eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w ¦widnicy w latach 2020 - 2022, w trybie cz±stkowym



Og³oszenie z dnia 2020-02-20



Og³oszenie nr 514717-N-2020 z dnia 2020-02-20 r.

Prezydent Miasta ¦widnicy: Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w ¦widnicy w latach 2020 - 2022, w trybie cz±stkowym
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta ¦widnicy, krajowy numer identyfikacyjny 57958900000000, ul. ul. Armii Krajowej  49 , 58-100  ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 748 562 850, e-mail mbp@um.swidnica.pl, faks 748 523 110.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.um.swidnica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.um.swidnica.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert w formie pisemnej za po¶rednictwem operatora pocztowego, kuriera lub dorêczenie osobiste
Adres:
Urz±d Miejski w ¦widnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, Wydzia³ Zamówieñ Publicznych i Przetargów, pok. 124, I p.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w ¦widnicy w latach 2020 - 2022, w trybie cz±stkowym
Numer referencyjny: P-11/III/20
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 4.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. "Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w ¦widnicy w latach 2020 - 2022, w trybie cz±stkowym 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) remont oznakowania poziomego, poprzez jego odnowienie - przez odnowienie oznakowania rozumie siê ka¿de nastêpne jego wykonanie, 2) malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego - przez malowanie z wytyczeniem rozumie siê pierwsze wykonanie oznakowania, 3) malowanie t³a pod kopertami dla niepe³nosprawnych i przejazdami rowerowymi 4) usuwanie nieaktualnych oznakowañ poziomych. 3. Kolejno¶æ i lokalizacja robót bêdzie ka¿dorazowo wskazana przez Zamawiaj±cego - przekazywanie dyspozycji w tym zakresie odbywaæ siê bêdzie drog± e -mailow± lub SMS-em. 4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia - warunki wykonania oraz wymagania dotycz±ce materia³ów u¿ywanych do wykonania zamówienia zawarte s± w: 1) Tomie II SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia - Szczegó³owe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (SST) do SIWZ, 2) Wzorze umowy 5. Dokumenty, o którym mowa w ust. 4 niniejszego rozdzia³u znajduj± siê na stronie internetowej Zamawiaj±cego www.bip.um.swidnica.pl w katalogu zamówienia publiczne, w miejscu og³oszenia niniejszego postêpowania. Uwaga! Je¿eli gdziekolwiek specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych lub dokumentacja projektowa wskazywa³yby w odniesieniu do niektórych materia³ów lub urz±dzeñ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ materia³y lub urz±dzenia oferowane przez wykonawcê, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez zamawiaj±cego. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Pod pojêciem "minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe" Zamawiaj±cy rozumie wymagania dotycz±ce materia³ów lub urz±dzeñ zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy, wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia na etapie oceny i badania ofert. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wyst±pienia na etapie badania i oceny ofert do autora dokumentacji projektowej o opiniê na temat oferowanych materia³ów lub urz±dzeñ. Opinia ta mo¿e stanowiæ podstawê do podjêcia przez Zamawiaj±cego decyzji o przyjêciu materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych. 6. Zakres zamówienia obejmuje: 1) remont oznakowania poziomego, poprzez jego odnowienie, w tym: a) remont oznakowania poziomego metod± cienkowarstwow± - do 100 m2 rocznie, b) remont oznakowania poziomego metod± grubowarstwow± - do 10 m2 rocznie 2) malowaniu z wytyczeniem oznakowania poziomego, w tym: a) malowaniu z wytyczeniem oznakowania poziomego metod± cienkowarstwow± - do 400 m2 rocznie, b) malowaniu z wytyczeniem oznakowania poziomego metod± grubowarstwow± - do 50 m2 rocznie, 3) malowaniu t³a pod kopertami dla niepe³nosprawnych i przejazdami rowerowymi, w tym: a) malowanie t³a pod kopertami metod± cienkowarstwow± (powierzchnia niebieska)- do 100 m2 rocznie, b) malowanie t³a pod przejazdami rowerowymi metod± cienkowarstwow± (pow. czerwona) - do 50 m2 rocznie, c) malowanie t³a pod przejazdami rowerowymi metod± grubowarstwow± (pow. czerwona) - do 50 m2 rocznie 4) usuwaniu nieaktualnych oznakowañ poziomych - do 100 m2 rocznie, 7. Roboty, o których mowa powy¿ej bêd± realizowane sukcesywnie, w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego. Wykonawca ma obowi±zek przyst±piæ do robót cz±stkowych na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego drog± e- mailow± lub SMS-em, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 10 dni roboczych. Uwaga! Do wyceny oferty Wykonawca przyjmie 5 przyjazdów rocznie na wezwanie Zamawiaj±cego 8. Termin przyst±pienia do realizacji robót cz±stkowych liczony jest od nastêpuj±cego dnia roboczego po dniu, w którym przekazano pisemne (drog± e-mailow± lub SMS-em) polecenie Zamawiaj±cego do wykonania robót cz±stkowych Uwaga! Ilo¶æ robót wyra¿ona w m2 dla poszczególnych grup robót przewidzianych do realizacji, o których mowa w rozdz. 4.1, ust. 6, stanowi maksymaln± ilo¶æ jednostek ¶wiadczenia rocznie dla danego rodzaju prac. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmniejszenia zakresu prac do 75 % zamówienia podstawowego rocznie. Rozliczenie poszczególnych prac bêdzie nastêpowa³o na podstawie obmiarów powykonawczych. 4.2 WSPÓLNY S£OWNIK ZAMÓWIEÑ PUBLICZNYCH CPV: 45.23.32.21-4 - malowanie nawierzchni 4.3 ZAKRES I WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Zakres zamówienia obejmuje roboty opisane w rozdz. 4.1, ust. 6. 2. Zakres przedmiotu zamówienia dla ka¿dego z zadañ obejmuje ponadto wykonanie wszelkich robót towarzysz±cych, niezbêdnych dla nale¿ytego wykonania zamówienia, w tym: 1) oznakowanie na czas prowadzenia robót, tj. wprowadzenie zatwierdzonej, standardowej organizacji ruchu w obszarze wykonywania robót, oraz oznakowanie pojazdów zabezpieczaj±cych i wykonuj±cych roboty, 2) wykonanie prac przygotowawczych, w tym przygotowanie nawierzchni do wykonania oznakowania, 3) zabezpieczenie ¶wie¿ego oznakowania, 4) ewentualny, bie¿±cy wywóz materia³ów nieu¿ytecznych na sk³adowisko odpadów oraz utylizacjê odpadów o ile bêdzie to konieczne (koszty wywozu i utylizacji ponosi Wykonawca). 5) utrzymanie ³adu i porz±dku na terenie pasa drogowego 6) niezw³oczne zawiadomienie Zamawiaj±cego o wszelkich zagro¿eniach lub nowych okoliczno¶ciach wynik³ych w trakcie prowadzenia robót. 3. Wykonawca ma obowi±zek posiadaæ n/w szablony: - grupa P-8 (strza³ki kierunkowe), - grupa P-9 ( strza³ki naprowadzaj±ce), - P-15 (trójk±t), - P-16 (STOP), - P-22 (BUS), - napisy: TAXI i WJAZD, - P-23 (rower), - P-24 (niepe³nosprawny). 4. Wykonawca podczas wykonywania zadania zapewni przejezdno¶æ dla ruchu ko³owego przez ca³y okres jego realizacji. 5. Oznakowanie poziome nale¿y wykonywaæ w godzinach nocnych tj. od godz. 1900 do 500 6. W przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych w godzinach nocnych /temperatura poni¿ej 5 oC lub wilgotno¶æ powy¿ej 85%/ Wykonawca, po uzyskaniu zgody Zamawiaj±cego, bêdzie wykonywa³ prace w ci±gu dnia poza godzinami szczytu tj. poza godzinami 6:00 - 9:00 i 13:00 - 17:00. W przypadku nie dotrzymania tego warunku, Zamawiaj±cy bêdzie nalicza³ kary umowne, zgodnie z zapisami §12, ust. 1, pkt. 5 wzoru umowy. -Za³±cznik 8 do SIWZ. 7. Zamówienie musi odpowiadaæ wymaganiom technicznym i terminowym okre¶lonym w niniejszej Specyfikacji. 8. Roboty nale¿y przeprowadzaæ w sposób zapewniaj±cy ci±g³o¶æ pracy i bezpieczeñstwo osób i mienia znajduj±cych siê w strefie zagro¿enia. Wszelkie koszty zwi±zane ze stratami przez niew³a¶ciwe zabezpieczenie robót bêd± obci±¿aæ Wykonawcê. 9. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególno¶ci ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1186), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1145) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Wykonawca robót musi zapewniæ wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególno¶ci z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotycz±cymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotycz±cymi wyrobów, materia³ów stosowanych w budownictwie. 4.3.GWARANCJE 1. Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci na: 1) malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego metod± cienkowarstwow±, 2) remont oznakowania poziomego metod± cienkowarstwow±, 3) malowanie t³a pod kopertami metod± cienkowarstwow± (powierzchnia niebieska), 4) malowanie t³a pod przejazdami rowerowymi metod± cienkowarstwow± (pow. czerwona), na nawierzchniach z kamienia naturalnego - co najmniej 3 miesi±ce, 1) malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego metod± grubowarstwow±, 2) remont oznakowania poziomego metod± grubowarstwow±, 3) malowanie t³a pod przejazdami rowerowymi metod± grubowarstwow± (pow. czerwona) na nawierzchniach z kamienia naturalnego - co najmniej 12 miesiêcy, 1) malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego metod± grubowarstwow± 2) remont oznakowania poziomego metod± grubowarstwow±, 3) malowanie t³a pod przejazdami rowerowymi metod± grubowarstwow± (pow. czerwona) na nawierzchniach asfaltowych, asfaltobetonowych i z kszta³tki betonowej - co najmniej 36 miesiêcy 1) malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego metod± cienkowarstwow±, 2) remont oznakowania poziomego metod± cienkowarstwow±, 3) malowanie t³a pod kopertami metod± cienkowarstwow± (powierzchnia niebieska), 4) malowanie t³a pod przejazdami rowerowymi metod± cienkowarstwow± (pow. czerwona), na nawierzchniach asfaltowych, asfaltobetonowych i z kszta³tki betonowej - co najmniej 6 miesiêcy 4.4. INNE POSTANOWIENIA 1 Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych. 2 Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. 3 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, na kwotê nie wiêksz± ni¿ 30.000,00 z³. netto (10.000,00 z³ rocznie), Ewentualny zakres robót budowlanych zamówienia to miêdzy innymi: malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego metod± cienkowarstwow±, odnowienie oznakowania poziomego metod± cienkowarstwow±, malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego metod± grubowarstwow±, odnowienie oznakowania poziomego metod± grubowarstwow±, malowanie t³a pod kopertami i przejazdami rowerowymi, usuniêcie zbêdnego oznakowania poziomego. W/w roboty budowlane zostan± udzielone na zasadach przewidzianych w umowie dla zamówienia podstawowego. 4 Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia na roboty budowlane lub us³ugi. 5 Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP): 1) malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego metod± cienkowarstwow±, 2) remont oznakowania poziomego metod± cienkowarstwow±, 3) malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego metod± grubowarstwow±, 4) remont oznakowania poziomego metod± grubowarstwow±, 5) malowanie t³a pod kopertami i przejazdami rowerowymi, 6) usuwanie zbêdnego oznakowania poziomego. 7. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przed³o¿enia najpó¼niej w dniu podpisania umowy -z³±cznika nr 4 do umowy zawieraj±cego sk³ad osobowy tych¿e pracowników; za³±cznik musi byæ aktualizowany na bie¿±co tj. za ka¿dym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej na budowie. Wymaganie powy¿sze zwiera równie¿ "Wzór umowy" -Za³±cznik nr 8 do SIWZ. 8. Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci w zakresie jak w ust. 5, bêd± zatrudnieni na umowê o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 z pó¼n. zm.). 9. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli zatrudnienia w/w osób przez ca³y okres realizacji wykonywanych przez niego czynno¶ci, w szczególno¶ci poprzez: 1) przedstawienie przez Wykonawcê kopii zanonimizowanych umów w zakresie danych osobowych (nie podlega anonimizacji imiê i nazwisko osób, które bêd± ¶wiadczyæ czynno¶ci na rzecz Zamawiaj±cego, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê wymiar etatu) zawartych przez Wykonawcê z pracownikami wykonuj±cymi czynno¶ci, o których mowa powy¿ej w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie d³u¿szym ni¿ 7 dni roboczych, 2) okazanie dokumentów potwierdzaj±cych bie¿±ce op³acanie sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê (wraz z informacj± o liczbie odprowadzanych sk³adek), które bêdzie mog³o przyj±æ postaæ za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u ZUS lub zanonimizowanych, z wyj±tkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzaj±cych zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie d³u¿szym ni¿ 7 dni roboczych, 3) sprawdzenie czy roboty budowlane bêd± wykonywane przez osoby wymienione w za³±czniku nr 4 do umowy, które zosta³y wskazane przez Wykonawcê. 10. Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê dokumentów, o których mowa w ust. 8, pkt 1 i 2, bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracê oraz bêdzie skutkowaæ naliczeniem kar umownych w wysoko¶ci okre¶lonej w §12, ust. 1, pkt 10 i 11 wzoru umowy za³±czonego do SIWZ, a tak¿e zawiadomieniem Pañstwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zast±pienia umowy o pracê z osobami wykonuj±cymi pracê na warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umow± cywilnoprawn±. 11. Kontrola, o której mowa w ust. 9 mo¿e byæ przeprowadzona bez wcze¶niejszego uprzedzenia. V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1 Termin zakoñczenia realizacji zamówienia ustala siê na 31 grudnia 2022 r. 2 Przedmiot zamówienia w przypadku obu zadañ bêdzie realizowany przez 3 kolejne lata - od 2020r. do 2022 r. 3 Roboty bêd± wykonywane sukcesywnie, w zale¿no¶ci od jego potrzeb Zamawiaj±cego. Wykonawca ma obowi±zek przyst±piæ do robót na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 10 dni roboczych.

II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 102131,25
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 3 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, na kwotê nie wiêksz± ni¿ 30.000,00 z³. netto (10.000,00 z³ rocznie), Ewentualny zakres robót budowlanych zamówienia to miêdzy innymi: malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego metod± cienkowarstwow±, odnowienie oznakowania poziomego metod± cienkowarstwow±, malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego metod± grubowarstwow±, odnowienie oznakowania poziomego metod± grubowarstwow±, malowanie t³a pod kopertami i przejazdami rowerowymi, usuniêcie zbêdnego oznakowania poziomego. W/w roboty budowlane zostan± udzielone na zasadach przewidzianych w umowie dla zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2022-12-31
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2022-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± 250.000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³otych
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e: b1 dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. koordynatorem, upowa¿nionym w imieniu Wykonawcy do zarz±dzania realizacj± umowy i do bezpo¶rednich kontaktów z Zamawiaj±cym, posiadaj±c± minimum trzyletnie do¶wiadczenie w wykonywaniu oznakowania poziomego dróg oraz uprawnienia w zakresie kierowania ruchem drogowym. b2 posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, tzn. w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ (równie¿ w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych, które jeszcze trwaj±) co najmniej 2 roboty budowlane, z których ka¿de polega³o na wykonaniu co najmniej 500 m2 oznakowania poziomego na drogach publicznych. Uwaga! a) przez zrealizowanie zadania nale¿y rozumieæ doprowadzenie co najmniej do podpisania protoko³u odbioru robót; b) przez jedno zadanie nale¿y rozmieæ zadanie zrealizowane w oparciu o jedn± umowê cywilnoprawn±;
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego (np. polisy), Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiaj±cego, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu lub kryterium selekcji. 2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; 3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za koordynowanie robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) pe³nomocnictwo z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru - pe³nomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie pe³nomocnictwo podpisane przez upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do reprezentowania w postêpowaniu (zgodnie z art. 23, ust. 2 ustawy Pzp). 2) pisemne zobowi±zanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia -Za³±cznik nr 5 do SIWZ. 3) w zakresie wskazanym w Za³±czniku nr 4 do SIWZ - o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 1.000,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c z³otych), przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w: 1) pieni±dzu; 2) porêczeniach bankowych, lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku PeKaO. S.A. I Oddzia³ w ¦widnicy nr rachunku 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie "Wadium w postêpowaniu nr P-11/III/20 na wykonanie zadania pn. "Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w ¦widnicy w latach 2020 - 2022, w trybie cz±stkowym". 4. W przypadku korzystania przez Wykonawcê z systemu umo¿liwiaj±cego dokonywanie natychmiastowych przelewów miêdzy kontami w ró¿nych bankach, Wykonawca zobowi±zany jest tak opisaæ tytu³ przelewu aby wynika³o z niego kto wp³aca wadium i jakiego przetargu dotyczy wp³ata. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w rozdz. X, ust. 3 niniejszej SIWZ, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert). 6. Zamawiaj±cy: 1) zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniê¿nej - dokument potwierdzaj±cy dokonanie przelewu wadium zosta³ za³±czony do oferty; 2) wymaga aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz - dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium zosta³ do³±czony w oryginale do oferty. 7. Uwaga !!! Z tre¶ci gwarancji/porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Uwaga !!! W tre¶ci gwarancji/porêczenia powinny znale¼æ siê informacje dotycz±ce elementów, które winno zawieraæ ¿±danie zap³aty tj. 1) ¿±danie zap³aty musi byæ podpisane przez Beneficjenta gwarancji lub osoby przez niego umocowane, ze wskazaniem podstawy umocowania, 2) ¿±danie zap³aty musi byæ oparte na zdarzeniach, które zasz³y w okresie wa¿no¶ci gwarancji, 3) ¿±danie zap³aty musi byæ dorêczone do ...................(podaæ nazwê i adres oraz adres poczty elektronicznej, na który zostanie przes³ane wezwanie ¿±dania zap³aty) najpó¼niej w terminie 3 dni po okresie wa¿no¶ci gwarancji w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem niewa¿no¶ci, 4) ¿±danie zap³aty musi zawieraæ oznaczenie rachunku bankowego, na który ma nast±piæ wyp³ata z gwarancji, 5) ¿±danie zap³aty musi wskazaæ przypadek okre¶lony w ust. 7 gwarancji, którego zaistnienie stanowi³o przyczynê zatrzymania wadium. 9. W tre¶ci ka¿dej gwarancji/porêczenia winien byæ podany adres poczty elektronicznej. 10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona. 11. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa Pzp.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa brutto60,00
Termin rozpoczêcia robót w trybie cz±stkowym, wyra¿ony w dniach 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

1. Wzór umowy, stanowi odpowiednio Za³±cznik nr 8 do SIWZ,


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:

1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowi±zany bêdzie do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy najpó¼niej w dniu jej zawarcia, w wysoko¶ci 5% ceny ca³kowitej brutto podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu; 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach okre¶lonych art. 148 ust. 2 ustawy PZP. 4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniê¿nej Zamawiaj±cy przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. 5. Z tre¶ci zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/porêczenia winno wynikaæ, ¿e bank, ubezpieczyciel, porêczyciel zap³aci, na rzecz Zamawiaj±cego w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego ¿±dania kwotê zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiaj±cego, bez odwo³ania, bez warunku, niezale¿nie od kwestionowania czy zastrze¿eñ Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiaj±cego jest uzasadnione czy nie. 6. W przypadku, gdy zabezpieczenie, bêdzie wnoszone w formie innej ni¿ pieni±dz, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu. 7. Zamawiaj±cy zwróci zabezpieczenie w wysoko¶ci 70% w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane. Zabezpieczenie w wysoko¶ci 30%, pozostawione zostanie na zabezpieczenie roszczeñ z tytu³u rêkojmi za wady i zostanie zwrócone nie pó¼niej ni¿ w 15 dniu po up³ywie okresu rêkojmi za wady.


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, i¿ przewiduje mo¿liwo¶æ istotnych zmian niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z wymienionych w niniejszym paragrafie okoliczno¶ci oraz okre¶la warunki zmian w ust. 4. niniejszego paragrafu umowy. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i musz± byæ zgodne z postanowieniami art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 4. W zakresie zastosowania art. 142 ust. 5 pkt. 1)-4) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia za poszczególne czynno¶ci wskazanego w stawkach jednostkowych w przypadku: 1) stawki podatku od towarów i us³ug, 2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych - je¿eli zmiany okre¶lone powy¿ej bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania niniejszej umowy przez Wykonawcê. 5. W zakresie zastosowania art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany istotnych postanowieñ umowy odno¶nie: 1) nale¿nego Wykonawcy wynagrodzenia w przypadku: a) ³±cznej kwoty wynagrodzenia, o której mowa w § 10 ust. 2 umowy, w zwi±zku z zapisem § 9 ust. 2, b) ³±cznej kwoty wynagrodzenia, o której mowa w § 10 ust. 1 umowy w podziale na lata, c) gdy ¶rednioroczny wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych publikowany przez Prezesa GUS wyka¿e wzrost lub obni¿kê cen o warto¶æ minimum 2 %. 2) terminu realizacji umowy lub poszczególnych czynno¶ci w przypadku: a) wyst±pienia si³y wy¿szej; b) wyst±pienia niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, które uniemo¿liwiaj± wykonanie us³ug zgodnie z normami techniczno - budowlanymi lub innymi przyjêtymi normami; c) wyst±pienia uzasadnionych okoliczno¶ci le¿±cych wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego, np. konieczno¶æ przesuniêcia terminu przekazania terenu prac, konieczno¶æ zmiany tymczasowej organizacji ruchu, zaistnia³ych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, które utrudniaj± lub uniemo¿liwiaj± prawid³owe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy lub poszczególnych czynno¶ci; d) wprowadzenia zmian w realizacji us³ugi spowodowanych nowymi technologiami i postêpem technicznym; e) wstrzymania wykonania us³ug lub nakazania ich zmiany przez uprawniony organ administracji publicznej; przy tym, termin mo¿e zostaæ przed³u¿ony nie wiêcej ni¿ o czas trwania okoliczno¶ci uzasadniaj±cych jego zmianê. 3) przyjêtego sposobu ¶wiadczenia us³ug w przypadku: a) zmian przepisów prawa lub norm obowi±zuj±cych w budownictwie; b) wprowadzenia zmian w ¶wiadczeniu us³ug spowodowanych nowymi technologiami i postêpem technicznym. 4) ³±cznej kwoty wynagrodzenia, o której mowa w § 10 ust. 1 umowy, w przypadku korekt finansowych wynikaj±cych ze zmian planu wydatków i dochodów lub zmiany uchwa³y bud¿etowej Gminy Miasto ¦widnica, czy te¿ pozyskanie dodatkowych ¶rodków finansowych. 5) ³±cznej kwoty wynagrodzenia, o której mowa w § 10 ust. 1 umowy, w przypadku zastosowania klauzuli waloryzacyjnej opisanej w § 18 umowy, 6) zmiany osób z personelu Wykonawcy wymaganym w SIWZ, przy czym proponowana osoba musi posiadaæ kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie zgodne z wymaganiami okre¶lonymi w SIWZ. Je¿eli zastêpowana osoba zosta³a imiennie wskazana w ofercie Wykonawcy proponowana osoba musi posiadaæ kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie w stopniu nie mniejszym ni¿ osoba zastêpowana (tj. osoba zastêpuj±ca musi posiadaæ kwalifikacje i do¶wiadczenie nie mniejsze, ni¿ kwalifikacje i do¶wiadczenie osoby wskazanej w ofercie Wykonawcy). 6. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia takiej zgody. 7. Zamawiaj±cy wyra¿a zgodê na odbieranie innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych za po¶rednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania - nr konta PEF NIP 8840024797 8. Wykonawca, o ile wyrazi na to zgodê, wysy³a/odbiera inne ustrukturyzowane dokumenty za po¶rednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania - nr konta .......................................
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-03-10, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.