eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyślibórzObsługa bankowa Urzędu Skarbowego w Myśliborzu wykonywana przez Wykonawcę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002, Nr 72, poz. 665 ze zm.) w siedzibie Zamawiającego i na terenie działania Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-26

Myślibórz: Obsługa bankowa Urzędu Skarbowego w Myśliborzu wykonywana przez Wykonawcę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002, Nr 72, poz. 665 ze zm.) w siedzibie Zamawiającego i na terenie działania Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 334727 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Myśliborzu , ul. Felczaka 18, 74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-95 7477232, faks 0-95 7477259.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us-mysliborz.is.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa Urzędu Skarbowego w Myśliborzu wykonywana przez Wykonawcę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002, Nr 72, poz. 665 ze zm.) w siedzibie Zamawiającego i na terenie działania Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.przyjmowanie gotówkowych wpłat podatków i niepodatkowych należności budżetowych, dla których poboru właściwy jest Zamawiający od podatników, płatników i poborców skarbowych, 2.dokonywanie wypłat w gotówce: nadpłat i kwot zwrotów podatku dochodowego od osób fizycznych oraz kwot zwrotów niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz posadający prawo do występowania w obrocie prawnym, nie posiadający zaległości we wnoszeniu podatków i opłat i nie posiadający zaległoci we wnoszeniu skadek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-mysliborz.is.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Myśliborzu, ul. Felczaka 18, 74-300 Myślibórz, w pokoju nr 214 tel. (095) 747 7232.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Myśliborzu, ul. Felczaka 18, 74-300 Myślibórz, w pokoju nr 214 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przyjmowanie gotówkowych wpłat podatków i niepodatkowych należności budżetowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyjmowanie gotówkowych wpłat podatków i niepodatkowych należności budżetowych, dla których poboru właściwy jest Zamawiający od podatników, płatników i poborców skarbowych w siedzibie Zamawiającego. Szacunkowa kwota wpłat dokonywanych za pośrednictwem Wykonawcy wyniesie ok. 6 900 000,00 zł w okresie realizacji umowy w przedmiocie zamówienia tj. 36 miesięcy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dokonywanie wypłat w gotówce: nadpłat i kwot zwrotów podatku dochodowego od osób fizycznych oraz kwot zwrotów niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokonywanie wypłat w gotówce: nadpłat i kwot zwrotów podatku dochodowego od osób fizycznych oraz kwot zwrotów niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym, dla podatników pozostających we właściwości miejscowej Zamawiającego w filiach Wykonawcy (punktach bankowych) w: a)Myśliborzu, b)Dębnie, c)Barlinku. Szacunkowa kwota ww. zwrotów wyniesie ok. 12 450 000,00 zł w okresie realizacji umowy tj. 36 miesięcy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.