eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiecieKOMPLEKSOWA USŁUGA SPECJALISTYCZNEGO PRANIA ODZIEŻY I BIELIZNY SZPITALNEJ dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w im. dr. J. Bednarza w Świeciu oznaczenie sprawy DzV. 27. PN. 3. 2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-25

Świecie: KOMPLEKSOWA USŁUGA SPECJALISTYCZNEGO PRANIA ODZIEŻY I BIELIZNY SZPITALNEJ dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w im. dr. J. Bednarza w Świeciu oznaczenie sprawy DzV. 27. PN. 3. 2015
Numer ogłoszenia: 41933 - 2015; data zamieszczenia: 25.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25511 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza, ul. Sądowa 18, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 33 08 305, faks 52 33 24 541.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA USŁUGA SPECJALISTYCZNEGO PRANIA ODZIEŻY I BIELIZNY SZPITALNEJ dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w im. dr. J. Bednarza w Świeciu oznaczenie sprawy DzV. 27. PN. 3. 2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa specjalistycznego prania odzieży i bielizny szpitalnej: pościel płaska; odzież fasonowa; firany, zasłony, obrusy; koce; kołdry; poduszki; bielizna osobista; próbki przetargowe. 2. Wykonawca wykonuje usługę prania z częstotliwością 48 godzin w dni robocze a 72 godziny w przypadku dni wolnych i świąt. 3. Świadczenie usług pralniczych powinno odbywać się zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi w ilości całkowitej średnio około 6833,33 kg miesięcznie, codziennie z wyłączeniem dni uznanych za wolne (soboty, niedziele i święta). Szacunkowa ilość prania w okresie 12 miesięcy wynosi 82000 kg. Ilości podane są orientacyjnie i mogą ulec zmianie. 4. W zakres kompleksowych usług pralniczych wchodzi: 1) odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny i odzieży szpitalnej zgodnie z wymaganiami przepisów sanitarno-higienicznych tj.: a) odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny oraz odzieży pracowniczej odbywać się będzie na terenie Szpitala przy ul. Sądowej 18 w Świeciu w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego codziennie z wyłączeniem dni uznanych za wolne (soboty, niedziele i święta) w stałych godzinach od 700 do 900, b) przekazanie brudnej bielizny i odbiór czystej każdorazowo musi być potwierdzone pisemnie przez upoważnionego pracownika szpitala i przedstawiciela Wykonawcy na dowodzie druku zawierającym specyfikację asortymentowo - ilościową, c) zwrócona, czysta bielizna powinna być szczelnie zapakowana w worki foliowe odrębnie dla każdej komórki organizacyjnej, a w czasie transportu w dodatkowy worek tak, aby zabezpieczyć bieliznę przed powtórnym zabrudzeniem, d) bielizna wracająca powinna być złożona lewą stroną do wierzchu, e) fartuchy i mundurki szpitalne powinny być prasowane i dostarczane w stanie wiszącym i zafoliowanie, f) przyjęta przez Wykonawcę do prania partia bielizny i odzieży winna być zwrócona w całości przy kolejnym zwrocie bielizny Szpitalnej, g) transport musi odbywać się środkami transportu dostosowanymi do przewozu bielizny ogólnoszpitalnej brudnej i czystej z zachowaniem obowiązujących przepisów, h) czynności załadunkowe i rozładunkowe przeprowadzane będą przez pracownika Wykonawcy i będą wliczone w cenę usługi; 2) dokładne sortowanie i pakowanie bielizny i odzieży po praniu według uzgodnionych asortymentów do worków odrębnie dla każdej komórki organizacyjnej szpitala; 3) bieżącą reperacje bielizny i odzieży obejmującą: a) przyszywanie guzików, kieszeni, b) zaszywanie części rozprutych, c) inne drobne reperacje i naprawy uszkodzeń powstałych w czasie prania; 4) pranie wodne bielizny i odzieży suchej oraz mokrej wraz z: a) odplamianiem, b) dezynfekcją, dezynfekcją bielizny skażonej, odwszawianie, c) wybielaniem poszarzałego asortymentu, d) suszeniem, e) maglowaniem lub prasowaniem, f) zastosowaniem środków zmiękczających i antystatycznych do ostatniego prania koców, g) krochmaleniem i prasowaniem fartuchów lekarskich, mundurków pielęgniarskich, serwet bawełnianych i lnianych oraz firanek okiennych, h) segregowanie z jednoczesnym wyłączeniem sztuk podlegających kasacji. 5. Wykonawca w pomieszczeniu, w którym świadczy usługi zobowiązany jest posiadać barierę higieny strona czysta i strona brudna oddzielnie dla prania Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest na 2 dni przed dniem rozpoczęcia usługi wyposażyć Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu w worki do bezpiecznego transportu bielizny oraz bloczki z naszym asortymentem. Worki powinny być oznakowane w sposób widoczny. Worki powinny być w kolorach: niebieskie do dezynfekcji, różowe do dezynfekcji na oddział XIV. 7. Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza transport brudnej oraz czystej bielizny, spełniający wszystkie wymagania higieniczne. 8. Transport posortowanej bielizny czystej winien odbywać się w workach oznakowanych, zgodnie z wydaną specyfikacją przesyłową dla każdej komórki organizacyjnej szpitala. 9. Odzież fasonowa czysta winna być transportowana na wieszakach (max po 5 szt). 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzoną bieliznę Zamawiającego od momentu odebrania jej z magazynu bielizny brudnej, do czasu przekazania czystej bielizny bezpośrednio Zamawiającemu, którą bieliznę przekazał do pralni. 11. Różnice ilościowe i jakościowe strony będą wyjaśniać na bieżąco. 12. W przypadku zwrotu Zamawiającemu bielizny lub odzieży w ilości mniejszej niż przekazana do prania lub zwrotu partii zawierającej uszkodzoną bieliznę lub odzież, Zamawiającemu przysługuje prawo reklamacji. Fakt ten zostanie odnotowany w protokole reklamacji. 13. W przypadku reklamacji jakościowej prania, wynikającej z winy Wykonawcy, zobowiązany jest on do prawidłowego wykonania usługi prania asortymentu zareklamowanego w czasie do 72 godzin od odebrania reklamowanego towaru. 14. W przypadku reklamacji ilościowych prania, wynikających z winy Wykonawcy, zobowiązany jest on do zapłaty za utracony przedmiot lub kupno nowego tego samego typu w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji. W przypadku braku realizacji w terminie 14 dni zapłaty lub kupna nowego towaru przez Wykonawcę, Zamawiający dokona zakupu nowego towaru na koszt Wykonawcy. 15. Pranie winno być wykonywane przy zachowaniu technologii właściwej dla prania bielizny szpitalnej w celu uzyskania odpowiedniego efektu czystości, dezynfekcji, estetyki i trwałości bielizny. 16. Środki piorące i dezynfekcyjne używane do wykonania zamówienia: 1) muszą posiadać atest PZH, 2) być ujęte w wykazie PZH Preparaty dezynfekujące do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. 17. Dla preparatów biobójczych wymagane jest dodatkowo potwierdzenie zgłoszenia do rejestracji w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub dokument potwierdzający zarejestrowanie preparatu. 18. Opis wymaganego sposobu wykonywania przez Wykonawcę usług pralniczych: 1) usługi wykonywane będą w pomieszczeniach oraz przy użyciu maszyn i środków piorących Wykonawcy, 2) pralnia w której wykonywane będzie zamówienie winna posiadać barierę higieniczną, 3) środki biobójcze powinny cechować się właściwościami piorąco-dezynfekcyjnymi o szerokim spektrum działania w warunkach: a) temperatura minimum 60 0 C (w zależności od rodzaju bielizny), b) czas prania minimum 20 minut. 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1) kontroli w każdym czasie procesu prania oraz prawidłowości funkcjonowania pralni zgodnie z umową, w tym kontroli dokumentów zakupu środków piorących i dezynfekcyjnych, 2) kontroli dokumentacji procesów prania, 3) wglądu do protokołu kontroli przeprowadzonych przez nadzór sanitarno-epidemiologiczny, 4) wglądu do aktualnych kart charakterystyki środków piorących i dezynfekcyjnych. 20. W celu potwierdzenia jakości wykonanej usługi pralniczej pod względem czystości mikrobiologicznej, Wykonawca przedstawi kopie badań mikrobiologicznych czystości bielizny z miejsca wykonania usługi przeprowadzanych nie rzadziej niż 1 raz na kwartał. 21. Za wykonanie usług zgodnie z wymaganiami Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność przed Zamawiającym oraz przed uprawnionymi organami kontroli zewnętrznej. 22. Zapłata należności za dostarczony towar następować będzie przelewem po dostarczeniu i przyjęciu towaru oraz wystawieniu i doręczeniu faktury w terminie 30 dni. Za odpowiednie wydłużenie tego terminu Zamawiający przyzna ofercie dodatkowe punkty: 1 pkt za 45 dni, 2 pkt za 60 dni. 23.Strony dopuszczają możliwość ograniczenia lub zwiększenia wartości brutto umowy do 10% (plus - minus). O zmianie jednostronnie decyduje ZAMAWIAJĄCY. Z tego tytułu nie będą przysługiwały WYKONAWCY żadne roszczenia z wyjątkiem zapłaty ceny za wykonaną usługę...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE SP. Z O. O. 09-200 SIERPC, UL. BOJANOWSKA 2A, UL. BOJANOWSKA 2A, 09-200 SIERPC, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 208280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 208280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 212380,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.