eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnicy ,Śródmieście - południe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-03

Świdnica: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnicy ,Śródmieście - południe
Numer ogłoszenia: 43254 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, fax 074 8523110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnicy ,Śródmieście - południe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnicy ,Śródmieście - południe, dla obszaru ograniczonego: od zachodu - linią kolejową, od północy - ul. Komunardów, ul. Konopnickiej, ul. Franciszkańską, ul. Siostrzaną, ul. Przechodnią, ul. 1-go Maja, ul. Wrocławską, ul. Wodną, od wschodu ul. Mieszka I, ul. Równą, ul. Westerplatte, od południa ul. Śląską i ul. Sprzymierzeńców, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) oraz przepisami szczególnymi. Powierzchnia obszaru objętego planem - ok. 97,46 ha; Skala opracowania - 1: 1000

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium-3000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie Zamówienia winien spełniać następujące warunki: 1.prowadzić działalność tożsamą z przedmiotem niniejszego zamówienia w zakresie projektowania urbanistycznego zgodnie z Europejską Klasyfikacją Działalności (EKD - 74.20 A); 2.posiadać uprawnienia do wykonywania działalności związanej z wykonywaniem Zamówienia a także dysponować zespołem projektowym składającym się z osób zdolnych do wykonania zamówienia: a.w skład zespołu projektowego winny wchodzić osoby posiadające następujące potwierdzone uprawnienia: -urbanistyczne (co najmniej 1 osoba), -architektoniczne bez ograniczeń (co najmniej 1 osoba), -ww. osoby powinny przynależeć do właściwej izby zawodowej oraz posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach pełnionych samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), -minimum jedna z osób posiadających ww. uprawnienia powinna posiadać doświadczenie przy sporządzaniu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru miejskiego intensywnie zurbanizowanego (wielofunkcyjnego centrum miejskiego) w mieście liczącym powyżej 35 tysięcy mieszkańców porównywalnej powierzchni do przedmiotu opracowania t.j. 97,5 ha (z tolerancja 20% w dół); minimum 30% powierzchni opracowania musi byś objęte ochroną konserwatorską na podstawie przepisów ustawy z 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. Nr 162, poz. 1568, z poźn. zm.), b.ponadto w skład zespołu projektowego winny wchodzić osoby posiadające stosowne, udokumentowane wykształcenie do sporządzania: -projektów w specjalności: drogowej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych (co najmniej 1 osoba z każdej branży), -sporządzaniu prognozy skutków wpływu ustaleń planu na środowisko naturalne (co najmniej 1 osoba), -sporządzaniu prognozy finansowej wpływu ustaleń planu (co najmniej 1 osoba). 3.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym do wykonania Zamówienia. Wykonawca powinien wykazać się doświadczeniem zawodowym przy opracowywaniu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu i dat wykonania opracowań. W.w opracowania powinny spełniać następujące warunki: minimum trzy wykonane projekty miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w tym co najmniej jedno opracowanie mpzp wykonane na podstawie obecnie obowiązującej ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o porównywalnej powierzchni do przedmiotu opracowania t.j. 97,46 ha (z tolerancją 20 % w dół). 4.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie Zamówienia, 5.nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym Zamówieniem, z którego to dokumentu wynika, że oferent prowadzi działalność, tożsamą z niniejszym zamówieniem; 2.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać Zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z kserokopią odpowiednich uprawnień (określonych w pkt 3.2 SIWZ) oraz: -dla osoby posiadającej uprawnienia urbanistyczne - zaświadczenie o przynależności do izby zawodowej; -dla osoby posiadającej uprawnienia architektoniczne - zaświadczenie o przynależności do izby zawodowej oraz polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji w budownictwie na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 50 000 euro (słownie pięćdziesiąt tysięcy euro) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. Nr 220, poz. 2174); w przypadku osób, od których nie jest wymagane potwierdzenie posiadanych uprawnień, należy dostarczyć kopię dyplomu bądź inny dokument potwierdzający kwalifikacje - zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru oferty przetargowej. 3.oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania Zamówienia; 4.wykaz wykonanych projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Do przedstawionego wykazu należy załączyć: dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie. Przez dokument potwierdzający należy rozumieć referencje ze strony zleceniodawcy. Referencje powinny być wystawione imiennie dla osób, które będą wykonywać Zamówienie. W przypadku nie uchwalonych projektów mpzp, treść referencji winna zawierać informacje na jakim etapie procesu uchwalania znajduje się projektu planu. W treści referencji pożądane są informacje o technice sporządzania projektu planu oraz w przypadku projektów planów wykonanych w trybie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o sposobie przeprowadzenia dyskusji publicznej nad ustaleniami planu oraz wykonaniu prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. Brak ww. pożądanych informacji nie dyskwalifikuje dokumentu potwierdzającego. 4.dokument potwierdzający posiadanie lub dostęp do oprogramowania (licencje, dzierżawa, wypożyczenie), umożliwiającego wykonanie przedmiotu zamówienia w technice opracowania określonej w pkt. 2.4 SIWZ; 5.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest Ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ma sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych); 6.oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż posiada środki finansowe na realizację zamówienia oraz bieżących zobowiązań tj. płace, podatki, składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne na kwotę nie mniejszą niż 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 7.parafowany projekt umowy wraz z wypełnionym harmonogramem terminowym 8.jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wskazanego w pkt 4.1 SIWZ oraz oświadczeń nr 1, 7, 8 - załącznik nr 6 do oferty przetargowej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 9.Jeśli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Biuro Przetargów pok. 124 58-100 Świdnica ul. armii Krajowej 49.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski sala 305 58-100 Świdnica ul. armii Krajowej 49.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.