To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-19
Radom: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych
dla pracowników Policji KMP/KPP/KP nr sprawy 98/14
Numer ogłoszenia: 415240 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 342432 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla pracowników Policji KMP/KPP/KP nr sprawy 98/14.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia: PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW PROFILAKTYCZNYCH DLA PRACOWNIKÓW POLICJI KMP/KPP/KP Posiłek profilaktyczny to zupa z wkładką + gorący napój - posiłek musi posiadać wartość kaloryczną około 1500 kcal. 1.Z możliwością konsumpcji posiłku w punkcie gastronomicznym Wykonawcy zamówienia, przy czym siedziba Wykonawcy świadczącego usługi restauracyjne dla poszczególnych jednostek policji (dla zadania od 1 do 15) musi znajdować się w odległości 1000m od siedziby jednostki lub w obrębie administracyjnym miasta z koniecznością dowozu posiłku do danej jednostki policji. 2.Koszt surowca /posiłek/ 2,99 zł + 100% marży gastronomicznej - 5,98 zł Koszt surowca /napój/ 1,00 zł +100% marży gastronomicznej - 2,00 zł (napój) Wartość posiłku + napój gorący łącznie z należnym podatkiem VAT - 7,98 zł brutto 3.Marża gastronomiczna nie może przekroczyć 100% wysokości marży, jaką Wykonawca zaoferuje, nie może przekroczyć 100% kosztu surowca (wsadu) do przygotowania posiłków wg. ww. stawek. 4.Usługi restauracyjne świadczone będą dla pracowników Policji, KWP/KMP/KPP w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 15.00. Posiłki powinny być wydawane w czasie regulaminowych przerw w pracy, w zasadzie po 3-4 godzinach pracy (czas przerwy wynosi 30 min.). Zadanie, nazwa jednostki, oraz szacunkowa Ilość posiłków /szt./ 1.KP Pionki szt. 1, szacunkowa Ilość posiłków 110; 2.KMP Siedlce szt.3, szacunkowa Ilość posiłków 330; 3.KPP Białobrzegi szt.1, szacunkowa Ilość posiłków 110; 4.KPP Grójec szt.1, szacunkowa Ilość posiłków 110; 5.KPP Kozienice szt.1, szacunkowa Ilość posiłków 110; 6.KPP Lipsko szt. 1, szacunkowa Ilość posiłków 110; 7.KPP Maków Mazowiecki szt. 1, szacunkowa Ilość posiłków 110; 8.KPP Mława szt.2, szacunkowa Ilość posiłków 220; 9.KPP Ostrów Mazowiecka szt.1, szacunkowa Ilość posiłków 110; 10.KPP Płońsk szt.1, szacunkowa Ilość posiłków 110; 11.KPP Przasnysz szt.1, szacunkowa Ilość posiłków 110; 12.KPP Pułtusk szt.2, szacunkowa Ilość posiłków 220; 13.KPP Szydłowiec szt.1, szacunkowa Ilość posiłków 110; 14.KPP Wyszków szt.2, szacunkowa Ilość posiłków 220; 15.KPP Zwoleń szt.1, szacunkowa Ilość posiłków 110. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: nie wcześniej niż od 01.11.2014r. do 31.03.2015r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 5
Nazwa: KPP Kozienice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAR "POD SOSNĄ" S.C. BOGUSŁAWA SZEWCZYK, ANNA ROŻEK
jakie przetargi wygrała firma
BAR "POD SOSNĄ" S.C. BOGUSŁAWA SZEWCZYK, ANNA ROŻEK
- Bar Pod Sosną spółka cywilna Bogusława Szewczyk, Anna Rożek,, ul. Bohaterów Studzianek,, 26-900 Kozienice, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 812,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 833,80
Oferta z najniższą ceną: 833,80 / Oferta z najwyższą ceną: 833,80
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: KPP Lipsko
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Restauracja MARS Alicja Łygan, ul. Zwoleńska 2, 27-300 Lipsko, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 812,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 877,80
Oferta z najniższą ceną: 877,80 / Oferta z najwyższą ceną: 877,80
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: KPP Zwoleń
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Petrorad sp. z o.o, ul. Świętokrzyska 36/30/1, 00-116 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 812,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 877,80
Oferta z najniższą ceną: 877,80 / Oferta z najwyższą ceną: 877,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- "Dostosowanie zabudowanych nieruchomości gruntowych przy ul. Rynek 16 i Rwańska 1 w Radomiu do działalności muzealnej- etap II dokumentacja projektowo- kosztorysowa "
- Wyk. kompl. dokum. projekt. z pełn. nadzoru autorskiego dla zadania inwest. pn. "Termomodernizacja budynków jedn. org. Powiatu (ZSP w Iłży, ZS w Pionkach, DPS-y w Jedlance i Wierzbicy) - I etap
- Modernizacja instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej - budynek Auli Wydziału Ekonomii i Finansów Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego przy ul. Chrobrego 31a
- Budowa oświetlenia ul. Tęczowej w Radomiu
- Zakup profesjonalnego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz wysokiej klasy sprzętu fotograficznego na potrzeby Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu.
- Dostawa części komputerowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu (DZP.341.20.2025)
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich podczas kursów i szkoleń medycznych Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z podziałem na 9 zadań (części)
- Zakup usług hotelowych i gastronomicznych na potrzeby organizacji regionalnej konferencji szkoleniowej sędziów i asesorów sądowych czterech Wojewódzkich Sądów Administracyjnych
- Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych oraz sal konferencyjnych na potrzeby szkolenia dla Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny).
- Usługa cateringu wraz z serwisem kawowym na potrzeby organizacji posiedzeń Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego w Kielcach
- Świadczenie usługi cateringowej, wynajem sal wraz z cateringiem na potrzeby konferencji "NBC 2025 & PCBBE 2025" organizowanej przez IBIB PAN w Warszawie w dniach 16-18 czerwca 2025r.
- "USŁUGA REZERWACJI NOCLEGÓW W HOTELACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH DLA NOSPR"
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.