eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › "Remont dachu budynku przy ul. Franciszkañskiej 7 w ¦widnicy w ramach zadania inwestycyjnego: "Termomodernizacja i przebudowa budynku przy ul. Franciszkañskiej 7"

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-06-17



Og³oszenie nr 551563-N-2020 z dnia 2020-06-17 r.

Prezydent Miasta ¦widnicy: "Remont dachu budynku przy ul. Franciszkañskiej 7 w ¦widnicy w ramach zadania inwestycyjnego: "Termomodernizacja i przebudowa budynku przy ul. Franciszkañskiej 7"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta ¦widnicy, krajowy numer identyfikacyjny 57958900000000, ul. ul. Armii Krajowej  49 , 58-100  ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 748 562 850, e-mail mbp@um.swidnica.pl, faks 748 523 110.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.um.swidnica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bip.um.swidnica.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.um.swidnica.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert w formie pisemnej za po¶rednictwem operatora pocztowego, kuriera lub dorêczenie osobiste.
Adres:
Urz±d Miejski w ¦widnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, Wydzia³ Zamówieñ Publicznych i Przetargów, pok. 124, I p.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Remont dachu budynku przy ul. Franciszkañskiej 7 w ¦widnicy w ramach zadania inwestycyjnego: "Termomodernizacja i przebudowa budynku przy ul. Franciszkañskiej 7"
Numer referencyjny: P-52/VII/20
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Remont dachu budynku przy ul. Franciszkañskiej 7 w ¦widnicy w ramach zadania inwestycyjnego: "Termomodernizacja i przebudowa budynku przy ul. Franciszkañskiej 7", w zakres którego wchodz± m.in. : - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - Wymiana i naprawa elementów drewnianych stropu i wiê¼by dachowej, - Roboty murowe, - Pokrycie dachowe, obróbki blacharskie, instalacja odgromowa, - Wykonanie rynien dachowych i rur spustowych z blachy cynkowej gr. 0,55 mm 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia. 2.1. Roboty budowlane realizowane bêd± zgodnie z opracowan± dokumentacj± projektow± przez Pracownie Projektowo - Wykonawcz± Mgr in¿. Jacek Krawczyñski. 2.2. Szczegó³owy zakres robót okre¶la dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowi± za³±cznik do niniejszej specyfikacji i wraz z przedmiarami robót znajduj± siê na stronie internetowej Zamawiaj±cego www.bip.um.swidnica.pl w katalogu zamówienia publiczne. 2.3. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania robót budowlanych, które nie zosta³y wyszczególnione w przedmiarze robót, a s± konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektami budowlanymi, wykonawczymi oraz szczegó³owymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Za³±czony do dokumentacji projektowej przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót stanowi± formê informacyjn± w zakresie ilo¶ci oraz technologii wykonywanych robót i jest wy³±cznie materia³em pomocniczym. Kalkulacja Wykonawcy winna stanowiæ wycenê kompletu robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiaru nie nale¿y wype³niaæ ani za³±czaæ do oferty. Uwaga! Je¿eli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywa³yby w odniesieniu do niektórych materia³ów lub urz±dzeñ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiaj±cy, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ materia³y lub urz±dzenia oferowane przez wykonawcê, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez zamawiaj±cego. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Pod pojêciem "minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe" Zamawiaj±cy rozumie wymagania dotycz±ce materia³ów lub urz±dzeñ zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy, wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów do oferty, uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wyst±pienia do autora dokumentacji projektowej o opiniê na temat oferowanych materia³ów lub urz±dzeñ. Opinia ta mo¿e stanowiæ podstawê do podjêcia przez Zamawiaj±cego decyzji o przyjêciu materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych, a w przypadku negatywnej opinii oferta zostanie odrzucona, jako niezgoda z SIWZ. 2.4. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany w oparciu o: 2.4.1. dokumentacjê projektow±, o której mowa w ust. 2 pkt 2.1. i 2.2. powy¿ej, 2.4.2. dokumentacjê przetargow±, tj. dokumentacjê sporz±dzon± i udostêpnion± Wykonawcom przez Zamawiaj±cego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postêpowania przetargowego, obejmuj±c± w szczególno¶ci SIWZ wraz z za³±cznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynik³ymi w trakcie procedury przetargowej stanowi±cymi integraln± czê¶æ SIWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przes³anych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiaj±cego pismach. 2.5. Warunki wykonywania robót. 2.5.1. Przedmiot umowy bêdzie realizowany zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa, obowi±zuj±cymi normami, zasadami bhp, dokumentacj± projektow±, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedz± techniczn±, zaleceniami nadzoru autorskiego i inwestorskiego, zgodnie z wykonanym przez Kierownika budowy planem BIOZ oraz zgodnie z re¿imem technologicznym, okre¶lonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materia³ów i urz±dzeñ. 2.5.2. Wprowadzenie Wykonawcy na budowê nast±pi w terminie do 10 dni roboczych od daty podpisania niniejszej umowy. 2.5.3. Zamawiaj±cy zapewnia nadzór autorski i inwestorski. 2.5.4. Wszystkie u¿yte do budowy materia³y musz± byæ nowe i odpowiadaæ parametrom podanym w projekcie, musz± posiadaæ odpowiedni atest i ¶wiadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje, zezwalaj±ce na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te, przed ich dostarczeniem na plac budowy, po zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru, nale¿y przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu. 2.5.5. Niezbêdne do wykonania przedmiotu umowy materia³y zostan± zakupione i dostarczone na teren budowy przez Wykonawcê i bêd± stanowiæ jego koszt. Materia³y te musz± odpowiadaæ, co do jako¶ci wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 2.5.6. Wykonawca obowi±zany jest do stosowania wy³±cznie wyrobów budowlanych nadaj±cych siê do stosowania w budownictwie, tj. wyroby spe³niaj±ce w ca³o¶ci wymogi okre¶lone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 215). 2.5.7. Wykonawca zapewnia sprawowanie kierownictwa budowy przez osoby posiadaj±ce odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalno¶ciach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego i ofert± przetargow±. 2.5.8. Za koordynacjê robót i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiada kierownik budowy. 2.5.9. Wykonawca zobowi±zany jest do podjêcia wszelkich dzia³añ w celu przygotowania wszelkiej dokumentacji odbiorowej i powykonawczej oraz dokonania odbioru przedmiotu umowy do czterech miesiêcy od podpisania umowy. 2.5.10. Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania na w³a¶ciwe wysypisko odpadów materia³ów z rozbiórki nienadaj±cych siê do ponownego wbudowania. 2.5.11. Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest do okazania w/w protoko³u lub w³a¶ciwego dokumentu potwierdzaj±cego przekazanie wszystkich odpadów do utylizacji zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. 2.5.12. Wykonawca zrealizuje w³asnym staraniem i na w³asny koszt tymczasowe obiekty i urz±dzenia na terenie budowy takie jak: punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy. 2.5.13. Wykonawca poniesie koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urz±dzeñ zwi±zanych z terenem budowy. 2.5.14. Zagospodarowanie zaplecza budowy oraz inne nak³ady nie stanowi±ce warto¶ci robót budowlanych, a niezbêdne do wykonania przedmiotu umowy s± objête cen± ofertow±. 2.5.15. Zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ odpowiedzialno¶ci za sk³adniki maj±tkowe Wykonawcy, znajduj±ce siê na terenie budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 2.5.16. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powsta³e w trakcie realizacji robót wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego usuniêcia wad. 2.5.17. Wykonawca ponosi koszty prób, badañ, odbiorów technicznych itp. 2.5.18. Wykonawca zobowi±zany jest sporz±dziæ dokumentacjê fotograficzn± budynku i terenu przed rozpoczêciem prac budowlanych. 2.5.19. Przewiduje siê tak¿e mo¿liwo¶æ rezygnacji z wykonywania czê¶ci (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie bêdzie zbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy okre¶lonego w rozdz. IV SIWZ. Warto¶æ robót bêdzie okre¶lona na podstawie kosztorysu do³±czonego przed podpisaniem umowy z wybranym oferentem. Budynek w trakcie realizacji robót budowlanych jest stale u¿ytkowany. Wykonawca zobowi±zany jest do takiej organizacji i realizacji robót budowlanych, by umo¿liwiæ swobodny dostêp do tych obiektów i bezpieczne ich u¿ytkowanie oraz ograniczyæ do minimum uci±¿liwo¶ci wynikaj±ce z realizacji przedmiotu zamówienia. Wszelkie koszty zwi±zane ze stratami przez niew³a¶ciwe zabezpieczenie obiektu bêd± obci±¿aæ Wykonawcê. 2.6. Warunki odbioru robót. 2.6.1. Wykonawca zg³asza do odbioru wszystkie roboty zanikowe Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego. 2.6.2. Zamawiaj±cy dopuszcza odbiory czê¶ciowe robót budowlanych. 2.6.3. W dniu zg³oszenia gotowo¶ci do odbioru przedmiotu umowy Wykonawca dostarcza Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiemu wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe w szczególno¶ci: dziennik budowy, protoko³y technicznego odbioru robót zwi±zanych z wykonywaniem przedmiotu umowy, dokumentacjê powykonawcz±, atesty i aprobaty na wbudowane materia³y, itp. 2.6.4. Zamawiaj±cy przyst±pi do czynno¶ci odbiorowych przedmiotu umowy w terminie do 5 dni roboczych od daty zg³oszenia gotowo¶ci do odbioru robót. Podstaw± rozpoczêcia czynno¶ci odbiorów bêdzie pisemne zawiadomienie Wykonawcy, wpis kierownika budowy do dziennika budowy o zakoñczeniu wszystkich robót potwierdzony ze strony Zamawiaj±cego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz podpisany przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego protokó³ sprawdzenia dokumentacji odbiorowej o kompletno¶ci przekazanych mu przez Wykonawcê dokumentów odbiorowych. 2.6.5. Strony postanawiaj±, ¿e z czynno¶ci odbiorowych bêdzie spisany protokó³ zawieraj±cy wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru oraz terminy wyznaczone na usuniêcie wad stwierdzonych przy odbiorze. 2.6.6. Je¿eli w toku czynno¶ci odbiorowych zostan± stwierdzone wady, to Zamawiaj±cemu przys³uguj± nastêpuj±ce uprawnienia: 2.7. je¿eli wady nadaj± siê do usuniêcia, mo¿e przerwaæ czynno¶ci lub odmówiæ odbioru do czasu usuniêcia wad, zachowuj±c prawo domagania siê kar umownych z tytu³u zw³oki, je¿eli taka nast±pi, 2.8. je¿eli wady nie nadaj± siê do usuniêcia, to: ? je¿eli nie uniemo¿liwiaj± one u¿ytkowania przedmiotu odbioru, zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiaj±cy mo¿e odpowiednio do utraconej warto¶ci u¿ytkowej, estetycznej lub technicznej obni¿yæ wynagrodzenie, ? je¿eli wady uniemo¿liwiaj± u¿ytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy lub ¿±daæ wykonania przedmiotu umowy po raz drugi, zachowuj±c prawo domagania siê kar umownych z tytu³u zw³oki. 2.8.1. Podstaw± do podpisania przez Zamawiaj±cego protoko³u koñcowego odbioru robót w danym budynku bêdzie wykonanie robót budowlanych oraz dostarczenie Zamawiaj±cemu kompletnej dokumentacji powykonawczej. 2.8.2. Dokumentem potwierdzaj±cym przyjêcie przez Zamawiaj±cego wykonanego przedmiotu umowy bêdzie protokó³ koñcowy odbioru robót, podpisany przez strony umowy, którego integraln± czê¶ci± bêd± dokumenty ni¿ej wymienione: a) o¶wiadczenie kierownika budowy: ? zgodno¶ci wykonania remontu dachu zgodnie z projektem budowlanym i obowi±zuj±cymi przepisami, ? doprowadzeniu do nale¿ytego stanu i porz±dku terenu budowy - budynku i terenu przyleglego, b) dokumentacja powykonawcza, geodezyjna, protoko³y badañ i sprawdzeñ jako¶ci robót i materia³ów, w tym ¶wiadectwa zezwalaj±ce na stosowanie materia³ów w budownictwie, c) karta gwarancyjna na wykonane roboty budowlane, zgodna ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do umowy. 3. Lokalizacja i opis stanu istniej±cego Lokalizacja i szczegó³owy opis stanu istniej±cego danego budynku znajduje siê w dokumentacji projektowej budynku. Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV: 45111300-1 Roboty rozbiórkowe, 45261000-7 Wykonanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty, 45450000-6 Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e. 4. U¿yte w dokumentacji przetargowej nazwy w³asne urz±dzeñ i materia³ów okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard i wygl±d. Mog± byæ zast±pione przez inne równowa¿ne, z tym, ¿e obowi±zek udowodnienia równowa¿no¶ci nale¿y do Wykonawcy. 5. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych. 7. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. 8. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w ³±cznej kwocie 50 406,50 z³ (netto )w zakresie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz robót budowlanych wykoñczeniowych. Warto¶æ robót bêdzie okre¶lona na podstawie aktualnie obowi±zuj±cych cena w sekocenbudzie. 9. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia na roboty budowlane. 10. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP) polegaj±cych na wykonaniu nastêpuj±cych prac: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty monta¿owe pokryæ dachowych, c) roboty budowlane wykoñczeniowe. 11. Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci w zakresie jak w ust. 10, bêd± zatrudnieni na umowê o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z pó¼n. zm.). W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi wykaz tych osób. 12. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli zatrudnienia w/w osób przez ca³y okres realizacji wykonywanych przez niego czynno¶ci, w szczególno¶ci poprzez: 12.1. przedstawienie przez Wykonawcê kopii zanonimizowanych umów w zakresie danych osobowych (nie podlega anonimizacji imiê i nazwisko osób, które bêd± ¶wiadczyæ czynno¶ci na rzecz Zamawiaj±cego, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê, wymiar etatu ) zawartych przez Wykonawcê z pracownikami wykonuj±cymi czynno¶ci, o których mowa powy¿ej w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie d³u¿szym ni¿ 7 dni roboczych, 12.2. okazanie dokumentów potwierdzaj±cych op³acenie sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o prace (wraz informacj± o liczbie odprowadzanych sk³adek), które bêdzie mog³o przyj±æ postaæ za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u ZUS lub zanonimizowanych, z wyj±tkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzaj±cych zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie d³u¿szym ni¿ 7 dni roboczych, 12.3 sprawdzenie czy roboty budowlane bêd± wykonywane przez osoby wymienione w Za³±czniku nr 4 do umowy stanowi±cej za³±cznik nr 8 do SIWZ, które zosta³y wskazane przez Wykonawcê. 13. Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê dokumentów, o których mowa w ust. 12 pkt. 12.1. i 12.2. bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracê oraz bêdzie skutkowaæ naliczeniem kar umownych w wysoko¶ci okre¶lonej § 9 ust. 1 pkt 6 wzorze umowy za³±czonym do SIWZ, a tak¿e zawiadomieniem Pañstwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zast±pienia umowy o pracê z osobami wykonuj±cymi pracê na warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umow± cywilnoprawn±. 14. Kontrola, o której mowa w ust. 12 mo¿e byæ przeprowadzona bez wcze¶niejszego uprzedzenia Wykonawcy. V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamawiaj±cy wymaga realizacji zamówienia w terminie do czterech miesiêcy od podpisania umowy.

II.5) G³ówny kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45261000-7
45450000-6


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 200813,01
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w ³±cznej kwocie 50 406,50 z³ (netto )w zakresie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz robót budowlanych wykoñczeniowych. Warto¶æ robót bêdzie okre¶lona na podstawie aktualnie obowi±zuj±cych cena w sekocenbudzie.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  4   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji zamówienia do czterech miesiêcy od podpisania umowy

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e: a) posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci min. 300.000,00 z³ (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych), b) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 100.000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e: A. dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 1. kierownikiem budowy - kierownikiem robót w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej a) liczba osób: 1, b) uprawnienia budowlane: - uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej, c) do¶wiadczenie: - minimum 3 lata zawodowego sta¿u pracy w pe³nieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. d) wykszta³cenie wy¿sze. Przez do¶wiadczenie nale¿y rozumieæ okres pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w zakresie kierowania robotami budowlanymi, liczony od daty uzyskania uprawnieñ budowlanych bez ograniczeñ w odpowiedniej specjalno¶ci (nale¿y podaæ lata a w przypadku niepe³nych lat - pe³ne miesi±ce i pe³ne lata). Przez uprawnienia nale¿y rozumieæ: uprawnienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1186 z pó¼n. zm.) oraz zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje zdobyte w innych pañstwach na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. 2020, poz. 220). B. w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, wykona³ (zakoñczy³) co najmniej dwie budowy lub przebudowy lub remonty dachów o warto¶ci robót budowlanych 100.000,00 z³ brutto ka¿da. Przez budowê nale¿y rozumieæ wykonywanie obiektu budowlanego w okre¶lonym miejscu, a tak¿e odbudowê, rozbudowê, nadbudowê obiektu budowlanego. Przez przebudowê nale¿y przez to rozumieæ wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których nastêpuje zmiana parametrów u¿ytkowych lub technicznych istniej±cego obiektu budowlanego, z wyj±tkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysoko¶æ, d³ugo¶æ, szeroko¶æ b±d¼ liczba kondygnacji. Przez remont uznaje siê wykonywanie w istniej±cym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegaj±cych na odtworzeniu stanu pierwotnego.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
7. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów: 7.1. informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 7.2. dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego, Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego dokumentów, o których mowa w ust.2, zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie przez wykonawcê innych dokumentów, o których mowa w art.26 ust.2c ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r. - Prawo Zamówieñ Publicznych, zwanej dalej "ustaw±". 7.3. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, 7.4. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, 7.5. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 7.6. o¶wiadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci, 7.7. o¶wiadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne, 7.8. odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

5. Ponadto ka¿dy Wykonawca musi do oferty do³±czyæ: 5.1. pe³nomocnictwo z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru - pe³nomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie pe³nomocnictwo podpisane przez upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do reprezentowania w postêpowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 5.2. pisemne zobowi±zanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - Za³±cznik nr 5 do SIWZ. 5.3. w zakresie wskazanym w Za³±czniku nr 4 do SIWZ - o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 5.000,00 z³, 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w: 1) pieni±dzu; 2) porêczeniach bankowych, lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku PEKAO S.A. I Oddzia³ w ¦widnicy nr rachunku 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie: "Wadium w postêpowaniu nr P-52/VII/20 na zadanie pn.: Remont dachu budynku przy ul. Franciszkañskiej 7 w ¦widnicy w ramach zadania inwestycyjnego: "Termomodernizacja i przebudowa budynku przy ul. Franciszkañskiej 7" 4. W przypadku korzystania przez Wykonawcê z systemu umo¿liwiaj±cego dokonywanie natychmiastowych przelewów miêdzy kontami w ró¿nych bankach, Wykonawca zobowi±zany jest tak opisaæ tytu³ przelewu aby wynika³o z niego kto wp³aca wadium i jakiego przetargu dotyczy wp³ata. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w rozdz. X. 3 niniejszej SIWZ, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert). 6. Zamawiaj±cy: 1) zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniê¿nej - dokument potwierdzaj±cy dokonanie przelewu wadium zosta³ za³±czony do oferty; 2) wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz - dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium zosta³ do³±czony w oryginale do oferty. 7. Z tre¶ci gwarancji/porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y: a) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotê gwarancji, c) termin wa¿no¶ci gwarancji w formule: "od dnia ............ - do dnia............", d) odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, które zaistnia³y w terminie zwi±zania ofert±, e) nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, f) sposób przes³ania ¿±dania zap³aty, z podaniem adresu poczty elektronicznej, na które zostanie przes³ane wezwanie ¿±danie zap³aty oraz terminu na dostarczanie ¿±dania nie pó¼niej ni¿ do 3 dni po up³ywie terminu wa¿no¶ci wadium, (forma pisemna lub forma elektroniczna opatrzona kwalifikowalnym podpisem elektronicznym pod rygorem niewa¿no¶ci). 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona. 9. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa PZP.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:


Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa brutto60,00
Okres gwarancji za wykonane roboty40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wzór umowy, stanowi Za³±cznik nr 8 do SIWZ.


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:

1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana dla poszczególnego zadania, zobowi±zany bêdzie do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy najpó¼niej w dniu jej zawarcia, w wysoko¶ci 5 % ceny ca³kowitej brutto podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach: a) pieni±dzu; b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 299). 3. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach okre¶lonych art. 148 ust. 2 ustawy PZP. 4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniê¿nej Zamawiaj±cy przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. 5. Z tre¶ci zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/porêczenia winno wynikaæ, ¿e bank, ubezpieczyciel, porêczyciel zap³aci, na rzecz Zamawiaj±cego w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego ¿±dania kwotê zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiaj±cego, bez odwo³ania, bez warunku, niezale¿nie od kwestionowania czy zastrze¿eñ Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiaj±cego jest uzasadnione czy nie. 6. W przypadku, gdy zabezpieczenie, bêdzie wnoszone w formie innej ni¿ pieni±dz, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu. 7. Zamawiaj±cy zwróci zabezpieczenie w wysoko¶ci 70% w terminie do 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane. Zabezpieczenie w wysoko¶ci 30%, pozostawione zostanie na zabezpieczenie roszczeñ z tytu³u rêkojmi za wady i zostanie zwrócone nie pó¼niej ni¿ w 14 dniu po up³ywie okresu rêkojmi za wady.


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, i¿ przewiduje mo¿liwo¶æ istotnych zmian umowy (za³. nr 8 do SIWZ) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z wymienionych w niniejszym paragrafie okoliczno¶ci oraz okre¶la warunki zmian w ust. 2 -16 niniejszego paragrafu umowy. 2. W przypadku zmiany wysoko¶ci obowi±zuj±cej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nast±pi zmiana stawki podatku VAT dla robót objêtych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, okre¶lonego w § 10 ust. 1 umowy, o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku, jednak¿e wy³±cznie co do czê¶ci wynagrodzenia za roboty, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 3. W przypadku zmiany regulacji prawnych odnosz±cych siê do praw i obowi±zków stron umowy, wprowadzonych po jej zawarciu, wywo³uj±cych niezbêdn± potrzebê zmiany sposobu realizacji umowy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany sposobu realizacji umowy, wysoko¶ci wynagrodzenia, okre¶lonego w § 10 ust. 1 umowy lub terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy, okre¶lonego w § 2 ust. 1 pkt 2 umowy. 4. W przypadku przestojów lub opó¼nieñ w realizacji przedmiotu umowy, wywo³anych: 1) prowadzonymi równolegle pracami budowlanymi lub monta¿owymi przez inne podmioty lub 2) przyczynami niezale¿nymi od stron umowy b±d¼ zale¿nymi wy³±cznie od Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminów okre¶lonych w harmonogramie oraz zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy, okre¶lonego w § 2 ust. 1 pkt 2 umowy, odpowiednio o okres opó¼nienia spowodowanego jedn± z przyczyn wskazanych w pkt 1 i 2. 5. W przypadku obiektywnej konieczno¶ci zmiany technologii wykonania przedmiotu umowy, zastosowania rozwi±zañ zamiennych, zastêpczych lub równowa¿nych, które nie mog³y byæ przewidziane przez Zamawiaj±cego pomimo do³o¿enia nale¿ytej staranno¶ci, Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê zakresu prac, przy czym wy³±cznie w zakresie niezbêdnym do zgodnego z obowi±zuj±cymi standardami, wymaganiami technicznymi oraz normami, prawid³owego wykonania przedmiotu umowy lub zmianê wynagrodzenia, okre¶lonego w § 10 ust. 1 umowy, w zakresie uwzglêdniaj±cym zmieniony zakres prac. Je¿eli wskutek wprowadzenia zmian w zakresie prac wyst±pi opó¼nienie, b±d¼ przewidywany okres realizacji zmienionego zakresu prac bêdzie d³u¿szy od dotychczasowego, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy, okre¶lonego w § 2 ust. 1 pkt 2 umowy poprzez wyd³u¿enie odpowiednio o okres takiego opó¼nienia lub o okres o jaki czas konieczny dla wykonania przedmiotu umowy po wprowadzonych zmianach bêdzie d³u¿szy od czasu wykonania przewidzianego dla Wykonawcy przed tak± zmian±. 6. W przypadku, gdy z przyczyn technicznych, które nie mog³y byæ przewidziane przez Zamawiaj±cego pomimo do³o¿enia nale¿ytej staranno¶ci lub które ujawni³y siê podczas wykonywania prac lub gdy jest to korzystne dla interesu publicznego lub interesu Zamawiaj±cego w zakresie w jakim korzy¶æ mo¿e polegaæ na: 1) zmianach maj±cych wp³yw na przyspieszenie wykonania, 2) zmianach maj±cych wp³yw na obni¿enie kosztu ponoszonego przez Zamawiaj±cego na wykonanie, utrzymanie, lub u¿ytkowanie, 3) zmianach maj±cych wp³yw na poprawê sprawno¶ci, wydajno¶ci wykonanych robót dla Zamawiaj±cego, 4) zmianach maj±cych wp³yw na poprawê bezpieczeñstwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, 5) zmianach maj±cych wp³yw na poprawê bezpieczeñstwa u¿ytkowania, 6) zmianach maj±cych wp³yw na poprawê parametrów technicznych, 7) zmianach maj±cych wp³yw na poprawê parametrów funkcjonalno-u¿ytkowych, 8) aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy lub zmianê wynagrodzenia okre¶lonego w §10, ust. 1 umowy oraz je¿eli wskutek wprowadzenia tych zmian wyst±pi opó¼nienie lub wyd³u¿enie czasu koniecznego dla wykonania przedmiotu umowy, Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy poprzez wyd³u¿enie o okres takiego opó¼nienia lub o okres o jaki czas konieczny dla wykonania przedmiotu umowy po wprowadzonych zmianach bêdzie d³u¿szy od czasu wykonania przewidzianego dla Wykonawcy przed tak± zmian±. 7. W przypadku dzia³ania si³y wy¿szej pod pojêciem, której rozumie siê wszystkie zdarzenia zewnêtrzne niemo¿liwe do przewidzenia i niemo¿liwe do zapobie¿enia przez Stronê lub Strony umowy, a zaistnia³e po zawarciu umowy, w szczególno¶ci takie jak: 1) dzia³ania wojenne, 2) terroryzm, 3) rozruchy, z wyj±tkiem tych, które s± ograniczone wy³±cznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiaj±cego, 4) zanieczyszczenie i inne podobnie niebezpieczne skutki spowodowane przez substancje toksyczne, z wyj±tkiem tych, które mog± byæ przypisane u¿yciu przez Wykonawcê takich substancji, 5) dzia³ania si³ przyrody, w tym huragany lub powodzie, 6) ogólnokrajowe b±d¼ regionalne spory w przemy¶le lub te¿ spory, które s± czê¶ci± ogólnonarodowej lub regionalnej kampanii, a którym Strona umowy nie mog³a zapobiec, Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê sposobu wykonania umowy jednak¿e tylko w takim zakresie, aby po ustaniu dzia³ania si³y wy¿szej, Wykonawca móg³ wykonaæ przedmiot umowy w sposób prawid³owy oraz je¿eli w wyniku dzia³ania si³y wy¿szej wyst±pi opó¼nienie, dopuszcza zmianê terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu Umowy, 8. W przypadku natrafienia podczas wykonywania prac przez Wykonawcê na przeszkody w postaci niezinwentaryzowanego mienia, stanowisk lub zabytków archeologicznych i podobnych przeszkód, o ile istnienie tego rodzaju przeszkód nie mog³o byæ przewidziane przez Zamawiaj±cego pomimo do³o¿enia nale¿ytej staranno¶ci, Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê sposobu wykonania umowy w niezbêdnym zakresie tak, aby Wykonawca po ustaniu lub usuniêciu przeszkód móg³ wykonaæ prawid³owo przedmiot umowy. 9. W przypadku przestojów lub opó¼nieñ w wykonywaniu prac przez Wykonawcê bêd±cych nastêpstwem b³êdów w wymaganiach Zamawiaj±cego, jednak¿e z wy³±czeniem b³êdów jakie do¶wiadczony Wykonawca dok³adaj±c nale¿ytej staranno¶ci powinien wykryæ w trakcie badania wymagañ Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia, okre¶lonego w § 10, ust. 1 umowy oraz je¿eli wskutek opó¼nieñ w wykonywaniu prac wyst±pi opó¼nienie lub wyd³u¿enie czasu koniecznego dla wykonania przedmiotu umowy, Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy, okre¶lonego w § 2 ust. 1 pkt. 2 umowy, poprzez wyd³u¿enie o okres takiego opó¼nienia lub o okres o jaki czas konieczny dla wykonania przedmiotu umowy po wprowadzonych zmianach bêdzie d³u¿szy od czasu wykonania przewidzianego dla Wykonawcy przed tak± zmian±. 10. W przypadku dopuszczonego prawem zlecenia robót dodatkowych, je¿eli terminy ich wykonania, rodzaj lub zakres uniemo¿liwiaj± dotrzymanie pierwotnego terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy, Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy, okre¶lonego w § 2 ust. 1 pkt. 2 umowy, poprzez wyd³u¿enie o okres niezbêdny do dokoñczenia robót. 11. W przypadku, gdy w umowie znajduj± siê oczywiste b³êdy pisarskie lub rachunkowe Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ umowy, w których wystêpuj± takie oczywiste b³êdy pisarskie lub rachunkowe. 12. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian i uzupe³nieñ nieistotnych umowy (nie stanowi±cych zmian istotnych niniejszej umowy), w szczególno¶ci: 1) zmiana nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, 2) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy. 13. W przypadku zmiany kierownika budowy/robót (jedynie za uprzedni± pisemn± zgod± Zamawiaj±cego) na wniosek Wykonawcy w przypadku: 1) choroby lub innych zdarzeñ losowych dotycz±cych kierownika budowy/robót 2) nie wywi±zywania siê kierownika budowy/robót 3) je¿eli zmiana kierownika budowy/robot stanie siê konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy (np. rezygnacji). 14. W przypadku zmiany kierownika budowy/robót na wniosek Zamawiaj±cego w przypadku, gdy nie wykonuje on swoich obowi±zków wynikaj±cych z umowy, Wykonawca zobowi±zany jest zmieniæ kierownika budowy/robot zgodnie z ¿±daniem Zamawiaj±cego we wskazanym przez Zamawiaj±cego terminie. 15. W przypadku zmiany kierownika budowy/robót, o których mowa w ust. 13 i 14 niniejszego paragrafu umowy, nowy kierownik budowy musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w SIWZ. 16. W przypadku zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany warto¶ci lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê na powy¿sze po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawc± wraz z czê¶ci± dokumentacji dot. wykonania robót okre¶lonych w umowie, w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcê. 17. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia takiej zgody. 18. W sytuacji, gdyby umowa zosta³a zmieniona na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, czyli gdyby Zamawiaj±cy zleci³ Wykonawcy wykonanie "dodatkowych robót budowlanych" wykraczaj±cych poza przedmiot niniejszej umowy ("zamówienia podstawowego"), to ustala siê nastêpuj±ce zasady ich zlecania oraz rozliczania: 1) Rozpoczêcie wykonywania "dodatkowych robót budowlanych" wykraczaj±cych poza przedmiot niniejszej umowy, a wiêc robót o których mowa w niniejszym paragrafie, mo¿e nast±piæ po podpisaniu przez Strony umowy aneksu zmieniaj±cego umowê w tym zakresie. Podstaw± do podpisania aneksu bêdzie protokó³ konieczno¶ci potwierdzony przez inspektora nadzoru i zatwierdzony przez Strony umowy. Protokó³ ten musi zawieraæ uzasadnienie wskazuj±ce, ¿e spe³nione zosta³y przes³anki, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Rozpoczêcie wykonywania tych robót musi byæ poprzedzone wykonaniem dokumentacji projektowej opisuj±cej te roboty - szkice, rysunki, uzgodnienia w ramach nadzoru autorskiego, przedmiary, i.t.p. 2) Rozliczanie "dodatkowych robót budowlanych" wykraczaj±cych poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia podstawowego, których Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, czyli robót, o których mowa w niniejszym paragrafie odbywa³o siê bêdzie fakturami wystawianymi po ich wykonaniu (i odebraniu przez inspektora nadzoru), lecz nie czê¶ciej ni¿ w okresach miesiêcznych. Faktury regulowane bêd± w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiaj±cego faktury, protoko³u odbioru wykonanych robót oraz kosztorysu wykonanego w oparciu o nastêpuj±ce za³o¿enia: a) ceny jednostkowe robót bêd± przyjmowane z kosztorysu, o którym mowa w dziale XVI, ust. 3, pkt.5 niniejszego SIWZ-u, a ilo¶ci wykonanych w tym okresie robót - z obmiaru; b) w przypadku, gdy wyst±pi± roboty, na które nie okre¶lono w kosztorysie cen jednostkowych, tzn. takie, których nie mo¿na rozliczyæ zgodnie z podpunktem "a" niniejszego ustêpu, roboty te rozliczone bêd± na podstawie kosztorysów przygotowanych przez Wykonawcê, a zatwierdzonych przez inspektora nadzoru i Zamawiaj±cego. 3) Kosztorysy te opracowane bêd± w oparciu o nastêpuj±ce za³o¿enia: a) ceny czynników produkcji (R, M, S, Ko, Z) zostan± przyjête z kosztorysów opracowanych przez Wykonawcê metod± kalkulacji uproszczonej; b) w przypadku, gdy nie bêdzie mo¿liwe rozliczenie danej roboty w oparciu o zapisy w podpunkcie "a", brakuj±ce ceny czynników produkcji zostan± przyjête z zeszytów SEKOCENBUD (jako ¶rednie) za okres ich wbudowania; c) podstaw± do okre¶lenia nak³adów rzeczowych bêd± normy zawarte w wy¿ej wskazanych kosztorysach, a w przypadku ich braku - odpowiednie pozycje Katalogów Nak³adów Rzeczowych (KNR). W przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR-ach, zastosowane zostan± Katalogi Norm Nak³adów Rzeczowych, a nastêpnie wycena indywidualna Wykonawcy, zatwierdzona przez Zamawiaj±cego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-07-03, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.