To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-06
Szczucin: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na realizację, w 2013 r., zadań inwestycyjnych finansowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz środków własnych do kwoty 2 764 865 zł.
Numer ogłoszenia: 315852 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253874 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczucin, ul. Wolności 3, 33-230 Szczucin, woj. małopolskie, tel. 014 6436278, faks (014) 643 64 90.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na realizację, w 2013 r., zadań inwestycyjnych finansowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz środków własnych do kwoty 2 764 865 zł..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na realizację, w 2013 r., zadań inwestycyjnych finansowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz środków własnych do kwoty 2764865 zł. Określenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: - główny przedmiot: 66.11.30.00-5 usługi udzielania kredytu Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości do kwoty 2764865,00 zł (słownie złotych: dwa miliony siedemset sześćdziesiąt cztery tysiące osiemset sześćdziesiąt pięć 00/100) w tym: - część A - w kwocie 1364865,00 zł z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w zakresie środków uzyskanych z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, - część B - w kwocie 1400000,00 zł z przeznaczeniem na bieżące finansowanie zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, w zakresie pokrycia zobowiązań własnych. Gmina Szczucin, w oparciu o: 1. wnioski Nr 117/2013/OW i Nr 116/2013/OW o dofinansowanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich realizacji zadań inwestycyjnych zamierza realizować w 2013 r. następujące Projekty: - Budowa parkingu i drogi dojazdowej (etap II) na działkach Nr 1125/1 i 182 położonych w m. Słupiec, - Budowa parkingu wraz z remontem chodnika przy Hali Widowiskowo-sportowej przy ul. Rudnickiego i ul. Polnej. 2. umowy o przyznanie pomocy z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 zawarte z Samorządem Województwa Małopolskiego zamierza realizować w 2013 r. następujące Projekty: - umowa Nr 00003-6921-UM0660036/12 z dnia 24.09.2012 r. - Remont i przebudowa placu targowego w miejscowości Szczucin - program Mój Rynek - umowa Nr 00020-6930-UM0630593/12 z dnia 02.10.2012 r. - Remont chodników w miejscowości Szczucin: ul. Marka, ul. Mickiewicza, ul. Piłsudskiego. Gmina Szczucin, po zakończeniu realizacji w/w Projektów, których termin zakończenia przewidziano w 2013 r., wystąpi do Samorządu Województwa Małopolskiego z wnioskiem o płatność końcową, na podstawie którego nastąpi zwrot do budżetu Gminy Szczucin środków finansowych wydatkowanych przez Gminę Szczucin na zapłatę zobowiązań z tytułu wykonania w/w robót budowlanych. Środki te zostaną przeznaczone na spłatę części przedmiotowego kredytu w kwocie 1364865,00 zł zaciągniętego z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w zakresie środków uzyskanych z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich. Pozostała część kredytu w kwocie 1400000,00 zł zaciągniętego z przeznaczeniem na bieżące finansowanie zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, w zakresie pokrycia zobowiązań własnych, zostanie spłacona począwszy od 30 czerwca 2014 r. w ciągu 10 lat, w każdym roku po dwie równe raty w kwocie 70000,00 zł, płatne w terminach do 30 czerwca i do 30 października każdego roku. Wymagania szczegółowe: 1. Waluta kredytu: złoty polski (PLN) 2. Okres spłaty kredytu: - w zakresie części A - spłata kredytu niezwłocznie po zrefundowaniu środków finansowych pochodzących z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, jednak nie później niż do dnia 31.12.2014 r. - w zakresie części B - 120 miesięcy od upływu okresu karencji tj. od 30 czerwca 2014 r. 3. Karencja spłaty kredytu: - w zakresie części A - do następnego dnia po dniu wpływu na rachunek bankowy Gminy Szczucin środków finansowych pochodzących z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich. - w zakresie części B - do 30 czerwca 2014 r. 4. Spłata kapitału - - w zakresie części A - jednorazowo lub w transzach, każdorazowo w wysokości kwoty środków zrefundowanych, pochodzących z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, w dniu roboczym następującym po dniu wpływu tych środków finansowych na rachunek Gminy Szczucin; - w zakresie części B - od upływu karencji tj. od 30.06.2014 r. w każdym roku po dwie równe raty w kwocie 70000,00 zł, płatne w terminach do 30 czerwca i do 30 października każdego roku, na podstawie informacji przekazanej przez bank. Dopuszcza się wstępne informowanie przez bank w drodze faxu w terminie 7 dni przed datą płatności rat kapitałowych. 5. Spłata odsetek następuje od dnia przekazania transzy kredytu w okresach kwartalnych, na koniec każdego miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy na podstawie zawiadomienia przesłanego przez bank. Dopuszcza się wstępne informowanie przez bank w drodze faxu w terminie 7 dni przed datą płatności odsetek. 6. Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu. 7. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. 8. Oprocentowanie - wg zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku: a) Stopa bazowa: średniomiesięczna stawka 1M WIBOR z miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej. b) Marża banku w wysokości procent kwoty kredytu - stała dla całego okresu kredytowania. c) Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanych kwot kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu, przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni, od dnia przekazania kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. 9. Dla przygotowania oferty wraz z ceną ofertową wykonawca zobowiązany jest przyjąć: - spłata odsetek następuje od dnia przekazania transzy kredytu w okresach kwartalnych, na koniec każdego miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy, - WIBOR 1M w wysokości 3,25 procent z dnia 30 kwietnia 2013 r. - kredyt będzie udzielony w jednej transzy w dniu 20 sierpnia 2013 r. - spłata kredytu w zakresie części A nastąpi do dnia 31 grudnia 2014 r. - marża kredytu w wysokości zaoferowanej w ofercie przetargowej - prowizja bankowa w wysokości zaoferowanej w ofercie przetargowej 10. Stała prowizja bankowa będzie naliczana każdorazowo od postawionej do dyspozycji transzy kredytu w wysokości procent transzy kredytu. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmniejszenia kwoty kredytu w przypadku zmniejszenia planu wydatków bez żadnych prowizji i opłat. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości spłaty kredytu przed terminem bez żadnych prowizji i opłat. 13. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu a nie do końca umowy. 14. Kredyt w kwocie 2764865 zł będzie dostępny jednorazowo lub w transzach najpóźniej do dnia 31 grudnia 2013 r. 15. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel In blanco z deklaracja wekslową. 16. Termin spłaty rat kredytu będzie wyglądał następująco: - w zakresie części A - spłata kredytu niezwłocznie po zrefundowaniu środków finansowych pochodzących z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, jednak nie później niż do dnia 31.12.2014 r. - w zakresie części B - : 30.06.2014 r. - 70 000,00 zł 30.10.2014 r. - 70 000,00 zł 30.06.2015 r. - 70 000,00 zł 30.10.2015 r. - 70 000,00 zł 30.06.2016 r. - 70 000,00 zł 30.10.2016 r. - 70 000,00 zł 30.06.2017 r. - 70 000,00 zł 30.10.2017 r. - 70 000,00 zł 30.06.2018 r. - 70 000,00 zł 30.10.2018 r. - 70 000,00 zł 30.06.2019 r. - 70 000,00 zł 30.10.2019 r. - 70 000,00 zł 30.06.2020 r. - 70 000,00 zł 30.10.2020 r. - 70 000,00 zł 30.06.2021 r. - 70 000,00 zł 30.10.2021 r. - 70 000,00 zł 30.06.2022 r. - 70 000,00 zł 30.10.2022 r. - 70 000,00 zł 30.06.2023 r. - 70 000,00 zł 30.10.2023 r. - 70 000,00 zł..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W SZCZUCINIE
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W SZCZUCINIE
- Bank Spółdzielczy w Szczucinie, ul. Dr Rudnickiego 5, 33-230 Szczucin, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 613534,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 508489,97
Oferta z najniższą ceną: 508489,97 / Oferta z najwyższą ceną: 509901,23
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Mińsk Mazowiecki, gminnych jednostek organizacyjnych oraz Biblioteki Publicznej
- "Udzielenie Gminie Gaworzyce kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań"
- Obsługa bankowa budżetu gminy Nowa Sucha i gminnych jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2028r.
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w kwocie 2 500 000,00 zł przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu Gminy i Miasta Tuliszków
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Prusice oraz jednostek organizacyjnych w latach 2025-2026 oraz zaciągnięcie przez Gminę Prusice kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w kwocie (...)
- Udzielenie kredytu długoterminowego
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.