmańskie do stirowania - szt. 2 , szczypce o różnej wielkości - szt. 2, szkło barowe różnych wzorów do podawania napojów alkoholowych, bezalkoholowych i mieszanych - po 6 szt. , trybuszon - szt. 2, blender elektryczny- szt. 1, młynek do rozdrabniania lodu - szt. 1, zestaw noży dekoracyjnych - szt.2, dzbanki o różnej wielkości do kawy, soków i wody - szt. 6, cooler - szt. 2, mudler - szt. 1, kubki barmańskie - szt. 2 oraz surowce niezbędne do prawidłowej realizacji programu kursu. 6. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić łącznie min. 240 godzin zajęć dla sześciu grup kursowych po 40 godzin dla każdej grupy. 7. Wykonawca przedłoży szczegółowy program kursu ze wskazaniem ilości godzin zajęć, uwzględniający zapisy w SIWZ. 8. Po zakończeniu kursu Wykonawca wyda uczestnikom kursu, osobno dla części kelnerskiej i barmańskiej, zaświadczenie o ukończeniu kursu i certyfikat w języku polskim i angielskim posiadający logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego oraz zapis o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - logotypy dostarczone przez Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków zgodnych z przepisami BHP w trakcie trwania kursu. 10. Dokumenty z kursu jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu kursu: a. listy obecności uczestników kursu, b. protokóły z egzaminu wewnętrznego z wynikami egzaminu (osobne dla części kursu z zakresu obsługi kelnerskiej i barmańskiej) c. karty egzaminacyjne, d. dziennik zajęć, e. protokół odbioru zaświadczenia i certyfikatów w języku polskim i angielskim, f. kserokopię zaświadczenia i certyfikatów w języku polskim i angielskim (poświadczoną za zgodność z oryginałem).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca, który złoży stosowne oświadczenie, będzie spełniać ten warunek
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga- wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: czterech min 30 godzinnych kursów kelner-barman dla grup liczących co najmniej 10 osób lub czterech min 20 godzinnych kursów kelnerskich dla grup liczących co najmniej 10 osób i czterech min 20 godzinnych kursów barmańskich dla grup liczących co najmniej 10 osób. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna przedstawienie przez Wykonawcę wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności lub wykonywania czynności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że każda z usług została wykonana należycie (np. odpowiednie referencje)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia. (Odpowiednia ilość narzędzi i wyposażenia). Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna przedstawienie przez Wykonawcę wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy niezbędnych do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować wykwalifikowaną kadrą dydaktyczną posiada-jącą co najmniej: -wykształcenie średnie, -przygotowanie pedagogiczne, -doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem za-mówienia (co najmniej 3 szkolenia poprowadzone i zakończone z zakresu kursu kelner-barman lub 3 szkolenia poprowadzone i zakończone z zakresu kursu kelnera i 3 szkolenia poprowadzone i zakończone z zakresu kursu barmana), Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna przedstawienie przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (przewidzianych do prowadzenia kursów), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca, który złoży stosowne oświadczenie, będzie spełniać ten warunek.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsu-hig.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Uslugowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu, ul. Bakończycka 11, 37-700 Przemyśl - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2012 godzina 14:30, miejsce: Szkół Uslugowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu, ul. Bakończycka 11, 37-700 Przemyśl - sekretariat (sekretariat czynny od pon. do piątku w godz. 8.30-14.30)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Szansa sukcesu współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr Konkursu 16/POKL/9.2/2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Zakup nowego samochodu dla Zarządu Dróg Miejskich w Przemyślu
- Zakup i wdrożenie klastra serwerów z współdzieloną pamięcią masową wraz z licencjami CAL oraz zakup switchy klasy Enterprise w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" ...
- Remonty cząstkowe nawierzchni ulic na terenie miasta Przemyśla w 2025 r.
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego.
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- "Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego seminarium dla przedstawicieli JST z woj. mazowieckiego z zakresu procedur i źródeł finansowania usług społecznych dla lokalnej społeczności (...)"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "ABC przedsiębiorczości z elementami e-marketingu"
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.