Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-04-17
Miastko: Remont ¶wietlic wiejskich w miejscowo¶ciach: Dolsko, G³odowo, Kamnica, Piaszczyna, ¦wierzenko, ¦wierzno, Trzcinno i remont O¶rodka Zdrowia w Wa³dowie gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie
Numer og³oszenia: 54453 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miastko , ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko, woj. pomorskie, tel. 059 8572081, faks 059 8572368.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.miastko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont ¶wietlic wiejskich w miejscowo¶ciach: Dolsko, G³odowo, Kamnica, Piaszczyna, ¦wierzenko, ¦wierzno, Trzcinno i remont O¶rodka Zdrowia w Wa³dowie gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu remontu ¶wietlic wiejskich w miejscowo¶ciach: Dolsko, G³odowo, Kamnica, Piaszczyna, ¦wierzenko, ¦wierzno, Trzcinno i remontu O¶rodka Zdrowia w Wa³dowie. Okre¶lenie przedmiotu zamówienia oraz wielko¶æ w odniesieniu do ¶wietlic w wymienionych miejscowo¶ciach zawarto w opisie czê¶ci zamówienia stanowi±cych zadania 1-8..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.11.11.00-9, 45.22.35.00-1, 45.23.32.00-1, 45.26.25.20-2, 45.33.11.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2, 45.41.00.00-4, 45.43.21.00-5, 45.32.10.00-3, 45.44.21.10-1, 45.44.30.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.11.31-1.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 15.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Przepisy prawa nie nak³adaj± obowi±zku posiadania uprawnieñ (koncesji, zezwoleñ, licencji) do wykonywania dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie upowa¿niaj±cych wykonawcê do ubiegania siê o udzielenie i realizacjê zamówienia bêd±cego przedmiotem niniejszego postêpowania
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W celu spe³nienia tego warunku wykonawcy zobowi±zani s± do dysponowania odpowiedni± wiedz± i do¶wiadczeniem niezbêdnym do wykonania zamówienia. Ocena spe³nienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu wyszczególnione w og³oszeniu i odpowiednio w czê¶ci 8.0. siwz, które wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± w celu potwierdzenia spe³niania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spe³niaæ wspólnie
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W celu spe³nienia warunku wykonawcy zobowi±zani s± do dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym niezbêdnymi do wykonania zamówienia. Ocena spe³nienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu wyszczególnione w og³oszeniu i odpowiednio w czê¶ci 8.0. siwz, które wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± w celu potwierdzenia spe³niania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spe³niaæ wspólnie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W celu spe³nienia warunku wykonawcy zobowi±zani s± do dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spe³nienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu wyszczególnione w og³oszeniu i odpowiednio w czê¶ci 8.0. siwz, które wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± w celu potwierdzenia spe³niania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spe³niaæ wspólnie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W celu spe³nienia warunku wykonawcy zobowi±zani s± do posiadania dostêpu lub dysponowania ¶rodkami finansowymi w wysoko¶ci zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. Ocena spe³nienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu wyszczególnione w og³oszeniu i odpowiednio w czê¶ci 8.0. siwz, które wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia wraz z ofert± w celu potwierdzenia spe³niania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spe³niaæ wspólnie
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. pe³nomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów za³±czonych do oferty; 2. dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, dzia³alno¶ci prowadzonej w formie spó³ki cywilnej) ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, ¿e zosta³o ono udzielone przez ka¿dego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie orygina³u, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiaj±cy przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego bêdzie ¿±da³ umowê reguluj±c± ich wspó³pracê;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji na wykonane roboty - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania istotnej zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty: 1) przed³u¿enia terminu wykonania umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy i uwarunkowane jest: a)wstrzymaniem robót przez zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach, za które wykonawca nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci tj. ze wzglêdu na potrzebê rozwi±zania problemów technicznych, które mog± pojawiæ siê w trakcie realizacji zamówienia w tym uzyskania opinii technicznej w zakresie okre¶lenia sposobu ich rozwi±zania, b)konieczno¶ci± dokonania zmian w dokumentacji projektowej na wniosek stron, je¿eli od ich wprowadzenia uzale¿nione jest dalsze prowadzenie robót - np. przeprojektowanie trasy przewodów c.o., lokalizacji kot³a itp. w celu usuniêcia ewentualnych kolizji ujawnionych na etapie wykonawstwa lub mo¿liwo¶ci uzyskania wy¿szej sprawno¶ci instalacji grzewczej, c)szczególnie niesprzyjaj±cymi warunkami atmosferycznymi tj. silnymi lub ci±g³ymi opadami deszczu wymuszaj±cymi zabezpieczenie obiektu i wstrzymanie robót do czasu ich ust±pienia. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w pkt 1 przed³u¿enie terminu wykonania umowy nast±pi o odpowiednio udokumentowany przez wykonawcê na pi¶mie okres trwania przes³anki, 2) zamiany przewidzianych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia materia³ów i urz±dzeñ na inne o takim samym przeznaczeniu o wy¿szych parametrach jako¶ciowych i technicznych ni¿ wynikaj±ce z siwz, pozwalaj±cych na osi±gniêcie wiêkszego stopnia sprawno¶ci urz±dzeñ bez zmiany ceny oferty
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastko.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Gmina Miastko, ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko, pokój nr 17, Op³ata za siwz 60 z³ - dotyczy wersji papierowej przekazanej na wniosek wykonawcy..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Urz±d Miejski w Miastku, ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko p. nr 19 ( I piêtro - sekretariat burmistrza).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - ¶wietlica Dolsko.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Rodzaj i zakres planowanych robót 1.1.remont schodów zewnêtrznych przed wej¶ciem: - rozbiórka schodów zewnêtrznych o konstrukcji betonowej niezbrojonej - 0,91 m3; - wykonanie schodów zewnêtrznych bet. wraz z podestem - 0,91 m3; - ob³o¿enie schodów p³ytkami typu gres schodowymi antypo¶lizgowymi (ryflowanymi) - 3,17 m2; - wywiezienie gruzu pochodz±cego z rozbiórki; 1.2. remont pod³ogi w budynku ¶wietlicy: - zerwanie posadzki cementowej w korytarzu i kuchni - 8,59 m2; - rozebranie pod³ogi z desek na sali ¶wietlicy - 56,26 m2 ; - rozebranie legarów - 58,50 m; - wykonanie posadzki cementowej - 64,85 m2; - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z foli polietylenowej - 64,85 m2; - wykonanie izolacji poziomej cieplnej z jednej warstwy p³yt styropianowych gr. 8 cm - 64,85 m2; - wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 7cm beton B-15 lub zaprawa cementowa M12 na siatce stalowej- 64,85 m2; - po³o¿enie p³ytek posadzkowych typu gres - 64,85 m2; - wykonanie cokolików z p³ytek posadzkowych - 50,88 m; - wywiezienie gruzy pochodz±cego z rozbiórki;.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.11.11.00-9, 45.22.35.00-1, 45.23.32.00-1, 45.43.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 15.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji na wykonane roboty - 5
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - ¶wietlica G³odowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Rodzaj i zakres planowanych robót: 1.1. wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ¶cian fundamentów (dwuwarstwowo lepikiem do murów otynkowanych dyserbitem) - 17,60 m2; 1.2. docieplenie coko³u w technologii lekkiej - mokrej 8 cm warstw± styropianu - 14,84 m2 1.3. docieplenie ¶cian zewnêtrznych w technologii lekkiej - mokrej 12 cm warstw± styropianu fasadowego na klej i ko³ki monta¿owe z metalowymi bolcami (min. 4 szt/m2) wzmocnion± siatk± z w³ókna szklanego z wierzchni± warstw± kolorowego tynku strukturalnego cienkowarstwowego akrylowego koloru ceglastego - 69,28 m2 z wymian± parapetów z blachy powlekanej koloru br±zowego;.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.32.10.00-3, 45.44.21.10-1, 45.44.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 15.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji na wykonane roboty - 5
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - ¶wietlica Kamnica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Rodzaj i zakres planowanych robót: 1.1.pokrycie dachu nad kot³owni± ¶wietlicy wiejskiej pap± termozgrzewaln± - 70,07 m2; 1.2.demonta¿ starych rynien, rur spustowych i monta¿ nowych rynien z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej br±zowej grubo¶ci 0,60 mm pó³okr±g³ych o ¶rednicy 15 cm o d³ugo¶ci 31,80 m i rur spustowych okr±g³ych o ¶rednicy 12 cm z blachy ocynkowanej powlekanej o grubo¶ci 0,50 mm o d³ugo¶ci 13,10 m; 1.3.monta¿ 3 grzejników 2 p³ytowych o wymiarach 600x3000 wraz z zaworami odcinaj±cymi i termostatycznymi; 1.4.malowanie sufitu o pow. 42,92 m2 w czê¶ci gospodarczej wraz z wyrównaniem pod³o¿a za pomoc± g³adzi gipsowej; 1.5.malowanie ¶cian w czê¶ci gospodarczej wraz z przygotowaniem pod³o¿a o pow. 74,90 m2..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.11.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 15.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji na wykonane roboty - 5
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - ¶wietlica Piaszczyna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Rodzaj i zakres planowanych robót: 1.1.roboty murowe: - rozbiórka ¶cian dzia³owych o pow. 41,14 m2 i wykonanie nowych ¶cian dzia³owych z betonu komórkowego ( suporeksu) o grubo¶ci 12 cm w pom. nr 4; 5 ; 6 o pow. 25,64 m2 ; - osadzenie kratek wentylacyjnych w ¶cianach - 2 szt.; - monta¿ wentylatorów elektrycznych w pomieszczeniach sanitarnych - 2 szt.; 1.2.tynki i ok³adziny wewnêtrzne: - wzmocnienie ¶cian za pomoc± wklejenia prêtów fi 6 w spoiny za pomoc± zaprawy wraz z wymian± uszkodzonych cegie³ i uzupe³nieniem tynków o pow. 45 m2 w pom. nr 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; - malowanie dwukrotne powierzchni wraz z przygotowaniem pod³o¿a: a)¶cian o pow. 219,31 m2 (pom. 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8); b)sufitów o pow. 47,424 m2 (pom. 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8); - pokrywanie p³ytkami powierzchnie ¶cian w pom. 2; 3; 4; 5 - pow. 40,67 m2 ; 1.3.roboty posadzkowe - rozebranie posadzki z p³ytek w pom. 4; 5 ; 6 - pow. 17,43m2 ; - u³o¿enie na warstwie wyrównawczej p³ytek z zachowaniem istniej±cego poziomu w pom. 4 ; 5 ; 6 -pow. 17,43m2 ; 1.4.roboty instalacyjne - prze³o¿enie instalacji elektrycznej wraz z jej uzupe³nieniem w pom. 4 ; 5; 6 - wykonanie instalacji przyzywowej dla osób niepe³nosprawnej w pom. 5.; - wykonanie podej¶æ wodno - kanalizacyjnych, monta¿ armatury ³azienkowej wraz z monta¿em uchwytów dla niepe³nosprawnych - (2 umywalki, 2 zlewozmywaki, 2 miski ustêpowe, pisuar) ; 1.5.stolarka okienna i drzwiowa - rozbiórka starej i monta¿ nowej stolarki drzwiowej w pom. 4; 5 - 3 szt..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.11.11.00-9, 45.23.32.00-1, 45.26.25.20-2, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2, 45.41.00.00-4, 45.43.21.00-5, 45.44.21.10-1, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 15.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji na wykonane roboty - 5
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - ¶wietlica ¦wierzenko.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Rodzaj i zakres planowanych robót: 1.1. dwukrotne malowanie sufitu drewnianego o pow. 150 m2 wraz z malowaniem belek odci±gowych 1.2. wybicie drzwi w ¶cianie i wstawienie drzwi wewnêtrznych p³ytowych wraz z o¶cie¿nic± 90; 1.3. uzupe³nienie p³ytek w pomieszczeniu socjalnym wraz z cokolikiem - pow. 15 m2.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5, 45.42.11.21-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 15.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji na wykonane roboty - 5
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - ¶wietlica ¦wierzno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Rodzaj i zakres planowanych robót 1.1.remont schodów zewnêtrznych przed wej¶ciem g³ównym do ¶wietlicy wiejskiej polegaj±cy na zbiciu starych p³ytek le¿±cych na schodach, przygotowaniu powierzchni i po³o¿eniu nowych p³ytek typu gres antypo¶lizgowych (ryflowanych) o pow. 10 m2 1.2. oczyszczenie kamiennego fundamentu budynku od strony frontowej i powleczenie preparatem impregnuj±cym o pow. 2,0 m2;.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.43.21.00-5, 45.23.32.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 15.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji na wykonane roboty - 5
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - ¶wietlica Trzcinno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Rodzaj i zakres planowanych robót 1.1.roboty murowe: - rozbiórka ¶cianki dzia³owej - 9,60 m2; - wykonanie ¶cianki dzia³owej z p³yt kartonowo gipsowych - 3,60 m2; - osadzenie kratki wentylacyjnej - 1 szt.; - wywiezienie gruzu z rozbiórki; 1.2. roboty posadzkowe - u³o¿enie w korytarzu na warstwie wyrównawczej p³ytek typu gres antypo¶lizgowych - 0,4 m2 ; 1.3. tynki i ok³adziny wewnêtrzne - dwukrotne malowanie powierzchni wraz z przygotowaniem pod³o¿a ¶cian i sufitu o pow. 20,0 m2 ; - u³o¿enie p³ytek na ¶cianie i pod³odze - 17 m2; 1.4. roboty instalacyjne - prze³o¿enie przewodów instalacji elektrycznej elektrycznych - 10,00 m wraz z monta¿em 5 punktów elektrycznych; - wykonanie podej¶cia wodno - kanalizacyjnego wraz z monta¿em zlewozmywaka z bateri±; 1.5. stolarka okienna i drzwiowa - monta¿ okienka podawczego PCV; - monta¿ drzwi wewnêtrznych p³ytowych;.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.23.32.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.42.11.31-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 15.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji na wykonane roboty - 5
CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 - O¶rodek Zdrowia w Wa³dowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Rodzaj i zakres planowanych robót 1.1 roboty murowe: - uzupe³nienie ¶cianek i zamurowanie otworów w ¶cianie z bloczków betonu komórkowego - rozbiórka ¶cian dzia³owych i wykonanie nowych ¶cian dzia³owych z bloczków betonu komórkowego o grubo¶ci 12 cm; - u³o¿enie nadpro¿y prefabrykowanych; - wykonanie wentylacji i osadzenie kratek wentylacyjnych w ¶cianach; - wywiezienie gruzu; W.w roboty nale¿y wykonaæ zgodnie z dokumentacja projektow± bran¿y architektonicznej. 1.2.tynki i ok³adziny wewnêtrzne: - uzupe³nienie tynków wewnêtrznych z zaprawy cementowo wapiennej na ¶cianach i stropach; - wykonanie g³adzi jednowarstwowej o grubo¶ci 3 mm z gipsu szpachlowego na pod³o¿u z tynku; - zas³oniêcie otworów okiennych p³ytami kartonowo - gipsowymi na ruszcie metalowym (pom. nr 4 i nr 6 - Rys. nr 1 inwentaryzacja); - malowanie powierzchni ¶cian i sufitów (pom. 5; 6; 7; 8; 9 rys. rzut parteru); - licowanie ¶cian p³ytkami na zaprawie klejowej (w pom. 5; 8; 9); W.w roboty nale¿y wykonaæ zgodnie z dokumentacja projektowa bran¿y architektonicznej. 1.3.roboty posadzkowe - wykonanie pod³ogi wraz z rozbiórk± wg rys. nr 4 przekrój A-A (bran¿a budowlana) 1.4.stolarka okienna i drzwiowa - wstawienie drzwi z o¶cie¿nicami 70 - 1 szt. - wstawienie drzwi z o¶cie¿nicami 90 - 3 szt. - wstawienie drzwi z o¶cie¿nicami 100- 1 szt. W.w roboty nale¿y wykonaæ zgodnie z dokumentacja projektowa bran¿y architektonicznej. 1.5. roboty elektryczne - budowa wewnêtrznej linii zasilaj±cej, instalacji o¶wietlenia, instalacji gniazd wtykowych wraz monta¿em tablicy TG/TL w pomieszczeniach objêtych przedmiotem zamówieniem (rys. nr 1; nr 2; nr 3; nr;4; nr 5 - bran¿a elektryczna) - monta¿ systemu alarmowego w toalecie dla osób niepe³nosprawnych; 1.6. roboty instalacyjne - wykonanie podej¶æ wodno - kanalizacyjnych, monta¿ armatury ³azienkowej wraz z monta¿em uchwytów dla niepe³nosprawnych - (2 umywalki, 1 zlewozmywaki, 2 miski ustêpowe, pisuar) w pomieszczeniach objêtych przedmiotem zamówieniem (rys. nr 1; nr 2; nr 3 bran¿a sanitarna); - monta¿ instalacji c.o. wraz z grzejnikami w pomieszczeniach objêtych przedmiotem zamówieniem (rys. nr 4 bran¿a sanitarna);.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.11.11.00-9, 45.23.32.00-1, 45.26.25.20-2, 45.33.11.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2, 45.41.00.00-4, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.42.11.31-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 15.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji na wykonane roboty - 5
INNE PRZETARGI Z MIASTKA
- Dostawa produktów leczniczych II
- Us³uga ¶wiadczenia obs³ugi prawnej dla Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. Z o.o.
wiêcej: przetargi w Miastku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych "PSZOK"
- Przebudowa budynku g³ównego biblioteki publicznej w ramach przedsiêw. Prace budowlane, dostawa i monta¿ platformy/podno¶nika dla niepe³nospraw. i matek z dzieæmi w budynku g³ównym WiMP w Gdañsku
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyleg³ymi w Lesznie
- PRZEBUDOWA ALEJEK PARKOWYCH WRAZ Z MONTA¯EM ELEMENTÓW MA£EJ ARCHITEKTURY I NASADZENIAMI REALIZOWANA W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- DZP.26.228.2024 Umowa ramowa na roboty w bran¿y elektrycznej w zakresie napraw g³ównych, bie¿±cych konserwacji, dora¼nej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych i zabezpieczenia awarii
- Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazw±: "Przebudowa i doposa¿enie Szpitalnego Oddzia³u Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Ja¶le"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.