Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-03-09
Ogłoszenie nr 40144 - 2017 z dnia 2017-03-09 r.
Cieszyn: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie instytucji szkolącej, której zadaniem będzie przeprowadzenie szkoleń w ramach Funduszu Pracy (część 1 i 2) oraz projektów: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie cieszyńskim (III) (część 3 i 4) i Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30+ zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Cieszynie (III) (część 5, 6 i 7) współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie cieszyńskim (III) (część 3 i 4) i Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30+ zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Cieszynie (III) (część 5, 6 i 7)
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie, krajowy numer identyfikacyjny
7231977700000, ul.
Plac Wolności
6,
43400
Cieszyn, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
338 514 991, e-mail
przetargi@poczta.pup.cieszyn.pl, faks
33 8514991 w. 175.
Adres strony internetowej (URL): http://pup.cieszyn.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://pup.cieszyn.ibip.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie Plac Wolności 6, 43-400 Cieszyn sekretariat, I piętro, pok. 11
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie instytucji szkolącej, której zadaniem będzie przeprowadzenie szkoleń w ramach Funduszu Pracy (część 1 i 2) oraz projektów: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie cieszyńskim (III) (część 3 i 4) i Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30+ zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Cieszynie (III) (część 5, 6 i 7) współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer referencyjny: DO-2610-5/WZ/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie instytucji szkolącej, której zadaniem będzie przeprowadzenie szkoleń w ramach Funduszu Pracy (część 1 i 2) oraz projektów: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie cieszyńskim (III)(część 3 i 4) i Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30+ zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Cieszynie (III) (część 5, 6 i 7) współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie podzielone zostało na siedem odrębnych części: Część 1 - przeszkolenie 7 osób bezrobotnych na kursie pn. Kurs kelnerski z nauką języka czeskiego; Część 2 - przeszkolenie 120 osób bezrobotnych na kursie pn. ABC Przedsiębiorczości; Część 3 - przeszkolenie 8 osób bezrobotnych na kursie pn. Kurs prawo jazdy kat. C; Część 4 - przeszkolenie 10 osób bezrobotnych na kursie pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG; Część 5 - przeszkolenie 6 osób bezrobotnych na kursie pn. Monter rusztowań budowlano-montażowych metalowych - montaż i demontaż; Część 6 - przeszkolenie 6 osób bezrobotnych na kursie pn. Kurs przygotowujący do zawodu kucharza. Część 7 - przeszkolenie 8 osób bezrobotnych na kursie pn. Obsługa i programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie - operator CNC
II.5) Główny kod CPV: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp dla części 2 zamówienia w zakresie i warunkach opisanych w punkcie 3.6. SIWZ.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/11/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada aktualny na 2017 rok wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. (Dz. U. Nr 236, poz. 2365, z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
- dysponuje lub będzie dysponował dla każdej części zamówienia wyposażeniem dydaktycznym i pomieszczeniem dostosowanym do potrzeb szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia, z zachowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska, koniecznym sprzętem i wyposażeniem sali wykładowej w rzutnik multimedialny szt. 1, - flipchart lub tablica szt. 1. Każdy uczestnik szkolenia musi mieć zapewniony jednakowy dostęp do sprzętu dydaktycznego oraz dodatkowo:
Wyłącznie dla części 1 - Kurs kelnerski z nauką języka czeskiego:
o każdy uczestnik szkolenia musi mieć własne stanowisko podczas zajęć praktycznych oraz samodzielne stanowisko ze sprawną technicznie kasą fiskalną,
o zapewnić wszystkim uczestnikom szkolenia niezbędną odzież ochronną dla zajęć praktycznych modułu 1 szkolenia odbywających się w zakładach gastronomicznych,
wyłącznie dla części 2 - Prawo jazdy kat. C:
o szkolenie musi odbyć się z zachowaniem przepisów spełniających wymagania ustawy Prawo o Ruchu Drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. (t. jedn. Dz. U. z 2017r., poz. 128) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2016r., poz. 280),
o Wykonawca musi dysponować minimum 1 samochodem ciężarowym, dostosowanym do prowadzenia nauki jazdy, wyprodukowanym nie wcześniej niż 11 lat temu (rocznik 2006 lub późniejszy). Ponadto Wykonawca powinien dysponować placem manewrowym, odpowiednim do przeprowadzenia części praktycznej szkolenia
dla części 4 - Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG :
o szkolenie musi się odbyć zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa Nr W-14/IS-41,
o każdy uczestnik szkolenia musi mieć zapewnione własne stanowisko spawalnicze podczas zajęć praktycznych,
o zapewnić wszystkim uczestnikom szkolenia odpowiednią odzież ochronną (w tym przyłbice spawalnicze (lub równoważne), fartuchy spawalnicze, rękawice) zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP w trakcie zajęć praktycznych modułu 1 i 2 szkolenia,
dla części 6 - Kurs przygotowujący do zawodu kucharza:
o każdy uczestnik szkolenia musi mieć własne stanowisko podczas zajęć praktycznych oraz samodzielne stanowisko ze sprawną technicznie kasą fiskalną,
o zapewnić wszystkim uczestnikom szkolenia niezbędną odzież ochronną dla zajęć praktycznych modułu 1 szkolenia odbywających się w zakładach gastronomicznych.
- Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą / osobami skierowanymi przez Wykonawcędo realizacji zamówienia publicznego:
dla części 1 - Kurs kelnerski z nauką języka czeskiego:
o dla modułu 1 (Kelner):
- co najmniej 2 osobami do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych w ośrodku szkoleniowym, które posiadają kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (tj. przeprowadziły co najmniej 2 szkolenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, związane z kursem kelnerskim),
- co najmniej 3 opiekunami praktyk do prowadzenia i nadzorowania zajęć praktycznych w zakładach gastronomicznych (na jeden zakład gastronomiczny musi przypadać jeden opiekun praktyk), którzy posiadają kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w nadzorze nad praktykantami/pracownikami,
Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania wyżej wymienionego warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia może wskazać trzy osoby, które będą spełniały wymagania Zamawiającego dotyczące kwalifikacji, doświadczenia oraz uprawnień do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych modułu 1.
o dla modułu 2 (kurs obsługi kas fiskalnych, terminali kart płatniczych) - co najmniej 1 osobą, która posiada kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (tj. przeprowadziła co najmniej 2 szkolenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, związane z kursem obsługi kas fiskalnych, terminali kart płatniczych),
o dla modułu 3 (nauka języka czeskiego przygotowująca do pracy w branży gastronomiczno-hotelarskiej) - co najmniej 1 osobą będącą lektorem języka czeskiego, która posiada kwalifikacje i doświadczenie w nauczaniu języka czeskiego na kursach (tj. przeprowadziła co najmniej 2 szkolenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, związane z kursem języka czeskiego),
o dla modułu 4 (poruszanie się po rynku pracy) - doradcą zawodowym lub psychologiem, posiadającym uprawnienia pedagogiczne i doświadczenie w zakresie prowadzenia modułu pn. Poruszanie się po rynku pracy,
dla części 2 - ABC przedsiębiorczości
o co najmniej 2 osobami, które posiadają kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w zakresie objętym tematyką szkolenia (tj. przeprowadziły co najmniej 2 szkolenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert z tematyki szkolenia),
dla części 3 - Kurs prawo jazdy kat. C:
o co najmniej 2 osobami, posiadającymi ważne legitymacje instruktora kat. C oraz spełniającymi wymagania ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o Ruchu Drogowym (t. jedn. Dz. U. z 2017r., poz. 128), które przeprowadziły co najmniej 2 szkolenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert z zakresu prawa jazdy kat. C,
o doradcą zawodowym lub psychologiem, posiadającym uprawnienia pedagogiczne i doświadczenie w zakresie prowadzenia modułu pn. Poruszanie się po rynku pracy,
dla części 4 - Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG:
o co najmniej 2 osobami, które posiadają kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (tj. przeprowadziły co najmniej 2 szkolenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, związane z kursem spawania metodą MAG),
o co najmniej 2 osobami, które posiadają kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (tj. przeprowadziły co najmniej 2 szkolenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, związane z kursem spawania metodą TIG),
o doradcą zawodowym lub psychologiem, posiadającym uprawnienia pedagogiczne i doświadczenie w zakresie prowadzenia modułu pn. Poruszanie się po rynku pracy,
dla części 5 - Monter rusztowań budowlano-montażowych metalowych - montaż i demontaż:
o co najmniej 2 osobami, które posiadają kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (tj. przeprowadziły co najmniej 2 szkolenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, związane z kursem montażysty rusztowań budowlano-montażowych metalowych),
o doradcą zawodowym lub psychologiem, posiadającym uprawnienia pedagogiczne i doświadczenie w zakresie prowadzenia modułu pn. Poruszanie się po rynku pracy,
dla części 6 - Kurs przygotowujący do zawodu kucharza:
o dla modułu 1 (Kucharz):
- co najmniej 2 osobami do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych w ośrodku szkoleniowym, które posiadają kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (tj. przeprowadziły co najmniej 2 szkolenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, związane z kursem kucharza),
- co najmniej 3 opiekunami praktyk do prowadzenia i nadzorowania zajęć praktycznych w zakładach gastronomicznych (na jeden zakład gastronomiczny musi przypadać jeden opiekun praktyk), którzy posiadają kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w nadzorze nad praktykantami/pracownikami,
Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania wyżej wymienionego warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia może wskazać trzy osoby, które będą spełniały wymagania Zamawiającego dotyczące kwalifikacji, doświadczenia oraz uprawnień do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych modułu 1.
o dla modułu 2 (kurs obsługi kas fiskalnych, terminali kart płatniczych) - co najmniej 1 osobą, która posiada kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
(tj. przeprowadziła co najmniej 2 szkolenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, związane z kursem obsługi kas fiskalnych, terminali kart płatniczych),
o dla modułu 3 (poruszanie się po rynku pracy) - doradcą zawodowym lub psychologiem, posiadającym uprawnienia pedagogiczne i doświadczenie w zakresie prowadzenia modułu pn. Poruszanie się po rynku pracy,
dla części 7 - Obsługa i programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie - operator CNC:
o co najmniej 2 osobami, które posiadają kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (tj. przeprowadziły co najmniej 2 szkolenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, związane z kursem operatora obrabiarek sterowanych numerycznie),
o doradcą zawodowym lub psychologiem, posiadającym uprawnienia pedagogiczne i doświadczenie w zakresie prowadzenia modułu pn. Poruszanie się po rynku pracy,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Niniejsze oświadczenie, dokumenty bądź informacje, o których wyżej mowa Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: - kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, - firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Powyższa informacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego niezwłocznie po otwarciu ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy, pełnomocnictwo, gdy ofertę podpisywał będzie pełnomocnik. Pełnomocnictwo załączane do oferty powinno mieć formę oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Kwaifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: o zmiany terminu wykonania zamówienia na skutek działań nie wynikających z winy Wykonawcy, ozmiany kadry prowadzącej, określonej w załączniku nr 5 do oferty pod warunkiem, że zmiana nie wynika z winy Wykonawcy, wyłącznie w przypadku: - udokumentowanej rezygnacji prowadzącego, choroby prowadzącego. Nowy prowadzący musi posiadać kwalifikacje: poziom wykształcenia i doświadczenie zawodowe (liczbę przeprowadzonych przez wykładowcę szkoleń grupowych w zakresie poszczególnej części zamówienia) na tym samym poziomie, co wskazany w ofercie, ozmiany miejsca odbywania szkolenia na skutek działań nie wynikających z winy Wykonawcy, ale szkolenia muszą być przeprowadzone w lokalizacjach określonych dla poszczególnych części.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20/03/2017, godzina: 9:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Kurs kelnerski z nauką języka czeskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie instytucji szkolącej, której zadaniem będzie przeprowadzenie szkolenia pn. Kurs kelnerski z nauką języka czeskiego w ramach Funduszu Pracy dla 7 osób bezrobotnych. Szczegółowy opis części zamówienia został zawarty w SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
2) Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: ABC Przedsiębiorczości
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie instytucji szkolącej, której zadaniem będzie przeprowadzenie szkolenia pn. ABC przedsiębiorczości dla 120 osób bezrobotnych. Zamawiający zakłada przeprowadzenie 10 edycji szkoleń liczących po 12 osób. Szczegółowy opis części zamówienia został zawarty w SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Kurs prawo jazdy kat. C
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie instytucji szkolącej, której zadaniem będzie przeprowadzenie szkolenia pn. Kurs prawo jazdy kat. C w ramach projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie cieszyńskim (III) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla 8 osób bezrobotnych. Szczegółowy opis części zamówienia został zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie instytucji szkolącej, której zadaniem będzie przeprowadzenie szkolenia pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG w ramach projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie cieszyńskim (III) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla 10 osób bezrobotnych. Szczegółowy opis części zamówienia został zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej | 40 |
Część nr: 5
Nazwa: Monter rusztowań budowlano-montażowych metalowych - montaż i demontaż
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie instytucji szkolącej, której zadaniem będzie przeprowadzenie szkolenia pn. Monter rusztowań budowlano-montażowych metalowych - montaż i demontaż w ramach projektu Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30+ zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Cieszynie (III) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla 6 osób bezrobotnych. Szczegółowy opis części zamówienia został zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej | 40 |
Część nr: 6
Nazwa: Kurs przygotowujący do zawodu kucharza
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie instytucji szkolącej, której zadaniem będzie przeprowadzenie szkolenia pn. Kurs przygotowujący do zawodu kucharza w ramach projektu Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30+ zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Cieszynie (III) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla 6 osób bezrobotnych. jskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla 6 osób bezrobotnych. Szczegółowy opis części zamówienia został zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej | 40 |
Część nr: 7
Nazwa: Obsługa i programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie - operator CNC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie instytucji szkolącej, której zadaniem będzie przeprowadzenie szkolenia pn. Obsługa i programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie - operator CNC w ramach projektu Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30+ zarejestrowanych
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Cieszynie (III) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla 8 osób bezrobotnych. Szczegółowy opis części zamówienia został zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej | 40 |
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Dostawy środków farmaceutycznych w ramach programów lekowych
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych powiatu cieszyńskiego w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z Gminy Cieszyn do szkół i placówek oświatowych w okresie od dnia 2 stycznia 2025 r. do dnia 22 grudnia 2025 r.
- Dostawa różnych produktów spożywczych, zbożowych, owoców i warzyw przetworzonych dla Zakładu Karnego w Cieszynie wraz z Oddziałem Zewnętrznym w Bielsku-Białej.
- Usługi hotelowe - Regionalne Mistrzostwa Ratownictwa Medycznego Cieszyn-Żywiec 2025
- Świadczenie obsługi prawnej Starostwa Powiatowego w Cieszynie oraz jednostek oświatowych Powiatu Cieszyńskiego i instytucji kultury
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na VII części
- "Kursy i szkolenia w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"- cz. 1"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli z podziałem na 9 części w ramach projektu pn. "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczniów szkół zawodowych z terenu powiatu puckiego".
- Szkolenia i kursy realizowane w ramach projektu "Inwestycja w przyszłość"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.