Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-18
Konin: Opracowanie Studium rozwoju transportu zrównoważonego Obszaru
Funkcjonalnego Aglomeracji Konińskiej
Numer ogłoszenia: 526234 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koniński - Starostwo Powiatowe w Koninie , Al. 1 Maja 9, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 240 32 12, faks 63 240 32 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Studium rozwoju transportu zrównoważonego Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Konińskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Źródła i metody gromadzenia informacji przy opracowywaniu studium Przy opracowywaniu studium rozwoju transportu zrównoważonego Wykonawcy będą opierać się na danych statystycznych, przeprowadzonej wcześniej i dostarczonej przez Zamawiającego diagnozie i badaniach społecznych Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Konińskiej (raport z badań) oraz na konsultacjach społecznych, spotkaniach warsztatowych, które odbędą się w trakcie opracowywania dokumentu. Wszystkie wnioski, opinie i rekomendacje uzyskane w ramach dialogu społecznego powinny być wykorzystane przez Wykonawcę w opracowaniu studium rozwoju transportu zrównoważonego OFAK. Grupa docelowa Obszar Funkcjonalny Aglomeracja Konińska (liczba mieszkańców: 206 084 - dane GUS 2012) złożony z partnerów samorządowych: Miasto Konin (powiat grodzki), Powiat Koniński (powiat ziemski) oraz 14 gmin powiatu konińskiego: Miasto i Gmina Golina, Miasto i Gmina Kleczew, Miasto i Gmina Rychwał, Miasto i Gmina Ślesin, Miasto i Gmina Sompolno, Gmina Grodziec, Gmina Kazimierz Biskupi, Gmina Kramsk, Gmina Krzymów, Gmina Rzgów, Gmina Skulsk, Gmina Stare Miasto, Gmina Wilczyn i Gmina Wierzbinek. Proponowany sposób przeprowadzenia dialogu społecznego W trakcie prac nad opracowywaniem studium rozwoju transportu zrównoważonego OFAK zostaną przeprowadzone: a)konsultacje społeczne - wśród partnerów społeczno-gospodarczych, zwłaszcza lokalnych (m.in. mieszkańców, organizacji pozarządowych, podmiotów ekonomii społecznej). Konsultacji poddany zostanie wypracowany wstępny zestaw celów i kierunków rozwojowych OFAK. Wykonawca przygotuje merytoryczny zakres konsultacji z uwzględnieniem mieszkańców powiatu konińskiego i Miasta Konina dla studium rozwoju transportu zrównoważonego - min. 60 osób. b)spotkania warsztatowe na etapie tworzenia studium z przedstawicielami partnerów projektu tj. min. 2 spotkania warsztatowe, dotyczące m.in. analizy SWOT oraz wyznaczenia celów i zadań do zrealizowania, c)konsultacje ze Stałym Społecznym Zespołem Konsultacyjnym (raz na kwartał) d)konsultacje z Aglomeracyjnym Konwentem Samorządowym (raz na kwartał) Za zorganizowanie całego procesu konsultacji odpowiedzialny będzie Wykonawca, w tym zobowiązany będzie do zapewnienia środków niezbędnych do prowadzenia warsztatów i konsultacji społecznych (Zamawiający może udostępnić salę). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osoby (osób), która będzie prowadziła spotkania. Wielkość opracowania: Studium transportu zrównoważonego OFAK - min. 150 stron Studium rozwoju transportu zrównoważonego OFAK zostanie dostarczony Zamawiającemu w postaci: - elektronicznej - dwa nośniki CD lub DVD zawierający studium rozwoju transportu zrównoważonego w formie MS Word i dwa nośniki CD lub DVD zawierające dokument w formacie PDF, - oprawiony wydruk w sztywnej oprawie - 20 egzemplarzy Merytoryka i prawa autorskie Wykonawca odpowiada za merytoryczną stronę opracowania, błędy literowe, układ i zawartość. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek błędów w opracowaniu Wykonawca uwzględni uwagi Zamawiającego. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa autorskie do opracowania (zgodnie z § 7 wzoru umowy - załącznik nr 2 do SIWZ). Zgodność z innymi dokumentami Studium rozwoju transportu zrównoważonego OFAK powinno być zgodne z dokumentami lokalnymi, regionalnymi i krajowymi, których treść porusza tematykę opracowywanych dokumentów. Zakres tematyczny: 1. Studium powinno mieć charakter multimodalny, obejmujący wszystkie gałęzie transportu pasażerskiego i towarowego. 2. Syntetyczna diagnoza systemu transportowego: - Uwarunkowania zewnętrze; - Tendencje wpływające na rozwój transportu w regionie; - Dostępność transportowa na tle kraju; - Uwarunkowania wewnętrzne. 3. Diagnoza strategiczna systemu transportu zbiorowego: - Opis układu drogowego; - Układ linii transportu zbiorowego (MZK, PKS, PKP); - Charakterystyka organizatorów transportu zbiorowego; - Ocena i prognoza potrzeb przewozowych; - Finansowanie usług przewozowych; - Preferencje dotyczące wyboru rodzaju środków transportu; - Kierunki potencjalnych działań; - Pożądany standard usług przewozowych w przewozach o charakterze użyteczności publicznej; - Charakterystyka transportu indywidualnego; 5.Śródlądowy transport wodny; 6.Rozwój lokalnego transportu lotniczego; 7.Charakterystyka transportu towarowego (centra przeładunkowe, działalność logistyczna) 8.Budowa systemu ścieżek rowerowych i ruchu pieszych, 9.Organizacja i zarządzanie ruchem, 10. Bezpieczeństwo ruchu drogowego, 11.Badanie natężenia ruchu (na dworcu kolejowym, dworcu PKS, drogach krajowych, wojewódzkich i wybranych powiatowych przebiegających przez obszar aglomeracji; 50 punktów x 50 godzin) i badanie rentowności linii komunikacyjnych (min. 50 linii, dane płatne do pozyskania od lokalnych przewoźników), 12.Wyniki przeprowadzonych wcześniej badań społecznych w ramach projektu, 13.Przebieg konsultacji społecznych, 14.Prognoza oddziaływania na środowisko Studium transportu zrównoważonego OFAK, 15.Analiza SWOT systemu transportu, 16.Studium Rozwoju Transportu Zrównoważonego OFAK: Misja i wizja strategiczna oraz strategiczne obszary rozwojowe; - Priorytety strategiczne; - Cele strategiczne; - Działania strategiczne; - Narzędzia realizacji studium - Podmioty realizujące studium 17.Tryb i zasady monitoringu i ewaluacji postępów wdrażania studium Studium dodatkowo powinno dać odpowiedź na podstawowe cele: - poprawa dostępności obszarów aktywności gospodarczej oraz budowa nowych obszarów aktywności gospodarczej (w tym produkcyjnej, logistycznej i pozostałej usługowej), w celu wykorzystania położenia Aglomeracji Konińskiej w centrum Polski, przy autostradzie A2 oraz linii kolejowej E20 (korytrarz TEN-T); - integracja i modernizacja komunikacji miejskiej i PKS (w tym integracja taryfowa), z możliwością przystąpienia do systemu również innych przewoźników (np. prywatnych, wykonujących przewozy na zlecenie gmin i powiatu) - należy wykonać studium możliwości ekonomiczno-prawnych; - poprawa jakości i dostępności do dworców i przystanków kolejowych (z wykorzystaniem komunikacji samochodowej, rowerowej i autobusowej), gdyż miejscowości Aglomeracji położone są pewnym oddaleniu od dworców. Układ dokumentu powinien zawierać poniższe, podobne lub rozszerzone elementy: 1.Wstęp 2.Diagnoza systemu transportu - stan istniejący 3.Analiza SWOT 4.Polityka transportu (warianty polityki transportowej dla OFAK, cel generalny, cele szczegółowe oraz zasady realizacji polityki transportowej) 5.Określenie celów strategicznych 6.Zrównoważony plan rozwoju transportu (identyfikacja możliwych działań do zrealizowania, ocena możliwości działań wraz z szacunkiem kosztów i analizą wielokryterialną oraz wybór działań do realizacji) 7.Prognoza oddziaływania na środowisko 8.Określenie wartości docelowych wybranych wskaźników, 9.Tryb i zasady monitoringu i ewaluacji postępów wdrażania Studium. Harmonogram prac: Realizacja Studium rozwoju transportu zrównoważonego OFAK od daty zawarcia umowy do 30 listopada 2014 r: a)Przygotowanie oraz zaakceptowanie harmonogramu prac nad opracowaniem studium, propozycja ankiety na konsultacje społeczne oraz wstępna koncepcja zawartości studium (do 31 maja 2014 r.) b)Opracowywanie studium oraz przeprowadzanie dialogu społecznego (czerwiec - października 2014 r.) c)Projekt opracowanego studium (do 31października 2014 r.) d)Przedstawienie ostatecznej wersji studium rozwoju transportu zrównoważonego OFAK (do 30 listopada 2014 r.).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 90.71.14.00 - Usługi oceny oddziaływań na środowisko innych niż powodowanych przez branżę budowlaną .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożony przez Wykonawców załącznik nr 3, na zasadzie spełnienia- nie spełnienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 1 zamówienie dotyczące opracowania studium/strategii rozwoju transportu zrównoważonego JST lub Obszaru Funkcjonalnego liczącego co najmniej 100.000 mieszkańców i 1 usługę polegającą na sporządzeniu prognozy oddziaływania na środowisko dla dokumentu strategicznego obejmującego swoim zakresem obszar JST lub Obszar Funkcjonalny Należyte wykonanie potwierdzone zostanie stosownymi dokumentami w oryginale lub kserokopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykażą, że mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a)Osoba posiadająca doświadczenie w zakresie analiz społeczno-gospodarczych polegające na tym, że była członkiem zespołu w co najmniej jednym zadaniu porównywalnym rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia tj. sporządziła analizę do strategii/studium dla JST lub Obszaru Funkcjonalnego liczącego co najmniej 100.000 mieszkańców, b) Osoba posiadająca doświadczenie w zakresie moderowania spotkań podczas prac nad dokumentem strategicznym lub opracowaniem porównywalnym rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia tj. prowadziła warsztaty, spotkania itp. służące opracowaniu strategii/studium dla JST lub Obszaru Funkcjonalnego liczącego co najmniej 100.000 mieszkańców. c) Osoba posiadająca doświadczenie w zakresie opracowań strategicznych polegające na tym, że była członkiem zespołu w co najmniej jednym zadaniu porównywalnym rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia tj. opracowywała strategię/studium dla JST lub Obszaru Funkcjonalnego liczącego co najmniej 100.000 mieszkańców. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożony przez Wykonawców załącznik Nr 6, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykażą, że mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a)Osoba posiadająca doświadczenie w zakresie analiz społeczno-gospodarczych polegające na tym, że była członkiem zespołu w co najmniej jednym zadaniu porównywalnym rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia tj. sporządziła analizę do strategii/studium dla JST lub Obszaru Funkcjonalnego liczącego co najmniej 100.000 mieszkańców, b)Osoba posiadająca doświadczenie w zakresie moderowania spotkań podczas prac nad dokumentem strategicznym lub opracowaniem porównywalnym rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia tj. prowadziła warsztaty, spotkania itp. służące opracowaniu strategii/studium dla JST lub Obszaru Funkcjonalnego liczącego co najmniej 100.000 mieszkańców. c)Osoba posiadająca doświadczenie w zakresie opracowań strategicznych polegające na tym, że była członkiem zespołu w co najmniej jednym zadaniu porównywalnym rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia tj. opracowywała strategię/studium dla JST lub Obszaru Funkcjonalnego liczącego co najmniej 100.000 mieszkańców. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożony przez Wykonawców załącznik Nr 6, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożony przez Wykonawców załącznik Nr 3, na zasadzie spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
parafowany projekt umowy pełnomocnictwa (jesli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy: a) zgodnie z § 10 umowy, skład zespołu może być zmieniony w trakcie realizacji umowy po wcześniejszym przedstawieniu Zamawiającemu przez Wykonawcę pisemnej informacji o proponowanej zmianie, wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany oraz wyrażeniu pisemnej zgody przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy doświadczenie proponowanych osób będzie takie samo lub wyższe od doświadczenia wymaganego w warunkach udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 4.1.3 SIWZ. b) zgodnie z § 8 ust. 2 umowy termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku niedotrzymania przez Zamawiającego terminu przekazania materiałów, dokumentów i danych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia - o liczbę dni równą opóźnieniu udostępnienia materiałów, dokumentów i danych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Koninie
Aleje 1 Maja 9, 62-510 Konin
pok. 363, 364.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Koninie Aleje 1 Maja 9, 62-510 Konin pok. 168 (Kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Budowa siedziby Nadleśnictwa Konin wraz z zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką istniejącego budynku siedziby i budynku gospodarczego
- Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- DOSTAWA MLEKA I ARTYKUŁÓW MLECZNYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONINIE W 2025 ROKU
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONINIE W I PÓŁROCZU 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 5 "Plastuś" w 2025r.
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONINIE W I PÓŁROCZU 2025
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji umożliwiających realizację zadania dla budowy obwodnicy Swarzędza etap 3 na odcinku od DK nr 92 do ulicy Cmentarnej w Jasinie.
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Dobiegniew wraz z niezbędnymi opracowaniami. II
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu budynku przy ul. św. Elżbiety 3 we Wrocławiu
- Adaptacja pomieszczeń magazynowych na szatnię pracowniczą
- Przebudowa z rozbudową istniejącej hali magazynowej warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Hipolita Cegielskiego w Ziębicach.
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.