To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2018-09-04
Og³oszenie nr 500210941-N-2018 z dnia 04-09-2018 r.
Prezydent Miasta ¦widnicy: Przebudowa ulicy Ludwika Waryñskiego w ¦widnicy
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 584934-N-2018
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prezydent Miasta ¦widnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 57958900000,
ul. ul. Armii Krajowej
49,
58100
¦widnica, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
748 562 850, e-mail
mbp@um.swidnica.pl, faks
748 523 110.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um.swidnica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Przebudowa ulicy Ludwika Waryñskiego w ¦widnicy
Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):P-85/VII/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:4.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA : 1. Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa ul. Ludwika Waryñskiego w ¦widnicy". 2. Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest w Obrêbie geodezyjnym 0001 Osiedle M³odych, na nr dzia³ce 264. 3. Przedmiot niniejszego zamówienia bêdzie realizowany zgodnie z wiedz± budowlan±, przepisami szczególnymi, w oparciu o umowê, projekty budowlane i wykonawcze, zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na podstawie zg³oszenia wykonania robót budowlanych do Starostwa Powiatowego w ¦widnicy 4. Przedmiot zamówienia zosta³ szczegó³owo opisany w dokumentacji projektowej pn. "Przebudowa ul. Ludwika Waryñskiego w ¦widnicy" (dalej: Dokumentacja), sporz±dzonej w maju 2018 r. przez "VIA-ROMANA" drogi - projektowanie, nadzory Roman Konieczny, z siedzib±: 58-312 Stare Bogaczowice, ul. G³ówna 153F, obejmuj±cej: 1) Projekt budowlany (PB), 2) Projekt organizacji ruchu, 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) bran¿e: drogowa i sanitarna. 5. Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 6 powy¿ej, stanowi±ca Za³±cznik nr 9 do SIWZ wraz z przedmiarami robót stanowi±cymi Za³±cznik nr 10 do SIWZ znajduje siê na stronie internetowej Zamawiaj±cego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wgl±du w siedzibie Zamawiaj±cego - Urz±d Miejski w ¦widnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydzia³ Dróg - pok. 311. Uwaga! ? Za³±czone przedmiary robót nale¿y traktowaæ jako element dodatkowy, nie s³u¿±cy do obliczania ceny oferty. Przedmiar robót jest materia³em pomocniczym i pogl±dowym, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia i nie nale¿y mu przypisywaæ roli funkcji, o których mowa w § 4 ust.1 pkt. 3 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia02.09.2004 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 t.j.). ? Przedmiary robót za³±czono w celu u³atwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcê. Przedmiarów nie nale¿y wype³niaæ ani za³±czaæ do oferty. Uwaga! Je¿eli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywa³yby w odniesieniu do niektórych materia³ów lub urz±dzeñ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiaj±cy, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ materia³y lub urz±dzenia oferowane przez wykonawcê, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez zamawiaj±cego. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Pod pojêciem "minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe" Zamawiaj±cy rozumie wymagania dotycz±ce materia³ów lub urz±dzeñ zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy, wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia na etapie oceny i badania ofert. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wyst±pienia na etapie badania i oceny ofert do autora dokumentacji projektowej o opiniê na temat oferowanych materia³ów lub urz±dzeñ. Opinia ta mo¿e stanowiæ podstawê do podjêcia przez Zamawiaj±cego decyzji o przyjêciu materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych. 4.3 ZAKRES ROBÓT 1. Zakres robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia: 1) d³ugo¶æ projektowanego odcinka - 218 mb, 2) powierzchnia opracowania - 3.736 m2, 3) powierzchnia jezdni bitumicznej - 1.731 m2, 4) powierzchnia pasów postojowych - 894 m2, 5) powierzchnia chodników z kostki betonowej - 746 m2, 6) powierzchnia zjazdów z kostki betonowej - 58 m2, 7) monta¿ nowych krawê¿ników betonowych - 369 mb, 8) monta¿ nowych obrze¿y betonowych - 365 mb, 9) regulacje wysoko¶ciowe urz±dzeñ obcych - 11 szt., 10) budowa studzienek kd dn 500 - 4 szt., 11) budowa przykanalików PCV dn 160 - 38 mb, 12) zieleñ trawnikowa - 248 m2, 13) niezbêdne roboty rozbiórkowe - m. in. frezowanie nawierzchni bitumicznej, rozbiórka krawê¿ników, nawierzchni chodnikowych i inne. 2. Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest do: 1) wykonania wszelkich robót i czynno¶ci niezbêdnych do zrealizowania przedmiotu umowy z nale¿yt± staranno¶ci± oraz zgodnie zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi w przedmiotowym zakresie przepisami i normami, 2) wykonania robót budowlanych, które nie zosta³y wyszczególnione w przedmiarze robót, a s± konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym oraz szczegó³owymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, 3) opracowania na w³asny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objêtych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustaw± z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r. poz.1260)), Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegó³owych warunków technicznych dla znaków i sygna³ów drogowych oraz urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 wrze¶nia w sprawie szczegó³owych warunków zarz±dzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarz±dzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz.1729); projekt tymczasowej organizacji ruchu nale¿y uzgodniæ z Zamawiaj±cym, 4) obs³ugi geodezyjnej budowy a w szczególno¶ci sporz±dzenia po wykonaniu przedmiotu zamówienia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia oraz zg³oszenia orygina³u do Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w ¦widnicy, a kopii do Zamawiaj±cego. Dokumentacja powykonawcza dla Zamawiaj±cego, a w szczególno¶ci zaktualizowany plan zagospodarowania terenu powinien byæ przekazany w wersji papierowej i elektronicznej, numerycznej wersji wektorowej w formie zapisu dwg, dxf lub dgn. Wykonane w ramach przedmiotu zamówienia poszczególne elementy drogi (jezdnia, chodniki, miejsca postojowe, zjazdy) winny byæ zaznaczone na mapie odrêbnymi kolorami. Zamawiaj±cy wymaga dostarczenia powykonawczego zestawienia zawieraj±cego: - parametry wykonanych elementów drogi - d³ugo¶æ jezdni, chodników, obrze¿y i krawê¿ników; powierzchnie zjazdów i miejsc postojowych; rodzaj nawierzchni poszczególnych elementów drogi, itp.), - d³ugo¶æ wykonanych sieci oraz ich parametry ¶rednica rur, rodzaj materia³u, itp.), - ilo¶ci i typy montowanego osprzêtu i urz±dzeñ (studnie, itp.) 5) zorganizowania placu budowy (( zaplecze, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), 6) zabezpieczenia terenu objêtego robotami budowlanymi w tym przed dostêpem osób postronnych, oznakowania miejsca robót i utrzymywania tego oznakowania w nale¿ytym stanie przez ca³y czas budowy, 5) bie¿±cego wywozu materia³ów nieu¿ytecznych z terenu budowy na sk³adowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile bêdzie to konieczne (do 10 km), 6) utrzymania w czysto¶ci dróg publicznych, po których bêdzie odbywa³ siê ruch pojazdów budowy i transportuj±cych materia³y, wykonania inwentaryzacji i przegl±du stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarz±dcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeñ odszkodowawczych administratorów i zarz±dców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowi±zany do ich naprawy na w³asny koszt, który nie bêdzie podlega³ odrêbnej zap³acie i jest wliczony w cenê kontraktow±, 7) wykonania we w³asnym zakresie dokumentacji fotograficznej oraz inwentaryzacji przyleg³ego terenu celem oddalenia ewentualnych roszczeñ w³a¶cicieli, dotycz±cych uszkodzeñ spowodowanych przeprowadzonymi robotami - je¿eli Wykonawca nie dope³ni tego warunku, w przypadku ewentualnych roszczeñ odszkodowawczych w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, Wykonawca bêdzie zobowi±zany do naprawy uszkodzeñ na w³asny koszt; w przypadku ewentualnych uzasadnionych roszczeñ ze strony w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, Wykonawca zobowi±zany jest do natychmiastowego usuwania, w sposób docelowy, uszkodzeñ i awarii spowodowanych przez Wykonawcê, co nie podlega odrêbnej zap³acie i nie jest wliczone w cenê kontraktow± 8) uporz±dkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu s±siaduj±cego z placem budowy po zakoñczeniu wszystkich robót objêtych zamówieniem, 9) niezw³ocznego zawiadamiania Zamawiaj±cego o wszelkich zagro¿eniach lub nowych okoliczno¶ciach wynik³ych w trakcie prowadzenia robót, 10) sporz±dzenia planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, 11) zabezpieczenia wszystkich drzew i krzewów, w pobli¿u których bêd± prowadzone roboty ziemne, 12) wykonywania wszelkich innych czynno¶ci wynikaj±cych wprost z umowy, a tak¿e tych wynikaj±cych ze specyfiki danych robót, 3. Prace budowlane bêd± prowadzone na ca³ym obszarze objêtym przedmiotem zamówienia w sposób pozwalaj±cy na utrzymanie ruchu obs³uguj±cego przyleg³e tereny. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia dostêpu do wszystkich nieruchomo¶ci dla osób pieszych przez ca³y okres trwania budowy a tak¿e, w miarê mo¿liwo¶ci technologicznych, do umo¿liwienia przez ten okres dojazdu do nieruchomo¶ci oraz dostaw towaru; je¿eli ze wzglêdów technologicznych zaistnieje konieczno¶æ wstrzymania dojazdu do nieruchomo¶ci - Wykonawca ka¿dorazowo zobowi±zany jest do poinformowania o tym fakcie zainteresowane strony. 4. Wszelkie prace w pobli¿u istniej±cego uzbrojenia terenu (kable teletechniczne, energetyczne, przewody kanalizacyjne, wodoci±gowe, gazowe) nale¿y prowadziæ rêcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez w³a¶ciciela sieci. Przed rozpoczêciem robót przebiegaj±cych w pobli¿u istniej±cego uzbrojenia terenu, nale¿y próbnymi przekopami ustaliæ po³o¿enie tych sieci. Uszkodzenie elementów infrastruktury podziemnej nale¿y niezw³ocznie zg³osiæ zamawiaj±cemu i na w³asny koszt naprawiæ pod nadzorem przedstawiciela gestora zniszczonej sieci. Niewywi±zanie siê z w/w zadañ daje Zamawiaj±cemu prawo do zlecenia naprawy innemu wykonawcy wg stawek Pogotowia Energetycznego/ Wodoci±gowego/...,itp. na koszt Wykonawcy. 5. Wykonawca winien na czas realizacji robót ustawiæ i utrzymywaæ tablice informacyjne (informuj±ce mieszkañców o komunikacyjnych utrudnieniach, wykonywanych pracach drogowych, z przeprosinami za utrudnienia); w/w tablice nale¿y przywie¼æ z miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego (tj. z odleg³o¶ci ok. 2 km) a po zakoñczeniu robót odwie¼æ w to samo miejsce, 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za : 1) termin wykonania przedmiotu umowy, 2) jako¶æ wykonanych robót budowlanych, 3) nale¿yt± staranno¶æ przy realizacji zobowi±zañ umowy, 4) szkody wyrz±dzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4.5 INFORMACJE DODATKOWE DLA WYKONAWCY 1. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany w oparciu o: 1) Dokumentacjê, o której mowa w rozdz. 4.1, ust. 4, 2) dokumentacjê przetargow±, tj. dokumentacjê sporz±dzon± i udostêpnion± Wykonawcom przez Zamawiaj±cego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postêpowania przetargowego, obejmuj±c± w szczególno¶ci SIWZ wraz z za³±cznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynik³ymi w trakcie procedury przetargowej stanowi±cymi integraln± czê¶æ SIWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przes³anych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiaj±cego pismach. 2. Zakres robót do wykonania wynika z za³±czonej Dokumentacji, stanowi±cej Za³±cznik 9 do SIWZ. Przedmiary robót maj± charakter pomocniczy. Wykonawca zobowi±zany jest do ustalenia dok³adnej ilo¶ci robót. Z uwagi na wynagrodzenie rycza³towe, w przypadku, w którym oka¿e siê, ¿e rzeczywista ilo¶æ robót jest wiêksza od wcze¶niej za³o¿onej, Wykonawca nie bêdzie móg³ ¿±daæ dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak robót koniecznych do wykonania na podstawie Dokumentacji w przedmiarze, nie zwalnia Wykonawcy od ich wykonania. Ilo¶æ robót w przedmiarze Wykonawca winien skorygowaæ do wielko¶ci rzeczywistej, obliczonej na podstawie Dokumentacji, ewentualnych wizji, w³asnych pomiarów i analiz. 3. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania i przed³o¿enia Zamawiaj±cemu nastêpuj±cych dokumentów w terminie 14 dni od daty podpisania umowy kosztorysu opracowanego metod± kalkulacji uproszczonej zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno - u¿ytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130 poz. 1389, ze zm.). Poniewa¿ obowi±zuj±cym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie rycza³towe, kosztorys ten bêdzie wykorzystywany do obliczenia nale¿nego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odst±pienia od umowy, a wiêc w sytuacji uregulowanej w § 14 umowy. Bêdzie on tak¿e podstaw± do rozliczania "dodatkowych robót budowlanych" wykraczaj±cych poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia podstawowego w sytuacji gdy umowa zostanie zmieniona (aneksowana) na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Szczegó³owo zosta³o to opisane w § 12, ust. 11 wzoru umowy; W kosztorysie Wykonawca wska¿e roboty realizowane przez podwykonawców 4.6 GWARANCJE Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci na wszystkie wykonane roboty budowlane, licz±c od daty odbioru przedmiotu zamówienia na okres co najmniej 60 miesiêcy, na warunkach zgodnych z § 15 wzoru umowy i wzorem karty gwarancyjnej, z wy³±czeniem organizacji ruchu docelowego i zieleni dla których Wykonawca udziela gwarancji na okres nie krótszy ni¿: 1) 1 rok dla oznakowania poziomego, 2) 3 lata dla pozosta³ych elementów organizacji ruchu docelowego, licz±c od daty odbioru w/w elementów 3) 1 rok dla zieleni - licz±c od daty zg³oszenia wschodów trawy. Na wyroby gotowe okres gwarancji przyjmuje siê wg okresu gwarantowanego przez producenta tych wyrobów, przy czym dla kostki brukowej betonowej na okres nie krótszy ni¿: Wymagany okres rêkojmi 24 m-ce - na warunkach i zasadach okre¶lonych przepisami KC oraz zgodnie z warunkami okre¶lonymi w karcie gwarancyjnej. 4.7 INNE POSTANOWIENIA 1 Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych. 2 Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. 3 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, na kwotê nie wiêksz± ni¿ 50.000,00: Ewentualny zakres robót budowlanych zamówienia to roboty zwi±zane z przebudow± dróg takie jak: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, uk³adanie podbudów i nawierzchni chodników z kostki betonowej oraz nawierzchni ¶cieralnej jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej, uk³adanie krawê¿ników i obrze¿y betonowych, monta¿ i kana³ów, przewodów i urz±dzeñ kanalizacji deszczowej, roboty zwi±zane z oznakowaniem poziomym i pionowym, roboty konserwacyjno -naprawcze. W/w roboty budowlane zostan± udzielone na zasadach przewidzianych w umowie dla zamówienia podstawowego 4 Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji ka¿dego z zadañ (art. 29 ust. 3a ustawy PZP): 1) roboty rozbiórkowe i ziemne, 2) roboty monta¿owe sieci kanalizacji deszczowej, 3) wykonanie nawierzchni ¶cieralnej jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej, 4) wykonanie konstrukcji nawierzchni chodnika, miejsc postojowych, wjazdów, 5) ustawienie krawê¿ników i obrze¿y betonowych, 6) roboty naprawczo-konserwacyjne 5 Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przed³o¿enia najpó¼niej w dniu podpisania umowy z³±cznika zawieraj±cego sk³ad osobowy tych¿e pracowników; za³±cznik musi byæ aktualizowany na bie¿±co tj. za ka¿dym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej na budowie. Wymaganie powy¿sze zwiera równie¿ "Wzór umowy" - Za³±cznik nr 8 do SIWZ 6 Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci w zakresie jak w ust. 5, bêd± zatrudnieni na umowê o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666). 7 Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli zatrudnienia w/w osób przez ca³y okres realizacji wykonywanych przez niego czynno¶ci, w szczególno¶ci poprzez: 1) przedstawienie przez Wykonawcê kopii zanonimizowanych umów w zakresie danych osobowych (nie podlega anonimizacji imiê i nazwisko osób, które bêd± ¶wiadczyæ czynno¶ci na rzecz Zamawiaj±cego, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê wymiar etatu) zawartych przez Wykonawcê z pracownikami wykonuj±cymi czynno¶ci, o których mowa powy¿ej w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie d³u¿szym ni¿ 7 dni roboczych, 2) okazanie dokumentów potwierdzaj±cych bie¿±ce op³acanie sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê (wraz z informacj± o liczbie odprowadzanych sk³adek), które bêdzie mog³o przyj±æ postaæ za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u ZUS lub zanonimizowanych, z wyj±tkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzaj±cych zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie d³u¿szym ni¿ 7 dni roboczych, 3) sprawdzenie czy roboty budowlane bêd± wykonywane przez osoby wymienione w za³±czniku nr 4 do umowy, które zosta³y wskazane przez Wykonawcê. 8 Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê dokumentów, o których mowa w ust. 7, pkt 1 i 2, bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracê oraz bêdzie skutkowaæ naliczeniem kar umownych w wysoko¶ci okre¶lonej w §13, ust. 1, pkt 7 i 8 wzoru umowy za³±czonego do SIWZ, a tak¿e zawiadomieniem Pañstwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zast±pienia umowy o pracê z osobami wykonuj±cymi pracê na warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umow± cywilnoprawn±. 9 Kontrola, o której mowa w ust. 8 mo¿e byæ przeprowadzona bez wcze¶niejszego uprzedzenia.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:
nie
II.5) G³ówny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45232130-2, 45233290-8, 45112710-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/08/2018 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
371612.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ¦widnickie Przedsiêbiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
459939.19
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Rewitalizacja placu Grunwaldzkiego w ¦widnicy
- Budowa dróg wewnêtrznych: ulicy Grzybowej i Piaskowej oraz przebudowa ul. Mieszka I w miejscowo¶ci ¦widnica gm. ¦widnica.
- "Opracowanie projektu planu ogólnego Miasta ¦widnica"
- Bystrzyca - udro¿nienie rzeki w obrêbie stopnia wodnego Kraszowice - rejon ul. Przyja¼ni w ¦widnicy
- Wdro¿enie Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracj± z systemem INFOMEDICA dla Samodzielnego Publicznego Zespo³u Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy
- Monta¿ instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania pn. "Modernizacja kot³owni w budynku Zespo³u Szkó³ Ekonomicznych w ¦widnicy przy ul. Pionierów Ziemi ¦widnickiej 10"
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA MOSTKÓW W ZDROJOWEJ CZʦCI MIASTA
- MODERNIZACJA BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ W ¦WINICACH WARCKICH FILIA PIASKI WRAZ Z INFRASTRUKTUR¡ TECHNICZN¡
- Centrum aktywno¶ci i wypoczynku w Gminie Nawojowa
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie gminy Wa¶niów
- Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Gidle
- Poprawa stanu infrastruktury drogowo - mostowej na terenie Gminy Gidle
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.