eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › "Remont dachu budynku przy ul. Franciszkañskiej 7 w ¦widnicy w ramach zadania inwestycyjnego"Termomodernizacja i przebudowa budynku przy ul. Franciszkañskiej 7"

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2020-08-05

Og³oszenie nr 510143897-N-2020 z dnia 05-08-2020 r.

Prezydent Miasta ¦widnicy: "Remont dachu budynku przy ul. Franciszkañskiej 7 w ¦widnicy w ramach zadania inwestycyjnego: "Termomodernizacja i przebudowa budynku przy ul. Franciszkañskiej 7"

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 551563-N-2020

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Prezydent Miasta ¦widnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 57958900000000, ul. ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 748 562 850, e-mail mbp@um.swidnica.pl, faks 748 523 110.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um.swidnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

"Remont dachu budynku przy ul. Franciszkañskiej 7 w ¦widnicy w ramach zadania inwestycyjnego: "Termomodernizacja i przebudowa budynku przy ul. Franciszkañskiej 7"

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

P-52/VII/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Remont dachu budynku przy ul. Franciszkañskiej 7 w ¦widnicy w ramach zadania inwestycyjnego: "Termomodernizacja i przebudowa budynku przy ul. Franciszkañskiej 7", w zakres którego wchodz± m.in. : - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - Wymiana i naprawa elementów drewnianych stropu i wiê¼by dachowej, - Roboty murowe, - Pokrycie dachowe, obróbki blacharskie, instalacja odgromowa, - Wykonanie rynien dachowych i rur spustowych z blachy cynkowej gr. 0,55 mm 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia. 2.1. Roboty budowlane realizowane bêd± zgodnie z opracowan± dokumentacj± projektow± przez Pracownie Projektowo - Wykonawcz± Mgr in¿. Jacek Krawczyñski. 2.2. Szczegó³owy zakres robót okre¶la dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowi± za³±cznik do niniejszej specyfikacji i wraz z przedmiarami robót znajduj± siê na stronie internetowej Zamawiaj±cego www.bip.um.swidnica.pl w katalogu zamówienia publiczne. 2.3. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania robót budowlanych, które nie zosta³y wyszczególnione w przedmiarze robót, a s± konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektami budowlanymi, wykonawczymi oraz szczegó³owymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Za³±czony do dokumentacji projektowej przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót stanowi± formê informacyjn± w zakresie ilo¶ci oraz technologii wykonywanych robót i jest wy³±cznie materia³em pomocniczym. Kalkulacja Wykonawcy winna stanowiæ wycenê kompletu robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiaru nie nale¿y wype³niaæ ani za³±czaæ do oferty. Uwaga! Je¿eli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywa³yby w odniesieniu do niektórych materia³ów lub urz±dzeñ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiaj±cy, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ materia³y lub urz±dzenia oferowane przez wykonawcê, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez zamawiaj±cego. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Pod pojêciem "minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe" Zamawiaj±cy rozumie wymagania dotycz±ce materia³ów lub urz±dzeñ zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy, wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów do oferty, uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wyst±pienia do autora dokumentacji projektowej o opiniê na temat oferowanych materia³ów lub urz±dzeñ. Opinia ta mo¿e stanowiæ podstawê do podjêcia przez Zamawiaj±cego decyzji o przyjêciu materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych, a w przypadku negatywnej opinii oferta zostanie odrzucona, jako niezgoda z SIWZ. 2.4. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany w oparciu o: 2.4.1. dokumentacjê projektow±, o której mowa w ust. 2 pkt 2.1. i 2.2. powy¿ej, 2.4.2. dokumentacjê przetargow±, tj. dokumentacjê sporz±dzon± i udostêpnion± Wykonawcom przez Zamawiaj±cego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postêpowania przetargowego, obejmuj±c± w szczególno¶ci SIWZ wraz z za³±cznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynik³ymi w trakcie procedury przetargowej stanowi±cymi integraln± czê¶æ SIWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przes³anych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiaj±cego pismach. 2.5. Warunki wykonywania robót. 2.5.1. Przedmiot umowy bêdzie realizowany zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa, obowi±zuj±cymi normami, zasadami bhp, dokumentacj± projektow±, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedz± techniczn±, zaleceniami nadzoru autorskiego i inwestorskiego, zgodnie z wykonanym przez Kierownika budowy planem BIOZ oraz zgodnie z re¿imem technologicznym, okre¶lonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materia³ów i urz±dzeñ. 2.5.2. Wprowadzenie Wykonawcy na budowê nast±pi w terminie do 10 dni roboczych od daty podpisania niniejszej umowy. 2.5.3. Zamawiaj±cy zapewnia nadzór autorski i inwestorski. 2.5.4. Wszystkie u¿yte do budowy materia³y musz± byæ nowe i odpowiadaæ parametrom podanym w projekcie, musz± posiadaæ odpowiedni atest i ¶wiadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje, zezwalaj±ce na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te, przed ich dostarczeniem na plac budowy, po zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru, nale¿y przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu. 2.5.5. Niezbêdne do wykonania przedmiotu umowy materia³y zostan± zakupione i dostarczone na teren budowy przez Wykonawcê i bêd± stanowiæ jego koszt. Materia³y te musz± odpowiadaæ, co do jako¶ci wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 2.5.6. Wykonawca obowi±zany jest do stosowania wy³±cznie wyrobów budowlanych nadaj±cych siê do stosowania w budownictwie, tj. wyroby spe³niaj±ce w ca³o¶ci wymogi okre¶lone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 215). 2.5.7. Wykonawca zapewnia sprawowanie kierownictwa budowy przez osoby posiadaj±ce odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalno¶ciach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego i ofert± przetargow±. 2.5.8. Za koordynacjê robót i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiada kierownik budowy. 2.5.9. Wykonawca zobowi±zany jest do podjêcia wszelkich dzia³añ w celu przygotowania wszelkiej dokumentacji odbiorowej i powykonawczej oraz dokonania odbioru przedmiotu umowy do czterech miesiêcy od podpisania umowy. 2.5.10. Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania na w³a¶ciwe wysypisko odpadów materia³ów z rozbiórki nienadaj±cych siê do ponownego wbudowania. 2.5.11. Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest do okazania w/w protoko³u lub w³a¶ciwego dokumentu potwierdzaj±cego przekazanie wszystkich odpadów do utylizacji zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. 2.5.12. Wykonawca zrealizuje w³asnym staraniem i na w³asny koszt tymczasowe obiekty i urz±dzenia na terenie budowy takie jak: punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy. 2.5.13. Wykonawca poniesie koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urz±dzeñ zwi±zanych z terenem budowy. 2.5.14. Zagospodarowanie zaplecza budowy oraz inne nak³ady nie stanowi±ce warto¶ci robót budowlanych, a niezbêdne do wykonania przedmiotu umowy s± objête cen± ofertow±. 2.5.15. Zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ odpowiedzialno¶ci za sk³adniki maj±tkowe Wykonawcy, znajduj±ce siê na terenie budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 2.5.16. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powsta³e w trakcie realizacji robót wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego usuniêcia wad. 2.5.17. Wykonawca ponosi koszty prób, badañ, odbiorów technicznych itp. 2.5.18. Wykonawca zobowi±zany jest sporz±dziæ dokumentacjê fotograficzn± budynku i terenu przed rozpoczêciem prac budowlanych. 2.5.19. Przewiduje siê tak¿e mo¿liwo¶æ rezygnacji z wykonywania czê¶ci (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie bêdzie zbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy okre¶lonego w rozdz. IV SIWZ. Warto¶æ robót bêdzie okre¶lona na podstawie kosztorysu do³±czonego przed podpisaniem umowy z wybranym oferentem. Budynek w trakcie realizacji robót budowlanych jest stale u¿ytkowany. Wykonawca zobowi±zany jest do takiej organizacji i realizacji robót budowlanych, by umo¿liwiæ swobodny dostêp do tych obiektów i bezpieczne ich u¿ytkowanie oraz ograniczyæ do minimum uci±¿liwo¶ci wynikaj±ce z realizacji przedmiotu zamówienia. Wszelkie koszty zwi±zane ze stratami przez niew³a¶ciwe zabezpieczenie obiektu bêd± obci±¿aæ Wykonawcê. 2.6. Warunki odbioru robót. 2.6.1. Wykonawca zg³asza do odbioru wszystkie roboty zanikowe Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego. 2.6.2. Zamawiaj±cy dopuszcza odbiory czê¶ciowe robót budowlanych. 2.6.3. W dniu zg³oszenia gotowo¶ci do odbioru przedmiotu umowy Wykonawca dostarcza Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiemu wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe w szczególno¶ci: dziennik budowy, protoko³y technicznego odbioru robót zwi±zanych z wykonywaniem przedmiotu umowy, dokumentacjê powykonawcz±, atesty i aprobaty na wbudowane materia³y, itp. 2.6.4. Zamawiaj±cy przyst±pi do czynno¶ci odbiorowych przedmiotu umowy w terminie do 5 dni roboczych od daty zg³oszenia gotowo¶ci do odbioru robót. Podstaw± rozpoczêcia czynno¶ci odbiorów bêdzie pisemne zawiadomienie Wykonawcy, wpis kierownika budowy do dziennika budowy o zakoñczeniu wszystkich robót potwierdzony ze strony Zamawiaj±cego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz podpisany przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego protokó³ sprawdzenia dokumentacji odbiorowej o kompletno¶ci przekazanych mu przez Wykonawcê dokumentów odbiorowych. 2.6.5. Strony postanawiaj±, ¿e z czynno¶ci odbiorowych bêdzie spisany protokó³ zawieraj±cy wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru oraz terminy wyznaczone na usuniêcie wad stwierdzonych przy odbiorze. 2.6.6. Je¿eli w toku czynno¶ci odbiorowych zostan± stwierdzone wady, to Zamawiaj±cemu przys³uguj± nastêpuj±ce uprawnienia: 2.7. je¿eli wady nadaj± siê do usuniêcia, mo¿e przerwaæ czynno¶ci lub odmówiæ odbioru do czasu usuniêcia wad, zachowuj±c prawo domagania siê kar umownych z tytu³u zw³oki, je¿eli taka nast±pi, 2.8. je¿eli wady nie nadaj± siê do usuniêcia, to: ? je¿eli nie uniemo¿liwiaj± one u¿ytkowania przedmiotu odbioru, zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiaj±cy mo¿e odpowiednio do utraconej warto¶ci u¿ytkowej, estetycznej lub technicznej obni¿yæ wynagrodzenie, ? je¿eli wady uniemo¿liwiaj± u¿ytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy lub ¿±daæ wykonania przedmiotu umowy po raz drugi, zachowuj±c prawo domagania siê kar umownych z tytu³u zw³oki. 2.8.1. Podstaw± do podpisania przez Zamawiaj±cego protoko³u koñcowego odbioru robót w danym budynku bêdzie wykonanie robót budowlanych oraz dostarczenie Zamawiaj±cemu kompletnej dokumentacji powykonawczej. 2.8.2. Dokumentem potwierdzaj±cym przyjêcie przez Zamawiaj±cego wykonanego przedmiotu umowy bêdzie protokó³ koñcowy odbioru robót, podpisany przez strony umowy, którego integraln± czê¶ci± bêd± dokumenty ni¿ej wymienione: a) o¶wiadczenie kierownika budowy: ? zgodno¶ci wykonania remontu dachu zgodnie z projektem budowlanym i obowi±zuj±cymi przepisami, ? doprowadzeniu do nale¿ytego stanu i porz±dku terenu budowy - budynku i terenu przyleglego, b) dokumentacja powykonawcza, geodezyjna, protoko³y badañ i sprawdzeñ jako¶ci robót i materia³ów, w tym ¶wiadectwa zezwalaj±ce na stosowanie materia³ów w budownictwie, c) karta gwarancyjna na wykonane roboty budowlane, zgodna ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do umowy. 3. Lokalizacja i opis stanu istniej±cego Lokalizacja i szczegó³owy opis stanu istniej±cego danego budynku znajduje siê w dokumentacji projektowej budynku. Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV: 45111300-1 Roboty rozbiórkowe, 45261000-7 Wykonanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty, 45450000-6 Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e. 4. U¿yte w dokumentacji przetargowej nazwy w³asne urz±dzeñ i materia³ów okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard i wygl±d. Mog± byæ zast±pione przez inne równowa¿ne, z tym, ¿e obowi±zek udowodnienia równowa¿no¶ci nale¿y do Wykonawcy. 5. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych. 7. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. 8. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w ³±cznej kwocie 50 406,50 z³ (netto )w zakresie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz robót budowlanych wykoñczeniowych. Warto¶æ robót bêdzie okre¶lona na podstawie aktualnie obowi±zuj±cych cena w sekocenbudzie. 9. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia na roboty budowlane. 10. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP) polegaj±cych na wykonaniu nastêpuj±cych prac: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty monta¿owe pokryæ dachowych, c) roboty budowlane wykoñczeniowe. 11. Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci w zakresie jak w ust. 10, bêd± zatrudnieni na umowê o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z pó¼n. zm.). W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi wykaz tych osób. 12. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli zatrudnienia w/w osób przez ca³y okres realizacji wykonywanych przez niego czynno¶ci, w szczególno¶ci poprzez: 12.1. przedstawienie przez Wykonawcê kopii zanonimizowanych umów w zakresie danych osobowych (nie podlega anonimizacji imiê i nazwisko osób, które bêd± ¶wiadczyæ czynno¶ci na rzecz Zamawiaj±cego, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê, wymiar etatu ) zawartych przez Wykonawcê z pracownikami wykonuj±cymi czynno¶ci, o których mowa powy¿ej w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie d³u¿szym ni¿ 7 dni roboczych, 12.2. okazanie dokumentów potwierdzaj±cych op³acenie sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o prace (wraz informacj± o liczbie odprowadzanych sk³adek), które bêdzie mog³o przyj±æ postaæ za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u ZUS lub zanonimizowanych, z wyj±tkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzaj±cych zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie d³u¿szym ni¿ 7 dni roboczych, 12.3 sprawdzenie czy roboty budowlane bêd± wykonywane przez osoby wymienione w Za³±czniku nr 4 do umowy stanowi±cej za³±cznik nr 8 do SIWZ, które zosta³y wskazane przez Wykonawcê. 13. Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê dokumentów, o których mowa w ust. 12 pkt. 12.1. i 12.2. bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracê oraz bêdzie skutkowaæ naliczeniem kar umownych w wysoko¶ci okre¶lonej § 9 ust. 1 pkt 6 wzorze umowy za³±czonym do SIWZ, a tak¿e zawiadomieniem Pañstwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zast±pienia umowy o pracê z osobami wykonuj±cymi pracê na warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umow± cywilnoprawn±. 14. Kontrola, o której mowa w ust. 12 mo¿e byæ przeprowadzona bez wcze¶niejszego uprzedzenia Wykonawcy. V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamawiaj±cy wymaga realizacji zamówienia w terminie do czterech miesiêcy od podpisania umowy.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

nie

II.5) G³ówny Kod CPV: 45111300-1


Dodatkowe kody CPV: 45261000-7, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2020
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 200813.01
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BUDOM Sylwia Szer³omska - Zdzieb³o
Email wykonawcy: bernadetta@budom.info oraz marcin@budom.info
Adres pocztowy: ul. Kamieñskiego 120/1
Kod pocztowy: 51-124
Miejscowo¶æ: Wroc³aw
Kraj/woj.: dolno¶l±skie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 239401.35
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 239401.35
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 305826.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.